yolaz Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Πολύ δυνατή προσφορά νομίζω. Σχεδόν τζάμπα. https://www.public.gr/product/perifereiaka/external-hdd/prod11923368pp/
theo93 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δεν γίνεται, λέει να το βγάλουμε στο επόμενο βήμα
jgeorgiou Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, yolaz είπε Πολύ δυνατή προσφορά νομίζω. Σχεδόν τζάμπα. https://www.public.gr/product/perifereiaka/external-hdd/prod11923368pp/ Ενα απότ α συνηθισμένα λάθη που κάνει το μαγαζί , αν παραλάβει κανένας σφυρίξτε μου
yolaz Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Τελείωσε κιόλας??? Εγώ πρόλαβα και παρήγγειλα δύο. Ολοκληρώθηκε κανονικά η παραγγελία. Τώρα αν μου ρίξουν άκυρο, δεν ξερω
klainmein Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Το ίδιο το κατάστημα το Techaway το έχει 56 στη σελίδα του... Προφανώς είναι τίποτα νέο μέλος του Marketplace Public και ήθελε να "τραβήξει μάτια" επάνω του...
Dimi29 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 20 λεπτά πριν, yolaz είπε Πολύ δυνατή προσφορά νομίζω. Σχεδόν τζάμπα. https://www.public.gr/product/perifereiaka/external-hdd/prod11923368pp/ Μηπως εγραψαν λαθος την τιμη ; 500gb 6.80e λιγο δυσκολο...
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Η παραγγελία σου δε μπορεί να ολοκληρωθεί λόγω αλλαγής της διαθεσιμότητας ή/και αποθέματος κάποιων προϊόντων. Παρακαλούμε όπως αφαιρέσεις από το καλάθι το/α προϊον/τα που επισημαίνονται παρακάτω. : 8401264 Ρε τι έχουν πάθει? Τόσο σημαντικά τους είναι τα κλικ πια? 😁
Aurumnus Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Dimi29 είπε Μηπως εγραψαν λαθος την τιμη ; 500gb 6.80e λιγο δυσκολο... Πάντως όταν έχεις πάρει 1TB στα 19,90€, δύσκολα να πας να δώσεις πάνω από 10€ για 500GB. Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου 2020 από Aurumnus 2
kamui Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) πωλείται & αποστέλλεται από techaway Και πάλι δεν είναι το public Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου 2020 από kamui
Aurumnus Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 50 λεπτά πριν, DeineL Vian είπε Η παραγγελία σου δε μπορεί να ολοκληρωθεί λόγω αλλαγής της διαθεσιμότητας ή/και αποθέματος κάποιων προϊόντων. Παρακαλούμε όπως αφαιρέσεις από το καλάθι το/α προϊον/τα που επισημαίνονται παρακάτω. : 8401264 Ρε τι έχουν πάθει? Τόσο σημαντικά τους είναι τα κλικ πια? 😁 Θα εχουν βρει τρόπο για άμεσο monetize από αυτά. 🤑
Doubt Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Βάλτε κι ένα τέλος-λάθος στον τίτλο για να σταματήσουμε να ασχολούμαστε. Και μην αρχίσει κανείς για καταγγελίες κλπ. αρκετό χρόνο χάσαμε. 1
stavag Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Εκεί στο public είναι για γέλια Το κάνουν συνέχεια,βάζουν προσφορές που δεν παραλάμβανει κανείς. Μου το έχουν κάνει δύο φορές μέσα σε 1 μήνα Μην ασχοληθεί κανείς άλλη φορά; 1
DownUNDERground Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Όλοι οι μεγάλοι τα ίδια κάνουν φίλε. Δε γίνεται να μην ασχοληθείς. Την προσφορά θα την χτυπήσεις. Η μόνη λύση με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, είναι να μην αφήνεις να σου ακυρώνουν τις παραγγελίες αμαχητί και να τις διεκδικείς, στην ανάγκη και με καταγγελίες στα διάφορα ινστιτούτα καταναλωτή. Μόλις δουν e-mail σου με κοινούς αποδέκτες το κατάστημα και τέτοιες ενώσεις, αμέσως αλλάζουν το τροπάρι, γιατί καταλαβαίνουν ότι σοβαρεύει το πράγμα. Στην τελική, αν όλοι πιέζαμε προς αυτή την κατεύθυνση, θα άρχιζαν να πέφτουν τα πρόστιμα βροχή μέχρι να καταλάβουν ότι λιγότερα θα τους στοιχίζε να έχουν ένα πιο οργανωμένο σύστημα για τις αποθήκες και τις παραγελίες τους. Και φυσικά δεν περιορίζεστε ποτέ στις τηλεφωνικές ή τις ανώνυμες επικοινωνίες. Μόνο με γραπτά υπάρχουν αποδείξεις και ζορίζουν τα γάλατα. Ή όταν μιλάτε στο τηλέφωνο, ζητάτε έστω ονοματεπώνυμο ή αν δε σας καλύπτουν αυτά που λένε οι απλοί υπάλληλοι ζητάτε προϊστάμενο. Και με αφορμή, να πω και το άλλο που μου συνέβη προχθές για να έχετε το νου σας. Δωροκάρτα που είχα από Mediamarkt από πέρσι (διαρκούν 5 χρόνια), πήγα να αγοράσω κάτι και δεν την πέρναγε. Κρατάνε τα στοιχεία και μου λένε θα σας ενημερώσουμε. Με καλούν, μου λένε "δεν τη βλέπουμε στο σύστημα, το έλεγξαν κατ' ευθείαν από Γερμανία κλπ., μπορούμε να σας κάνουμε καλύτερες τιμές σε αγορές προϊόντων". Τους λέω "η απάντησή σας απλά δεν είναι αποδεκτή, δώστε μου τηλέφωνο προϊσταμένου" κλπ. Μέσα στην επόμενη ώρα με είχε πάρει ο προϊστάμενος και μου λέει "με τη συγχώνευση έχουν χαθεί στοιχεία, περάστε να σας εκδώσουμε νέα δωροκάρτα". Εν ολίγοις: - Διεκδικείτε τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές και μη βαριέστε. - Κυριότερα: όσοι έχετε στην άκρη καμια δωροκάρτα από MM ή Public και κάθεται, πηγαίντε και ελέγξτε άμεσα ότι δε θα σας κάνουν νερά. Με τη συγχώνευση των 2 αλυσίδων μάλλον τα έχουν κάνει μπου#@%& και αυτοί αλά Κωτσόβολο πέρσι με την περιβόητη ανανέωση της ιστοσελίδας τους (που ακόμα δεν τα έχουν ξεμπλέξει με τις καρτέλες πελατών). 7
Aurumnus Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 3 ώρες πριν, DownUNDERground είπε Όλοι οι μεγάλοι τα ίδια κάνουν φίλε. Δε γίνεται να μην ασχοληθείς. Την προσφορά θα την χτυπήσεις. Η μόνη λύση με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, είναι να μην αφήνεις να σου ακυρώνουν τις παραγγελίες αμαχητί και να τις διεκδικείς, στην ανάγκη και με καταγγελίες στα διάφορα ινστιτούτα καταναλωτή. Μόλις δουν e-mail σου με κοινούς αποδέκτες το κατάστημα και τέτοιες ενώσεις, αμέσως αλλάζουν το τροπάρι, γιατί καταλαβαίνουν ότι σοβαρεύει το πράγμα. Στην τελική, αν όλοι πιέζαμε προς αυτή την κατεύθυνση, θα άρχιζαν να πέφτουν τα πρόστιμα βροχή μέχρι να καταλάβουν ότι λιγότερα θα τους στοιχίζε να έχουν ένα πιο οργανωμένο σύστημα για τις αποθήκες και τις παραγελίες τους. Και φυσικά δεν περιορίζεστε ποτέ στις τηλεφωνικές ή τις ανώνυμες επικοινωνίες. Μόνο με γραπτά υπάρχουν αποδείξεις και ζορίζουν τα γάλατα. Ή όταν μιλάτε στο τηλέφωνο, ζητάτε έστω ονοματεπώνυμο ή αν δε σας καλύπτουν αυτά που λένε οι απλοί υπάλληλοι ζητάτε προϊστάμενο. Και με αφορμή, να πω και το άλλο που μου συνέβη προχθές για να έχετε το νου σας. Δωροκάρτα που είχα από Mediamarkt από πέρσι (διαρκούν 5 χρόνια), πήγα να αγοράσω κάτι και δεν την πέρναγε. Κρατάνε τα στοιχεία και μου λένε θα σας ενημερώσουμε. Με καλούν, μου λένε "δεν τη βλέπουμε στο σύστημα, το έλεγξαν κατ' ευθείαν από Γερμανία κλπ., μπορούμε να σας κάνουμε καλύτερες τιμές σε αγορές προϊόντων". Τους λέω "η απάντησή σας απλά δεν είναι αποδεκτή, δώστε μου τηλέφωνο προϊσταμένου" κλπ. Μέσα στην επόμενη ώρα με είχε πάρει ο προϊστάμενος και μου λέει "με τη συγχώνευση έχουν χαθεί στοιχεία, περάστε να σας εκδώσουμε νέα δωροκάρτα". Εν ολίγοις: - Διεκδικείτε τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές και μη βαριέστε. - Κυριότερα: όσοι έχετε στην άκρη καμια δωροκάρτα από MM ή Public και κάθεται, πηγαίντε και ελέγξτε άμεσα ότι δε θα σας κάνουν νερά. Με τη συγχώνευση των 2 αλυσίδων μάλλον τα έχουν κάνει μπου#@%& και αυτοί αλά Κωτσόβολο πέρσι με την περιβόητη ανανέωση της ιστοσελίδας τους (που ακόμα δεν τα έχουν ξεμπλέξει με τις καρτέλες πελατών). Πρέπει να γίνει μία sticky ανάρτηση με μαζεμένα post σαν αυτό. Να καταλάβουν όλοι την δύναμη και τις επιλογές που έχουμε σαν καταναλωτές.
Salvation81 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 4 ώρες πριν, Aurumnus είπε Πρέπει να γίνει μία sticky ανάρτηση με μαζεμένα post σαν αυτό. Να καταλάβουν όλοι την δύναμη και τις επιλογές που έχουμε σαν καταναλωτές. Εγω περιμενω τους μαγαζατορες που θα μπουν μεσα και θα σας επιτεθουν επειδη λετε τα αυτονοητα....Και φυσικα το κλασσικο "Και το Αμαζον το κυνηγας ετσι, ε;"....
Προτεινόμενες αναρτήσεις