Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδία καλησπέρα, είχα κάνει ένα θέμα για την βλάβη του λαπτοπ μπορείτε να δείτε εδώ, εν τέλει μου κόψανε μία φόρμα αντικατάστασης του λάπτοπ οπού με την οποία λέει μπορώ να στείλω (με δικά μου έξοδα ) το λάπτοπ στο κατάστημα που το αγόρασα, και να μου κόψουν λέει πιστωτικό 500Ε όπου και αγόρασα το λάπτοπ σε προσφορά του black friday. 

ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...... 

Αρνούνται να αντικαταστήσουν το λάπτοπ με κάποιο ίδιων προδιαγραφών, μου λένε ότι επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται (σιγά μην γινόταν)  και ξεκινάνε ότι αν θες νέο λάπτοπ με ίδιες προδιαγραφές πλήρωσε την διαφορά, γιατί φυσικά λέει ένα λάπτοπ με ryzen 5 περσινό δεν έχει την ίδια αξία με ryzen 5 φετινό , και μόλις του απαντάω πως και λόγο πληθωρισμού τα 500Ε του πέρσι δεν έχουν την ίδια αξία με 500Ε του τώρα ΚΑΙ μου αρχίζει με αρκετά "αυτάρεσκο υφάκι" ότι η νομοθεσία ορίζει οτι αντικατάσταση γίνετε με την τωρινή αξία του προϊόντος και πως το λάπτοπ μου τώρα έχει αξία 250Ε και ΑΝ θέλουν μπορούν να μου κόψουν πίστωση 250Ε αλλα δεν το κάνουν... ( ασφαλώς και δεν υπάρχει το ίδιο λάπτοπ που αγόρασα πέρσι τον Νοέμβρη για να μου στείλουν το ίδιο να τελίωνουμε.)

όπου και να στραφώ η απάντηση είναι ότι δεν υποστηρίζουμε αντικατάσταση προϊόντων μετά από 12-15 μέρες DOA και αυτό που κάνουμε είναι έξτρα που δεν είμαστε υποχρεωμένοι.

Αλλά είναι όμως "πολύ εξυπηρετικοί" καθώς έχω δικαίωμα να κρατήσω το πιστωτικό μέχρι το τέλος του χρόνου, μήπως βγάλουν πάλι προσφορά όπως είχα αγοράσει σε προσφορά το λάπτοπ για να αγοράσω κάτι αντίστοιχο ή οτιδήποτε άλλο θελήσω από το κατάστημα τους..... οπου πουλάνε μονο lenovo

 

Εσάς πως σας φαίνονται αυτά? είμαι εγώ παράλογος? υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω? Δηλαδή αν δεν βγάλουν κάποιο προϊόν με αντίστοιχες προδιαγραφές σε αντίστοιχη τιμή μέχρι το τέλος του χρόνου ?? γιατί ντε και καλά να πληρώσω παραπάνω ή να αρκεστώ σε κάτι υποδεέστερο?  

Ως γνωστών σας ευχαρίστω για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, chriskorombos είπε

Παιδία καλησπέρα, είχα κάνει ένα θέμα για την βλάβη του λαπτοπ μπορείτε να δείτε εδώ, εν τέλει μου κόψανε μία φόρμα αντικατάστασης του λάπτοπ οπού με την οποία λέει μπορώ να στείλω (με δικά μου έξοδα ) το λάπτοπ στο κατάστημα που το αγόρασα, και να μου κόψουν λέει πιστωτικό 500Ε όπου και αγόρασα το λάπτοπ σε προσφορά του black friday. 

ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...... 

Αρνούνται να αντικαταστήσουν το λάπτοπ με κάποιο ίδιων προδιαγραφών, μου λένε ότι επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται (σιγά μην γινόταν)  και ξεκινάνε ότι αν θες νέο λάπτοπ με ίδιες προδιαγραφές πλήρωσε την διαφορά, γιατί φυσικά λέει ένα λάπτοπ με ryzen 5 περσινό δεν έχει την ίδια αξία με ryzen 5 φετινό , και μόλις του απαντάω πως και λόγο πληθωρισμού τα 500Ε του πέρσι δεν έχουν την ίδια αξία με 500Ε του τώρα ΚΑΙ μου αρχίζει με αρκετά "αυτάρεσκο υφάκι" ότι η νομοθεσία ορίζει οτι αντικατάσταση γίνετε με την τωρινή αξία του προϊόντος και πως το λάπτοπ μου τώρα έχει αξία 250Ε και ΑΝ θέλουν μπορούν να μου κόψουν πίστωση 250Ε αλλα δεν το κάνουν... ( ασφαλώς και δεν υπάρχει το ίδιο λάπτοπ που αγόρασα πέρσι τον Νοέμβρη για να μου στείλουν το ίδιο να τελίωνουμε.)

όπου και να στραφώ η απάντηση είναι ότι δεν υποστηρίζουμε αντικατάσταση προϊόντων μετά από 12-15 μέρες DOA και αυτό που κάνουμε είναι έξτρα που δεν είμαστε υποχρεωμένοι.

Αλλά είναι όμως "πολύ εξυπηρετικοί" καθώς έχω δικαίωμα να κρατήσω το πιστωτικό μέχρι το τέλος του χρόνου, μήπως βγάλουν πάλι προσφορά όπως είχα αγοράσει σε προσφορά το λάπτοπ για να αγοράσω κάτι αντίστοιχο ή οτιδήποτε άλλο θελήσω από το κατάστημα τους..... οπου πουλάνε μονο lenovo

Εσάς πως σας φαίνονται αυτά? είμαι εγώ παράλογος? υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω? Δηλαδή αν δεν βγάλουν κάποιο προϊόν με αντίστοιχες προδιαγραφές σε αντίστοιχη τιμή μέχρι το τέλος του χρόνου ?? γιατί ντε και καλά να πληρώσω παραπάνω ή να αρκεστώ σε κάτι υποδεέστερο?  

Ως γνωστών σας ευχαρίστω για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας

 

το υπογραμμισμένο στο bold ζήτα το γραπτώς σε email για να τα προωθήσεις στο Συνήγορο του Καταναλωτή και να αποφανθούν εκείνοι για όσα ορίζει ο νόμος.

βάση νόμου το πιστωτικό κόβεται στην ΑΡΧΙΚΗ τιμή αγοράς και όχι στην τωρινή. τηλεφωνικά δε μπορείς να τον καταγγείλεις αλλά αν στο δώσει γραπτώς τους πας τρένο.

απο εκεί και πέρα προχωράς ανάλογα.

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου , αν εξαιρέσουμε την πίπα που είπε αυτός γιατί αμφιβάλω ότι θα το ξαναπούνε ή θα το στείλουν εγγράφος καθώς μάλλον είναι μέθοδος εκφοβισμού προς άτομα σαν και μένα που δεν γνωρίζουν , όσον αφορά τα υπόλοιπα τι έχετε να πείτε? υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω?

γενικά έχω πολλά προβλήματα και θα ήθελα να το περάσω όσο πιο ανώδυνα γίνεται .... χωρίς όμως να με πίασουν και κορόιδο...

Δημοσ.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm

Τι είδους επανόρθωση δικαιούται ο καταναλωτής δωρεάν; Ισχύει κάποια προθεσμία για την εφαρμογή της επανόρθωσης;

Δεν υπάρχει «ιεράρχηση επανορθώσεων». Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, έκπτωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων, εκτός αν η λύση αυτή είναι δυσανάλογη σε σχέση με το ελάττωμα. Ο πωλητής ή επιδιορθωτής πρέπει να εφαρμόσει μια λύση εντός εύλογου διαστήματος που δεν θα δημιουργεί προβλήματα στον καταναλωτή.

Εφόσον είσαι μέσα στην 2ετια, πας στο κατάστημα και τους παραδίδεις το λαπτοπ. Αν δεν μπορούν να στο επιδιορθώσουν ή να το αντικαταστήσουν, μπορείς να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου, επειδή γενικά εγώ με κάτι τέτοια δεν τα πηγαίνω καθόλου καλά, έχω την εξής απορία.... 

Το λάπτοπ το αγόρασα από ένα κατάστημα lenovo στην Θεσσαλονίκη , εγώ μένω Αθήνα , αυτοι στο site τους αποποιουνται οποιαδήποτε ευθύνη σχετικά με βλάβες και επισκευές μετά από τις 14 μέρες DOA...και δίνουν όλες τις ευθύνες στην επίσημη αντιπροσωπεία

Η δε cpi της lenovo το service τους δηλαδή, πρακτικά με "απείλησαν" ότι αν δεν θες αντικατάσταση μπορείς να το στέλνεις επ άπειρον να στο επισκευάζουμε.. επομένως και τους είπα οκ δώστε μου φόρμα αντικατάστασης...(γιατί και αυτοί αρνήθηκαν επιστροφή χρημάτων καθώς το μόνο που μπορούν να κάνουν σύμφωνα με αυτούς είναι επισκευή και ακόμα και η αντικατάσταση είναι "φιλική" εξυπηρέτηση που δεν υφίσταται κανονικά)

Και αφού μετά επικοινώνησα με το e-lenovo που το αγόρασα μου λέγανε αυτά που σας είπα στην αρχή του ποστ ...

Και επειδή όλοι παίζουν με τις λέξεις στις μέρες μας, υπάρχει περίπτωση να καταλήξω να μου λένε ότι θα σου προσφέρουμε μόνο επισκευή?  Και τι εννοεί με λύση δυσανάλογη του προβλήματος? Μπορεί να μου πει ας πούμε πως η χαλασμένη θύρα usb (ένα απο τα προβλήματα) δεν είναι πρόβλημα ανάλογο της αντικατάστασης/επιστροφής χρημάτων?

Εγώ το λάπτοπ το έστειλα για επισκευή  4 φορές και την τρίτη γύρισε κουδουνιστρα, του είχαν βγάλει τα μάτια ήταν χειρότερο από ότι όταν το έστειλα για επισκευή.. να φανταστείτε μου το γύρισαν με χαλασμένο το mouse pad που δουλεύε μια χαρα....και να προσπαθούν να με βγάλουν και τρελό ότι εμάς τα hardware  και software test τα πέρασε όταν το επιστρέψαμε.....κοντά 2 μήνες τώρα είμαι χωρίς λάπτοπ αν όχι παραπάνω....

Επομένως δεν θέλω να μπλέξω ξανά με την αντιπροσωπεία, αλλά ούτε και να "εκνευρισω" τον έμπορο και να μου κάνει μεγαλύτερες κονξες... όπου θα αναγκαστώ να κινούμαι πλέον νομικά για ψιλά γράμματα....

Επομένως για να καταλάβω, με αυτό που μου παραθέτεις και αυτά τα οποία σου ανέφερα έχω το δικαίωμα να απαιτήσω επιστροφή χρημάτων? Εφόσον δεν έχουν το ίδιο μηχάνημα σε καινούργιο? Και δεν δέχονται να μου δώσουν αντίστοιχων προδιαγραφών?

Σε ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σου και την βοήθεια σου

Edit: επιπλέον να παραθέσω και αυτο από τον σύνδεσμο σου... Πράγμα το οποίο με προβληματίζει ότι μπορεί να περιπλέξει και άλλο το πράγμα και να ρίχνουν ευθύνες ο ένας στον άλλο 

Ποιος είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή της εγγύησης;

Το μέρος που παρέχει την εγγύηση, είτε ο πωλητής, είτε ο κατασκευαστής, είτε τρίτος εγγυητής. Να ανατρέχετε πάντα στην τεκμηρίωση που σας δόθηκε.

Επεξ/σία από chriskorombos
Δημοσ.

Καλημέρα. DOA μπορει να μην δεχονται γιατι περασαν οι 14 μερες (και καλα κανουν) αλλα αυτό δεν σημαινει οτι αποποιουνται οποιασδηποτε αλλης ευθυνης. Ο εμπορος εντος 2ετιας εχει υποχρεωση ή να επισκευασει ή να αντικαταστησει ή να μειωσει τιμη ή να επιστρεψει τα χρηματα. Αντικατασταση σημαινει με ενα λαπτοπ που εχει ιδιες προδιαγραφες. Χαρη δεν σου κανει κανενας. Για μένα παρε ενα τηλεφωνο στο καταστημα που το αγορασες, εξηγησε τους την κατασταση και ζητησε τους να σου πουν την διαδικασια αποστολης του λαπτοπ. Αν αρνηθουν να αντικαταστησουν με ενα ισαξιο μοντελο και δεν σου επιστρεφουν τα χρηματα, τοτε καλως η κακως θα πρέπει να κινηθεις μεσω συνηγορου του καταναλωτη. Πάντως οτι και αν αποφασισουν για την περιπτωση σου, θα το ζητησεις γραπτως και θα τους ενημερωσεις οτι θα προσφυγεις στον συνηγορο του καταναλωτη. Αν φτασεις σε αυτο το σημείο και χρειαζεσαι βοηθεια στειλε μου μηνυμα. 

