greenroadrunner Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Ευχαριστώ όλους στο thread για τις χρήσιμες πληροφορίες. Παραθέτω εδώ για μελλοντική αναφορά σε όποιον χρειαστεί, τη λύση στη δική μου περίπτωση του σφάλματος "An SSL error has occured and a secure connection to the server cannot be made'" κατά το topup στη Revolut μέσω χρεωστικής κάρτας της τράπεζας Πειραιώς. Το συγκεκριμένο πρόβλημα οφείλεται στο app της Winbank όταν είναι εγκατεστημένα και τα δύο app στην συσκευή του τηλεφώνου (Revolut & Winbank) και οι ειδοποιήσεις είναι απενεργοποιημένες για τo app της Winbank. Αυτή την ιδιαιτερότητα δεν φαίνεται να την γνωρίζουν στην τηλεφωνική υποστήριξη της τράπεζας, αφού όσες φορές μίλησα, όλοι με διαβεβαίωναν ότι η κάρτα λειτουργεί κανονικά και ότι "ίσως είναι κάποιο πρόβλημα υλοποίησης του 3D secure πρωτοκόλλου από τον έμπορο". Εάν είναι απενεργοποιημένες οι ειδοποιήσεις μέσω του Winbank app τότε κανονικά η επιβεβαίωση ολοκλήρωσης μιας συναλλαγής δεν πραγματοποιείται μέσω του app αλλά μέσω extra pin SMS. Σε οποιαδήποτε άλλη online συναλλαγή σε εμένα δούλευε μέσω extra pin. Όμως στο top up της Revolut έβγαζε "An SSL error has occured and a secure connection to the server cannot be made'" και δεν προχωρούσε. Δεν χρειάστηκε να απεγκαταστήσω και να εγκαταστήσω εκ νέου τις εφαρμογές. Δούλεψε μόνο όταν ενεργοποίησα τις ειδοποιήσεις. Σε iOS 14: Ρυθμίσεις → Winbank → Γνωστοποιήσεις → Επιτρέπονται γνωστοποιήσεις [ΟΝ]. Μετά από το app της Winbank: Μενού (το εικονίδιο επάνω αριστερά με τις τρεις παύλες) → Προφίλ (το εικονίδιο επάνω δεξιά με το ανθρωπάκι) → Ρυθμίσεις → Ρυθμίσεις ασφαλείας → Ρύθμιση ειδοποιήσεων → Ειδοποιήσεις [ΟΝ]. Μετά από αυτό, βάζοντας τα στοιχεία της κάρτας στο app της Revolut έχεις τη δυνατότητα να εγκρίνεις τη συναλλαγή μέσω του Winbank app απευθείας με ένα κουμπί. Επίσης βεβαιωθείτε ότι η κάρτα που χρησιμοποιείτε έχει ενεργοποιηθεί για πλήρη πρόσβαση όπως ήδη αναφέρθηκε παραπάνω: Αναφορά σε κείμενο Συνδέεσαι από υπολογιστή στο Winbank σου λογαριασμό → Πάνω αριστερά που αναγράφει το Ονοματεπώνυμο σου επιλέγεις το μενού (από το αναδυόμενο) → Ρυθμίσεις Προϊόντων → Ρυθμίσεις Πρόσβασης Προϊόντων Τράπεζας Πειραιώς → Διαχείριση → Κάρτες → Και εκεί αφού εντοπίσεις αυτή που θέλεις δίνεις "Πλήρης Πρόσβαση" 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα