neosstoforum Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, ψάχνουμε ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης για αντικατάσταση του Fiat Punto έτους 2004. Η μετάβαση θα γίνει από πετρέλαιο σε βενζίνη, οπότε το πιο σημαντικό για εμάς είναι να καίει όσο το δυνατόν λιγότερο. Η αγορά θα γίνει πιθανότατα τον επόμενο μήνα, αλλά την έρευνα αγοράς την ξεκίνησα από τώρα και ήθελα να συμβουλευτώ και εσάς. Αυτή τη στιγμή βρήκα 3 αυτοκίνητα που να πληρούν τα κριτήρια. Kia Picanto 2010 125.400km - 3800€ (πληρωμένα έξοδα μεταβίβασης, ΚΤΕΟ, τέλη κυκλοφορίας) Opel Corsa 2010 130.000km - 4000€ Opel Agila 2010 111.400km - 4000€ Με +500€ υπάρχουν τα Daihatsu Sirion και Hyundai i10 γύρω στα 100.000 χιλιόμετρα, τα οποία βέβαια υπερβαίνουν λίγο τον προϋπολογισμό μας, αλλά αν τα προτείνετε νομίζω θα μπορούμε να ανεβούμε λίγο πιο πάνω. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2020 από neosstoforum
CX73 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Μονο μείνε μακρυα απο μεταχειρισμενο κορεατη! 2
terry308 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Θέλετε και οικονομικο και απο πετρέλαιο θα πάτε βενζίνη;; 🙄🤔 Από πετρέλαιο πάτε σε υγραέριο ή σε φυσικό αέριο εάν έχετε πρατήριο στη περιοχή κι όχι σε βενζίνη Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2020 από terry308 1
Ntinaras Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 ΚΑλυτερα να πατε σε υγραεριο. Γενικα τα ιταλικα τα πανε καλα με τις μετατροπες σε υγραεριο
conkal Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 45 λεπτά πριν, CX73 είπε Μονο μείνε μακρυα απο μεταχειρισμενο κορεατη! Το αναποδο λεει ο κοσμος. Τα κορεατικα ειναι πιο αξιοπιστα και απο τα γιαπωνεζικα γενικα. η δεκαετια του 1990 εχει περασει. Ειναι αμαξι 10 ετιας που τα 7 ηταν σε εγγυηση αρα εχεις μεγαλυτερες πιθανοτητες να ειναι ΟΚ απο ευρωπαικα με 2-3 χρονια εγγυηση
CX73 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 6 λεπτά πριν, conkal είπε Το αναποδο λεει ο κοσμος. Τα κορεατικα ειναι πιο αξιοπιστα και απο τα γιαπωνεζικα γενικα. η δεκαετια του 1990 εχει περασει. Ειναι αμαξι 10 ετιας που τα 7 ηταν σε εγγυηση αρα εχεις μεγαλυτερες πιθανοτητες να ειναι ΟΚ απο ευρωπαικα με 2-3 χρονια εγγυηση Οχι για Κορεατη 10ετιας!!!!! 1
korakios Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Το Picanto αν φορά το ίδιο μοτέρ με το i10 σηκώνει άνετα υγραέριο Γενικά αυτό θα έπαιρνα γιατί είχε 7 έτη εγγύηση επομένως θα τήρησε το service ο προηγούμενος με σωστές αλλαγές ,λάδια κτλ Εννοείται πάντα μετά από έλεγχο σε συνεργείο Αν όμως υπάρχει πρατήριο φυσικού αερίου και κάνεις πολλά χλμ πας μόνο σε panda/pundo μτχ εργοστασιακό .
neosstoforum Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 1 ώρα πριν, terry308 είπε Θέλετε και οικονομικο και απο πετρέλαιο θα πάτε βενζίνη;; 🙄🤔 Από πετρέλαιο πάτε σε υγραέριο ή σε φυσικό αέριο εάν έχετε πρατήριο στη περιοχή κι όχι σε βενζίνη Δυστυχώς δεν έχουμε φυσικό αέριο στην πόλη μας. Και όσο για το υγραέριο, εγώ προσωπικά δεν το έχω ψάξει, αλλά οι γονείς μου -μάλλον από αυτά που θα έχουν ακούσει τριγύρω- δεν κάνουν ούτε συζήτηση για αυτό. Πάντως σχετικά με το Picanto στο car.gr λέει: Καύσιμο Αέριο(lpg) - βενζίνη. Τα αυτοκίνητα που κοιτάζουμε πάνω στα χαρτιά έχουν κατανάλωση το πολύ 0.7 λίτρα/100 χιλιόμετρα παραπάνω από το Punto, για αυτό τα χαρακτήρισα οικονομικά.