Δεν χρειαζεται να μπερδευεσαι με εμπορους και κατασκευαστες. Αυτος που σου το πουλησε ειναι υπευθυνος και οφειλει να δωσει λυση που να σε ικανοποιει (εκτος και αν ζητας κατι παραλογο).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα , και σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την βοήθεια σου, κάτι άλλο που ξέχασα να αναφέρω σχετικά με τις ίδιες προδιαγραφές , το κατάστημα στο οποίο το αγόρασα μου είπαν επίσης την ατάκα ότι, ένας i3 δεύτερης γενιάς είναι καλύτερος από ένα ryzen 5 1ης γενιάς πχ περσινός (δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά γενικά σε αυτό το πλαίσιο). Και ότι και καλά αν μου στείλουν "αντίστοιχες" προδιαγραφές δηλαδή ίδιες με αυτό που αγόρασα , επειδή αυτό που είχα ήταν ας πούμε ryzen 1ης γενιάς και αυτό που έχουν σε αντίστοιχο είναι με επεξεργαστή 2ης γενιάς δεν θα παίρνω αντίστοιχο αλλά καλύτερο.... Έχει κάποια βάση αυτό το επιχείρημα?? 

Κάτι παράλογο δεν νομίζω πως ζητάω το έστειλα 3ης φορές για επισκευή δεν λύθηκε το πρόβλημα και μου δώσανε από την φόρμα αντικατάστασης, η λύση που με ικανοποιεί είναι εφόσον δεν το φτιάξανε 3 φορές και ασφαλώς δεν θέλω να περάσω και άλλους μήνες να το στέλνω για δήθεν επισκευές..να μου το αντικαταστήσουν με αντίστοιχο η να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου

Επεξ/σία από chriskorombos
Δημοσ.

Μπορει να ειναι ιδιες προδιαγραφες ή και καλυτερες. Οχι χειροτερες παντως. Αφου ομως συμφωνουν σε αντικατασταση γιατι δεν το προχωρας; Μπορεις να κανεις και υπομονη μεχρι black friday.

Δημοσ.

καλησπέρα , το πρόβλημα μου είναι πως δεν συμφωνούν σε αντικατάσταση, αλλά σε πίστωση των 500 ευρώ που αγόρασα το laptop , σαφώς και με τα ίδια χρήματα δεν υπάρχει αντίστοιχο laptop και με αναγκάζουν για κάτι αντίστοιχο να πληρώσω ΕΞΤΡΑ! ή να αρκεστώ σε κάτι χειρότερο. Εγώ απο μεριάς μου κάθε άλλο, δεν θέλω να δημιουργώ προβλήματα , και μακάρι σε 10 μέρες στο Black friday να υπάρξει προσφορά και να τα βρούμε, αλλά τους ρώτησα σαφώς "οκ εγώ περιμένω 90 μέρες μήπως βγάλετε προσφορά αντίστοιχο laptop.... αν δεν βγάλετε όμως?" και εκεί αρχίζουν την άρνηση δεν πρόκειται να πάρεις ίδιων προδιαγραφών , ούτε τα λεφτά σου πίσω, το χαρτί σου λέει αντικατάσταση όχι επιστροφή χρημάτων και μπλά μπλά.

εγώ από μεριάς μου έφαγα ένα φέσι 15 ευρώ να τους το στείλω στην Θεσσαλονίκη , να πάρω για αρχή το πιστωτικό , αλλά σαφώς και είμαι εκνευρισμένος με την όλη αδικία του θέματος... 

επικοινώνησα και με τον συνήγορο του καταναλωτή και μου είπαν στην γραμματεία να πάρω την πίστωση και να κάνω καταγγελία για να τους πιέσουν παραπάνω...

προσωπικά δεν πολύ εμπιστεύομαι τέτοιες υπηρεσίες για να πω την αλήθεια... παρόλα αυτά ετοίμασα μια αίτηση καταγγελίας με όλα όσα χρειάζονται, και σκέφτομαι αν πρέπει να την στείλω ή όχι.

 

 

Υ.Γ. όταν ζήτησα γραπτώς από το κατάστημα για την πίστωση σημερινής αξίας αγοράς , μου απαντήσανε με e-mail πως δεν ισχύει και η πίστωση είναι αρχική αξία αγοράς που κόπηκε η απόδειξη. Ενώ στο τηλέφωνο μου έλεγε άλλα.

