Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, imr είπε

Ειναι απλα μια ενδειξη.

Ενα αυτοκινιτο με 200κ χλμ στην εθνικη με σταθερη ταχυτητα, θα ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση απο ενα με 80κ χλμ στην κινηση

Για τα χιλιομετρα το πιο αξιοπιστο κατα τη γνωμη μου ειναι πλεον το ΚΤΕΟ

 

1 ώρα πριν, john1987 είπε

Ρε παιδιά τα χιλιόμετρα δεν είναι το πιο σημαντικό ως προς τη φθορά;

Άλλη μια ερώτηση που έχω: μπορείς πλέον ΜΕ ΒΕΒΑΙΌΤΗΤΑ να αποφύγεις γυρισμένα χιλιόμετρα;

Αυτό που γράφει ο imr. 
Τα χλμ είναι απλά ένδειξη, η πραγματική κατάσταση έχει περισσότερο να κάνει με τον τρόπο χρήσης και τις ώρες που "έγραψε" κινητήρας/σύστημα μετάδοσης συνολικά.

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, imr είπε

Ειναι απλα μια ενδειξη.

Δεν είναι απλά μια ένδειξη, είναι η σημαντικότερη ένδειξη για το πόση φθορά μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο, ειδικά σε σημεία που δεν φαίνεται πχ κινητήρας.

1 ώρα πριν, imr είπε

Ενα αυτοκινιτο με 200κ χλμ στην εθνικη με σταθερη ταχυτητα, θα ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση απο ενα με 80κ χλμ στην κινηση

Είναι πολύ απίθανο ένα αυτοκίνητο να έχει κάνει είτε 200k km αποκλειστικά στην εθνική με σταθερή ταχύτητα είτε 80k km αποκλειστικά στην κίνηση, αλλά ακόμα και σε τέτοια ακραία περίπτωση αυτό με τις 80k στην κίνηση θα την έχει ακούσει στα περιφερειακά (μετάδοση, ανάρτηση, μπροστινό σύστημα κτλ) στα οποία οι φθορές φαίνονται σε μεγάλο βαθμό, και όχι στον κινητήρα.

Πάντως σε κάθε περίπτωση ο υποψήφιος αγοραστής δεν μπορεί να ξέρει πως ακριβώς έχει δουλέψει το αυτοκίνητο που θέλει να αγοράσει, οπότε για αυτόν τα χιλιόμετρα είναι το πιο σημαντικό στοιχείο ως προς τη φθορά του αυτοκινήτου.

17 λεπτά πριν, LongTom είπε

Τα χλμ είναι απλά ένδειξη, η πραγματική κατάσταση έχει περισσότερο να κάνει με τον τρόπο χρήσης και τις ώρες που "έγραψε" κινητήρας/σύστημα μετάδοσης συνολικά.

Αυτό με τις ώρες ισχύει για χωματουργικά μηχανήματα, σκάφη θαλάσσης κτλ, αυτά έχουν ωρόμετρα, τα αυτοκίνητα όμως δεν έχουν γιατί τα χιλιόμετρα είναι πολύ πιο σημαντική ένδειξη.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι απλά μια ένδειξη, είναι η σημαντικότερη ένδειξη για το πόση φθορά μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο, ειδικά σε σημεία που δεν φαίνεται πχ κινητήρας.

Είναι πολύ απίθανο ένα αυτοκίνητο να έχει κάνει είτε 200k km αποκλειστικά στην εθνική με σταθερή ταχύτητα είτε 80k km αποκλειστικά στην κίνηση, αλλά ακόμα και σε τέτοια ακραία περίπτωση αυτό με τις 80k στην κίνηση θα την έχει ακούσει στα περιφερειακά (μετάδοση, ανάρτηση, μπροστινό σύστημα κτλ) στα οποία οι φθορές φαίνονται σε μεγάλο βαθμό, και όχι στον κινητήρα.

Πάντως σε κάθε περίπτωση ο υποψήφιος αγοραστής δεν μπορεί να ξέρει πως ακριβώς έχει δουλέψει το αυτοκίνητο που θέλει να αγοράσει, οπότε για αυτόν τα χιλιόμετρα είναι το πιο σημαντικό στοιχείο ως προς τη φθορά του αυτοκινήτου.

Πολλα αυτοκινητα χρησιμοποιουνται μονο για ταξιδια και αντιστοιχα παρα πολλα μεσα στην πολη.

Το θεμα ειναι οτι ενα αυτοκινητο με περισοτερα χιλιομετρα θα ειναι και πιο οικονομικο σαν αγορα , τα εξτρα λεφτα μπορουν να πανε ανετα στην ακρη για πιθανες ζημιες (εφοσον το υπολοιπο αυτοκινητο ειναι σε παρομοια κατασταση)

Η σημαντικοτερη ενδειξη ειναι η γενικη κατασταση του αυτοκινητου, οχι τα χιλιομετρα. Τα χιλιομετρα γυριζουν για πλακα. 

 

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, imr είπε

Πολλα αυτοκινητα χρησιμοποιουνται μονο για ταξιδια και αντιστοιχα παρα πολλα μεσα στην πολη.

Στην Ελλάδα σύμφωνα με έρευνες κατά μέσο όρο τα αυτοκίνητα κάνουν το 85% των χιλιομέτρων σε αστικό κύκλο και 15% εκτός πόλης, το να χρησιμοποιείται κάποιο μόνο για ταξίδια είναι πολύ σπάνιο, και ακόμα πιο σπάνιο είναι το να χρησιμοποιείται σε "κίνηση" όπως έγραψες πριν (και όχι απλά στην πόλη που γράφεις τώρα). Μόλις τώρα γύρισα από διαδρομή εντός πόλης χωρίς να συναντήσω καθόλου κίνηση.

8 λεπτά πριν, imr είπε

Το θεμα ειναι οτι ενα αυτοκινητο με περισοτερα χιλιομετρα θα ειναι και πιο οικονομικο σαν αγορα , τα εξτρα λεφτα μπορουν να πανε ανετα στην ακρη για πιθανες ζημιες (εφοσον το υπολοιπο αυτοκινητο ειναι σε παρομοια κατασταση)

Όντως ένα αυτοκίνητο με περισσότερα χιλιόμετρα είναι πιο οικονομικό, αλλά όχι αρκετά ώστε να δικαιολογεί τη διαφορά, προσωπικά πιστεύω πως για ένα αυτοκίνητο 5ετίας θα άξιζε να προτιμήσω κάποιο με 200.000 χλμ μόνο εφόσον θα μου το πρόσφεραν στην μισή τιμή από όσο θα κόστιζε ένα άλλο με μέτρια χλμ δλδ 75.000, κάτι τέτοιο όμως ΔΕΝ ισχύει. Επίσης δεν γίνεται να είναι σε παρόμοια κατάσταση, εκτός βέβαια αν εννοείς μόνο την εξωτερική κατάσταση.

20 λεπτά πριν, imr είπε

Η σημαντικοτερη ενδειξη ειναι η γενικη κατασταση του αυτοκινητου, οχι τα χιλιομετρα. Τα χιλιομετρα γυριζουν για πλακα. 

Σαφώς, αλλά όπως έγραψα και παραπάνω υπάρχουν πολλά πράγματα στο αυτοκίνητο που ΔΕΝ φαίνονται, και για αυτά η μόνη ένδειξη που υπάρχει είναι τα διανυθέντα χιλιόμετρα.

Και ναι, όντως τα χιλιόμετρα γυρίζουν για πλάκα στα περισσότερα μοντέλα, όπως επίσης στις περισσότερες περιπτώσεις πανεύκολα μπορεί να το διαπιστώσει ο υποψιασμένος. Ειδικά τώρα που τα χλμ αναγράφονται υποχρεωτικά στο ιστορικό του ΚΤΕΟ.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Backpacker είπε

Αν δεν είναι από άτομο γνωστό σου που το είχε πρώτο χέρι ποτέ δεν θα μπορείς να ξέρεις τι αμάξι πήρες. Ο αριθμός των χλμ λέει ελάχιστα πράγματα (ακομα και αληθινος να είναι και οχι πειραγμένα). 
Κάθε πότε έκανε τα σέρβις του...τι λάδια έβαζε...που τα έκανε τα χλμ...άλλο να είναι σε ανοιχτό δρόμο εκτός πόλεων και άλλο μέσα στην κίνηση (σταματα-ξεκινα)...πως άλλαζε ταχύτητες...κτλπ.

κοίτα το να το πάρεις από γνωστό είναι το ιδανικό, απλά κοιτούσα online και αντιλαμβάνεσαι πως τόσες πληροφορίες είναι δύσκολο να συγκεντρώσεις και να τις θεωρείς και αξιόπιστες.

20 ώρες πριν, Ioannisto είπε

Θεωρω οτι γυρω στα 50.000 χιλ ειναι καλα για μεταχειρισμενο. Βεβαια, οπως ειπωθηκε, μεγαλο ρολο παιζει εαν ηταν προσεγμενη η χρηση του κ αν η συντηρηση γινοταν σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο ή στο μαστορα της γειτονιας. Προσωπικα θα απεφευγα αυτοκινητο απο μαντρα γτ ειναι ολα απο leasing κ υπαρχει το γνωστο θεμα με τα γυρισμενα χιλιομετρα. Επισης θα απεφευγα τα σπορ μοντελα καθε εταιριας γτ συνηθως αγοραζονται απο γρηγορους κ οδηγουνται αναλογως.

στα 6500 μεταχειρισμένο και με 50,000χλμ είναι δύσκολο έως αδύνατο από όσα είδα, τώρα για το σέρβις που γινόταν το διαπιστώνω από το βιβλιαράκι? τώρα για σπορ μοντέλα όπως λες δεν νομίζω πως είναι και πολύ ικονομικά οπότε απορρίπτονται εκ των προτέρων.

19 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Καλησπέρα και σε σένα. Τα διανυθέντα χιλιόμετρα επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τις τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, συνεπώς λογικό είναι αυτά που έχουν διανύσει πολλά χιλιόμετρα να προσφέρονται σε καλές τιμές, αυτά που έχουν μέτρια χιλιόμετρα να προσφέρονται σε μέτριες, και αυτά που έχουν διανύσει λίγα να προσφέρονται σε υψηλές τιμές. Ομοίως και η κατάσταση είναι αντιστρόφως ανάλογη της τιμής, όσο καλύτερη τόσο ακριβότερα.

Επίσης τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα διανύουν κατά μέσο όρο 15.000 χλμ το χρόνο, συνεπώς ένα αμάξι του 2015 έχει κάνει κατά μέσο όρο 75.000 χλμ. Το μέχρι πόσα χιλιόμετρα θέλεις θα το αποφασίσεις εσύ, σε συνάρτηση βέβαια και με την κατάσταση, αλλά και με τις τιμές όσων βρίσκεις. Όσο για τις μάρκες, σίγουρα θα έχεις διαπιστώσει και ο ίδιος ότι αυτές που φημίζονται για την αξιοπιστία τους κρατάνε καλύτερες τιμές.

Το σπουδαιότερο πάντως είναι να γίνει εξονυχιστικός έλεγχος πριν αγοράσεις οτιδήποτε, και να έχεις υπόψιν πως όταν πας να δεις αυτά που έχουν καλή τιμή θα διαπιστώσεις πως είναι ζήτημα να αξίζει ένα στα δέκα.

