Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα

ξερει κανεις η εχει κανει επισκευη σε toyota auris 1.33 2009 την μηχανη για το προβλημα καψιματος λαδιου?

και αν ναι εχει ξαναπαρουσιασει προβλημα ή λυθηκε το θεμα?

Δημοσ.

Δεν κάνει να τα λέμε αυτά για την Άγια ΤΟΥΟΤΑ που δεν σπάει δεν χαλάει κλπ...

Για να απαντήσω όμως στο ερώτημα σου η επίσημη αντιπροσωπεία βγάζει κιτ επισκευής με εγγύηση (θέλω να πιστεύω) κάπου στα 1500€.

Σε συνεργεία έξω αν κάνουν επισκευές δεν ξέρω γνώμη μου πάντως μην το ρισκάρεις για 200-300€ δώστα στην αντιπροσωπεία και αν στραβώσει η δουλειά κινείσαι νομικά.

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, dimauris είπε

Καλησπερα

ξερει κανεις η εχει κανει επισκευη σε toyota auris 1.33 2009 την μηχανη για το προβλημα καψιματος λαδιου?

και αν ναι εχει ξαναπαρουσιασει προβλημα ή λυθηκε το θεμα?

Ποσο λαδι καιει και ποιο βαζεις;

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ratpack3 είπε

Δεν κάνει να τα λέμε αυτά για την Άγια ΤΟΥΟΤΑ που δεν σπάει δεν χαλάει κλπ...

Αυτό ίσχυε μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του '90, άντε και μέχρι αρχές δεκαετίας '00.

Μετά έγινε σαν όλους τους άλλους.

  • Like 1
Δημοσ.

Εκτός από τον συγκεκριμένο κινητήρα 1.33 101hp που είναι γνωστό ότι είχε πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού, τι άλλα προβλήματα βγάζουν? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, blackraven είπε

Φταίει το λάδι που καίγεται λές;

Εγω δει διαφορα στο δικο μου, αναλογα την μαρκα, ιξωδες και το ποσο το κραταω μεσα.15.000 δεν το αφηνα ουτε για αστειο.7.500 βαρια 10.000

Η λαθος επιλογη σε προδιαγραφες και ιξωδες, αλλα και οι μακρυες αλλαγες, ακομη και εαν συνιστονται απο τους κατασκευαστες, ειναι καταστροφικες μακροχρονια.

Δειτε το βιντεο μεχρι το 15λεπτο.Δωστε προσοχη μετα το 13:50

 

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 1
Δημοσ.

Και στο δικό μου ο προηγούμενος έκανε τις αλλαγές στις 15.000 χιλιόμετρα (σύμφωνα με το βιβλιαράκι πάντα), που προσωπικά τα θεωρώ πάρα πολλά.

Κι εγώ στις 7.500 σκοπεύω να τα αλλάζω, μη σου πω και πιο νωρίς με το σκεπτικό ότι μπορεί να περάσει ολόκληρος χρόνος για να κάνω 5.000.

Πάντως υπάρχουν κάποιοι και εδώ μέσα που θεωρούν ότι είναι μύθος αυτό με τις αλλαγές λαδιών. Θυμάμαι post ευυπόληπτου μάλιστα μέλους να λέει ότι δε χρειάζεται καν να αλλάζουμε λάδια, αλλά δεν παίζει να μπορέσω να το βρω.

Δημοσ.

Ειχα δει  πριν χρονια, μοτερ σαν το δικο μου 4A-FE σε carina e.Eixα παει για αλλαγη λαδιων  και ο μπαρμπας διπλα, μαλλον αλλαζε ιμαντα χρονισμου.Ειχε τουλαχιστον τα διπλα και πανω χιλιομετρα απο εμενα.Εγω 200.000 περιπου, αυτος 400.000.Το δικο του μοτερ ηταν πενα, πεντακαθαρο και το δικο μου πιο βρωμικο.Ο χωρος κατω απο το ψευτοκαπακο γυαλιζε.Κανενα ιχνος μουργας η αλλαγης χρωματος απο λαδια.Ο λογος οτι αλλαζε ευλαβικα λαδια καθε 5000 χιλιμετρα συμφωνα με οδηγια τις ΤΟΥΟΤΑ  Ελλαδος και εγω καθε 10.000.Με προτινομενη αλλαγη απο τον κατασκευαστη καθε 15.000.Τα συμπερασματα δικα σας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολλοί κοροϊδεύουν.

Και εμένα η opel λέει αλλαγή κάθε 15.000 χιλιόμετρα αλλά ποτέ δεν τα άλλαξα εκεί.Το ανώτερο 7.000 χιλιόμετρα.

Δεν ξέρω αν αυτό συνηγορεί στο ότι είμαι στις 310.000 χιλιόμετρα από τα 128.000 μάλιστα με υγραέριο και ζήτημα να λείπουν 100 γραμμάρια από αλλαγή σε αλλαγή και φυσικά δεν χρειάζεται συμπλήρωμα. Ο καθένας ας βγάλει ότι συμπεράσματα θέλει εγώ πάντως θα συνεχίσω να τα αλλάζω κάθε 6.000 με 7.000 χιλιόμετρα.

όσο για τον TS αν σου καίει πολύ λάδι (π.χ. 1 λίτρο στις 3.000 - 4.000 χιλιόμετρα)  και βαλβολίνη να του βάλεις την επισκευή δεν τη γλυτώνεις.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Πολλοί κοροϊδεύουν.

Και εμένα η opel λέει αλλαγή κάθε 15.000 χιλιόμετρα αλλά ποτέ δεν τα άλλαξα εκεί.Το ανώτερο 7.000 χιλιόμετρα.

Δεν ξέρω αν αυτό συνηγορεί στο ότι είμαι στις 310.000 χιλιόμετρα από τα 128.000 μάλιστα με υγραέριο και ζήτημα να λείπουν 100 γραμμάρια από αλλαγή σε αλλαγή και φυσικά δεν χρειάζεται συμπλήρωμα.

Εννοειται οτι παιζει τεραστιο ρολο το οτι αλλαζεις συχνα λαδια και δεν "τηγανιζονται".Εγω στα 10.000 και βγαινουν καταμαυρα, που να τα αφηνα 15.000.Θα πεσω στα 7500 και ισως στα 5000.Σιγα τα εξοδα. 3 λιτρα λαδι και φιλτρο 23 ευρω.Και εαν βαριεμαι + δεκα στον μηχανικο για αλλαγη.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ.

Εγώ πάλι στα 500 χιλιόμετρα τα λάδια μου έχουν μαυρίσει.

Τα κρατάω 25.000χλμ/2 χρόνια και μάλιστα σε μια φάση που το συγκεκριμένο αμάξι έμεινε ακίνητο έμειναν 4 έτη/15.000χλμ.

Τα σωστά λάδια (προδιαγραφές κατασκευαστή) στα διαστήματα που λέει ο κατασκευαστής μια χαρά είναι.

Συχνότερες αλλαγές κάνουν κακό στο πορτοφόλι, το περιβάλλον και στα ελαστικά μέρη του μοτέρ (που υποφέρουν από τα καθαριστικά πρόσθετα που έχει το λάδι και δρουν στα πρώτα χιλιόμετρα μετά από μια αλλαγή).

Ακολουθείτε τις οδηγίες του κατασκευαστή. Αυτός ξέρει. Όχι εσείς.

Επίσης, συντήρηση του αυτοκινήτου δεν είναι το φίλτρο/λάδια... είναι το σήκωμα και ο έλεγχος από κάτω, το σφίξιμο κάθε σημείου στην ανάρτηση, ο έλεγχος για τζόγους, ο έλεγχος για ευθυγράμμιση, των φώτων ότι φέγγουν εκεί που πρέπει κλπ. κλπ.

 

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, toyo73 είπε

Ειχα δει  πριν χρονια, μοτερ σαν το δικο μου 4A-FE σε carina e.Eixα παει για αλλαγη λαδιων  και ο μπαρμπας διπλα, μαλλον αλλαζε ιμαντα χρονισμου.Ειχε τουλαχιστον τα διπλα και πανω χιλιομετρα απο εμενα.Εγω 200.000 περιπου, αυτος 400.000.Το δικο του μοτερ ηταν πενα, πεντακαθαρο και το δικο μου πιο βρωμικο.Ο χωρος κατω απο το ψευτοκαπακο γυαλιζε.Κανενα ιχνος μουργας η αλλαγης χρωματος απο λαδια.Ο λογος οτι αλλαζε ευλαβικα λαδια καθε 5000 χιλιμετρα συμφωνα με οδηγια τις ΤΟΥΟΤΑ  Ελλαδος και εγω καθε 10.000.Με προτινομενη αλλαγη απο τον κατασκευαστη καθε 15.000.Τα συμπερασματα δικα σας.

Πιο πιθανό αυτό να οφείλεται στο ότι καθάριζε συχνά το μοτέρ και όχι ότι άλλαζε λάδια κάθε 5.000χλμ.

Το να αλλάζει κάνεις λάδι πιο νωρίς δεν εχει καμμία αρνητική επίπτωση,εκτός από το κόστος.

Έπειτα είναι ανάλογα και το αμάξι.

Στο δικό μου π.χ. αλλάζω λάδια κάθε 14 με 16 χιλιαδες χλμ,δηλαδή κάθε 15 μέσο όρο όπως προβλέπει ο κατασκευαστής εδώ και 18 χρόνια,και 22 χρόνια σύνολο πάντα με επώνυμα λάδια με τις προδιαγραφές,με 308.000χλμ.

Πότε δεν έκαιγε λάδι,ποτέ δεν έσταξε σταγόνα,ποτέ δεν είχα λαδιες πάνω στο μοτέρ,το μοτέρ δουλεύει όπως την πρώτη μέρα.Mercedes όταν ακόμα ήταν όλα γνήσια Mercedes επάνω.

Στο άλλο μου αμάξι,Auris του 2016 επίσης αλλάζω λάδι κάθε 15.000χλμ μέχρι τώρα και επίσης κανένα απολύτως πρόβλημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...