toyo73 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, phanispal είπε Πώς να πουλάει περισσότερο, σίγουρα. Αυτο ειναι δεδομενο.Χτυπαει αλλιως στο ματι να λεει ο ενας αντιπροσωπος αλλαγες λαδιων καθε χιλιετια και μισο εκατομμυριο χιλιομετρα και αλλο να λες αλλαγες καθε 5000 η 6 μηνες. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2020 από toyo73
phanispal Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δεν ξέρω αν το λες ειρωνικά. Δεν το θεωρώ απίθανο οι αυτοκινητοβιομηχανίες να προτείνουν αλλαγές λαδιών πιο αργά απ' ότι πρέπει, με σκοπό τις πιο γρήγορες φθορές, ο κόσμος να κρατάει λιγότερο τα αυτοκίνητά του (αυτό σε συνδυασμό και με άλλους παράγοντες), και άρα απώτερο σκοπό το κέρδος. Παλιότερα η Toyota "πουλούσε" την αξιοπιστία της, έβλεπες διαφημίσεις της με σχετικά σλόγκαν, πλέον όλοι το έχουν φτιάξει έτσι ώστε να μην κοιτάει ο κόσμος την αξιοπιστία (αφού ούτως ή άλλως έχει πέσει γενικά), αλλά τα ψιψιψίνια και τα κοκοκόψαρα που έχει το κάθε αυτοκίνητο. Και εδώ μέσα αν έκανες ένα γκάλοπ πιστεύω ότι θα ήταν πολλοί εκείνοι που θα δήλωναν ότι βάζουν σε τριτοδεύτερη μοίρα την αξιοπιστία, και πιο ψηλά θα έβαζαν την εμφάνιση, την αίσθηση του καινούργιου και τα ψιψιψίνια και τα κοκοκόψαρα. Και ότι δεν πα να 'χουμε κρίση, αλλαγή αυτοκινήτου κάθε πέντε χρόνια. Εγώ πάντως απ' τη στιγμή που κάνω 5.000-7.500 χιλιόμετρα το χρόνο, σιγά μην αφήνω τα ίδια λάδια μέσα στο μοτέρ για 2-3 χρόνια. Αν έκανα 15.000 χιλιόμετρα το εξάμηνο, μπορεί και να το σκεφτόμουν κι εγώ να τα άλλαζα στις 15.000.
toyo73 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Kαθολου ειρωνικα.Υπαρχουν πολλες περιπτωσεις που κατασκευαστες για το ιδιο μοτερ, με την παροδο του χρονου προτειναν πιο αραιες αλλαγες.
PLACEBO_89 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 14/10/2020 στις 6:12 ΜΜ, dimauris είπε Καλησπερα ξερει κανεις η εχει κανει επισκευη σε toyota auris 1.33 2009 την μηχανη για το προβλημα καψιματος λαδιου? και αν ναι εχει ξαναπαρουσιασει προβλημα ή λυθηκε το θεμα? Το προβλημα ειναι στις λαδοτρυπες των πιστονιων! Ηταν μικρες και βουλωναν.. ετσι ξεκινουσε το προβλημα με την καταναλωση! Οσοι το ηξεραν.. η toyota τους τα αλλαξε με τα σωστα πιστονια αλλα επειδη καποια στιγμη υπηρχε έλλειψη με τον συγκεκριμενο κωδικο ετσι σε καποιους εβαλαν τα ιδια!!! Που σημαινει σε καποια χλμ θα ξεκινουσε παλι το προβλημα!!! Για να μην ειχες προβλημα με αυτα τα πιστονια θα επρεπε αυστηρα να εβαζες 5w30 και να τα αλλαζες νωρις καθε 5000χλμ! Ενταξει αυτο δεν ειναι λυση οταν δινεις τοσα χρηματα για ενα καινουργιο αυτοκινητο! Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2020 από PLACEBO_89 1
babisskg Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Στις 15/10/2020 στις 9:17 ΠΜ, ratpack3 είπε Δεν κάνει να τα λέμε αυτά για την Άγια ΤΟΥΟΤΑ που δεν σπάει δεν χαλάει κλπ... Για να απαντήσω όμως στο ερώτημα σου η επίσημη αντιπροσωπεία βγάζει κιτ επισκευής με εγγύηση (θέλω να πιστεύω) κάπου στα 1500€. Σε συνεργεία έξω αν κάνουν επισκευές δεν ξέρω γνώμη μου πάντως μην το ρισκάρεις για 200-300€ δώστα στην αντιπροσωπεία και αν στραβώσει η δουλειά κινείσαι νομικά. Αγία Toyota ......... 🤣🤣🤣 ......... άντε , νασαι καλά , είχα καιρό να ακούσω κάτι ευφυές !!!
Candela Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 16/10/2020 στις 7:23 ΜΜ, PLACEBO_89 είπε Το προβλημα ειναι στις λαδοτρυπες των πιστονιων! Ηταν μικρες και βουλωναν.. ετσι ξεκινουσε το προβλημα με την καταναλωση! Οσοι το ηξεραν.. η toyota τους τα αλλαξε με τα σωστα πιστονια αλλα επειδη καποια στιγμη υπηρχε έλλειψη με τον συγκεκριμενο κωδικο ετσι σε καποιους εβαλαν τα ιδια!!! Που σημαινει σε καποια χλμ θα ξεκινουσε παλι το προβλημα!!! Για να μην ειχες προβλημα με αυτα τα πιστονια θα επρεπε αυστηρα να εβαζες 5w30 και να τα αλλαζες νωρις καθε 5000χλμ! Ενταξει αυτο δεν ειναι λυση οταν δινεις τοσα χρηματα για ενα καινουργιο αυτοκινητο! Εκτός από αυτό, τα πιστόνια είχαν λιγότερες τρύπες για την επιστροφή του λαδιού στο κάρτερ Επίσης, κάποιες φορές ( σ όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει περίπτωση να συμβεί) κολλάει το ελατήριο του λαδιού με carbon και έτσι παύει να στεγανοποιεί τον θάλαμο καύσης, με αποτέλεσμα να έχουμε υπερβολική κατανάλωση λαδιού. Και κολλάει όταν βάζουμε κακής ποιότητας λάδια τα οποία αφήνουν κατάλοιπα επάνω στο ελατήριο του λαδιού, ή όταν κάνουμε πολύ αργοπορημένες αλλαγές λαδιών Ορίστε και μια φώτο με κολλημένο ελατήριο λαδιού (το κάτω που δείχνω με βελάκι) : Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2020 από Candela 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα