Προς το περιεχόμενο

After sales service? Υπάρχει τέτοιο πράγμα;(eshop,infoquest)


Teoulas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακούστε την ιστορία που με ταλαιπωρεί τους τελευταίους δυόμισι μήνες.

 

 

Στις 24/9/2003 παραγγέλνω τα ηχεία Megaworks 550 της Creative από το e-shop.gr. Δουλεύαν μια χαρά μέχρι περίπου τα τέλη Ιανουαρίου 2004. Ξαφνικά το subwoofer άρχισε να παραμορφώνει τον ήχο χωρίς λόγο. Αυτό συνέβαινε μετά από 3-4 ώρες λειτουργίας, αν τα έκλεινα το βράδυ, την άλλη μέρα θα έπαιζαν κανονικά για 3-4 ώρες, ώσπου θα ξεκινούσε πάλι αυτή η παραμόρφωση-τρίξιμο. Τα συνδέω με walkman μήπως και οφείλεται στην κάρτα ήχου, τα ίδια. Αλλάζω την τοποθέτηση του subwoofer, τα ίδια. Οπότε, αποφασίζω να στείλω e-mail στο e-shop εξηγώντας τι συμβαίνει και με σκοπό να τα στείλω πίσω. Μου απαντάνε άμεσα με αριθμό RMA και μου ζητάνε να τους στείλω όλο το πακέτο με δική μου χρέωση (εκείνο τον καιρό ήμουν στη Λάρισα). Κάπου στο mail αναφέρεται το εξής:

 

«δ)Το προϊόν θα ελεγχθεί απο το τμήμα service και αναλόγως θα πράξουμε για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας.Σε περίπτωση που εντοπισθεί ελάττωμα η συσκευή αποστέλεται στην Αντιπροσωπεία της για επισκευή ή αντικατάσταση.»

 

Περνάνε δυο-τρεις μέρες και τα ηχεία επανέρχονται! Στέλνω πάλι mail στο e-shop, εξηγώντας το γεγονός και ακυρώνοντας τη διαδικασία RMA. Δυστυχώς δε περνάνε 15 μέρες και το πρόβλημα επανέρχεται. Ξανά mail στο e-shop. Επικοινωνώ και με το tech support της creative και μου λένε κι αυτοί να τα στείλω πίσω. Παίρνω την απόφαση και τα στέλνω.

 

Τα στέλνω με μεταφορική λοιπόν πίσω και συγκεκριμένα στα γραφεία του e-shop (επιπλέον χρέωση για τη διανομή!). Μετά από μια βδομάδα περίπου, παίρνω τηλ. να ρωτήσω τι γίνεται και μου λένε ο,τι δεν παρέλαβαν το δέμα! Μου λένε επίσης ο,τι έπρεπε να επικοινωνήσω με το τμήμα διακίνησης για να πάνε να το πάρουν από το πρακτορείο μεταφορών! Δίνω τα στοιχεία της αποστολής και μετά από μερικές μέρες τα παραλαμβάνουν. Ξαναπαίρνω τηλ. κάποια άλλη μέρα και μου λένε ΟΚ, τα στέλνουμε αντιπροσωπεία. (infoquest) Οπότε λογικά και σύμφωνα με αυτό που λέει στο e-mail, τα κοιτάξανε, αντιλήφθηκαν το πρόβλημα και τα στείλανε για αντικατάσταση.

 

Περιμένω 2 βδομάδες, παίρνοντας τηλ. κάθε βδομάδα για να ενημερώνομαι. Τελικά την 3η βδομάδα μου λένε ο,τι η σειρά αυτή έχει πρόβλημα τροφοδοσίας και ο,τι ήδη τους έχουν επιστρέψει πολλά megaworks πίσω. Μου λένε επίσης ο,τι η creative έχει σταματήσει τη σειρά megaworks και ο,τι περιμένουν από την αντιπροσωπεία τα gigaworks για να μου τα αντικαταστήσουν. Βέβαια μου λένε και το άλλο: ο,τι τα δικά μου ηχεία δεν είχαν πρόβλημα με την τροφοδοσία, άλλα κάτι άλλο, όμως παρʼ όλα αυτά, είναι πολιτική του e-shop να στέλνουν καινούρια προϊόντα πίσω.

 

Συνεχίζεται η ιστορία με το τηλέφωνο και μετά από 1-2 βδομάδες, μου λένε «μη παίρνετε άσκοπα τηλ., θα σας ειδοποιήσουμε εμείς όταν έρθουν». Τυχαίνει εκείνη την εποχή να θέλει ένας φίλος να πάρει τα gigaworks, αλλά να μην τα βρίσκει πουθενά. Άρα, λέω, όντως υπάρχει έλλειψη, και σταματάω να τους ενοχλώ.

 

Φτάνουμε στο σήμερα, ενάμιση μήνα περίπου αφού σταμάτησα να ασχολούμαι. Γυρνάω σπίτι το απόγευμα από τη δουλειά και βλέπω ένα δέμα creative! Όπα λέω, μου έστειλαν τα gigaworks. Παρʼ όλα αυτά ούτε που με ειδοποίησαν. Πρώτη φρίκη: το ανοίγω και βλέπω τα ίδια megaworks που έστειλα πίσω, μαζί με ένα χαρτί από την infoquest που λέει ο,τι δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα! Μάλιστα είχε και ημερομηνία 23/4/2004. Άντε καλά, λέω και ξεπακετάρω τα ηχεία. Δεύτερη φρίκη: Λείπουν: τα 4 από τα 5 καλώδια των ηχείων, το 3πλό καλώδιο με τα jacks που πάνε στην κάρτα ήχου, οι βίδες για τις βάσεις των ηχείων, καθώς και το manual (στο οποίο υπάρχει και η εγγύηση αν δεν κάνω λάθος).

 

Είμαι πλέον έξαλλος! Που πήγε η πολιτική του e-shop να στέλνει πίσω καινούρια προϊόντα; Γιατί δεν με ειδοποίησαν και μου έστειλαν τα παλιά μου, έτσι στα μουλωχτά; Υποτίθεται ο,τι το service του e-shop τα έλεγξε πριν τα στείλει στην infoquest και όντως αντιλήφθηκε το πρόβλημα. Γιατί η infoquest δεν το αντιλήφθηκε ενώ, όπως αναφέρει στο χαρτί που μου στείλανε: «το προϊόν έχει ελεγχθεί με διαδικασίες ελέγχου και με διαγνωστικά που εξασφαλίζουν την καλή λειτουργία του σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και σύμφωνα με το Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ISO9001 που εφαρμόζει η εταιρία μας.»; Και τελικά γιατί μου έστειλαν μισό το δέμα; Είναι τυχαία όλα αυτά;

 

Έχω βγει έξω απʼ τα ρούχα μου. Το e-mail διαμαρτυρίας έχει πάρει το δρόμο του για το e-shop. Αύριο θα πάρω τηλ. να δω τι έχει γίνει. Στο τέλος με βλέπω να στέλνω mail και στο ΙΝΚΑ. Θέλω καινούρια ηχεία, όπως μου υποσχεθήκανε! Ή τουλάχιστον τα παλαιό δέμα ΠΛΗΡΕΣ, όπως τους το επέστρεψα και όχι μισό. Δε θα ψάχνω καλώδια και βίδες για να τα βάλω να δουλέψουν!

 

Αυτά είχα να πω. Ελπίζω να μην κούρασα όσους έκαναν τον κόπο να διαβάσουν το μήνυμά μου. Είμαι ανοικτός σε προτάσεις για το τι μέτρα θα πρέπει να λάβω από εδώ και πέρα.

 

Φιλικά,

Θοδωρής.

Δημοσ.

Φίλε πρώτον:

Δεν φταίει σε τίποτα το e-shop.

 

Η όποια καθυστέρηση οφείλεται στην Creative ( η οποία έχει διάφορα προβλήματα τώρα τελευταία ) , και στην Info-Quest.

 

Τώρα για τα ηχεία σου.

Θα πάρεις ένα τηλ στην Info-Quest ( αφού ζητήσεις από τον κ.ο Ψαρουδάκη [ από e-shop ] τον αριθμό Α1 για τα ηχεία σου ) και θα μιλήσεις με τον υπεύθυνο του service για τα ηχεία Creative.

Μόνο έτσι θα βγάλεις άκρη.

Και πες του αν μπορεί να στα αλλάξουν με τα 7.1 για τον παρακάτω λόγο:

http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=985&highlight=MegaWorks

 

Αν θες μπορώ να μεσολαβήσω.

( pm me )

Δημοσ.

κανε υπομονη να δεις τι θα σου απαντησουν. Κανονικα θα πρεπει να τα παρουν πισω με δικα τους εξοδα και να σου στειλουν καινουργια μονο και μονο επειδη στα εστειλαν ετσι πισω. Εχω την εντυπωση οτι δεν εχουν ανακατευτει απο το eshop σε αυτο το μπαχαλο...Για να δουμε ομως...

Δημοσ.

Επίσης:

Το e-shop ΑΝ θέλει , κάνει έναν απλό έλεγχο λειτουργίας στα μηχανήματά σου.

Υπεύθυνη για αυτό είναι η αντιπροσωπεία ( Info-Quest σε αυτή την περίπτωση )

Το e-shop δεν διαλέγει τι σου στέλνει , αλλά η αντιπροσωπεία ( yeap , πάλι η InfoQuest ).

 

Τα MegaWorks όπως είδες και στο link μου φαντάζομαι έχουν το πρόβλημα που αναφέρω ( θυμάμαι πόσο καιρό το είχα στείλει το e-mail στην Creative , πόσο καιρό μιλούσα με τους τεχνικούς μέσω live support , και πότε...επιτέλους έβγαλαν ανακοίνωση για το πρόβλημα... ) [ τα έχω πάρει με την Creative και για τους drivers & τα προβλήματα της Audigy 2 ZS Series ]

 

Τώρα από την άλλη:

Τα GigaWorks είναι απροβλημάτιστα.

Τους έχω κάνει τα δεινά.

48ωρο συνεχούς λειτουργείας , σε πλήρη ένταση , με το Sub ρυθμισμένο στο 5 ( στο controller των GigaWorks ) , και να παίζουν τραγούδια Brooklyn Bounce ( feel the bass !!! ) , Paffendorf , και τέτοια ( με υψηλές συχνότητες , και "βαρβάτα" χαμηλά ).

Όλα καλά.

Και θερμοκρασιακά ήταν καλά η μονάδα.

 

Τα κορυφαία ηχεία για PC αυτή την στιγμή.

 

 

Τώρα πάλι στην "πραγματικότητα":

Ναι τα GigaWorks είναι τα καλύτερα ηχεία για PC , αλλά:

 

Η Creative παράγει ελάχιστες μονάδες ( υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην παραγωγή ) , και έχω back orders εδώ και 4 μήνες.

Ηχείο GigaWorks δεν πάτησε στην Ελλάδα.

 

Καλό θα ήταν να τους πείς ( or should I do that ) να σου τα αλλάξουν με τα GigaWorks 7.1 S750 , αλλά θα πρέπει να κάνεις λίγη υπομονή ακόμα.

 

Φιλικά,

Βασίλης Πέππας

Δημοσ.

Σήμερα το πρωί έλαβα την παρακάτω απάντηση απο το e-shop, μετά το mail που τους έστειλα χτες το βράδυ.

 

---

 

Αγαπητέ κύριε Ορφανίδη,

 

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα ηχεία τα οποία μας επιστρέψατε δεν

βρέθηκαν ελαττωματικά.Μετά απο συνεχείς πιέσεις της εταιρείας μας στον

αντιπρόσωπο για την αντικατάστασή τους,ανέλαβε ο product manager με σχεδόν

ολόκληρο το επιτελείο του multimedia service να ελεγξει τα ηχεία σας

πολλαπλές φορές.Μάλιστα, ενημερώθηκε και η creative για τα συμπτώματα που

αναφέρατε και μετά του συνεχείς και σχολαστικούς ελέγχους δεν διαπιστώθηκε

πρόβλημα.Λόγω του οτι η αναφορά σας ήταν πως το πρόβλημα δεν εμφανιζόταν

συχνά ζητήσαμε τα ηχεία σας να μείνουν στην αντιπροσωπεία ώστε κάποια στιγμή

να αποδειχθεί πως είχατε δίκιο.Δυστυχώς,και στις δυο αποστολές που έγιναν

στην Infoquest δεν διεπιστώθει πρόβλημα.Για τον λόγο αυτό ζητήσαμε την

έντυπη αναφορά η οποία σας εστάλη.

Ζητούμε συγνώμη για την πολυήμερη αναμονή,όμως οφείλεται σε δική σας

αναφορά.Η πίεση που ασκήσαμε στην αντιπροσωπεία ήταν τέτοια ώστε να ελεγθούν

τα ηχεία σας με όλους τους πιθανούς συνδιασμούς και ολα τα tests που μπορούν

να γίνουν σε ηχεία.Προφανώς,κατά το πακετάρισμα των ηχείων δεν τοποθετήθηκαν

τα καλώδια τους τα οποία θα παραλάβετε μέχρι την Δευτέρα 10/05 χωρίς καμία

επιβάρυνση.Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

 

Για την e-Shop.gr A.E.

Ψαρουδάκης Γιώργος

Υπεύθυνος Τεχνικού Τμήματος

 

 

 

-----Original Message-----

From: Theodoros Orfanidis [mailto:[email protected]]

Sent: Thursday, May 06, 2004 12:39 AM

To: [email protected]

Subject: Πρόβλημα στην αντικατάσταση των megaworks 550

 

 

Αγαπητέ κύριε/κυρία,

 

Πριν λίγους μήνες σας είχα επιστρέψει τα ηχεία megaworks 550 που είχα

αγοράσει από εσάς, λόγω κάποιου προβλήματος (RMA# 040128001544).

Μου είχατε υποσχεθεί ο,τι θα μου αλλάζατε τα ηχεία αυτά με τα νεότερα

gigaworks. Συγκεκριμένα μου είχατε πει ο,τι η σειρά αυτή παρουσιάζει

πρόβλημα και η creative την έχει καταργήσει.

 

Σήμερα παρέλαβα ένα δέμα από εσάς, το οποίο με μεγάλη μου έκπληξη

διαπίστωσα ο,τι περιείχε τα παλιά μου megaworks! Το χειρότερο είναι

δε, ο,τι το περιεχόμενό του ήταν λειψό. Συγκεκριμένα έλειπαν 4 από τα

5 καλώδια σύνδεσης των ηχείων, το 3πλο καλώδιο που συνδέει το sub με

την κάρτα ήχου, οι βίδες στήριξης των ηχείων καθώς και το manual/φύλλο

εγγύησης. Εγώ σας είχα στείλει ολόκληρο το περιεχόμενο, όπως

συγκεκριμένα μου ζητήσατε σε e-mail σας. Τώρα, γιατί πήρα τα μισά πίσω

δεν μπορώ να το καταλάβω. Επίσης υποτίθεται ο,τι θα μου επιστρέφατε

καινούριο προϊόν (αυτή δεν είναι η πολιτική σας, όπως μου είπατε από

το τηλέφωνο) και πήρα τα παλιά ηχεία.

 

Δεν γνωρίζω ποιός ευθύνεται για αυτό (εσείς ή η infoquest), αλλά εγώ

έχω πληρώσει τα μεταφορικά για να σας τα στείλω πίσω και για να τα

παραλάβω σήμερα και η δουλειά μου δεν έχει γίνει. Για να μην αναφέρω

και το γεγονός οτι άδικα περίμενα επί 3 μήνες περίπου για να μου

στείλετε τα gigaworks.

 

Απαιτώ εξηγήσεις!

 

Φιλικά,

Ορφανίδης Θεόδωρος

 

ΥΓ: Η όλη ιστορία έχει κοινοποιηθεί στο internet και συγκεκριμένα στα

fora:

http://www.pctech.gr/viewthread.php?tid=19937

http://www.insomnia.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=382508

καθώς και στα newsgroups.

 

ΥΓ2: Ψάχνοντας βρήκα και αυτό:

http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=985&highlight=MegaWorks

Μίλησα με τον άνθρωπο αυτό και μου επιβεβαίωσε όσα γράφει. Ελπίζω να

γίνει τελικά η αντικατάσταση και να μην τρέχω κάθε τρεις και λίγο.

 

---

 

Εγώ θα περιμένω να μου έρθουν και τα υπόλοιπα (καλώδια, βίδες, manual) και θα ξανασυνδέσω τα ηχεία. Ελπίζω μόνο να μην επαναληφθεί το ίδιο πράγμα για τρίτη φορά!

Δημοσ.

Γαμώτο , αν ήσουν Αθήνα , θα μπορούσα να σου κάνω έναν εβδομαδιαίο έλεγχο στα ηχεία ( τεχνικά , ακουστικά , κλπ ).

Δημοσ.

Oti exeis grapsei metefrase to sta agglika kai steile to stin Creative...

Mpes sto site tis kai sto support exei live chat, milise ekei me kapoion kai eksigise tin katastasi kai rota ti mporei na ginei...

 

Tonise to gegonos oti den einai tipota inspire ta ixeia pou kanoun 100 evro, einai ta megaworks pou exoun kai kapoio kostos kai apaitise me iremo tropo na se kathodigisoun....

 

 

 

PS: ego otan imoun agglia eixa ta 6700 6.1 kai epeidi eixe to gnosto provlima me to subwoofer mou steilane olokainourio sub xoris kamia xreosi kai xoris kan na tous giriso to palio gia elegxo.. Apti stigmi pou to provlima to kserei i Creative pistevo tha eisai kalimenos, arkei na min se proothisei stin edo antiprosopia..

Δημοσ.

Έχω ήδη μιλήσει μια φορά με το live chat όταν μου πρωτοπαρουσιάστηκε το πρόβλημα. Ο τεχνικός μου πρότεινε διάφορες λύσεις (αλλαγή πηγής ήχου, αλλαγή ασφάλειας) αλλά δεν έγινε τίποτα. Στην τελική μου λέει, στείλτα πίσω σε μάς. Βέβαια εγώ δεν ήθελα να τα στείλω Ιρλανδία, λόγω μεταφορικών, οπότε τα έστειλα πίσω στο e-shop.

 

Θα ξαναμιλήσω μαζί τους και στην τελική ίσως να τα στείλω και εκεί. Αρκεί να με διαβεβαιώσουν οτι θα μου τα αντικαταστήσουν. Δε θέλω να πληρώνω πάλι τα μεταφορικά χωρίς λόγο!

Δημοσ.

Όπως είπαμε Teo , βεβαιώσου ότι έχουν το πρόβλημα ( κάνε αυτά που είπαμε στο MSN ) ,

έπειτα στέλνεις στην Creative.

 

( εκτός και αν βρείς άτομο , να κάνει την δουλειά της εβδομάδας που σου είπα )

Δημοσ.

Με ένα πρόχειρο search στο forum της creative βρήκα τα παρακάτω link. Ο τύπος έχει αντίστοιχο πρόβλημα με το δικό μου και έχει πάρει replacement sub από την creative. Θα ζητήσω κι εγώ από την creative.

 

http://gr.europe.creative.com/support/forums/thread.asp?thre=34343

http://gr.europe.creative.com/support/forums/thread.asp?thre=34520

 

Α, και κάτι άλλο: όσοι ψάχνετε το live chat support, πάει! Το κόψανε!

Ιnfo εδώ:

http://gr.europe.creative.com/support/forums/thread.asp?thre=43678

Δημοσ.

Στην Info Quest είναι απαράδεκτοι.

Τους είχα στείλει Plextor 16/10/40 λίγων μηνών γιατί δεν έγραφε 16x, και μου το επέστρεψαν αφού με έβαλαν να πληρώσω εγώ τα μεταφορικά, γιατί δεν βρήκαν βλάβη λέει και άρα απασχόλησα άδικα το τμήμα εξυπηρέτησης!

Μαζί με το drive υπήρχε και μηχανογραφημένη απάντηση, στην οποία είχε συμπληρωθεί και υπογραφεί η δήλωση "το 12/10/32 Plexwriter που παραλάβαμε λειτουργούσε 100% σωστά και έγραφε σε 12x"...

 

Επίσης σε έναν Thunderbird με σπασμένο πυρήνα που τους έστειλα, μπας και την "φάνε", δεν μου απάντησαν ότι ευθύνομαι εγώ για την όποια βλάβη, αλλά αντίθετα ότι ο επεξεργαστής λειτουργεί κανονικότατα χωρίς κανένα πρόβλημα...

 

Προφανώς οι άνθρωποι πέρα από προκλητικά αδιάφοροι, είναι και άσχετοι με το αντικείμενο. Το 2ο συγχορείται, το 1ο όχι από την στιγμή που "και καλά" παρέχουν την επίσημη υποστήριξη για τις εταιρίες στις οποίες και αντιπροσωπεύουν στην χώρα μας.

 

Τέο, στείλε μήνυμα στην Creative και απαίτησε να βρεις το δίκιο σου από εκεί, τονίζοντας ότι για την όποια καθυστήρηση και τελικά το αδιέξοδο στο πρόβλημά σου, ευθύνεται η Info Quest και η αδιάλακτη τακτική της...

 

Για την ιστορία, το Plex εστάλη στο Βέλγιο με μηδενικά έξοδα και είχα καινούρια συσκευή μέσα σε 6 εργάσιμες, στην πόρτα μου με DHL...αυτοί είναι επαγγελματίες...όχι οι κάφροι οι δικοί μας.

Δημοσ.

Να πω μια κακία?

Μια φορά μου επέστρεψαν έναν χαλασμένο CPU για αλλαγή ενός καμμένου ενός πελάτη μου!

LOL

 

Το τι ακούσανε.

 

Εμένα πάντως ( για διάφορους λόγους ) από τότε μου είναι σβέλτοι.

Τσακ μπαμ.

 

Imagine , κανονικά το Plextor πρέπει να το κάνεις RMA μέσω της υπηρεσίας Collect & Return της Plextor , και όχι με την InfoQuest.

 

Κακώς έκανες αυτή την κίνηση.

Τέσπα.

Δημοσ.

Λοιπόν, έχω νεότερα!

 

Επικοινώνησα με την creative europe και θα μου στείλουν καινούριο subwoofer. Πριν λίγο έστειλα scannαρισμένη την απόδειξη. Μου είπαν δε, οτι δεν αντικαθιστούν τα megaworks 550 με τα gigaworks s-750. Τουλάχιστον δε μου έδωσαν μεγάλες υποσχέσεις και απ' ότι φαίνεται θα γίνει η αντικατάσταση (για ποιούς χτυπά η καμπάνα; e-shop?).

 

Ακόμα βέβαια περιμένω τα καλώδια και τα υπόλοιπα από το e-shop, τα οποία υποτίθεται θα είχα στα χέρια μου μέχρι την Δευτέρα 10/5... Αν δε τα βρω σπίτι σήμερα, μετά τη δουλειά, θα τους πάρω τηλέφωνο!

 

Δείτε και τα 2 παρακάτω links από το IN.KA. για να ξέρετε και να μην την πατήσετε:

 

http://62.192.64.71/default.asp?cid=26&sid=94&id=209&trd=1&fld=0

http://62.192.64.71/default.asp?cid=26&sid=94&id=228&trd=1&fld=0

Δημοσ.

Οπότε εχω παει κατι σε service για να το δει καποιος "ειδικος,καλυτερος απο μενα",μου εχει επιστραφεί με το πασίγνωστο πια:"Ελεγχθηκε ( ποσο και πως;επαιξε τρια δευτερόλεπτα και άρα ειναι οκ;) και ειναι εντάξει".

Δημοσ.

Ναι φίλε vago μου έχει ξανασυμβεί και σε μένα, αλλά σε τοπικό κατάστημα. Απ' ότι φαίνεται και τα μεγάλα καταστήματα τύπου e-shop και οι αντιπροσωπείες κάνουν ακριβώς το ίδιο. Γι' αυτό λοιπόν από εδώ και πέρα αγορές μόνο από το εξωτερικό. Μας έχουν σκάσει πια!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...