papoys1 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 19 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε Ναι οκ. Άμα τρακάρεις και στα πληρώνει η ασφαλιστική θα ζητήσεις Κινέζο ή αυθεντικά της Audi; Δεν χρειάζεται να απαντήσεις, ρητορικό ηταν το ερώτημα. Η διαφορά ανάμεσα στα γνήσια και τα imitation είναι μεγάλη, όχι όσο η τιμή τους βέβαια, αλλά εχουν να συντηρήσουν αντιπροσωπιες, εργοστάσια, εργαστήρια ανάπτυξης και και και και. Επίσης, πληρώνεις και μάρκα, γιατι αν μπορούσε να το αγοράσει ο οποιοσδήποτε δεν θα ηταν Audi, θα ήταν Skoda. Αυτό λέγεται marketing. 12 λεπτά πριν, LongTom είπε Ο "κινέζος" πουλάει φτηνά γιατί είτε πουλάει κομμάτια που είτε δεν έχουν περάσει QC ή χειρότερα είναι τα rejects. Σε περίπτωση που απλά "σηκώνουν" την επίσημη γραμμή παραγωγής. Σε περιπτώσεις άλλης γραμμής παραγωγής (ή ίδιων μηχανημάτων αλλά με άλλα υλικά) είναι πολύ κατώτερης ποιότητας με ελάχιστο-μηδενικό QC. Δεν πληρώνεις μόνο το σήμα και την "κοροϊδία" όπως νομίζεις. Βρε παιδιά δεν είπα ότι είναι εφάμιλλα τα γνήσια με τα Κινέζικα αλλά το δωρεάν σέρβις που τόσο διαφημίζουν και δεν αναφέρομαι μόνο στην audi το πληρώνουμε στα ανταλλακτικά όπου φουσκώνουν τόσο τιμές που έρχεται ακριβότερο από όσο θα το πλήρωνες έξω σέρβις και ανταλλακτικά . Και σιγά το αυτοκίνητο για audi μιλάμε νομίζω.😛 Παράδειγμα έφερα τους υαλοκαθαριστήρες που ήταν η αιτία να μην ξαναπάω το δικό μου σε αντιπροσωπεία για servis. Ήταν στον 3ο προς 4ο χρόνο που πήγα να το πάρω από γενικό σέρβις και βλέπω στην απόδειξη - τιμολόγιο υαλοκαθαριστήρες 47 ευρώ (opel vevtra έχω δεν έχω καμιά ferari).Δύο απλοί στην κυριολεξία υαλοκαθαριστήρες τους οποίους μου άλλαζαν για 2η φορά απλά την πρώτη δεν είχα δώσει σημασία.. Αυτό ήταν αιτία να έρθουμε σε διένεξη τους λέω δεν πληρώνω τόσα για απλούς υαλοκαθαριστήρες μετά από αρκετές αντεγκλήσεις τους έβγαλαν μου έβαλαν τους παλιούς και αφαίρεσαν το ποσό. Από τότε δεν το έχω ξαναπάει σε επίσημο σέρβις και νοιώθω τυχερός που γλύτωσα πολλά νταβαντζίδικα λεφτά ,γιατί το opel είναι 15 χρόνων έχει 312.000 χιλιόμετρα και είναι άψογο για την ηλικία του. Όσο για καθαριστήρες κάθε χρόνο τους αλλάζω με κινέζικους των 2 ευρώ (1 ευρώ το κομμάτι) και ας μην έχουν πρόβλημα ενώ αν τους πλήρωνα 47 και να μην καθάριζαν καλά θα τους λυπόμουν και θα τους άφηνα μέχρι να γδέρνουν τοι παμπρίζ.😁 1
KoreanW Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 On 20/10/2020 at 13:36, chriskourou said: Ειλικρινά το ότι συγκρίνουμε audi με skoda ή seat... Εντάξει προφανώς ξέρει ο άνθρωπος πόσο κοστίζει. Δεν είπε πως θέλει κάτι φθηνό. Αξιόπιστο αναρωτιέται αν είναι. Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω την επικρατούσα "λογική" ότι παίρνοντας Mercedes, Bmw ή Audi, πληρώνεις το σήμα και όχι το αυτοκίνητο. Να μου πει κάποιος πως δεν του αρέσει μια μάρκα ή ένα μοντέλο ή πως όσο αφορά τα specs μπορεί να τα βρει και σε φθηνότερη μάρκα οκ δεκτό. Πως η ψαλίδα έχει κλείσει επίσης δεκτό. Αλλά η ψαλίδα δεν έκλεισε επειδή οι πιο οικονομικές μάρκες βγάζουν αυτοκίνητα εφάμιλλα των καλών γερμανικών. Η ψαλίδα έκλεισε γιατί πριν 20 χρόνια οι πιο οικονομικές μάρκες όπως πχ η ΚΙΑ έβγαζαν τραγικά αυτοκίνητα, ενώ τώρα είναι αξιοπρεπέστατα. Δηλαδή για να καταλάβω, όλοι οι άλλοι αναπτύχθηκαν και οι Γερμανοί άραξαν; Τέσπα, σχετικά με το Α3. Πριν 2 βδομάδες έκανα test drive. Σε αυτόματο βέβαια, δεν ξέρω για τι έκδοση ενδιαφέρεσαι εσύ. Οι εντυπώσεις που μου άφησε γενικά ήταν εξαιρετικές. Πάρα πολύ καλή κατασκευή, ποιότητα που την αισθάνεσαι σε όλα. Στη θέση καθίσματος στο τιμόνι, στα υλικά, τα κουμπιά, το ψηφιακό καντράν κτλ (έχω δει περίπου 15 αυτοκίνητα το τελευταίο τρίμηνο). Αν ήμουν λίγο μικρότερος και δεν έπαιρνα καλή προσφορά για το Q3 (thanks @paylidis ) θα το έπαιρνα σίγουρα. Και αξιοπιστία και μεταπωλητική θα έχει. μεταξύ μας τώρα και δεν ξέρω αν είχες ποτέ πριν κάποιο vag αλλά προφανώς στα audi πληρώνεις και το σήμα απλά υπάρχουν audi στα οποία πληρώνεις το σήμα πολύ περισσότερο και άλλα στα οποία το πληρώνεις λιγότερο, μου θυμίζει τους TSI κινητήρες που η Audi τους βάφτιζε TFSI για να ...διαφέρουν 😄 ειδικά αν εξαιρέσεις την αίσθηση της καμπίνας, ένα Α1 διαφέρει ελάχιστα από ένα Polo κι ένα Ibiza (άσε που και τα 3 φτιάχνονται στην Ισπανία) ένα Α3 διαφέρει ελάχιστα από ένα Golf κι ένα Leon ή Octavia αντίθετα ένα Α8 ή ένα Α6 δεν έχει συγγένεια με κάποιο SEAT ή Skoda με λίγα λόγια εξαρτάται για ποιό Audi μιλάμε θα μπορούσα να εντοπίσω κάποιες ελάχιστες διαφορές, αλλά ακριβώς αυτές είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα ότι μιλάμε για copy-paste
chriskourou Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 3 ώρες πριν, KoreanW είπε μεταξύ μας τώρα και δεν ξέρω αν είχες ποτέ πριν κάποιο vag αλλά προφανώς στα audi πληρώνεις και το σήμα απλά υπάρχουν audi στα οποία πληρώνεις το σήμα πολύ περισσότερο και άλλα στα οποία το πληρώνεις λιγότερο, μου θυμίζει τους TSI κινητήρες που η Audi τους βάφτιζε TFSI για να ...διαφέρουν 😄 ειδικά αν εξαιρέσεις την αίσθηση της καμπίνας, ένα Α1 διαφέρει ελάχιστα από ένα Polo κι ένα Ibiza (άσε που και τα 3 φτιάχνονται στην Ισπανία) ένα Α3 διαφέρει ελάχιστα από ένα Golf κι ένα Leon ή Octavia αντίθετα ένα Α8 ή ένα Α6 δεν έχει συγγένεια με κάποιο SEAT ή Skoda με λίγα λόγια εξαρτάται για ποιό Audi μιλάμε θα μπορούσα να εντοπίσω κάποιες ελάχιστες διαφορές, αλλά ακριβώς αυτές είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα ότι μιλάμε για copy-paste Είχα ένα VW polo και ένα audi A4. Το ότι έχουν ομοιότητες, ή μοιράζονται κινητήρες εξυπακούεται εφόσον μιλάμε για αυτοκίνητα του ίδιου ομίλου. Το "πληρώνεις και το σήμα" είναι πολύ γενικό. Πόσο το πληρώνεις παραπάνω κατά τη γνώμη σου; 1%. / 10% / 20%; ή 30% που είναι η διαφορά πχ του Q3 με το T - roc; Για τα μηχανικά μέρη δεν έχω άποψη, ή μάλλον η άποψη που έχω δεν είναι εξειδικευμένη, είναι ό,τι βλέπω, νιώθω και ακούω (από τη μηχανή). Αλλά για την ποιότητα κατασκευής, τα υλικά, την "αίσθηση της καμπίνας" που γράφεις κι εσύ, έχω. Έχοντας δει περίπου 15 αυτοκίνητα τον τελευταίο καιρό ε δεν είναι το ίδιο ένα Q3 και ένα t-roc. Δε συζητάμε καν για κορεάτικα κτλ Σε καθετί που έχει μέσα ένα αυτοκίνητο, υπάρχουν 100 διαφορετικές ποιότητες. Αν κάποιον δεν τον ενδιαφέρει αυτό, ή έχει το αυτοκίνητο ως εργαλείο δουλειάς/μετακίνησης οκ. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα -και δεν αναφέρομαι σε σένα-. 2
ritualistic Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 εκανα test drive πριν λιγο καιρο και το Q3 και το Tiguan. η ηχομονωση στην καμπινα του Q3 ηταν αλλου επιπεδου σε σχεση με το Tiguan, δεν ειμαι κανενας ειδικος μπορει να ηταν και ιδεα μου, αλλα αυτη την αισθηση αποκομισα. οπως επισης και ο σχεδιασμος της καμπινας για μενα ειναι αρκετα ανωτερος στο Q3. με την λογικη που αναφερετε, γιατι να διαφερουν και τα Karoq/Kodiaq ? αφου κ αυτα τις ιδιες πλατφορμες κ τους ιδιους κινητηρες φορανε. σιγουρα το brand το πληρωνεις σε ολα τα πραγματα οχι μονο στα αυτοκινητα, αλλα καποιος λογος υπαρχει που ενα brand ειναι μπροστα απο τα υπολοιπα
totalius Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Η οθόνη δε σας κανει εντύπωση ποσο χάλια θέση εχει στο A3 ? Τουλαχιστον στο καινούριο δεν ειναι το ιδιο χάλια με το προηγουμενο αλλα κ πάλι ειναι σα να εχει ακουμπήσει κάποιος ένα ταμπλετ στο ταμπλό .
chriskourou Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, totalius είπε Η οθόνη δε σας κανει εντύπωση ποσο χάλια θέση εχει στο A3 ? Τουλαχιστον στο καινούριο δεν ειναι το ιδιο χάλια με το προηγουμενο αλλα κ πάλι ειναι σα να εχει ακουμπήσει κάποιος ένα ταμπλετ στο ταμπλό . Το νήμα είναι για το καινούριο Α3. Στο παλιό ούτε έμενα μου άρεσε, στο καινούριο η οθόνη είναι από τις καλύτερες που έχω δει σε αυτή την κατηγορία τιμών Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2020 από chriskourou
ritualistic Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 30 λεπτά πριν, totalius είπε Η οθόνη δε σας κανει εντύπωση ποσο χάλια θέση εχει στο A3 ? Τουλαχιστον στο καινούριο δεν ειναι το ιδιο χάλια με το προηγουμενο αλλα κ πάλι ειναι σα να εχει ακουμπήσει κάποιος ένα ταμπλετ στο ταμπλό . Χαλια οι οθονες σε ολες τα παλια μοντελα της εταιρειας Οπως λεει και ο @chriskourou απο πανω στο νεο μοντελο για το οποιο μιλαμε ειναι απο τις καλυτερες προτασεις της αγορας και συναγωνιζεται ακομα κ πιο ακριβα μοντελα 1
meletis_m Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 Στις 20/10/2020 στις 9:12 ΠΜ, Spyros20199 είπε Τι λέτε ρε παιδιά αξίζει η αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινητου? Η μηχανή θα αντέξει στον χρόνο η θα βγάλει προβλήματα? 1000 κυβικά τουρμπατο 110 άλογα??? Αξίζει να δώσει κάποιος τόσα χρήματα για την αγορά αυτή? Γιατί να μή αντέξει. Πλέον κινητήρες μικρού κυβισμού υπερτροδοτούμενοι έχουν κυκλοφορήσει απο το 2010. Εάν είσαι σωστός στη συντηρηση δεν θα έχεις θέμα . Πλέον απο όσο έχω δει εγω η Honda , η Ford έχουν βγάλει μικρούς κινητήρες . Δεν έχω κοιτάξει άλλη μάρκα .
LongTom Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 18 ώρες πριν, papoys1 είπε Βρε παιδιά δεν είπα ότι είναι εφάμιλλα τα γνήσια με τα Κινέζικα αλλά το δωρεάν σέρβις που τόσο διαφημίζουν και δεν αναφέρομαι μόνο στην audi το πληρώνουμε στα ανταλλακτικά όπου φουσκώνουν τόσο τιμές που έρχεται ακριβότερο από όσο θα το πλήρωνες έξω σέρβις και ανταλλακτικά . Και σιγά το αυτοκίνητο για audi μιλάμε νομίζω.😛 Παράδειγμα έφερα τους υαλοκαθαριστήρες που ήταν η αιτία να μην ξαναπάω το δικό μου σε αντιπροσωπεία για servis. Ήταν στον 3ο προς 4ο χρόνο που πήγα να το πάρω από γενικό σέρβις και βλέπω στην απόδειξη - τιμολόγιο υαλοκαθαριστήρες 47 ευρώ (opel vevtra έχω δεν έχω καμιά ferari).Δύο απλοί στην κυριολεξία υαλοκαθαριστήρες τους οποίους μου άλλαζαν για 2η φορά απλά την πρώτη δεν είχα δώσει σημασία.. Αυτό ήταν αιτία να έρθουμε σε διένεξη τους λέω δεν πληρώνω τόσα για απλούς υαλοκαθαριστήρες μετά από αρκετές αντεγκλήσεις τους έβγαλαν μου έβαλαν τους παλιούς και αφαίρεσαν το ποσό. Από τότε δεν το έχω ξαναπάει σε επίσημο σέρβις και νοιώθω τυχερός που γλύτωσα πολλά νταβαντζίδικα λεφτά ,γιατί το opel είναι 15 χρόνων έχει 312.000 χιλιόμετρα και είναι άψογο για την ηλικία του. Όσο για καθαριστήρες κάθε χρόνο τους αλλάζω με κινέζικους των 2 ευρώ (1 ευρώ το κομμάτι) και ας μην έχουν πρόβλημα ενώ αν τους πλήρωνα 47 και να μην καθάριζαν καλά θα τους λυπόμουν και θα τους άφηνα μέχρι να γδέρνουν τοι παμπρίζ.