Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα.ειμαι 21 και σκεφτομαι πλεον να αγορασω ενα σκουτερ καθως το αμαξι δεν με βολευει τοσο στις μετακινησεις μου.μετα απο καποια ερευνα κατεληξα στην 1η επιλογη που ειναι να παρω καινουργιο το sym symphony st 125 l/c (υγροψυκτο) με τιμη 2.200.η 2η επιλογη ειναι να παρω μεταχειρισμενο το piaggio beverly 7ετιας max με 300cc μοτερ και τιμη ιδια με του sym +200 ευρω max.επισης ειδα απο κοντα ενα σκουτερ τυχαια το οποιο το λατρεψα εμφανισιακα τουλαχιστον το x max yamaha.ποια η γνωμη σας ??ευχαριστω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μένα έχοντας ως γνώμονα την αξιοπιστία πρώτα θα έπερνα το xmax μετά το sym  και τέλος το piaggio .

 

Επεξ/σία από ScooterSuzas
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Αν μιλάς για μτχ xmax, τότε καλύτερα να έβλεπες τι καινούργιο symphony, καθαρά για το λόγο ότι θα ξέρεις τι θα πάρεις και και θα έχεις να σκέφτεσαι τι του έχει κάνει ο προηγούμενος η τι προβλήματα μπορεί να βγάλει

  • Like 3
Δημοσ.

Πάρε καλύτερα το SYM 200 καινούριο στα 2.275 αξίζει καλύτερα από το υδροψυκτο 125 που ουσιαστικά χάνει σε δύναμη και ιδίως ροπή από το 200 με πλεονέκτημα την ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση.

Ιδανικό για νέο οδηγό και χωρίς πολλές έγνοιες για συντήρηση, πάγια, ανταλλακτικά, συχνότητα κλοπών, κλπ όπως ένα beverly ή ένα xmax.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, greekfragma είπε

τι κατηγορία δίπλωμα έχεις;

δεν εχω διπλωμα μηχανης.σκοπευω να βγαλω ομως.το γεγονος ομως πως δεν εχω διπλωμα με ωθει στην επιλογη του 125cc sym symphony καθως με καλυπτει του αυτοκινητου πλεον

 

1 ώρα πριν, Krepalidis είπε

Πάρε καλύτερα το SYM 200 καινούριο στα 2.275 αξίζει καλύτερα από το υδροψυκτο 125 που ουσιαστικά χάνει σε δύναμη και ιδίως ροπή από το 200 με πλεονέκτημα την ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση.

Ιδανικό για νέο οδηγό και χωρίς πολλές έγνοιες για συντήρηση, πάγια, ανταλλακτικά, συχνότητα κλοπών, κλπ όπως ένα beverly ή ένα xmax.

στην ουσια το 200 ειναι κατα 0,5 ps και κατα 1.5nm ροπης δυνατοτερο αλλα καιει και 0,5λ/100χμ περισσοτερο.ολες αυτες οι διαφορες μου ειναι σχεδον αδιαφορες καθως με την αγορα του 125cc δεν θα χρειαστει να βγαλω διπλωμα μηχανης διοτι με καλυπτει του αυτοκινητου.

Επεξ/σία από nover
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, nover είπε

δεν εχω διπλωμα μηχανης.σκοπευω να βγαλω ομως.το γεγονος ομως πως δεν εχω διπλωμα με ωθει στην επιλογη του 125cc sym symphony καθως με καλυπτει του αυτοκινητου πλεον

Το δίπλωμα αυτοκινήτου σε κάλυπτει μόνο για τα σήματα. Πρέπει να ξαναδώσεις. Εκτός κι αν έχεις δίπλωμα άλλης χώρας όπως Ισπανίας, Ιταλίας που ως 125 κυβικά (Α1) οδηγούνται με κατηγορία Β (αυτοκινήτου). Σε άλλες χώρες μόνο τα 50cc (κατηγορία ΑΜ). Εδώ ούτε καν αυτά...

Επεξ/σία από Krepalidis
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Krepalidis είπε

Το δίπλωμα αυτοκινήτου σε κάλυπτει μόνο για τα σήματα. Πρέπει να ξαναδώσεις. Εκτός κι αν έχεις δίπλωμα άλλης χώρας όπως Ισπανίας, Ιταλίας που ως 125 κυβικά (Α1) οδηγούνται με κατηγορία Β (αυτοκινήτου). Σε άλλες χώρες μόνο τα 5cc (κατηγορία ΑΜ). Εδώ ούτε καν αυτά...

https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Nomimh-pleon-h-odhghsh-motosykletas-me-diplwma-aytokinhtoy_130750.asp

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, nover είπε

δεν εχω διπλωμα μηχανης.σκοπευω να βγαλω ομως.το γεγονος ομως πως δεν εχω διπλωμα με ωθει στην επιλογη του 125cc sym symphony καθως με καλυπτει του αυτοκινητου πλεον

στην ουσια το 200 ειναι κατα 0,5 ps και κατα 1.5nm ροπης δυνατοτερο αλλα καιει και 0,5λ/100χμ περισσοτερο.ολες αυτες οι διαφορες μου ειναι σχεδον αδιαφορες καθως με την αγορα του 125cc δεν θα χρειαστει να βγαλω διπλωμα μηχανης διοτι με καλυπτει του αυτοκινητου.

 

βγάλε πρώτα δίπλωμα Α2 και μετά σκέψου τι θα πάρεις με βάση τι θα δεις στη σχολή οδηγών και θα μπορέσεις να δοκιμάσεις ΑΦΟΥ αποκτήσεις το δίπλωμα.

ότι και να λέμε αυτή τη στιγμή για μοντέλα κυβικά πάνε στράφι πριν αποκτήσεις το Α2 και δεις τι σου ταιριάζει στις ανάγκες σου.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, greekfragma είπε

βγάλε πρώτα δίπλωμα Α2 και μετά σκέψου τι θα πάρεις με βάση τι θα δεις στη σχολή οδηγών και θα μπορέσεις να δοκιμάσεις ΑΦΟΥ αποκτήσεις το δίπλωμα.

ότι και να λέμε αυτή τη στιγμή για μοντέλα κυβικά πάνε στράφι πριν αποκτήσεις το Α2 και δεις τι σου ταιριάζει στις ανάγκες σου.

βασικα οι ιδη υπαρχουσες αναγκες μου με οδηγησαν σε αυτες οι επιλογες.σκεφτηκα πως ενα σκουτερ απο 125cc μεχρι και 300cc θα καλυψει αυτο που χρειαζομαι.

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, nover είπε

βασικα οι ιδη υπαρχουσες αναγκες μου με οδηγησαν σε αυτες οι επιλογες.σκεφτηκα πως ενα σκουτερ απο 125cc μεχρι και 300cc θα καλυψει αυτο που χρειαζομαι.

εφόσον είναι θέμα ανάγκης πας σε υγρόψυκτο 200-300κυβικά με abs μιας και θα είναι το 1ο σου.

Αν πας σε καινούριο πετάς τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης που είναι απαράδεκτα και δίνεις κάπου στα 150-200 για φρέσκα.

επίσης περίπου 550ευρώ για εξοπλισμό (200κράνος-200μπουφάν-50γάντια-100μπότες) και καλούς δρόμους.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, NickTG είπε

Είναι από τις ελάχιστες και μοναδικές φορές που θα συμφωνούσα με το κράτος και με τις ... συντεχνίες.

Το κράτος έχει πολλά παράλογα και διατηρεί ή ψηφίζει αρκετούς νόμους για να περιφράξει συμφέροντα συντεχνιών κι άλλων κλικών.

Ωστόσο σε μια χώρα με υπογεννητικότητα και τόσες χαμένες ζωές νέων ειδικά 18+ και 20+ στην άσφαλτο, ένα μέτρο πλήρους απελευθέρωσης των μηχανών και σκούτερ ως 125 κυβικών θα ήταν αυτοκτονικό με την κυριολεκτική έννοια.

Πλέον μηχανές και σκούτερ βγάζουν τουλάχιστον 9-11 άλογα και συχνά 14 ή και 20+ άλογα στα μόλις 100 κιλά όταν το μέσο αμάξι του ενός κι ενάμιση τόνου βγάζει από 60 έως βαριά 170 άλογα που όμως οι τιμές 20.000++ στα 150+ άλογα είναι υψηλές για τον μέσο Έλληνα ενώ τα 2.500-3.000 τα έχει ή τα βρίσκει ο καθένας.

Σημαντικό: Η αναλογία δύναμης προς τα κιλά του οχήματος είναι πολύ καλύτερη για τα δίκυκλα. Για αυτό και η (επικίνδυνη για άπειρους και καγκουρες) επιτάχυνση...

 

Επίσης τα αμαξια εκτός από κλάσεις ανώτερη παθητική ασφάλεια, ευστάθεια και κυρίως προστασία από τραυματισμούς με ζώνες ασφαλείας κι αερόσακους, έχουν απείρως περισσότερα συστήματα ασφαλείας που συνεχώς βελτιώνονται και αυξάνονται:  ABS, ESP, lane assist, emergency braking, blind spot assist, radar και warning systems ηχητικά και στην οθόνη σε περίπτωση εντοπισμού ότι το προπορευόμενο όχημα φρενάρει απότομα ή εμφανίστηκε καποιο εμπόδιο μπροστά, σύστημα εντοπισμού της κούρασης του οδηγού, ημιαυτόνομη οδήγηση (σχετικά ασφαλής πλέον  τουλάχιστον σε εθνικές οδούς) ή και run flat ή παρομοια ελαστικά που δεν σκάνε/κλατάρουν. Τα περισσότερα από αυτά θα είναι υποχρεωτικά μετα το 2020 είτε λόγω ανταγωνισμού είτε κοινοτικών οδηγιών.

 

Από τα ανωτέρω κανένα χαρακτηριστικό δεν διαθέτουν οποιοδήποτε από τα 125 κυβικών παπιά, κανένα σκούτερ τουλάχιστον κάτω των 3.000€ δεν έχει έστω ABS ενώ κι από τα μοτοσυκλετάκια μολις 1-2 premium κατασκευαστές βάζουν πλέον ABS σε  1 supersport μοντέλο τους που θεωρούνται ήδη σκοτώστρες για νέους ως 21 ετών και αίμα που βράζει για αδρεναλίνη...

Αντιθέτως μόλις πρόσφατα λόγω Ε.Ε. έχει μπει CBS (συνδυασμένη πέδηση) σε οτιδήποτε έχει 125 κυβικά. Δίκυκλα 7ετίας και 10ετίας δεν έχουν καν αυτό το χαρακτηριστικό ασφαλείας...

 

Ρωτάω λοιπόν εγώ. Με ένα τόσο διάτρητο και διεφθαρμένο σύστημα στο συγκοινωνιών που τα διπλώματα μέχρι πολύ πρόσφατα αν όχι και τώρα τα στελνανε ταχυδρομικά σε όποιον καλοπλήρωνε χωρίς καν να εμφανιστεί και κοπανιοντουσαν οι σχολές για την βιντεοσκόπηση της εξέτασης, περιμένει κανείς συγκρίσεις με Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία;

Υπάρχουν σε Γερμανία, Αγγλία τόσοι εκατοντάδες χιλιαδες κατά επάγγελμα και κατά εξακολούθηση ή κατά συνθήκη ντελιβεράδες;

Έχει καμία σχέση η οδήγηση δικύκλου και αυτοκινήτου; Πόσο μάλλον με ταχύτητες.

 

5 ώρες πριν, greekfragma είπε

εφόσον είναι θέμα ανάγκης πας σε υγρόψυκτο 200-300κυβικά με abs μιας και θα είναι το 1ο σου.

Αν πας σε καινούριο πετάς τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης που είναι απαράδεκτα και δίνεις κάπου στα 150-200 για φρέσκα.

επίσης περίπου 550ευρώ για εξοπλισμό (200κράνος-200μπουφάν-50γάντια-100μπότες) και καλούς δρόμους.

Και 100-200 για κλειδαριά δισκόφρενου, αλυσίδα, συναγερμό ανάλογα το που μένει.

Επεξ/σία από Krepalidis
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Krepalidis είπε

Είναι από τις ελάχιστες και μοναδικές φορές που θα συμφωνούσα με το κράτος και με τις ... συντεχνίες.

Το κράτος έχει πολλά παράλογα και διατηρεί ή ψηφίζει αρκετούς νόμους για να περιφράξει συμφέροντα συντεχνιών κι άλλων κλικών.

Ωστόσο σε μια χώρα με υπογεννητικότητα και τόσες χαμένες ζωές νέων ειδικά 18+ και 20+ στην άσφαλτο, ένα μέτρο πλήρους απελευθέρωσης των μηχανών και σκούτερ ως 125 κυβικών θα ήταν αυτοκτονικό με την κυριολεκτική έννοια.

Πλέον μηχανές και σκούτερ βγάζουν τουλάχιστον 9-11 άλογα και συχνά 14 ή και 20+ άλογα στα μόλις 100 κιλά όταν το μέσο αμάξι του ενός κι ενάμιση τόνου βγάζει από 60 έως βαριά 170 άλογα που όμως οι τιμές 20.000++ στα 150+ άλογα είναι υψηλές για τον μέσο Έλληνα ενώ τα 2.500-3.000 τα έχει ή τα βρίσκει ο καθένας.

Σημαντικό: Η αναλογία δύναμης προς τα κιλά του οχήματος είναι πολύ καλύτερη για τα δίκυκλα. Για αυτό και η (επικίνδυνη για άπειρους και καγκουρες) επιτάχυνση...

Επίσης τα αμαξια εκτός από κλάσεις ανώτερη παθητική ασφάλεια, ευστάθεια και κυρίως προστασία από τραυματισμούς με ζώνες ασφαλείας κι αερόσακους, έχουν απείρως περισσότερα συστήματα ασφαλείας που συνεχώς βελτιώνονται και αυξάνονται:  ABS, ESP, lane assist, emergency braking, blind spot assist, radar και warning systems ηχητικά και στην οθόνη σε περίπτωση εντοπισμού ότι το προπορευόμενο όχημα φρενάρει απότομα ή εμφανίστηκε καποιο εμπόδιο μπροστά, σύστημα εντοπισμού της κούρασης του οδηγού, ημιαυτόνομη οδήγηση (σχετικά ασφαλής πλέον  τουλάχιστον σε εθνικές οδούς) ή και run flat ή παρομοια ελαστικά που δεν σκάνε/κλατάρουν. Τα περισσότερα από αυτά θα είναι υποχρεωτικά μετα το 2020 είτε λόγω ανταγωνισμού είτε κοινοτικών οδηγιών.

Από τα ανωτέρω κανένα χαρακτηριστικό δεν διαθέτουν οποιοδήποτε από τα 125 κυβικών παπιά, κανένα σκούτερ τουλάχιστον κάτω των 3.000€ δεν έχει έστω ABS ενώ κι από τα μοτοσυκλετάκια μολις 1-2 premium κατασκευαστές βάζουν πλέον ABS σε  1 supersport μοντέλο τους που θεωρούνται ήδη σκοτώστρες για νέους ως 21 ετών και αίμα που βράζει για αδρεναλίνη...

Αντιθέτως μόλις πρόσφατα λόγω Ε.Ε. έχει μπει CBS (συνδυασμένη πέδηση) σε οτιδήποτε έχει 125 κυβικά. Δίκυκλα 7ετίας και 10ετίας δεν έχουν καν αυτό το χαρακτηριστικό ασφαλείας...

Ρωτάω λοιπόν εγώ. Με ένα τόσο διάτρητο και διεφθαρμένο σύστημα στο συγκοινωνιών που τα διπλώματα μέχρι πολύ πρόσφατα αν όχι και τώρα τα στελνανε ταχυδρομικά σε όποιον καλοπλήρωνε χωρίς καν να εμφανιστεί και κοπανιοντουσαν οι σχολές για την βιντεοσκόπηση της εξέτασης, περιμένει κανείς συγκρίσεις με Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία;

Υπάρχουν σε Γερμανία, Αγγλία τόσοι εκατοντάδες χιλιαδες κατά επάγγελμα και κατά εξακολούθηση ή κατά συνθήκη ντελιβεράδες;

Έχει καμία σχέση η οδήγηση δικύκλου και αυτοκινήτου; Πόσο μάλλον με ταχύτητες.

Και 100-200 για κλειδαριά δισκόφρενου, αλυσίδα, συναγερμό ανάλογα το που μένει.

Μενίδι 😂😂θα τα χρειαστώ.

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, nover είπε

Μενίδι 😂😂θα τα χρειαστώ.

Καραβίσια αλυσίδα να πάρεις.... Σοβαρά τώρα μην πας Yamahaz Honda, Piaggio ιδίως χωρίς δικό σου κλειστό πάρκινγκ. Απλά, ταπεινα δημοφιλή μηχανάκια χωρίς ακριβά ανταλλακτικά η τιμή πώλησης είναι καλό αντικίνητρο για τους κλέφτες ιδίως αν είναι επαρκώς κλειδωμένα. Πάρε inox αλυσίδα 11mm ελάχιστο, όχι κουλούρα, καλό λουκέτο δισκόφρενου ΜΕ συναγερμό και πιστοποίηση εναντια σε εργαλεία και ψυκτικά spray (πχ. γαλλική πιστοποίηση SRA) κι ένα καλό συναγερμό όσο θεωρείς/αντέχεις να πληρώσεις. Συνήθως στα SYM βάζουν οι έμποροι δώρο έναν των 35-45 ευρώ.

 

Εγώ στο Symphony 200 πήρα Radikal Rk u lock με πιστοποίηση SRA σχεδόν 70€,  αλυσίδα 170cm 40κατι, λουκέτο δισκόφρενου ΜΕ συναγερμό 120db στα 60κατι (δυστυχώς με 6mm διάμετρο πυρου γιατί τα ανώτερα των 10mm,12mm των 80κατι € δεν χωρούσανε στις τρυπες εγκοπές του δισκοφρενου, οπότε δεν φέρει SRA πιστοποίηση...)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...