Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, james01gr είπε

να σου κάνω μία απλή ερώτηση. πόσο στοκ μπορεί να έχει το πλαίσιο για αυτό το τηλέφωνο; 100; 300 κομμάτια; σε οποιοδήποτε κατάστημα να πας υπάρχει ένα διαθέσιμο απόθεμα. καλύτερα που το έβγαλαν μη διαθέσιμο παρά να δέχονταν παραγγελίες και μετά να σου έλεγαν πως ακυρώνεται η παραγγελία.

Το πλαίσιο φέρθηκε οκ. Παραγγείλαμε και θα τα φέρει

  • Απαντ. 316
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, coyote2 είπε

Το πλαίσιο φέρθηκε οκ. Παραγγείλαμε και θα τα φέρει

ναι φέρθηκε σωστά από ότι διάβασα. το θέμα είναι πως έχουμε την ψευδαίσθηση πως επειδή δεν είμαστε στο κατάστημα και παραγγέλνουμε από την πολυθρόνα μας, πως όλα τα καταστήματα έχουν άπειρα αποθέματα και σε μια προσφορά που πραγματικά είναι καλή μπορούν να εξυπηρετήσουν όλους όσους ενδιαφέρονται.

από την πλευρά τους είναι φάουλ πως πολλά καταστήματα έχουν μπλεξίματα με τα αποθέματά τους και τραβάνε πολλές παραγγελίες που δεν μπορούν να εκτελέσουν με αποτέλεσμα να δημιιουργείται ανασφάλεια στον καταναλωτή σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων (πότε θα γίνουν, εάν θα γίνουν κτλ). για παράδειγμα είναι φάουλ που τα public & media διαφημίζουν τον δίσκο σε newsletter σήμερα στα 19.99 ενώ από εχθές αυτός έχει εξαντληθεί...

το θέμα είναι πως και ως καταναλωτές εμείς πρέπει να καταλάβουμε πως τα αποθέματα για προσφορές είναι συγκεκριμένα, οι προσφορές απευθύνονται σε όλον τον κόσμο με αποτέλεσμα τα διαθέσιμα κομμάτια να φεύγουν γρήγορα.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, james01gr είπε

ναι φέρθηκε σωστά από ότι διάβασα. το θέμα είναι πως έχουμε την ψευδαίσθηση πως επειδή δεν είμαστε στο κατάστημα και παραγγέλνουμε από την πολυθρόνα μας, πως όλα τα καταστήματα έχουν άπειρα αποθέματα και σε μια προσφορά που πραγματικά είναι καλή μπορούν να εξυπηρετήσουν όλους όσους ενδιαφέρονται.

από την πλευρά τους είναι φάουλ πως πολλά καταστήματα έχουν μπλεξίματα με τα αποθέματά τους και τραβάνε πολλές παραγγελίες που δεν μπορούν να εκτελέσουν με αποτέλεσμα να δημιιουργείται ανασφάλεια στον καταναλωτή σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων (πότε θα γίνουν, εάν θα γίνουν κτλ). για παράδειγμα είναι φάουλ που τα public & media διαφημίζουν τον δίσκο σε newsletter σήμερα στα 19.99 ενώ από εχθές αυτός έχει εξαντληθεί...

το θέμα είναι πως και ως καταναλωτές εμείς πρέπει να καταλάβουμε πως τα αποθέματα για προσφορές είναι συγκεκριμένα, οι προσφορές απευθύνονται σε όλον τον κόσμο με αποτέλεσμα τα διαθέσιμα κομμάτια να φεύγουν γρήγορα.

Θα συμφωνήσω ότι αυτό που περιγράφεις είναι φάουλ... Να έχει εξαντληθεί από χθες το προϊόν κι εσύ να συνεχίζεις να το διαφημίζεις ως προσφορά που υπάρχει ακόμα σε απόθεμα.

Δημοσ.

Σχετικά με την παραγγελία σας,θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω μεγάλου όγκου παραγγελιών στο Xiaomi Poco X3 ηπαραγγελία σας βρίσκεται σε αναμονή και θα σας ενημερώσουμε όταν θα είναι διαθέσιμο γιααποστολή.Για οποιαδήποτε απορία είμαστε πάντα στη διάθεσή σας.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, denthnpalevw είπε

Σχετικά με την παραγγελία σας,θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω μεγάλου όγκου παραγγελιών στο Xiaomi Poco X3 ηπαραγγελία σας βρίσκεται σε αναμονή και θα σας ενημερώσουμε όταν θα είναι διαθέσιμο γιααποστολή.Για οποιαδήποτε απορία είμαστε πάντα στη διάθεσή σας.

Το ίδιο μήνυμα μου ήρθε και σε μενα .. άρα περιμένουμε στοκαρισμα .. να παραγγείλω παρελκόμενα η να περιμένω ιδού η απορία ....

Δημοσ.
Μόλις τώρα, xDante είπε

Το ίδιο μήνυμα μου ήρθε και σε μενα .. άρα περιμένουμε στοκαρισμα .. να παραγγείλω παρελκόμενα η να περιμένω ιδού η απορία ....

Aραξε.

Στο τηλεφωνο μου ειπαν για τελος του μηνα.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, james01gr είπε

ναι φέρθηκε σωστά από ότι διάβασα. το θέμα είναι πως έχουμε την ψευδαίσθηση πως επειδή δεν είμαστε στο κατάστημα και παραγγέλνουμε από την πολυθρόνα μας, πως όλα τα καταστήματα έχουν άπειρα αποθέματα και σε μια προσφορά που πραγματικά είναι καλή μπορούν να εξυπηρετήσουν όλους όσους ενδιαφέρονται.

από την πλευρά τους είναι φάουλ πως πολλά καταστήματα έχουν μπλεξίματα με τα αποθέματά τους και τραβάνε πολλές παραγγελίες που δεν μπορούν να εκτελέσουν με αποτέλεσμα να δημιιουργείται ανασφάλεια στον καταναλωτή σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων (πότε θα γίνουν, εάν θα γίνουν κτλ). για παράδειγμα είναι φάουλ που τα public & media διαφημίζουν τον δίσκο σε newsletter σήμερα στα 19.99 ενώ από εχθές αυτός έχει εξαντληθεί...

το θέμα είναι πως και ως καταναλωτές εμείς πρέπει να καταλάβουμε πως τα αποθέματα για προσφορές είναι συγκεκριμένα, οι προσφορές απευθύνονται σε όλον τον κόσμο με αποτέλεσμα τα διαθέσιμα κομμάτια να φεύγουν γρήγορα.

Εγω πάλι λέω ότι είναι ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ. Πόσο δύσκολο να φτιάξεις το πρόγραμμα αποθήκης σου σωστά και να είναι όντως online και να μην δέχεται επιπλέον παραγγελίες από το στοκ?  Αντε να σου ξεφύγουν 2-3 κομμάτια. Δεν μπορεί να σου ξεφεύγουν κάθε φορά καμία 50αρια και να μην διορθώνεις τίποτε. Μιλάμε για απλή αδιαφορία. Με ελάχιστα χρήματα το διορθώνεις εάν θέλεις.

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κρίμα γιατί με ενδιέφερε πολύ 😟 Τα ίδια και με 1 ακόμη μοντέλο που με ενδιέφερε στόν Κώτσο...

 

Επεξ/σία από ELMastas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Εγω πάλι λέω ότι είναι ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ. Πόσο δύσκολο να φτιάξεις το πρόγραμμα αποθήκης σου σωστά και να είναι όντως online και να μην δέχεται επιπλέον παραγγελίες από το στοκ?  Αντε να σου ξεφύγουν 2-3 κομμάτια. Δεν μπορεί να σου ξεφεύγουν κάθε φορά καμία 50αρια και να μην διορθώνεις τίποτε. Μιλάμε για απλή αδιαφορία. Με ελάχιστα χρήματα το διορθώνεις εάν θέλεις.

Όταν, όμως, το παραγγείλαμε το πρωί, ξέραμε ήδη ότι δεν υπάρχει απόθεμα. Τουλάχιστον όταν έκανα τη δικιά μου παραγγελία έγραφε "αναμένεται". Άρα ήταν σε γνώση μου (μας). Άρα που είναι το προβλημα; Το ότι μπορεί να μου προσφέρει ένα προϊόν στη χαμηλότερη τιμή της αγοράς, αλλά σε 15 μέρες και όχι άμεσα;

Για μένα απαράδεκτα είναι τα καταστήματα που δηλώνουν ότι τα προϊόντα είναι διαθέσιμα, δέχονται σωρηδόν παραγγελίες και στο τέλος, αντί να ψάξουν και να βρουν τα αποθέματα που τους λείπουν, απλά πετάνε ένα ακυρωτικό.

Προσωπική μου άποψη και δίχως να έχω καμία επαγγελματική σχέση με το Πλαίσιο, έχω την εντύπωση ότι στις περισσότερες των αντίστοιχων περιπτώσεων έχει φερθεί επαγγελματικά, σε αντίθεση φυσικά με άλλα καταστήματα γνωστά και μη εξαιρετέα στην κοινότητα μας.

Επεξ/σία από nk9
  • Like 4
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, nk9 είπε

Όταν, όμως, το παραγγείλαμε το πρωί, ξέραμε ήδη ότι δεν υπάρχει απόθεμα. Τουλάχιστον όταν έκανα τη δικιά μου παραγγελία έγραφε "αναμένεται". Άρα ήταν σε γνώση μου (μας). Άρα που είναι το προβλημα; Το ότι μπορεί να μου προσφέρει ένα προϊόν στη χαμηλότερη τιμή της αγοράς, αλλά σε 15 μέρες και όχι άμεσα;

Για μένα απαράδεκτα είναι τα καταστήματα που δηλώνουν ότι τα προϊόντα είναι διαθέσιμα, δέχονται σωρηδόν παραγγελίες και στο τέλος, αντί να ψάξουν και να βρουν τα αποθέματα που τους λείπουν, απλά πετάνε ένα ακυρωτικό.

Προσωπική μου άποψη και δίχως να έχω καμία επαγγελματική σχέση με το Πλαίσιο, έχω την εντύπωση ότι στις περισσότερες των αντίστοιχων περιπτώσεων έχει φερθεί επαγγελματικά, σε αντίθεση φυσικά με άλλα καταστήματα γνωστά και μη εξαιρετέα στην κοινότητα μας.

Αν τα παραδώσουν έστω και καθυστερημένα όλα καλά. Μιλάω για ακυρώσεις παραγγελιών που όλες οι αλυσίδες κάνουν κατά κορον

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Αν τα παραδώσουν έστω και καθυστερημένα όλα καλά. Μιλάω για ακυρώσεις παραγγελιών που όλες οι αλυσίδες κάνουν κατά κορον

προφανώς είναι απαράδεκτο αυτό. εγώ ανέφερα πως διαφήμιζαν άλλοι προϊόν το οποίο δεν είχαν διαθέσιμο καν γιατί βαριόντουσαν να αλλάξουν τα banner στα newsletters!!! είναι απαράδεκτο να δέχεσαι τόσες παραγγελίες ενώ δεν έχεις απόθεμα, από την άλλη έχεις δει πόσες φορές από εδώ μέσα κάνουν παραγγελίες 20 κομμάτια ο καθένας ή παραγγέλνουν απλά να πουν πως παρήγγειλαν και μετά αρχίζουν και τα δίνουν; πιστεύω πως οι αλυσίδες (κάποιες) δίνουν ένα περιθώριο πάνω από τα αποθέματα γιατί γνωρίζουν πως δεν θα παραλάβουν όλοι ή γιατί πιστεύουν πως θα βρουν στοκ. 100% δεν είναι λάθη προγράμματος εκτός και εάν τα συστήματά τους το 2020 παθαίνουν ακόμη κοκομπλόκ... που δεν το βλέπω πιθανό

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, james01gr είπε

προφανώς είναι απαράδεκτο αυτό. εγώ ανέφερα πως διαφήμιζαν άλλοι προϊόν το οποίο δεν είχαν διαθέσιμο καν γιατί βαριόντουσαν να αλλάξουν τα banner στα newsletters!!! είναι απαράδεκτο να δέχεσαι τόσες παραγγελίες ενώ δεν έχεις απόθεμα, από την άλλη έχεις δει πόσες φορές από εδώ μέσα κάνουν παραγγελίες 20 κομμάτια ο καθένας ή παραγγέλνουν απλά να πουν πως παρήγγειλαν και μετά αρχίζουν και τα δίνουν; πιστεύω πως οι αλυσίδες (κάποιες) δίνουν ένα περιθώριο πάνω από τα αποθέματα γιατί γνωρίζουν πως δεν θα παραλάβουν όλοι ή γιατί πιστεύουν πως θα βρουν στοκ. 100% δεν είναι λάθη προγράμματος εκτός και εάν τα συστήματά τους το 2020 παθαίνουν ακόμη κοκομπλόκ... που δεν το βλέπω πιθανό

εδω μιλάμε όμως για το πλαίσιο

ΤΟ πλαίσιο εμένα μου φέρετε χρόνια σωστά. Μου τηλεφώνησαν και με ενημερώσαμε. Οντως η παραγγελία μου έδωσε την εντύπωση ότι σε 2 μέρες θα το είχα

Τελικά θα πάει τέλος του μήνα αρχές επόμενου. Τους διευκρίνισα ότι χρειάζομαι τηλέφωνο και αν δε κρατήσουν την υπόσχεση τους δε θα εχω τηλέφωνο, ώστε να μου το πούν να παραγγείλω άλλο μοντέλο

Υπεύθυνα είπαν ότι θα παραδώσουν. Απλό.

Δημοσ.
Στις 15/10/2020 στις 9:41 ΠΜ, james01gr είπε

προφανώς είναι απαράδεκτο αυτό. εγώ ανέφερα πως διαφήμιζαν άλλοι προϊόν το οποίο δεν είχαν διαθέσιμο καν γιατί βαριόντουσαν να αλλάξουν τα banner στα newsletters!!! είναι απαράδεκτο να δέχεσαι τόσες παραγγελίες ενώ δεν έχεις απόθεμα, από την άλλη έχεις δει πόσες φορές από εδώ μέσα κάνουν παραγγελίες 20 κομμάτια ο καθένας ή παραγγέλνουν απλά να πουν πως παρήγγειλαν και μετά αρχίζουν και τα δίνουν; πιστεύω πως οι αλυσίδες (κάποιες) δίνουν ένα περιθώριο πάνω από τα αποθέματα γιατί γνωρίζουν πως δεν θα παραλάβουν όλοι ή γιατί πιστεύουν πως θα βρουν στοκ. 100% δεν είναι λάθη προγράμματος εκτός και εάν τα συστήματά τους το 2020 παθαίνουν ακόμη κοκομπλόκ... που δεν το βλέπω πιθανό

Μία σοβαρή εταιρεία δεν κάνει τέτοια καραγκιοζιλικια (που δεν είναι με τίποτε έτσι όπως λες αλλά ασ το δεκτω για την συζήτηση). Εάν σου μείνουν κομμάτια που δεν τα πήραν τα ξαναβγάζεις σε προσφορά. Σιγά το πρόβλημα. Όταν όμως με αφήνεις ξεκρέμαστο σαν αγοραστή ενώ ενω εχει περάσει και πληρωθεί πολλές φορές η παραγγελία μου τότε είσαι καραγκιόζης σαν εταιρεία. Την Ιδια στιγμή θα μπορούσα να έχω αγοράσει από την άλλη αλυσίδα που κάνει την ίδια στιγμή Price match εάν το ήξερα ότι θα ακυρώσεις την παραγγελία μου. Και μου έχει συμβεί προσωπικά. Αλλά το κυνηγησα πολύ και στο τέλος αποκαλύφθηκε ότι ναι το στοκ τελείωσε καλώς ή κακώς κι ενώ περίμεναν νέα παραλαβή μετά από 15 ημέρες δεν θα εξυπηρετούσαν αυτούς που ειχαν παραγγείλει αλλά θα έβγαζαν το προϊόν με την κανονική του τιμή! Τους έκανα καταγγελία, τελικά μίλησα με τον manager και μου έστειλαν το προϊόν.

Επειδή όλες αυτές οι πρακτικές εμπίπτουν στην νομοθεσία περί παραπλάνησης του καταναλωτή και αθεμιτες εμπορικές πρακτικές να ξέρετε ότι έχετε δικαίωμα να παραλάβετε το προϊόν ή σε περίπτωση αδυναμίας να σας παρέχουν άλλο με τις ίδιες ή καλύτερες προδιαγραφές και ποιότητα. Το εάν λειτουργεί σωστά ή όχι το σύστημα τους είναι ευθύνη δική τους να το διορθώσουν ή να αποκαταστήσουν τους πελάτες τους σωστά. Αλλά θέλει κυνηγημα. 

  • Like 4
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενημερωτικά, στην ιστοσελίδα του Πλαισίου δινει διαθεσιμότητα σε δύο καταστήματα για το γκρι...

Επεξ/σία από nk9
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...