Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 316
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, xoldboyx είπε

παρελαβε καποιος στην τιμη προσφορας;

Απο τελη Οκτωβρη ειχαν πει θα παραλαβουν στοκ και θα στειλουν (26 και μετα)

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 15/10/2020 στις 10:28 ΠΜ, SeNNinhA είπε

Μία σοβαρή εταιρεία δεν κάνει τέτοια καραγκιοζιλικια (που δεν είναι με τίποτε έτσι όπως λες αλλά ασ το δεκτω για την συζήτηση). Εάν σου μείνουν κομμάτια που δεν τα πήραν τα ξαναβγάζεις σε προσφορά. Σιγά το πρόβλημα. Όταν όμως με αφήνεις ξεκρέμαστο σαν αγοραστή ενώ ενω εχει περάσει και πληρωθεί πολλές φορές η παραγγελία μου τότε είσαι καραγκιόζης σαν εταιρεία. Την Ιδια στιγμή θα μπορούσα να έχω αγοράσει από την άλλη αλυσίδα που κάνει την ίδια στιγμή Price match εάν το ήξερα ότι θα ακυρώσεις την παραγγελία μου. Και μου έχει συμβεί προσωπικά. Αλλά το κυνηγησα πολύ και στο τέλος αποκαλύφθηκε ότι ναι το στοκ τελείωσε καλώς ή κακώς κι ενώ περίμεναν νέα παραλαβή μετά από 15 ημέρες δεν θα εξυπηρετούσαν αυτούς που ειχαν παραγγείλει αλλά θα έβγαζαν το προϊόν με την κανονική του τιμή! Τους έκανα καταγγελία, τελικά μίλησα με τον manager και μου έστειλαν το προϊόν.

Επειδή όλες αυτές οι πρακτικές εμπίπτουν στην νομοθεσία περί παραπλάνησης του καταναλωτή και αθεμιτες εμπορικές πρακτικές να ξέρετε ότι έχετε δικαίωμα να παραλάβετε το προϊόν ή σε περίπτωση αδυναμίας να σας παρέχουν άλλο με τις ίδιες ή καλύτερες προδιαγραφές και ποιότητα. Το εάν λειτουργεί σωστά ή όχι το σύστημα τους είναι ευθύνη δική τους να το διορθώσουν ή να αποκαταστήσουν τους πελάτες τους σωστά. Αλλά θέλει κυνηγημα. 

Επειδη δεν μου αρεσει νε λεω λογια ετυχε σημερα να παραλαβω την καταληξη της καταγγελιας μετα απο 2 χρονια. Οκ. Δεν τα λες και λιγα αλλα για να καταλαβετε οτι ασχετα εαν μπορειτε να βρειτε το δικιο σας ευκολα ή δυσκολα, σαν καταναλωτες εχετε δικαιωματα.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α, τι συμπτωση. Έψαχνα το θέμα να ποστάρω update.

Μόλις κάλεσα και μου ειπαν πως αύριο και μεθαύριο θα έχουν παραλαβές και από 29 θα δρομολογούνται με σειρά προτεραιότητας σιγά σιγά. Με τον αριθμο παραγγελίας μου (14/10 στις 12 το μεσημεράκι) μου είπε προς Παρασκευή ή Σάββατο θα παραλάβω πιθανότατα.

Επεξ/σία από x_vagos_x
  • Like 4
  • Super Moderators
Δημοσ.

Mην ζητάτε από άτομα που παρήγγειλαν και δεν επιθυμούν να κρατήσουν τη συσκευή να σας έχουν υπόψη τους για να τη δώσουν.

Είναι (αν)αγγελία ζήτησης αυτό, και εφόσον πράγματι σας ενδιαφέρει η συσκευή, θα πρέπει να αναρτήσετε την αγγελία στη σχετική ενότητα.

Παρακαλώ για τη συνεργασία όλων.

 

  • Like 4
Δημοσ.

Η καταγγελία, τι σχέση έχει με την περίπτωση μας; Δε θα παραλάβουμε;

 

Θα παραλάβουμε λογικά, άρα γιατί το αναφέρουμε και φαίνεται σε κάποιον που κάνει κλικ να διαβάσει ότι υπήρξε κάποιο πρόβλημα ανάλογο με της καταγγελίας;

Δημοσ.

Σε σημερινή επικοινωνία με το Πλαίσιο τηλεφωνικά μου είπαν πως οι αφίξεις απ' τον προμηθευτή θα γίνουν αύριο ή το Σάββατο και πάμε από βδομάδα για παραλαβή.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σε τηλεφωνική ενημέρωση πριν από λίγο, δεν γνωρίζουν την ημερομηνία που θα παραλάβουν από τον προμηθευτή. Η παραγγελία ισχύει κανονικά. Από Δευτέρα και βλέπουμε. 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, VASKOUK είπε

Σε μένα δεν βρίσκει την παραγγελία :(

.error 404

τσεκαρε το email σου!

Προσωπικα εχω λαβει 2 απο το Πλαισιο εκτοτε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουμε ανάδρομο Ερμή μέχρι τις 3 Νοέμβρη. Άμα στις 4 αρχίσουμε να παραλαμβάνουμε, μη μου λέτε μετά δεν πιστεύω στα ζώδια. xD

Επεξ/σία από x_vagos_x
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Wheysted είπε

λεει τελευταια κομματια αντι για αναμενεται σημερα, ηρθανε?

Εγώ τώρα που μπήκα γράφει αναμένεται

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...