τί να σσου πω, αν κοιτάξεις στο car, θα δεις πως όλα τα μοντέλα του '15 μέχρι 6500 έχουν πολύ πάνω από 100.000χλμ, οπότε το 75.000 σύμφωνα με τα όσα είδα είναι κάπως δύσκολο. Τώρα για τα υπόλοιπα που λες, θα το πάω πριν το αγοράσω αν μπορέσω και σε ένα γνωστό μου σε συνεργείο να του ρίξει μια ματιά.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, user_me είπε

τί να σσου πω, αν κοιτάξεις στο car, θα δεις πως όλα τα μοντέλα του '15 μέχρι 6500 έχουν πολύ πάνω από 100.000χλμ, οπότε το 75.000 σύμφωνα με τα όσα είδα είναι κάπως δύσκολο. Τώρα για τα υπόλοιπα που λες, θα το πάω πριν το αγοράσω αν μπορέσω και σε ένα γνωστό μου σε συνεργείο να του ρίξει μια ματιά.

Εννοείται πως είναι δύσκολο να βρεις αυτοκίνητο με λίγα χιλιόμετρα στις τιμές που προσφέρονται τα αυτοκίνητα με λίγα χιλιόμετρα, αυτό δεν είπα και πιο πάνω?

Αυτοκίνητα του 2015 με 75.000 χλμ max βρίσκεις εύκολα, αλλά κοστίζουν ακριβότερα από αυτά με τα 100k και βάλε km. 

Όσο για τον έλεγχο τα "μια ματιά" και "αν μπορέσω" σε συνδυασμό με το ότι κοιτάς τα φτηνότερα στο car, μάλλον θα σε οδηγήσουν στο να ανοίξεις νέο θέμα με τίτλο "Με κορόιδεψαν".

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 27/10/2020 στις 5:33 ΜΜ, user_me είπε

έχεις δίκιο. έχεις να προτείνεις κάποια μάρκα?

Όχι δεν έχω να προτείνω κάτι, αφενός γιατί οι διαφορές στην αξιοπιστία δεν είναι τόσο μεγάλες όσο παλιότερα, και αφετέρου γιατί τα μοντέλα που βγάζουν λιγότερες βλάβες έχουν μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία και δεν θα τα βρεις στα χρήματα που έχεις αναφέρει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εμμονή για αμάξια σε προσφορά με λίγα χιλιόμετρα είναι ο λόγος και το τρικ που γίνεται ακόμη το πανηγύρι των μαντράδων με τα αμάξια εισαγωγής που τα έχουν γυρίσει 100 και 200.00 χιλιόμετρα κάτω κι επί δεκαετίες εξαπατούσαν τους πιο "έξυπνους" που παίρνανε την προσφορά μεταχειρισμένο σαν καινούριο...

Η υποχρεωτική αναγραφή ιστορικού χιλιομέτρων ΚΤΕΟ είναι πρόσφατο βοήθημα για τους υποψηφιους αγοραστές.

Κάτι μου λέει όμως πως και πάλι με πρόσχημα την "επισκευή κοντέρ" οι μαντράδες για να αποφύγουν να τους πάρουν με τις πέτρες οι αγοραστές, σε όσα αμάξια το παρακάνανε με το κατέβασμα χιλιομέτρων (κυρίως ελληνικής αντιπροσωπείας), θα κάνουν διορθωτικά ανεβάσματα για να φαίνονται αληθοφανή ως προς το ΚΤΕΟ.

Το πολύ θετικό είναι ότι πλέον και στο μέλλον θα βάζουν τους κοντεραδες να ανεβοκατεβάσουν μόνο 20-50.000 (δεκάδες) χλμ κι όχι να τα γυρίζουνε κατά εκατοντάδες!!!

Προσωπικά τα χιλιόμετρα είναι μια ένδειξη τίποτα άλλο. Το σημαντικότερο είναι η συνέπεια στην σωστή συντήρηση και η διατήρηση των εγγράφων επισκευής σέρβις. Επίσης αν συνάδει η γενική εικόνα του οχήματος με τα υποτιθέμενα χιλιόμετρα και το ιστορικό σέρβις, συντηρήσεων, επισκευών, αλλαγής ελαστικών. Αναρτήσεις, λάστιχα, φθορές ταπετσαρίας, τιμονιού, , σαλονιού είναι πιο αξιόπιστοι δείκτες.

 

Οι πονηροί φυσικά αλλαζουν κι επισκευάζουν κι αυτά, οπότε η άριστη κατάσταση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων σε αμάξι με 120.00++ χιλιόμετρα είναι μάλλον ένδειξη ψευτο-φτιασιδώματος παρά ηλικιωμένου οδηγού με κλειστό πάρκινγκ. Μετά μένει η κατάσταση του καθισματος αλλά υπάρχουν έμπειροι ταπετσερηδες και για αυτό αν και το βουλιαγμα στην θέση ενός καθίσματος οδηγού δεν ξέρω αν μπορούν κι αυτό να το εξαφανίσουν... Η πλαφονιερα-πλαστικά αν είναι καμμένα από τον ήλιο ξεφλουδισμενα είναι άλλη μια ένδειξη, όπως και η κατάσταση του χρώματος του αυτοκινήτου.

Όπου ακούς για χαμένο βιβλίο σέρβις ή εξαφανισμένα παραστατικά ή το τελευταίο μεγάλο σέρβις στον μηχανικό κάνε τριτοτέταρτες σκέψεις... Ιδίως αν ο μαντράς διατηρεί δικές του εγκαταστάσεις συνεργείου/βαφείου για επισκευές/λαμαρινοδουλειές η πιθανότητα να πάρει κάποιος φρεσκοτρακαρισμένο αυξάνονται εκθετικά.

 

Θα τολμούσα να πω πως το face control και το κόψιμο φάτσας και λεγομένων ενός πωλητή είναι όσο σημαντικό με την εικόνα του αυτοκινήτου για να αποφύγει κανείς τις παγίδες. Στο κάτω κάτω πολλοί μαντράδες με μικρές επιχειρήσεις ομώνυμες τα πουλάνε και ως ιδιώτες...

Επεξ/σία από Krepalidis
Κόψιμο φάτσας, όχι φάρσας
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Krepalidis είπε

 Ιδίως αν ο μαντράς διατηρεί δικές του εγκαταστάσεις συνεργείου/βαφείου για επισκευές/λαμαρινοδουλειές η πιθανότητα να πάρει κάποιος φρεσκοτρακαρισμένο αυξάνονται εκθετικά.

Σχεδόν πάντα όπου υπάρχει μαντράς, σε απόσταση μικρότερη από 100 μέτρα έχει και συνεργείο/βαφείο. Από την πρώτη φορά που το παρατήρησα το βλέπω συνεχώς να ισχύει.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Krepalidis είπε

Η εμμονή για αμάξια σε προσφορά με λίγα χιλιόμετρα είναι ο λόγος και το τρικ που γίνεται ακόμη το πανηγύρι των μαντράδων με τα αμάξια εισαγωγής που τα έχουν γυρίσει 100 και 200.00 χιλιόμετρα κάτω κι επί δεκαετίες εξαπατούσαν τους πιο "έξυπνους" που παίρνανε την προσφορά μεταχειρισμένο σαν καινούριο...

Η υποχρεωτική αναγραφή ιστορικού χιλιομέτρων ΚΤΕΟ είναι πρόσφατο βοήθημα για τους υποψηφιους αγοραστές.

Κάτι μου λέει όμως πως και πάλι με πρόσχημα την "επισκευή κοντέρ" οι μαντράδες για να αποφύγουν να τους πάρουν με τις πέτρες οι αγοραστές, σε όσα αμάξια το παρακάνανε με το κατέβασμα χιλιομέτρων (κυρίως ελληνικής αντιπροσωπείας), θα κάνουν διορθωτικά ανεβάσματα για να φαίνονται αληθοφανή ως προς το ΚΤΕΟ.

Το πολύ θετικό είναι ότι πλέον και στο μέλλον θα βάζουν τους κοντεραδες να ανεβοκατεβάσουν μόνο 20-50.000 (δεκάδες) χλμ κι όχι να τα γυρίζουνε κατά εκατοντάδες!!!

Προσωπικά τα χιλιόμετρα είναι μια ένδειξη τίποτα άλλο. Το σημαντικότερο είναι η συνέπεια στην σωστή συντήρηση και η διατήρηση των εγγράφων επισκευής σέρβις. Επίσης αν συνάδει η γενική εικόνα του οχήματος με τα υποτιθέμενα χιλιόμετρα και το ιστορικό σέρβις, συντηρήσεων, επισκευών, αλλαγής ελαστικών. Αναρτήσεις, λάστιχα, φθορές ταπετσαρίας, τιμονιού, , σαλονιού είναι πιο αξιόπιστοι δείκτες.

Οι πονηροί φυσικά αλλαζουν κι επισκευάζουν κι αυτά, οπότε η άριστη κατάσταση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων σε αμάξι με 120.00++ χιλιόμετρα είναι μάλλον ένδειξη ψευτο-φτιασιδώματος παρά ηλικιωμένου οδηγού με κλειστό πάρκινγκ. Μετά μένει η κατάσταση του καθισματος αλλά υπάρχουν έμπειροι ταπετσερηδες και για αυτό αν και το βουλιαγμα στην θέση ενός καθίσματος οδηγού δεν ξέρω αν μπορούν κι αυτό να το εξαφανίσουν... Η πλαφονιερα-πλαστικά αν είναι καμμένα από τον ήλιο ξεφλουδισμενα είναι άλλη μια ένδειξη, όπως και η κατάσταση του χρώματος του αυτοκινήτου.

Όπου ακούς για χαμένο βιβλίο σέρβις ή εξαφανισμένα παραστατικά ή το τελευταίο μεγάλο σέρβις στον μηχανικό κάνε τριτοτέταρτες σκέψεις... Ιδίως αν ο μαντράς διατηρεί δικές του εγκαταστάσεις συνεργείου/βαφείου για επισκευές/λαμαρινοδουλειές η πιθανότητα να πάρει κάποιος φρεσκοτρακαρισμένο αυξάνονται εκθετικά.

Θα τολμούσα να πω πως το face control και το κόψιμο φάρσας και λεγομένων ενός πωλητή είναι όσο σημαντικό με την εικόνα του αυτοκινήτου για να αποφύγει κανείς τις παγίδες. Στο κάτω κάτω πολλοί μαντράδες με μικρές επιχειρήσεις ομώνυμες τα πουλάνε και ως ιδιώτες...

Ο λόγος του ότι οι μαντράδες κάνουν πάρτι είναι ότι υπάρχει ατιμωρησία και ανυπαρξία εφαρμογής νόμων.
Τα άλλα είναι οδοντόκρεμες για μια πιο επιτυχημένη λαμογιά.
|
Όσον αφορά τα χλμ, είναι δυστυχώς ένας από τους λίγους τρόπους να συμπεράνεις για τις ώρες λειτουργίας των μηχανικών μερών. Δίχως φυσικά να δεις με το εργαλείο τις γραφόμενες ώρες στην μηχανή-ECU ή να λύσεις τον κινητήρα/απάρτια.
Για αυτό και η εμμονή-συμβουλές. 
Φυσικά και όπως κάθε αγορά τέτοιου μεγέθους, πρέπει να το ψυρίζεις όσο δεν πάει. Ιδιαίτερα όταν η μεγάλη πλειοψηφία είναι απατεώνες σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...