😁 Πάντα οι επίσημες αντιπροσωπείες χρεώνουν παραπάνω. Έτσι πάει το πράγμα, για λόγους που έχουν αναφερθεί πάρα πολλές φορές. | Καλά, γούστα είναι αυτά, αλλά ανεξάρτητα τι πιστεύεις, το audi πωλείται ως premium. Εκεί πρέπει να περιμένεις σημαντικό καπέλο σε όλα τα έξοδα συντήρησης. | Δηλαδή άφησες το αμάξι δίχως να συμφωνήσεις από πριν τις εργασίες του σέρβις και τις χρεώσεις; Δικό σου λάθος και μάλλον λαμογιά του συγκεκριμένου καταστήματος. | 1
papoys1 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, LongTom είπε Πάντα οι επίσημες αντιπροσωπείες χρεώνουν παραπάνω. Έτσι πάει το πράγμα, για λόγους που έχουν αναφερθεί πάρα πολλές φορές. | Καλά, γούστα είναι αυτά, αλλά ανεξάρτητα τι πιστεύεις, το audi πωλείται ως premium. Εκεί πρέπει να περιμένεις σημαντικό καπέλο σε όλα τα έξοδα συντήρησης. | Δηλαδή άφησες το αμάξι δίχως να συμφωνήσεις από πριν τις εργασίες του σέρβις και τις χρεώσεις; Δικό σου λάθος και μάλλον λαμογιά του συγκεκριμένου καταστήματος. | Δεν θα διαφωνήσω το ξέρω ότι έτσι γίνεται και τελευταία πρέπει να έχουν ξεφύγει πολύ οι επίσημες γιατί θυμάμαι πριν 2-3 μήνες συζητούσαμε νομίζω πάλι για audi που χρέωναν αλλαγή λαδιών 180 ευρώ.Όσο για πρέμιουμ από τη στιγμή που το δεχόμαστε και το πληρώνουμε πολύ καλά κάνουν. Για το τρίτο θα σου πω ότι για τις εποχές που έγινε το συμβάν πριν 11-12 χρόνια τα 50 ευρώ ήταν ψίχουλα γιατί το χρήμα έρεε άφθονο από τις τράπεζες πήγαινες για γενικό σέρβις δεν ρωτούσες καν τι θα αλλάξουν και πόσα κοστίζει σου έλεγαν π.χ. 400 ευρώ τα έδινες πολλές φορές άφηνες και 20 ευρώ χαρτζηλίκι στον αρχιμάστορα γιατί σε πρόσεξε (έτσι νόμιζες 😛 ) και έλεγες γεια χαρά. Ήταν δεύτερη φορά που τους άλλαζαν τυχαία έπεσε το μάτι μου πήρα ανάποδες θεώρησα βέβαια και το ποσό παράλογο και έκανα τη μανούρα . Από την άλλη θα σου πω πόσες και πόσες φορές έχουμε φάει για διάφορα πράγματα υπερχρεώσεις από συνεργεία , μαστόρους και πολλούς άλλους και από ευγένεια τα πληρώνουμε και δεν λέμε τίποτε επειδή πάλι από ευγένεια δεν ρωτήσαμε από πριν πόσο κάνει νομίζοντας ότι θα είναι κάποιο ευτελές ποσό;;;; Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2020 από papoys1 1
LongTom Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 1 ώρα πριν, papoys1 είπε Δεν θα διαφωνήσω το ξέρω ότι έτσι γίνεται και τελευταία πρέπει να έχουν ξεφύγει πολύ οι επίσημες γιατί θυμάμαι πριν 2-3 μήνες συζητούσαμε νομίζω πάλι για audi που χρέωναν αλλαγή λαδιών 180 ευρώ.Όσο για πρέμιουμ από τη στιγμή που το δεχόμαστε και το πληρώνουμε πολύ καλά κάνουν. Για το τρίτο θα σου πω ότι για τις εποχές που έγινε το συμβάν πριν 11-12 χρόνια τα 50 ευρώ ήταν ψίχουλα γιατί το χρήμα έρεε άφθονο από τις τράπεζες πήγαινες για γενικό σέρβις δεν ρωτούσες καν τι θα αλλάξουν και πόσα κοστίζει σου έλεγαν π.χ. 400 ευρώ τα έδινες πολλές φορές άφηνες και 20 ευρώ χαρτζηλίκι στον αρχιμάστορα γιατί σε πρόσεξε (έτσι νόμιζες 😛 ) και έλεγες γεια χαρά. Ήταν δεύτερη φορά που τους άλλαζαν τυχαία έπεσε το μάτι μου πήρα ανάποδες θεώρησα βέβαια και το ποσό παράλογο και έκανα τη μανούρα . Από την άλλη θα σου πω πόσες και πόσες φορές έχουμε φάει για διάφορα πράγματα υπερχρεώσεις από συνεργεία , μαστόρους και πολλούς άλλους και από ευγένεια τα πληρώνουμε και δεν λέμε τίποτε επειδή πάλι από ευγένεια δεν ρωτήσαμε από πριν πόσο κάνει νομίζοντας ότι θα είναι κάποιο ευτελές ποσό;;;; Όπως λες καλά κάνουν και χρεώνουν, εταιρίες είναι και με ανύπαρκτο κράτος (ή απλά λόγω "ελεύθερης αγοράς" σε χώρες ΕΕ) η ευθύνη πέφτει στον καταναλωτή. | Τέτοια κάνουν πολλά. Στο προηγούμενο αμάξι της γυναίκας (παλιό Volvo) χρέωναν 60+€ την αλλαγή του νερού στις πιτσιλίθρες. | Αυτό είναι παλιά κακή ελληνική συνήθεια, το να "μην προσβάλεις" τον μάστορα και να σε θεωρήσει τσίπη. Το έκανε ο πατέρας μου προ κρίσης, έπειτα έκοψε τις ανθυγιεινές για το πορτοφόλι συνήθειες. 3
john1987 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 Εγώ πάντως που έκανα test drive το νέο Α3 με αυτόν τον κινητήρα μια χαρά μου φάνηκε. Προφανώς δεν είναι για γρήγορη οδήγηση αλλά το κινεί αξιοπρεπώς. Η αλήθεια είναι ότι το Α3 έχει το πιο όμορφο εσωτερικό της κατηγορίας αλλά είναι πολύ ακριβό. 1
stationwa Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, john1987 είπε Εγώ πάντως που έκανα test drive το νέο Α3 με αυτόν τον κινητήρα μια χαρά μου φάνηκε. Προφανώς δεν είναι για γρήγορη οδήγηση αλλά το κινεί αξιοπρεπώς. Η αλήθεια είναι ότι το Α3 έχει το πιο όμορφο εσωτερικό της κατηγορίας αλλά είναι πολύ ακριβό. Ε δωσε περισσότερα σχολια κ λεπτομέρειες στο φιλο που ενδιαφερεται μιας κ το οδηγησες...Γενικα για τιμονι ανεση κάθισμα, αν κρεμαει κατω απο τις 2000 στροφες και γενικα οτι συμπερασμα εβγαλες. Επισης οδηγησες και καποιο αλλο 1000 για να κανεις συγκριση; Που βρηκες test drive το 1,0 γιατι συνηθως φερνουν τα 1,5 για τεστ Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2020 από stationwa
john1987 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2020 Το οδηγησα σε συνθήκες κίνησης κανα 15λεπτο. Εχει εξαιρετική θέση οδήγησης και σύστημα διεύθυνσης καθώς και ποιότητα κύλισης. Στο Φιλιππαιο το οδηγησα σε μαύρο χρώμα ήταν (του παει πολυ). Δεν προλαβα να το πατήσω ιδιαίτερα απλα φαίνεται να το κάνει αξιοπρεπώς. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα