Προς το περιεχόμενο

Gaming Monitors News/Comparison


Masma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η ΑSUS έχει ίσως από τα χειρότερα QC από τα big name brands. Στα πάντα όμως, όχι μόνο στις οθόνες. Το πρωτάθλημα βέβαια το παίρνει στις μητρικές της με τα στραβά cpu pins στο socket. Ομορφιές από όλους γίνονται πάντως.

Εγώ έτυχα μικρό ως αδιάφορο θέμα σε σχέση με άλλους με το μόνιτορ. 

20 hours ago, kostiger said:

H Dell παντως ωραιοι, 1300 ευρω Alienware οθονη και θελουν να υπαρχουν πανω απο 6 κολλημενα-νεκρα dark subpixel για αντικατασταση εντος εγγυησης, εγω με ενα δεν ειμαι επιλεξιμος. Γελανε οι πετρες. Ετσι σεβονται τους καταναλωτες που τους τα σκανε αδρα. 

Τι να κάτσεις να σχολιάσεις πάνω σε αυτό. Τουλάχιστον είναι τίποτα άκρη του μόνιτορ ή το έχεις κέντρο;  

Τι 6 pixels γτπτ; Τώρα θέλω να σου πω κάτι ακραίο να κάνεις για να στο αντικαταστήσουν αλλά ίσως δεν είναι και σωστό από μεριάς μου να προτείνω τέτοια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, Alex21121988 είπε

Η ΑSUS έχει ίσως από τα χειρότερα QC από τα big name brands. Στα πάντα όμως, όχι μόνο στις οθόνες. Το πρωτάθλημα βέβαια το παίρνει στις μητρικές της με τα στραβά cpu pins στο socket. Ομορφιές από όλους γίνονται πάντως.

Εγώ έτυχα μικρό ως αδιάφορο θέμα σε σχέση με άλλους με το μόνιτορ. 

Τι να κάτσεις να σχολιάσεις πάνω σε αυτό. Τουλάχιστον είναι τίποτα άκρη του μόνιτορ ή το έχεις κέντρο;  

Τι 6 pixels γτπτ; Τώρα θέλω να σου πω κάτι ακραίο να κάνεις για να στο αντικαταστήσουν αλλά ίσως δεν είναι και σωστό από μεριάς μου να προτείνω τέτοια.

Kοντα στο κεντρο...

Δεν με ενοχλει τοσο το ιδιο το νεκρο πιξελ, οσο ο χαρταετος που πετα η μαμα εταιρεια εναντι της απαξιωσης του ιδιου του (πανακριβου) προιοντος της..

Πως θα το μεταπωλησω οταν θελησω να αναβαθμισω καποια στιγμη στο εγγυς μελλον;

Θα ειναι καποιο monitor της Dell στη λιστα μου; Πολυ δυσκολα...

ΕΙχα το AW3420DW πριν απο αυτο παρεμπιπτοντως...

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, kostiger είπε

Kοντα στο κεντρο...

Δεν με ενοχλει τοσο το ιδιο το νεκρο πιξελ, οσο ο χαρταετος που πετα η μαμα εταιρεια εναντι της απαξιωσης του ιδιου του (πανακριβου) προιοντος της..

Πως θα το μεταπωλησω οταν θελησω να αναβαθμισω καποια στιγμη στο εγγυς μελλον;

Θα ειναι καποιο monitor της Dell στη λιστα μου; Πολυ δυσκολα...

ΕΙχα το AW3420DW πριν απο αυτο παρεμπιπτοντως...

Παθών και εγώ με την περιβόητη "χρυσή" εγγύηση της Dell. Δυστυχώς θα το μεταπωλήσεις σε χαμηλή τιμή και θα ενημερώσεις τον αγοραστή για το ελάττωμα του μόνιτορ...

Πλέον κατ' εμέ η μοναδική λύση ως προς το θέμα της εγγύησης και του κατά πόσο την τιμά η εταιρεία ή το κατάστημα, είναι η αγορά μέσω Amazon. Αν και πιο ακριβή, νομίζω προσφέρει τον μεγαλύτερο καθησυχασμό στον καταναλωτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, camel555 είπε

Παθών και εγώ με την περιβόητη "χρυσή" εγγύηση της Dell. Δυστυχώς θα το μεταπωλήσεις σε χαμηλή τιμή και θα ενημερώσεις τον αγοραστή για το ελάττωμα του μόνιτορ...

Πλέον κατ' εμέ η μοναδική λύση ως προς το θέμα της εγγύησης και του κατά πόσο την τιμά η εταιρεία ή το κατάστημα, είναι η αγορά μέσω Amazon. Αν και πιο ακριβή, νομίζω προσφέρει τον μεγαλύτερο καθησυχασμό στον καταναλωτή.

Tη μοιρα μου τη γνωριζω, εκτος και αν ειμαι τυχερος και μου εμφανισει burn-in που αυτο υποτιθεται πως το καλυπτουν και μου την αντικαταστησουν. Εκει μας καταντησε η  Ντελλ, να πανηγυριζουμε για την εμφανιση ελαττωματων στο πανελ.

Δεν εχω εικονα για το τι θα εκανε το Αμαζον σε αυτη την περιπτωση, η εξωθεν μαρτυρια ειναι οτι οντως ειναι αψογοι, το Public εν προκειμενω ακολουθει τη γραμμη της εργοστασιακης εγγυησης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eνα παιδι εδω απο τον φορουμ τον οποιο τον γνωριζω προσωπικα αγορασε απο εμενα πριν εναμιση χρονο το aw3821dw.

Εγω το ειχα στην κατοχη μου περιπου 4 μηνες πριν του το πουλησω.

Μετα απο 6 μηνες αφου το πηρε απο εμενα του κολησε ενα πιξελ.

Τους πηρε τηλ για να βρει ακρη και ζητησε αντικατασταση.

Επειδη ομως εκανε το λαθος και τους ειπε οτι το αγορασε απο εμενα,δλδ μεταπωληση του ζητησαν τιμολογιο.

Το οποιο εννοειται πως δεν ειχα κοψει γιατι δεν ειμαι επιχειρηση,απλος ιδιωτης.

Εγω ημουν στο εξωτερικο τοτε και μου εστειλε σε email την συνομιλια τους.

Μετα απο αρκετες μερες και αλληλογραφια μεταξυ τους,του ζητησαν να στειλω εγω email αναγνωριζοντας οτι του το πουλησα.

Το εκανα και τελικα κινησαν την διαδικασια να του αντικαταστησουν το μονιτορ.

Αυτο πηρε εβδομαδες γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμο το συγκεκριμενο μονιτορ,λογικα το εψαχναν και σε αλλες χωρες απο οτι του ειπαν.

Εν τελη το aw3821dw δεν βρεθηκε και του εστειλαν το aw3423dw,το qd oled που εχουμε.

Και λεω εγω τωρα,μηπως αυτοι που μιλησατε στο support ειναι π@π@.......ς?

Δοκιμασατε να στειλετε email στα κεντρικα να δειτε εκει τι αντιμετωπιση υπαρχει?

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, optimus prime είπε

Eνα παιδι εδω απο τον φορουμ τον οποιο τον γνωριζω προσωπικα αγορασε απο εμενα πριν εναμιση χρονο το aw3821dw.

Εγω το ειχα στην κατοχη μου περιπου 4 μηνες πριν του το πουλησω.

Μετα απο 6 μηνες αφου το πηρε απο εμενα του κολησε ενα πιξελ.

Τους πηρε τηλ για να βρει ακρη και ζητησε αντικατασταση.

Επειδη ομως εκανε το λαθος και τους ειπε οτι το αγορασε απο εμενα,δλδ μεταπωληση του ζητησαν τιμολογιο.

Το οποιο εννοειται πως δεν ειχα κοψει γιατι δεν ειμαι επιχειρηση,απλος ιδιωτης.

Εγω ημουν στο εξωτερικο τοτε και μου εστειλε σε email την συνομιλια τους.

Μετα απο αρκετες μερες και αλληλογραφια μεταξυ τους,του ζητησαν να στειλω εγω email αναγνωριζοντας οτι του το πουλησα.

Το εκανα και τελικα κινησαν την διαδικασια να του αντικαταστησουν το μονιτορ.

Αυτο πηρε εβδομαδες γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμο το συγκεκριμενο μονιτορ,λογικα το εψαχναν και σε αλλες χωρες απο οτι του ειπαν.

Εν τελη το aw3821dw δεν βρεθηκε και του εστειλαν το aw3423dw,το qd oled που εχουμε.

Και λεω εγω τωρα,μηπως αυτοι που μιλησατε στο support ειναι π@π@.......ς?

Δοκιμασατε να στειλετε email στα κεντρικα να δειτε εκει τι αντιμετωπιση υπαρχει?

Βασει οδηγιων κινουνται οι υπαλληλοι στο support. Φωτεινο καμμενο πιξελ, ανοιχτοχρωμο σε σκουρο φοντο κοινως, στο αντικαθιστουν ακομα και αν ειναι ενα. Τα σκουροχρωμα σε ανοιχτοχρωμο φοντο οπως το δικο μου καλη ωρα, πρεπει να εχεις τουλαχιστον 6 για να ξεκινησει διαδικασια rma..

https://www.dell.com/support/kbdoc/el-gr/000126004/dell-display-pixel-guidelines

Με τις υγειες μας..

Υ.Γ: Εχω ζητησει γραπτως μεσω e-mail εδω και 2 μερες, επειδη την αρνηση την ειχα εισπραξει τηλεφωνικως και μαλιστα μετα απο δικο μου τηλεφωνημα, οχι δικο τους ως οφειλαν, τους λογους της μη αντικ/σης καθως και ενημερωση για το τι καλυπτει η εγγυηση. Μαντεψε τι απαντησαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, optimus prime είπε

Eνα παιδι εδω απο τον φορουμ τον οποιο τον γνωριζω προσωπικα αγορασε απο εμενα πριν εναμιση χρονο το aw3821dw.

Εγω το ειχα στην κατοχη μου περιπου 4 μηνες πριν του το πουλησω.

Μετα απο 6 μηνες αφου το πηρε απο εμενα του κολησε ενα πιξελ.

Τους πηρε τηλ για να βρει ακρη και ζητησε αντικατασταση.

Επειδη ομως εκανε το λαθος και τους ειπε οτι το αγορασε απο εμενα,δλδ μεταπωληση του ζητησαν τιμολογιο.

Το οποιο εννοειται πως δεν ειχα κοψει γιατι δεν ειμαι επιχειρηση,απλος ιδιωτης.

Εγω ημουν στο εξωτερικο τοτε και μου εστειλε σε email την συνομιλια τους.

Μετα απο αρκετες μερες και αλληλογραφια μεταξυ τους,του ζητησαν να στειλω εγω email αναγνωριζοντας οτι του το πουλησα.

Το εκανα και τελικα κινησαν την διαδικασια να του αντικαταστησουν το μονιτορ.

Αυτο πηρε εβδομαδες γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμο το συγκεκριμενο μονιτορ,λογικα το εψαχναν και σε αλλες χωρες απο οτι του ειπαν.

Εν τελη το aw3821dw δεν βρεθηκε και του εστειλαν το aw3423dw,το qd oled που εχουμε.

Και λεω εγω τωρα,μηπως αυτοι που μιλησατε στο support ειναι π@π@.......ς?

Δοκιμασατε να στειλετε email στα κεντρικα να δειτε εκει τι αντιμετωπιση υπαρχει?

Εγώ προσωπικά κατάφερα αντικατάσταση με σφραγισμένη S2721DGFA, μιας και αρχικά μου έστειλαν refurbished (γδαρμένο πάνελ, μέχρι και πούπουλα βρήκα μέσα...) ΑΦΟΥ έστειλα εξώδικη δήλωση όχι μόνο στα κεντρικά, αλλά μέχρι και στο Board of Directors της εταιρείας στην Αμερική... Και δεν αφορούσε καμμένα/κολλημένα pixels το θέμα μου.

Αφιέρωσα απίστευτο χρόνο για την υπόθεσή μου, τυγχάνω δικηγόρος και δεν υπήρχε περίπτωση να το αφήσω έτσι το θέμα μιας και είχα το δίκιο με το μέρος μου. Μόνο για το χρόνο που σπατάλησα, είπα ποτέ ξανά Dell.

Και έτσι κατέληξα η επόμενη αγορά να γίνει από Amazon. Το οποίο μου αντικατέστησε την LG 27GP850 που παρουσίασε ένα κολλημένο pixel, σε χρόνο dt μετά από ένα chat ολίγων λεπτών...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά μην περιμένεις μαύρα OLED, far from it αλλά έχω περιέργεια τι γίνεται με το IPS glow..

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, liakinen said:

4K δεν είναι; 

Ναι

8 hours ago, Psycho_Warhead said:

Καλά μην περιμένεις μαύρα OLED, far from it αλλά έχω περιέργεια τι γίνεται με το IPS glow..

Το έχω στείλει Γερμανία, θα το έχω δω σε 3 βδομάδες μάλλον. Θα ενημερώσω 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 11/09/2023 at 21:25, Herald said:

Χτύπησα το 2723eq της dell, αντε να δούμε το black ips τι διάβολο κάνει 

Γιατί 60 hz,είναι για δουλειά κυρίως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...