Υ.Γ. επίσης όταν του μίλαγα στο τηλέφωνο και έγινα λίγο πιο επιβλητικός σχετικά με νομοθεσίες άρχιζε να το παίζει πως δεν καταλαβαίνω τι μου λέτε , όταν του έλεγα να επικοινωνήσουμε εγγράφως με e-mail. Και με τα χίλια ζόρια μου έστειλε σε e-mail για το πιστωτικό , και στις άλλες ερωτήσεις μου τις απέφευγε πλάγιος, ενώ άρχισε να επισυνάπτει τα e-mail στο legal-LENOVO.

 

Πραγματικά εντελώς απαράδεκτη συμπεριφορά και απορώ πως στο σκρουτζ είχαν μόνο 5*, άλλα μάλλον κάτι θα μαγειρεύουν

Δημοσ.

Καλημέρα,

Είχα  Αυτό εδώ,  δεν μου προτείνουν κάποιο συγκεκριμένο αλλά μου λένε ότι μου δίνουν πίστωση 500 ευρώ για να αγοράσω ένα λάπτοπ από το www.e-lenovo.gr όπου και αγόρασα το λάπτοπ.

Αλλά στα 500 ευρώ, δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο, και η πρέπει να πληρώσω παραπάνω της τάξης των 150 ευρώ η να πάρω κάτι χειρότερο. Ή να περιμένω το black Friday μήπως βγάλουν προσφορά στα 500 ευρώ αντίστοιχο λάπτοπ.. όπου έστω και δέχομαι να περιμένω αλλά αν δεν βγάλουν??

Δημοσ.

Ή νομοθεσία είναι συγκεκριμένη. Αυτοί την διαστρευλωνουν. Δεν θα βρεις άκρη στο μιλητο ούτε και με καταγγελίες σε προστασία καταναλωτών (μόνο σαν μεσάζοντες μπορούν να πιέσουν και κάποιες φορές τα καταφερνουν).

Πας σε καθαρά νομική διακδικηση. Ζητάς και κρατάς τα πάντα μόνο γραπτώς. Εάν έχεις φίλο δικηγόρο θα σε βοηθήσει ίσως αφιλοκερδώς με ένα εξωδικο. Από εκεί και μετά έχει κόστος.

Εάν δεν έχεις κοινοποιήσει το θέμα με τα Κεντρικά της Ευρώπης τότε να το κάνεις άμεσα.

Δεν υπάρχει με απατεώνες η εύκολη λύση δυστυχώς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σας ευχαριστώ για την βοήθεια και το ενδιαφέρων, @Rumpelstiltskin δεν δέχονται να μου επιστρέψουν χρήματα, όπως έχω αναφέρει πιο πάνω....

δυστήχος η οικονομική μου κατάσταση όπως και του κάθε μέσου έλληνα έιναι ότι χειρότερο υπάρχει και σε καμία περίπτωση δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να μπλέξω δικηγόρους, οπού και έκει βασίζεται το κάθε λαμόγιο.... του www.e-lonovo.gr και κάθε αντίστοιχου.
@SeNNinhA τι εννοείς με αυτο ? "Εάν δεν έχεις κοινοποιήσει το θέμα με τα Κεντρικά της Ευρώπης τότε να το κάνεις άμεσα."

Επεξ/σία από chriskorombos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, chriskorombos είπε

σας ευχαριστώ για την βοήθεια και το ενδιαφέρων, @Rumpelstiltskin δεν δέχονται να μου επιστρέψουν χρήματα, όπως έχω αναφέρει πιο πάνω....

δυστήχος η οικονομική μου κατάσταση όπως και του κάθε μέσου έλληνα έιναι ότι χειρότερο υπάρχει και σε καμία περίπτωση δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να μπλέξω δικηγόρους, οπού και έκει βασίζεται το κάθε λαμόγιο.... του www.e-lonovo.gr και κάθε αντίστοιχου.
@SeNNinhA τι εννοείς με αυτο ? "Εάν δεν έχεις κοινοποιήσει το θέμα με τα Κεντρικά της Ευρώπης τότε να το κάνεις άμεσα."

Βρες τρόπο να κοινοποιήσεις το πρόβλημα σου και την μη εξυπηρέτηση στα κεντρικά της Lenovo της Ευρώπης ή και τα Κεντρικά όπου κι αν είναι αυτά. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...