conkal Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 1 ώρα πριν, CX73 είπε Οχι για Κορεατη 10ετιας!!!!! Ο κορεατης 10ετιας εχει περασει τα 7 σε εγγυηση και επισης βγαινει σταθερα στις πρωτες θεσεις αξιοπιστιας. Τι να σου πω, διαλεχτε εσεις κατι αλλο να μενουν τα κορεατικα σε μας. Εμενα παντως ο Γαλλος δεν μου ξηγηθηκε καλα και αν ηταν κορεατης δεν θα ειχα πληρωσει τιποτα
filarhos Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 21 λεπτά πριν, neosstoforum είπε Δυστυχώς δεν έχουμε φυσικό αέριο στην πόλη μας. Και όσο για το υγραέριο, εγώ προσωπικά δεν το έχω ψάξει, αλλά οι γονείς μου -μάλλον από αυτά που θα έχουν ακούσει τριγύρω- δεν κάνουν ούτε συζήτηση για αυτό. Πάντως σχετικά με το Picanto στο car.gr λέει: Καύσιμο Αέριο(lpg) - βενζίνη. Τα αυτοκίνητα που κοιτάζουμε πάνω στα χαρτιά έχουν κατανάλωση το πολύ 0.7 λίτρα/100 χιλιόμετρα παραπάνω από το Punto, για αυτό τα χαρακτήρισα οικονομικά. Έχουν +0,7λ/100χλμ βενζίνη στα χαρτιά, στην πραγματικότητα είναι +50% τις περισσότερες φορές. Αν λέει 4 να περιμένεις 6+. Εκτός αν συγκρίνεις τις εργοστασιακές τιμές και τους δικούς σας και αυτού που θέλεις να πάρεις, όπου πάλι θα πρέπει να ξέρεις ότι όπως το δικό σας δεν τις πιάνει έτσι δεν τις πιάνει και το άλλο. Επιπροσθέτως είναι και η διαφορά στο κόστος ανά λίτρο, νομίζω τώρα είναι +0,3€/λίτρο. Εγώ θα πρότεινα ένα Euro4, αφού λογικά κινείστε εκτός των δύο μεγάλων αστικών κέντρων, όπου με αυτά τα χρήματα παίρνεις πολλά καλά αυτοκίνητα νεότερα 5 με 10 χρόνια από το δικό σας. Βέβαια μπορεί να βρεθεί και κάποιο Ε5, όπως ένα punto που είχα δει πριν λίγο καιρό με 4,5χιλ€ του 2012. Η κατανάλωση στα Ε4 και Ε5 για punto συγκεκριμένα είναι 3 με 5 λίτρα. Εγώ με το punto 1.3d E5 έχω 3,5 με 5,5 (εκτός, εντός Αθήνας). Τώρα τι καταναλώσεις έχετε;
terry308 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 29 λεπτά πριν, neosstoforum είπε Δυστυχώς δεν έχουμε φυσικό αέριο στην πόλη μας. Και όσο για το υγραέριο, εγώ προσωπικά δεν το έχω ψάξει, αλλά οι γονείς μου -μάλλον από αυτά που θα έχουν ακούσει τριγύρω- δεν κάνουν ούτε συζήτηση για αυτό. Πάντως σχετικά με το Picanto στο car.gr λέει: Καύσιμο Αέριο(lpg) - βενζίνη. Τα αυτοκίνητα που κοιτάζουμε πάνω στα χαρτιά έχουν κατανάλωση το πολύ 0.7 λίτρα/100 χιλιόμετρα παραπάνω από το Punto, για αυτό τα χαρακτήρισα οικονομικά. Στα χαρτιά ,σε μεικτή μετακίνηση, όχι εντός πόλεως όπου η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη Πχ 7λτρ diesel =~7€ - 8λτρ βενζίνης = ~11€ /100km Κάποια μοντέλα έρχονται με εργοστασιακό σύστημα υγραερίου και κάποια άλλα τα περνάνε οι αντιπροσωπείες , η δεξαμενή υγραερίου πρέπει να αλλάξει κάθε 10 έτη. 1
