gkanel Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους, αντιμετωπίζω συχνές αποσυνδέσεις ή μάλλον reboots με άγνωστη αιτία στο Speedport Plus της Cosmote 1. Ξαφνικά το Router ενώ είχε κλειστό το WLAN, ενεργοποιήθηκε και μάλιστα με SSID και pass γνωστής επιχείρισης που είναι σε απόσταση 4-5 χιλιομέτρων. 2. Προφανώς άλλαξα το SSID kai pass και το έκλεισα πάλι, αλλά εκ νέου ενεργοποίηθηκε με το νέο SSID!!!! 3. έγινε αναφορά του προβήματος χωρίς καμία αντίδραση από το κέντρο Μετά την κακοκαιρία της 20-21/9/2020: 3. Σταμάτησαν να δουλεύουν οι πόρτες τις τηλεφωνίας στο Router 4. Έγινε αναφορά του προβλήματος και πλέον απαιτήθηκε αλλαγή του Router με ιδιαίτερη έμφαση στο να μου δωθεί "καινούριος" και όχι refurbished εξοπλισμός, με στόχο να μην έχω οποιοδήποτε πιθανό δέσιμο router με settings 5. O Router έφτασε μετά από 3 εβδομάδες! 6. Με την εγκατάσταση του διαπιστώνω ότι έχω περίπου μια φορά την ημέρα reboots και μάλιστα "χάνοντας" και την ώρα συστήματος μέχρι να ξανασυγχρονίσει 7. Ο συγκεκριμένος Router σε κάθε επανεκίνηση αργεί να εμφανιστεί ξανά μέσω Ethernet σε σχέση με το προηγούμενο Speedport Plus που είχα Να σημειωθούν ότι: - η εσωτερική καλωδίωση είναι νέα - ο router είναι πάνω σε UPS - ο router είναι καινούριος σύμφωνα με το αίτημα μου - συγχρονίζει είναι στα 109MBps - έχει CRC Errors: 5 Έχω σοβαρές υποψίες ότι ο router προσπαθεί να κάνει fw update και αποτυγχάνει, εξού και το αργό reboot και το χάσιμο της ώρας Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη ως προς: - το που να κινηθώ - πως να καθοδηγήσω τους τεχνικούς της COSMOTE Ευχαριστώ εκ των προτέρων Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2020 από gkanel
toketog Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2020 Μια λύση αν και όχι η βέλτιστη αν όντως η αιτία του reboot είναι κάποιο event tr069, είναι να το κάνεις reset ώστε να σβηστούν όλα τα credentials, βαζεις το speedport σε bridge mode και χρησιμοποιείς κάποιο άλλο μηχάνημα για το routing, συνδέεις το speedport μέσω της wan θύρας στο local net με ip από dhcp, και βάζεις καρφωτα τα credentials της τηλεφωνίας που θα σου δώσουν από cosmote
Aggelos_INSM Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2020 15 ώρες πριν, gkanel είπε Καλησπέρα σε όλους, αντιμετωπίζω συχνές αποσυνδέσεις ή μάλλον reboots με άγνωστη αιτία στο Speedport Plus της Cosmote 1. Ξαφνικά το Router ενώ είχε κλειστό το WLAN, ενεργοποιήθηκε και μάλιστα με SSID και pass γνωστής επιχείρισης που είναι σε απόσταση 4-5 χιλιομέτρων. 2. Προφανώς άλλαξα το SSID kai pass και το έκλεισα πάλι, αλλά εκ νέου ενεργοποίηθηκε με το νέο SSID!!!! 3. έγινε αναφορά του προβήματος χωρίς καμία αντίδραση από το κέντρο Μετά την κακοκαιρία της 20-21/9/2020: 3. Σταμάτησαν να δουλεύουν οι πόρτες τις τηλεφωνίας στο Router 4. Έγινε αναφορά του προβλήματος και πλέον απαιτήθηκε αλλαγή του Router με ιδιαίτερη έμφαση στο να μου δωθεί "καινούριος" και όχι refurbished εξοπλισμός, με στόχο να μην έχω οποιοδήποτε πιθανό δέσιμο router με settings 5. O Router έφτασε μετά από 3 εβδομάδες! 6. Με την εγκατάσταση του διαπιστώνω ότι έχω περίπου μια φορά την ημέρα reboots και μάλιστα "χάνοντας" και την ώρα συστήματος μέχρι να ξανασυγχρονίσει 7. Ο συγκεκριμένος Router σε κάθε επανεκίνηση αργεί να εμφανιστεί ξανά μέσω Ethernet σε σχέση με το προηγούμενο Speedport Plus που είχα Να σημειωθούν ότι: - η εσωτερική καλωδίωση είναι νέα - ο router είναι πάνω σε UPS - ο router είναι καινούριος σύμφωνα με το αίτημα μου - συγχρονίζει είναι στα 109MBps - έχει CRC Errors: 5 Έχω σοβαρές υποψίες ότι ο router προσπαθεί να κάνει fw update και αποτυγχάνει, εξού και το αργό reboot και το χάσιμο της ώρας Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη ως προς: - το που να κινηθώ - πως να καθοδηγήσω τους τεχνικούς της COSMOTE Ευχαριστώ εκ των προτέρων Εμενα έφταιγε το καλωδιο τροφοδοσίας , δοκιμασες αλλο καλωδιο?
bower Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2021 Στις 19/10/2020 στις 10:51 ΜΜ, gkanel είπε Καλησπέρα σε όλους, αντιμετωπίζω συχνές αποσυνδέσεις ή μάλλον reboots με άγνωστη αιτία στο Speedport Plus της Cosmote 1. Ξαφνικά το Router ενώ είχε κλειστό το WLAN, ενεργοποιήθηκε και μάλιστα με SSID και pass γνωστής επιχείρισης που είναι σε απόσταση 4-5 χιλιομέτρων. 2. Προφανώς άλλαξα το SSID kai pass και το έκλεισα πάλι, αλλά εκ νέου ενεργοποίηθηκε με το νέο SSID!!!! 3. έγινε αναφορά του προβήματος χωρίς καμία αντίδραση από το κέντρο Μετά την κακοκαιρία της 20-21/9/2020: 3. Σταμάτησαν να δουλεύουν οι πόρτες τις τηλεφωνίας στο Router 4. Έγινε αναφορά του προβλήματος και πλέον απαιτήθηκε αλλαγή του Router με ιδιαίτερη έμφαση στο να μου δωθεί "καινούριος" και όχι refurbished εξοπλισμός, με στόχο να μην έχω οποιοδήποτε πιθανό δέσιμο router με settings 5. O Router έφτασε μετά από 3 εβδομάδες! 6. Με την εγκατάσταση του διαπιστώνω ότι έχω περίπου μια φορά την ημέρα reboots και μάλιστα "χάνοντας" και την ώρα συστήματος μέχρι να ξανασυγχρονίσει 7. Ο συγκεκριμένος Router σε κάθε επανεκίνηση αργεί να εμφανιστεί ξανά μέσω Ethernet σε σχέση με το προηγούμενο Speedport Plus που είχα Να σημειωθούν ότι: - η εσωτερική καλωδίωση είναι νέα - ο router είναι πάνω σε UPS - ο router είναι καινούριος σύμφωνα με το αίτημα μου - συγχρονίζει είναι στα 109MBps - έχει CRC Errors: 5 Έχω σοβαρές υποψίες ότι ο router προσπαθεί να κάνει fw update και αποτυγχάνει, εξού και το αργό reboot και το χάσιμο της ώρας Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη ως προς: - το που να κινηθώ - πως να καθοδηγήσω τους τεχνικούς της COSMOTE Ευχαριστώ εκ των προτέρων Βρήκες τι έφταιγε τελικά; έχω ημερήσιες αποσυνδέσεις και δεν μπορώ να βρω το λόγο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα