Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελείωσε κιόλας??? Εγώ πρόλαβα και παρήγγειλα δύο. Ολοκληρώθηκε κανονικά η παραγγελία. Τώρα αν μου ρίξουν άκυρο, δεν ξερω

Δημοσ.

Το ίδιο το κατάστημα το Techaway το έχει 56 στη σελίδα του... Προφανώς είναι τίποτα νέο μέλος του Marketplace Public και ήθελε να "τραβήξει μάτια" επάνω του...

Δημοσ.

Η παραγγελία σου δε μπορεί να ολοκληρωθεί λόγω αλλαγής της διαθεσιμότητας ή/και αποθέματος κάποιων προϊόντων. Παρακαλούμε όπως αφαιρέσεις από το καλάθι το/α προϊον/τα που επισημαίνονται παρακάτω. : 8401264

Ρε τι έχουν πάθει? Τόσο σημαντικά τους είναι τα κλικ πια? 😁

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dimi29 είπε

Μηπως εγραψαν λαθος την τιμη ;  500gb 6.80e λιγο δυσκολο...

Πάντως όταν έχεις πάρει 1TB στα 19,90€, δύσκολα να πας να δώσεις πάνω από 10€ για 500GB.

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Like 2
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, DeineL Vian είπε

Η παραγγελία σου δε μπορεί να ολοκληρωθεί λόγω αλλαγής της διαθεσιμότητας ή/και αποθέματος κάποιων προϊόντων. Παρακαλούμε όπως αφαιρέσεις από το καλάθι το/α προϊον/τα που επισημαίνονται παρακάτω. : 8401264

Ρε τι έχουν πάθει? Τόσο σημαντικά τους είναι τα κλικ πια? 😁

 Θα εχουν βρει τρόπο για άμεσο monetize από αυτά. 🤑

Δημοσ.

Βάλτε κι ένα τέλος-λάθος στον τίτλο για να σταματήσουμε να ασχολούμαστε.

Και μην αρχίσει κανείς για καταγγελίες κλπ. αρκετό χρόνο χάσαμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Εκεί στο public είναι για γέλια

Το κάνουν συνέχεια,βάζουν προσφορές που δεν παραλάμβανει κανείς.

Μου το έχουν κάνει δύο φορές μέσα σε 1 μήνα

Μην ασχοληθεί κανείς άλλη φορά;

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Όλοι οι μεγάλοι τα ίδια κάνουν φίλε. Δε γίνεται να μην ασχοληθείς. Την προσφορά θα την χτυπήσεις.

Η μόνη λύση με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, είναι να μην αφήνεις να σου ακυρώνουν τις παραγγελίες αμαχητί και να τις διεκδικείς, στην ανάγκη και με καταγγελίες στα διάφορα ινστιτούτα καταναλωτή. Μόλις δουν e-mail σου με κοινούς αποδέκτες το κατάστημα και τέτοιες ενώσεις, αμέσως αλλάζουν το τροπάρι, γιατί καταλαβαίνουν ότι σοβαρεύει το πράγμα. Στην τελική, αν όλοι πιέζαμε προς αυτή την κατεύθυνση, θα άρχιζαν να πέφτουν τα πρόστιμα βροχή μέχρι να καταλάβουν ότι λιγότερα θα τους στοιχίζε να έχουν ένα πιο οργανωμένο σύστημα για τις αποθήκες και τις παραγελίες τους.

Και φυσικά δεν περιορίζεστε ποτέ στις τηλεφωνικές ή τις ανώνυμες επικοινωνίες. Μόνο με γραπτά υπάρχουν αποδείξεις και ζορίζουν τα γάλατα. Ή όταν μιλάτε στο τηλέφωνο, ζητάτε έστω ονοματεπώνυμο ή αν δε σας καλύπτουν αυτά που λένε οι απλοί υπάλληλοι ζητάτε προϊστάμενο.

Και με αφορμή, να πω και το άλλο που μου συνέβη προχθές για να έχετε το νου σας. Δωροκάρτα που είχα από Mediamarkt από πέρσι (διαρκούν 5 χρόνια), πήγα να αγοράσω κάτι και δεν την πέρναγε. Κρατάνε τα στοιχεία και μου λένε θα σας ενημερώσουμε. Με καλούν, μου λένε "δεν τη βλέπουμε στο σύστημα, το έλεγξαν κατ' ευθείαν από Γερμανία κλπ., μπορούμε να σας κάνουμε καλύτερες τιμές σε αγορές προϊόντων". Τους λέω "η απάντησή σας απλά δεν είναι αποδεκτή, δώστε μου τηλέφωνο προϊσταμένου" κλπ. Μέσα στην επόμενη ώρα με είχε πάρει ο προϊστάμενος και μου λέει "με τη συγχώνευση έχουν χαθεί στοιχεία, περάστε να σας εκδώσουμε νέα δωροκάρτα".
Εν ολίγοις:
- Διεκδικείτε τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές και μη βαριέστε.
- Κυριότερα: όσοι έχετε στην άκρη καμια δωροκάρτα από MM ή Public και κάθεται, πηγαίντε και ελέγξτε άμεσα ότι δε θα σας κάνουν νερά. Με τη συγχώνευση των 2 αλυσίδων μάλλον τα έχουν κάνει μπου#@%& και αυτοί αλά Κωτσόβολο πέρσι με την περιβόητη ανανέωση της ιστοσελίδας τους (που ακόμα δεν τα έχουν ξεμπλέξει με τις καρτέλες πελατών).

  • Like 7
Δημοσ.
3 ώρες πριν, DownUNDERground είπε

Όλοι οι μεγάλοι τα ίδια κάνουν φίλε. Δε γίνεται να μην ασχοληθείς. Την προσφορά θα την χτυπήσεις.

Η μόνη λύση με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, είναι να μην αφήνεις να σου ακυρώνουν τις παραγγελίες αμαχητί και να τις διεκδικείς, στην ανάγκη και με καταγγελίες στα διάφορα ινστιτούτα καταναλωτή. Μόλις δουν e-mail σου με κοινούς αποδέκτες το κατάστημα και τέτοιες ενώσεις, αμέσως αλλάζουν το τροπάρι, γιατί καταλαβαίνουν ότι σοβαρεύει το πράγμα. Στην τελική, αν όλοι πιέζαμε προς αυτή την κατεύθυνση, θα άρχιζαν να πέφτουν τα πρόστιμα βροχή μέχρι να καταλάβουν ότι λιγότερα θα τους στοιχίζε να έχουν ένα πιο οργανωμένο σύστημα για τις αποθήκες και τις παραγελίες τους.

Και φυσικά δεν περιορίζεστε ποτέ στις τηλεφωνικές ή τις ανώνυμες επικοινωνίες. Μόνο με γραπτά υπάρχουν αποδείξεις και ζορίζουν τα γάλατα. Ή όταν μιλάτε στο τηλέφωνο, ζητάτε έστω ονοματεπώνυμο ή αν δε σας καλύπτουν αυτά που λένε οι απλοί υπάλληλοι ζητάτε προϊστάμενο.

Και με αφορμή, να πω και το άλλο που μου συνέβη προχθές για να έχετε το νου σας. Δωροκάρτα που είχα από Mediamarkt από πέρσι (διαρκούν 5 χρόνια), πήγα να αγοράσω κάτι και δεν την πέρναγε. Κρατάνε τα στοιχεία και μου λένε θα σας ενημερώσουμε. Με καλούν, μου λένε "δεν τη βλέπουμε στο σύστημα, το έλεγξαν κατ' ευθείαν από Γερμανία κλπ., μπορούμε να σας κάνουμε καλύτερες τιμές σε αγορές προϊόντων". Τους λέω "η απάντησή σας απλά δεν είναι αποδεκτή, δώστε μου τηλέφωνο προϊσταμένου" κλπ. Μέσα στην επόμενη ώρα με είχε πάρει ο προϊστάμενος και μου λέει "με τη συγχώνευση έχουν χαθεί στοιχεία, περάστε να σας εκδώσουμε νέα δωροκάρτα".
Εν ολίγοις:
- Διεκδικείτε τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές και μη βαριέστε.
- Κυριότερα: όσοι έχετε στην άκρη καμια δωροκάρτα από MM ή Public και κάθεται, πηγαίντε και ελέγξτε άμεσα ότι δε θα σας κάνουν νερά. Με τη συγχώνευση των 2 αλυσίδων μάλλον τα έχουν κάνει μπου#@%& και αυτοί αλά Κωτσόβολο πέρσι με την περιβόητη ανανέωση της ιστοσελίδας τους (που ακόμα δεν τα έχουν ξεμπλέξει με τις καρτέλες πελατών).

Πρέπει να γίνει μία sticky ανάρτηση με μαζεμένα post σαν αυτό.

Να καταλάβουν όλοι την δύναμη και τις επιλογές που έχουμε σαν καταναλωτές.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Πρέπει να γίνει μία sticky ανάρτηση με μαζεμένα post σαν αυτό.

Να καταλάβουν όλοι την δύναμη και τις επιλογές που έχουμε σαν καταναλωτές.

Εγω περιμενω τους μαγαζατορες που θα μπουν μεσα και θα σας επιτεθουν επειδη λετε τα αυτονοητα....Και φυσικα το κλασσικο "Και το Αμαζον το κυνηγας ετσι, ε;"....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...