Tsipouras35 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2020 Καλησπέρα παίδες. 2 ερωτησούλες ίσως "χαζές" για μερικούς αλλά τυγχάνει να είμαι εντελώς άσχετος με τα αυτοκίνητα. Πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο seat ibiza. Μηχανικά είναι πένα απ ότι μου παν και στο συνεργείο αλλά μέσα έχει φυσιολογικές λόγω χρήσης φθορές και θέλω να το συμμορφώσω λίγο. Μία απο αυτές είναι μία φολα στο καθισμα του οδηγου στα πλάγια. Καπου στα 10 εκατοστά τρύπα και χάνει από μέσα αφρολέξ κατι τέτοιο. Αυτό λογικά επιδιορθώνεται κάπου; Ξέρουμε πανω κατω κόστος; Καπου 10 εκατοστά τρύπα. Το δευτερο που θέλω να ρωτήσω. Θελω να αλλάξω γιατι είναι φθαρμένο το δερματακι του λεβιέ. Νομιζω λέγεται φυσουνα. Αυτό.μπορώ να το κάνω μόνος; Εννοω αν το αγοράσω απο ιντερνετ που είδα, ταιριαζουν σε όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων; Αν όχι ποιος το αλλάζει; και κατι τελευταιο τωρα που σας βρηκα. Αν παρω επισης απο ιντερνετ προστατευτικο τιμονιου και αυτα ταιριαζουν σε ολα;; ευχαριστω σε οποιον μπει στον κοπο να απαντησει ;)
Joshua21 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2020 1. Όλα αυτά τα φτιάχνουν οι ταπετσέρηδες αυτοκινήτων, το κόστος είναι διαφορετικό ανά περίπτωση, και σίγουρα δεν κοστολογείται με μόνο κριτήριο τη διάμετρο της τρύπας. 2. Το αν πιάνουν τα χέρια σου μόνο εσύ το ξέρεις, όχι εμείς, για να ρωτάς πάντως μάλλον δεν πιάνουν και τόσο. Όσο για τις φυσούνες που κυκλοφορούν στο ίντερνετ κάποιες είναι ποιοτικές ενώ κάποιες άλλες είναι για πέταμα. 3. Όσο για το "προστατευτικό τιμονιού" δεν ξέρω τι εννοείς, αν είναι κάποιο φορετό τότε έχουν μεγέθη και μπαίνουν πανεύκολα, αν χρειάζεται ράψιμο τότε δεν ξέρω αν μπορείς να τα καταφέρεις.