Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, kwstasarva είπε

Το ότι οι αναγνώστες του Insomnia κριτικάρουν ανθρώπους σαν τον Musk.. Αυτό από μόνο του θα μπορούσε να είναι πρώτο θέμα. 

Γιατί να μην μπορεί κάποιος να κριτικάρει το οτιδήποτε και οποιοδήποτε; Επειδή κάνα κάτι σωστό θα είναι πάντα στο απυρόβλητο; 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, peponas είπε

Και ευτυχώς άνθρωποι με όραμα και λεφτά δεν ακούνε γνώμες δεξιά και αριστερά και σήμερα έχουμε κινητούς υπολογιστές, αυτοκίνητα, ίντερνετ, ζεστό νερό στο σπίτι ρεύμα και χίλια 2 αλλά πράγματα που τα θεωρούμε σήμερα δεδομένα αλλά πριν 100 χρόνια ήταν επιστημονική φαντασία 

Ο μασκ εχει παει το μαρκετινγκ σε αλλο επιπεδο. Ολα αυτα που λες τα χρωσταμε σε ανθρωπους μεσα στα πανεπιστημια και τα ερευνητικα κεντρα. Δεν εχω καταλαβει τι ακριβως προσφερει ο μασκ σε καινοτομια περα απο βιαστικο implementation και υπερβολικη προωθηση.

  • Like 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της αυτόνομης οδήγησης είναι η παράνομη/αψυχολόγητη οδήγηση των άλλων οδηγών γιατί ακόμη δεν έχει καταφέρει να προβλέψει τις αντιδράσεις από ψυχωτικούς στο τιμόνι.

Εύχομαι να μην χρειαστεί να αποφασίσει ποτε ένα αυτοκίνητο εάν θα πρέπει να σταματήσει η όχι (και εάν θα το αναγνωρίσει μάλιστα) όταν ένα παιδάκι θα μαζεύει μια μπάλα από τον δρόμο. Γιατί οι άνθρωποι οδηγούν με ηλιθιους τρόπους αλλά είναι αυτοί υπεύθυνοι. Αλλιώς τι θα κάνεις; θα δικάσεις ένα αυτοκίνητο;

Δημοσ.

Χωρίς να είμαι ειδικός , με το φτωχό μου μυαλό , πιστεύω πως κάτι τέτοιο μπορεί να υλοποιηθεί μόνο οριζόντια . Είτε θα κυκλοφορήσουν όλα τα αυτοκίνητα από αύριο το πρωί ως αυτόνομα είτε δεν θα βγει κανένα . Δεν μπορεί να υπάρχουν κατ έμε αυτόνομα (έξυπνα) αυτοκίνητα εκεί έξω παράλληλα με μη αυτόνομα . Φανταστείτε λίγο αυτό στην Ελλάδα και θα καταλάβετε ... Επίσης με το υπάρχον οδικό δίκτυο δεν νομίζω ότι είναι εφικτό για πολλές χώρες όταν σε παρά πολλά σημεία δεν υπάρχει καν διαγράμμιση στους δρόμους .

 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, michael92 είπε

Δεν ξέρω, αλλά ακόμη και στο euroncap που γενικά δεν φαίνεται να "πάνε" τα αυτόματα συστήματα των tesla, τα αποτελέσματα τους για την αποφυγή πεζών είναι τα εξής:

Αναφορά σε κείμενο

The Tesla 3's AEB system can detect vulnerable road users like pedestrians and cyclists, as well as other vehicles. In tests of its response to pedestrians, the system performed well. In tests of its response to cyclists the system scored full points.

Ο καθένας πιστεύει και εμπιστεύεται ότι θέλει φυσικά. 

|

|

Όσον αφορά το θέμα, είμαι πολύ περίεργος να δω αυτήν την αναβάθμιση.
Ήδη είναι οι καλύτεροι στον τομέα, αν και ελπίζω να ξυπνήσουν και οι άλλοι περισσότερο.
Το καλύτερο είναι να υπάρχει ανταγωνισμός.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, LongTom είπε

Δεν ξέρω, αλλά ακόμη και στο euroncap που γενικά δεν φαίνεται να "πάνε" τα αυτόματα συστήματα των tesla, τα αποτελέσματα τους για την αποφυγή πεζών είναι τα εξής:

Ο καθένας πιστεύει και εμπιστεύεται ότι θέλει φυσικά. 

|

|

Όσον αφορά το θέμα, είμαι πολύ περίεργος να δω αυτήν την αναβάθμιση.
Ήδη είναι οι καλύτεροι στον τομέα, αν και ελπίζω να ξυπνήσουν και οι άλλοι περισσότερο.
Το καλύτερο είναι να υπάρχει ανταγωνισμός.

 

Τα κύρια προβλήματα στην αυτόνομη οδήγηση αυτή τη στιγμή είναι αυτά:

1) Οι αισθητήρες που χρησιμοποιούνται φαίνεται να είναι ανεπαρκείς.

2) Η μεγάλη υποτίμηση της απαιτούμενης επεξεργαστικής ισχύς. Για κάποιο περίεργο λόγο οι engineers φαίνεται να έχουν ξεχάσει ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει 100 δισεκατομμύρια νευρώνες και 100 τρισεκατομμύρια συνάψεις. 

3) Το να οδηγεί ένας υπολογιστής 90% όσο καλά όσο ο άνθρωπος δεν λέει τίποτα, καθώς το 10% είναι που κάνει την διαφορά. Η κάλυψη του τελευταίου 10% μπορεί να απαιτεί 100x μεγαλύτερη επεξεργαστική ισχύ (diminishing returns). 

4) Η αυτόνομη οδήγηση πρέπει να είναι πολύ καλύτερη από τον άνθρωπο σε όλες τις συνθήκες, καθώς και να είναι ασφαλέστερη από νηφάλιους οδηγούς που σέβονται τον κ.ο.κ, αλλιώς καμία κυβέρνηση δεν πρόκειται να δώσει άδεια.

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, primeragt είπε

Γιατί να μην μπορεί κάποιος να κριτικάρει το οτιδήποτε και οποιοδήποτε; Επειδή κάνα κάτι σωστό θα είναι πάντα στο απυρόβλητο; 

Αν μπορείς, κάνε το με επιχειρήματα. 

  • Like 5
Δημοσ.
6 ώρες πριν, kwstasarva είπε

Αν μπορείς, κάνε το με επιχειρήματα. 

Όλοι έχουν επιχειρήματα όταν κριτικάρουν κάποιον η κάτι, σωστά λάθος είναι άλλη κουβέντα . Το πρόβλημα μου δεν είναι με τον musk αλλά με αυτό που είπες. Δηλαδή ποιος είναι ο κάθε Musk και γιατί θα πρέπει να είναι υπεράνω κριτικής από τον απλό κόσμο; Με αυτό το σκεπτικό όλοι όσοι δεν είναι μερίδα του απλού κόσμου είναι αυτόματος υπεράνω κριτικής. 

Δημοσ.

Η Αμερική βλέποντας ότι στο χώρο της τεχνολογίας χάνει τη γη κάτω από τα πόδια της από τους Κινέζους επενδύει σε έναν απίστευτο τύπο που τουλάχιστον επικοινωνιακά ξέρει να πουλάει καλά τα προιόντα του και μπράβο του.

Θα αντέξει όμως όταν όμως από την επικοινωνία πρέπει να περάσει στην πρακτική εφαρμογή;;;;

Δημοσ.

2) Η μεγάλη υποτίμηση της απαιτούμενης επεξεργαστικής ισχύς. Για κάποιο περίεργο λόγο οι engineers φαίνεται να έχουν ξεχάσει ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει 100 δισεκατομμύρια νευρώνες και 100 τρισεκατομμύρια συνάψεις. 

Γιαυτό και ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ κατασκεύασε και έριξε την ατομική βόμβα γιαυτό και άνθρωπος κατεβαίνει ανάποδα την μουσών (προέκταση κατεχακη) πάει ανάποδα την παραλιακή μ. Κάλλας Θεσσαλονίκη) παρκάρει κυριακάτικα στην πλατεία Εύοσμου γεμάτο παιδιά μπροστά στην καφετέρια ΤΟ ΨΩΜΊ ΤΟΥ ΒΓΆΖΕΙ. Αυτό είναι εξέλιξη των συναψεων. Όχι φίλε μου από τέτοια βόιδια προτιμώ όλα αυτόνομα και οι θάνατοι πίστεψε θα είναι λιγότεροι από εμας που είμαστε έξυπνοι και οδηγαμε. 

  • Like 2
Δημοσ.

Οι ανθρωποι πιο εξυπνοι και σβελτοι απο τους επεξεργαστες του τεσλα; Εχετε οδηγησει γενικα;

Η υπαρξη συναψεων και νευρωνων τι ακριβως μας λεει; Γιατι κ ο καθυστέρας που μπαινει αναποδα στην εθνικη γιατι «να εδω πιο κατω παω,να κανω τον κυκλο;»τις ιδιες συναψεις εχει με τον Αινσταιν. 
Μονο καλο θα κανει το να φυγει ο ανθρωπινος παραγοντας απο τους δρομους.Απλα και μονο που θα πηγαινει 100% με το τυπικο του κοκ,θα μειωσει ατυχηματα και κινηση.Ειδικα αν αντικατασταθουν ολα. Τι παιδακια με μπαλα λετε; Θελει ειδικο ταλεντο να σταματησει καποιος αν πηγαινει με το οριο ταχυτητας και εχει σωστη αποσταση απο τον πισω; Σε αντιθεση με τωρα που οδηγουν μονο “ευφυή” οντα και αν πεταχτει κατι εχεις δεξια ενα ποδηλατο και ενα πατινι,αριστερα ενα ντελιβερι και πισω ενα “κωλοφτιαγμενο πεζοραλο” κολλημενο πανω σου. Και αν νομιζετε πως υπερβαλω μια βολτουλα κεντρο ωρα αιχμης θα σας πεισει για τις οδηγικες ικανοτητες του καθενος

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, primeragt είπε

Όλοι έχουν επιχειρήματα όταν κριτικάρουν κάποιον η κάτι, σωστά λάθος είναι άλλη κουβέντα . Το πρόβλημα μου δεν είναι με τον musk αλλά με αυτό που είπες. Δηλαδή ποιος είναι ο κάθε Musk και γιατί θα πρέπει να είναι υπεράνω κριτικής από τον απλό κόσμο; Με αυτό το σκεπτικό όλοι όσοι δεν είναι μερίδα του απλού κόσμου είναι αυτόματος υπεράνω κριτικής. 

Δυσκολεύομαι πολύ να πιστέψω πως όλοι έχουν επιχειρήματα. Δεν θέλω να μπερδεύουμε το επιχείρημα με την άποψη. Άποψη, έχουν όντως όλοι και έτσι πρέπει. Επιχείρημα, κατά τη γνώμη μου πάντα, είναι να είσαι σε θέση να αιτιολογήσεις πως οι εφευρέσεις αυτού του ανθρώπου είναι παπατζιλίκια; Αρκετός κόσμος εδώ δεν κατανοεί την έννοια των Beta δοκιμών και κρίνει τις Beta δοκιμές και κατά επέκταση τον Musk. Μπορώ να συνεχίσω να εξηγώ γιατί τα επιχειρήματα κάποιων είναι απλά μια τυχαία άποψη και όχι πραγματικά επιχειρήματα αλλά νομίζω κατάλαβες τι θέλω να πω. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...