neosstoforum Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, filarhos είπε Έχουν +0,7λ/100χλμ βενζίνη στα χαρτιά, στην πραγματικότητα είναι +50% τις περισσότερες φορές. Αν λέει 4 να περιμένεις 6+. Εκτός αν συγκρίνεις τις εργοστασιακές τιμές και τους δικούς σας και αυτού που θέλεις να πάρεις, όπου πάλι θα πρέπει να ξέρεις ότι όπως το δικό σας δεν τις πιάνει έτσι δεν τις πιάνει και το άλλο. Επιπροσθέτως είναι και η διαφορά στο κόστος ανά λίτρο, νομίζω τώρα είναι +0,3€/λίτρο. Εγώ θα πρότεινα ένα Euro4, αφού λογικά κινείστε εκτός των δύο μεγάλων αστικών κέντρων, όπου με αυτά τα χρήματα παίρνεις πολλά καλά αυτοκίνητα νεότερα 5 με 10 χρόνια από το δικό σας. Βέβαια μπορεί να βρεθεί και κάποιο Ε5, όπως ένα punto που είχα δει πριν λίγο καιρό με 4,5χιλ€ του 2012. Η κατανάλωση στα Ε4 και Ε5 για punto συγκεκριμένα είναι 3 με 5 λίτρα. Εγώ με το punto 1.3d E5 έχω 3,5 με 5,5 (εκτός, εντός Αθήνας). Τώρα τι καταναλώσεις έχετε; Φυσικά, ξέρω ότι δεν πιάνουν τις εργοστασιακές τιμές ή όσο περνάνε τα χρόνια αυξάνεται η κατανάλωση. Όμως δεν έχω κάποια άλλη πηγή σύγκρισης εκτός από αυτές τις τιμές. Τι καταναλώσεις έχουμε δεν γνωρίζω με ακρίβεια. Αλλά μπορώ να δώσω ένα παράδειγμα. Στα 450 χιλιόμετρα εθνικής οδού και Εγνατίας το κόστος ανέρχεται περίπου στα 27-28€. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2020 από neosstoforum
filarhos Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 16 ώρες πριν, neosstoforum είπε Φυσικά, ξέρω ότι δεν πιάνουν τις εργοστασιακές τιμές ή όσο περνάνε τα χρόνια αυξάνεται η κατανάλωση. Όμως δεν έχω κάποια άλλη πηγή σύγκρισης εκτός από αυτές τις τιμές. Τι καταναλώσεις έχουμε δεν γνωρίζω με ακρίβεια. Αλλά μπορώ να δώσω ένα παράδειγμα. Στα 450 χιλιόμετρα εθνικής οδού και Εγνατίας το κόστος ανέρχεται περίπου στα 27-28€. Άρα πάνω κάτω στα 5,5λ/100χλμ είσαστε (με τιμή 1,1€\λ). Οπότε λογικά με ένα Ε4-Ε5 μπορεί και πιο χαμηλά. Ε αυτό το 5,5 ή καλύτερα <30€ τα 450χλμ δεν το έχει κανένα βενζινοκίνητο. Δυστυχώς αν με πετρέλαιο έχετε 5,5 με ένα βενζίνης θα έχετε τουλάχιστον 7 που σημαίνει >45€ τα 450χλμ.
papoys1 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, terry308 είπε Στα χαρτιά ,σε μεικτή μετακίνηση, όχι εντός πόλεως όπου η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη Πχ 7λτρ diesel =~7€ - 8λτρ βενζίνης = ~11€ /100km Κάποια μοντέλα έρχονται με εργοστασιακό σύστημα υγραερίου και κάποια άλλα τα περνάνε οι αντιπροσωπείες , η δεξαμενή υγραερίου πρέπει να αλλάξει κάθε 10 έτη. Τέτοια διαβάζω και νοιώθω τυχερός που έχω τη μαούνα (opel vectra 1,6) του 2005 που την έχω μετατρέψει σε υγραέριο από το 2013 Καίει 9 λίτρα lpg στα 100 χιλιόμετρα με 58 λεπτά το λίτρο ούτε 5,5 ευρώ. Όσο για μετατροπή σε υγραέριο που λένε στο φίλο ειδικά σε αυτοκίνητα κυκλοφορίας μετά το 2008 δεν το συνιστώ εκτός και είναι εργοστασιακά lpg που έχουν τις προδιαγραφές , γιατί βγάζουν πολλά προβλήματα οι νέοι κινητήρες. Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου 2020 από papoys1 2
kronos73 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2020 20 ώρες πριν, CX73 είπε Οχι για Κορεατη 10ετιας!!!!! Πάντως το Hyundai Getz της συζύγου 16 χρόνια δεν έχει βγάλει κιχ! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα