Προς το περιεχόμενο

Gaming Monitors News/Comparison


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Από πού φαίνεται ότι δεν έχει; Και γιατί όλα λειτουργούν ΟΚ αν δεν έχει;

Δηλαδή, π.χ. δεν έχω 180Hz HDR ενώ φαίνεται ότι έχω; Τι θες να πεις;

Απο εδω ,δεν λεει πουθενα οτι εχει dp 1.4 με dsc αλλα σκετο dp 1.4 και τo μονιτορ σου δεν ειναι true 10bit αλλα 8bit +fcr. Σου ξανα λεω αν εχεις  μονιτορ με dsc δεν εμφανιζεται στο control panel καν η επιλογη για dldsr ,μονο σε μονιτορς που μπορεις να απενεργοποιησεις το dsc απο τις επιλογες.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, akoinonitos είπε

Απο εδω ,δεν λεει πουθενα οτι εχει dp 1.4 με dsc αλλα σκετο dp 1.4 και τo μονιτορ σου δεν ειναι true 10bit αλλα 8bit +fcr. Σου ξανα λεω αν εχεις  μονιτορ με dsc δεν εμφανιζεται στο control panel καν η επιλογη για dldsr ,μονο σε μονιτορς που μπορεις να απενεργοποιησεις το dsc απο τις επιλογες.

Το 8bit+FRC δεν σημαίνει τίποτα για την GPU. Η GPU το βλέπει ως 10 bit και στέλνει 10bit χρώμα. Γι αυτό και έχει 10bit διαθέσιμη τιμή στο CP.

Απλά το μόνιτορ τιμές που δεν μπορεί να βγάλει με 8bit τις δημιουργεί με μείξεις χρωμάτων. Γι αυτό και λέει ότι βγάζει 1 δις χρώματα. Δεν αποφασίζει αυτό αυθαίρετα να βγάλει ό,τι να 'ναι αποχρώσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το 8bit+FRC δεν σημαίνει τίποτα για την GPU. Η GPU το βλέπει ως 10 bit και στέλνει 10bit χρώμα. Γι αυτό και έχει 10bit διαθέσιμη τιμή στο CP.

Απλά το μόνιτορ τιμές που δεν μπορεί να βγάλει με 8bit τις δημιουργεί με μείξεις χρωμάτων. Γι αυτό και λέει ότι βγάζει 1 δις χρώματα. Δεν αποφασίζει αυτό αυθαίρετα να βγάλει ό,τι να 'ναι αποχρώσεις.

Τελος παντων ,το μονιτορ σου δεν εχει dsc  οπως και να το κανουμε οποτε δεν εχεις θεμα με το dldsr ,ειναι αρκετο το dp 1.4 χωρις dsc για να εχεις 1440p/ 180hz /10bit

gsebcpxcdrd91.png.4b1aeda9c7d8d06b01bb3f2ac7854b61.png

Το προβλημα το εχει ο πετσινος που απο τη μια  δεν λεει να βαλει dp 2.1 στις καρτες του και απο την αλλη δεν αφηνει το dldsr να δουλευει με dsc αλλα ζηταει ενα σκασμο λεφτα.

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Τελος παντων ,το μονιτορ σου δεν εχει dsc  οπως και να το κανουμε οποτε δεν εχεις θεμα με το dldsr ,ειναι αρκετο το dp 1.4 χωρις dsc για να εχεις 1440p/ 180hz /10bit

gsebcpxcdrd91.png.4b1aeda9c7d8d06b01bb3f2ac7854b61.png

Πάντως το HZD τρέχει όντως σε 4K(DLDSR) με HDR και 180Hz. Μικραίνουν οι ενδείξεις από το MSI afterburner. Δέιγμα ότι άλλαξε η ανάλυση. Δεν τα πετάει τα settings. Αν κόβει η οθόνη καρέ δεν μπορώ να ξέρω.

Διάβασε και το λινκ που σου δίνω. Κάποια μόνιτορ με "single head" οδήγηση υποστηρίζουν DLDSR σε DP 1.4 dsc.

@akoinonitos 

ΑΚΥΡΟ.

edit: Βασικά τι λέω; Πρακτικά δεν στέλνεται 4K στο monitor με DLDSR. 1440p βλέπεις. Άρα εσύ έχεις θέμα λόγω μη δυνατότητας να κλείσεις το DSC. ΟΚ, μαν.

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, prefuse είπε

Γιατι αυτόματα πέφτεις στα 8bit?

Μέχρι 4k 60hz 10bit είναι το HDMI 2.0

με 1440p φτάνει

120hz 4:4:4
144hz με 4:2:2
165hz με 4:2:0

Ποια  παιχνίδια (εκτός CS) και με ποια GPU και ποιο μόνιτορ φτάνει άνετα τα 165hz αν παίζουμε 1440p ή να ξεπερνά άνετα τα 60hz σε 2160p?

Μιλάμε για 4090 και ελαφρύ σχετικά παιχνίδι και μόνιτορ 165+hz. Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με γιατί δεν παίζω παιχνίδια.

 

Aριστερα dldsr 4k με dlss quality ,δεξια 1440p DLAA , τα ss ειναι απο το ghost of tsushima. 

spacer.png

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, akoinonitos said:

 

Aριστερα dldsr 4k με dlss quality ,δεξια 1440p DLAA , τα ss ειναι απο το ghost of tsushima. 

spacer.png

τι βλεπουμε εδω κυρ akoinonite περα απο το sharpness?  για banding δεν γραφαμε πιο πάνω;

δεξια εχεις το παιχνιδι στα 1440p μεσα απο τα settings του παιχνιδιου και κανει scaling σε 4k το μονιτορ σου ή ειναι απο web και τα 2 ss? ψεμματα 1440p δεν ειναι το δικό σου μονιτορ;

ποσοι gamers λες να διαλέξουν την καλιμπραρισμένη εικόνα; γιαυτο και η samy και γενικά οι gaming κατασκευαστές, εξαπατούν τους καταναλωτές (με τις ευλογίες των καταναλωτών που την προτιμούν) και reviewer και παραμένει η νουμερο 1 εταιρεία πωλήσεων σε tv παγκοσμίως. και η jvc το κάνει εδω αλλα άλλο να το κάνεις σε ενα mode που ο κατασκευαστής κάνει οτι θέλει για να εντυπωσιάσει τον average joe και αλλο να κάνεις τα ίδια στο filmmaker mode (οπως ειδαμε στο εξαιρετικο βιντεο του hdtvtest λιγα ποστ πιο πισω) το οποιο υποτίθεται εχει κάποιους κανόνες και ακολουθεί οσο πιο πιστά μπορεί, τα πρότυπα και το creators intent

και ο calibrator ΔΕΝ εχει κάνει καλο calibration γιατι και το προγραμμα και ο συγκεκριμένος προβολέας γνωρίζω οτι δίνουν εξαιρετικά αποτελέσματα, κρινοντας απο το dE2000 και απο το βιντεο, που δεν ειναι ο σωστός τροπος να κρίνουμε κάτι, αλλα φαινεται οτι το gamma ειναι off στις σκοτεινές περιοχές.

Επεξ/σία από prefuse
  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, akoinonitos είπε

 

Aριστερα dldsr 4k με dlss quality ,δεξια 1440p DLAA , τα ss ειναι απο το ghost of tsushima. 

spacer.png

Η nvidia το έχει ξεκαθαρίσει. Το dlss δεν θα έπρεπε να επηρεάζει textures. Μόνο γεωμετρία. Μέτρια υλοποίηση μου κάνει, όπως το CP77 στην αρχή.

Προσπάθησε να φτιάξεις το LOD bias.

10 λεπτά πριν, prefuse είπε

τι βλεπουμε εδω κυρ akoinonite περα απο το sharpness?  για banding δεν γραφαμε πιο πάνω;

Το DLDSR κάνει ένα είδος έξυπνου sharpen το 4K image όταν γίνεται downscale σε 1440p. Γιατί τα pixels του 4K δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του 1440p και με το παραδοσιακό(non AI) downscale θα είχες θολούρα. Γι αυτό και δείχνει υποκειμενικά καλύτερο από DLAA που ξεκινάει από την ίδια render ανάλυση.

Απλά σε 1440p 27" monitor δεν θα έπρεπε να φαίνεται μεγάλη η διαφορά. Εδώ μου δίνεται η αίσθηση ότι λείπει πραγματική λεπτομέρεια. Γι αυτό προτείνω και δοκιμή με διαφορετικό LOD bias.

  • Like 1
Δημοσ.
32 minutes ago, pirmen56 said:

Η nvidia το έχει ξεκαθαρίσει. Το dlss δεν θα έπρεπε να επηρεάζει textures. Μόνο γεωμετρία. Μέτρια υλοποίηση μου κάνει, όπως το CP77 στην αρχή.

Προσπάθησε να φτιάξεις το LOD bias.

Το DLDSR κάνει ένα είδος έξυπνου sharpen το 4K image όταν γίνεται downscale σε 1440p. Γιατί τα pixels του 4K δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του 1440p και με το παραδοσιακό(non AI) downscale θα είχες θολούρα. Γι αυτό και δείχνει υποκειμενικά καλύτερο από DLAA που ξεκινάει από την ίδια render ανάλυση.

Απλά σε 1440p 27" monitor δεν θα έπρεπε να φαίνεται μεγάλη η διαφορά. Εδώ μου δίνεται η αίσθηση ότι λείπει πραγματική λεπτομέρεια. Γι αυτό προτείνω και δοκιμή με διαφορετικό LOD bias.

Γιατί όμως να δώσει εξαρχής 4k image στο game και να μην δώσει 1440p όση δηλαδή είναι και η ανάλυση του μόνιτορ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, prefuse είπε

τι βλεπουμε εδω κυρ akoinonite περα απο το sharpness?  για banding δεν γραφαμε πιο πάνω;

δεξια εχεις το παιχνιδι στα 1440p μεσα απο τα settings του παιχνιδιου και κανει scaling σε 4k το μονιτορ σου ή ειναι απο web και τα 2 ss? ψεμματα 1440p δεν ειναι το δικό σου μονιτορ;

ποσοι gamers λες να διαλέξουν την καλιμπραρισμένη εικόνα; γιαυτο και η samy και γενικά οι gaming κατασκευαστές, εξαπατούν τους καταναλωτές (με τις ευλογίες των καταναλωτών που την προτιμούν) και reviewer και παραμένει η νουμερο 1 εταιρεία πωλήσεων σε tv παγκοσμίως. και η jvc το κάνει εδω αλλα άλλο να το κάνεις σε ενα mode που ο κατασκευαστής κάνει οτι θέλει για να εντυπωσιάσει τον average joe και αλλο να κάνεις τα ίδια στο filmmaker mode (οπως ειδαμε στο εξαιρετικο βιντεο του hdtvtest λιγα ποστ πιο πισω) το οποιο υποτίθεται εχει κάποιους κανόνες και ακολουθεί οσο πιο πιστά μπορεί, τα πρότυπα και το creators intent

και ο calibrator ΔΕΝ εχει κάνει καλο calibration γιατι και το προγραμμα και ο συγκεκριμένος προβολέας γνωρίζω οτι δίνουν εξαιρετικά αποτελέσματα, κρινοντας απο το dE2000 και απο το βιντεο, που δεν ειναι ο σωστός τροπος να κρίνουμε κάτι, αλλα φαινεται οτι το gamma ειναι off στις σκοτεινές περιοχές.

βελπουμε οτι πολλες φορες εχεις πιο "καθαρη" εικονα σε ενα 1440p monitor με dldsr 4k απο οτι σε 1440p native.

Εσειε δεν με ρωτησατε που χρησιμευει το dldsr?

Φαντασου τωρα ενα game σε 1440p dlssq και dldsr 4k με dlss perf. Το ενα κανει render σε 960p και το αλλο σε 1080p . Αν η υλοποιηση του dlss ειναι καλη στο παιχνιδι το 4k dlssp ειναι καλυτερο του 1440p dlss q με μικρη διαφορα στο performance και αν ανεβεις σε balanced δεν υπαρχει συγκριση.

Εκει λοιπον χρησιμευει το dldsr

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Η nvidia το έχει ξεκαθαρίσει. Το dlss δεν θα έπρεπε να επηρεάζει textures. Μόνο γεωμετρία. Μέτρια υλοποίηση μου κάνει, όπως το CP77 στην αρχή.

Προσπάθησε να φτιάξεις το LOD bias.

Το DLDSR κάνει ένα είδος έξυπνου sharpen το 4K image όταν γίνεται downscale σε 1440p. Γιατί τα pixels του 4K δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του 1440p και με το παραδοσιακό(non AI) downscale θα είχες θολούρα. Γι αυτό και δείχνει υποκειμενικά καλύτερο από DLAA που ξεκινάει από την ίδια render ανάλυση.

Απλά σε 1440p 27" monitor δεν θα έπρεπε να φαίνεται μεγάλη η διαφορά. Εδώ μου δίνεται η αίσθηση ότι λείπει πραγματική λεπτομέρεια. Γι αυτό προτείνω και δοκιμή με διαφορετικό LOD bias.

Το dsr και το vsr στην ουσια ειναι και αυτα ενα ειδος  "anti aliasing"

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, akoinonitos said:

βελπουμε οτι πολλες φορες εχεις πιο "καθαρη" εικονα σε ενα 1440p monitor με dldsr 4k απο οτι σε 1440p native.

Εσειε δεν με ρωτησατε που χρησιμευει το dldsr?

Φαντασου τωρα ενα game σε 1440p dlssq και dldsr 4k με dlss perf. Το ενα κανει render σε 960p και το αλλο σε 1080p . Αν η υλοποιηση του dlss ειναι καλη στο παιχνιδι το 4k dlssp ειναι καλυτερο του 1440p dlss q με μικρη διαφορα στο performance και αν ανεβεις σε balanced δεν υπαρχει συγκριση.

Εκει λοιπον χρησιμευει το dldsr

ευχαριστω για την επεξήγηση αλλα με έχεις μπερδέψει.

Στο game βάλε 1440p ενεργοποίησε ότι θέλεις και μετά ενεργοποίησε τα ίδια ακριβώς αλλά με 4k που το game engine θα κάνει render 4k και το μόνιτορ σου που είναι 1440p, θα το κάνει downscale από 4k σε 1440p

Διαφορετικά δεν βγαίνει άκρη.

Η λογική λέει ότι το 1:1 pixel map πάντα είναι πιο καθαρό από τα διάφορα enchantments. Αυτό όμως μπορεί να μην ισχύει για game engine, και φυσικά παίζει ρόλο και το downscale που κάνει και η οθόνη σου.

Επεξ/σία από prefuse
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, prefuse είπε

ευχαριστω για την επεξήγηση αλλα με έχεις μπερδέψει.

Στο game βάλε 1440p ενεργοποίησε ότι θέλεις και μετά ενεργοποίησε τα ίδια ακριβώς αλλά με 4k που το game engine θα κάνει render 4k και το μόνιτορ σου που είναι 1440p θα το κάνει το downscale από 4k σε 1440p

Διαφορετικά δεν βγαίνει άκρη.

 

Μα αυτο  στην ουσια κανω ρε 

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, akoinonitos said:

Μα αυτο κανω ρε 

ποιον ειπες ρε;

Quote

 

Aριστερα dldsr 4k με dlss quality

,δεξια 1440p DLAA

 

αυτα δηλαδης ειναι ίδια ρε; :)

Επεξ/σία από prefuse
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, prefuse είπε

ποιον ειπες ρε;

αυτα δηλαδης ειναι ίδια ρε; :)

ισα ισα αυτο ειναι υπερ του 1440p 

εδω 4K dldsr  dlaa και 1440p dlaa 

spacer.png

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 28/11/2024 στις 9:59 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε

Ρε Pirmen, πάρε OLED πρώτα ο ίδιος και μετά πιπίλα όσο θες. Τώρα εδώ και πόσες σελίδες κάθεσαι και γράφεις ανούσια κατεβατά.

Εμένα αυτό που με ενοχλεί στις OLED και θέλει επειγόντως φτιάξιμο είναι το VRR flicker το οποίο διορθώνεται σε κάποιες με CRU(LG TVs π.χ) αλλά σε πολλά monitors όπως το 32UCDM όχι. Είναι κρίμα γιατί συμβαίνει σε dark grey/total dark σκηνές όπου η OLED δείχνει το wow factor της λόγω perfect black/infinite contrast.

Απο περιέργεια, αυτό εδώ δε σε καλύπτει / βοηθάει;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 minutes ago, akoinonitos said:

ισα ισα αυτο ειναι υπερ του 1440p 

εδω 4K dldsr  dlaa και 1440p dlaa 

spacer.png

thanks για τα ss

προτιμω το δεξια για το background που ειναι πιο θολο και τον in focus χαρακτήρα του αριστερά αλλα..

το αριστερα (με ζοομ) οι ακρες δειχνουν αποτομες/jaggy και αφύσικες (ψηφιακίλα που φυσικα και ειναι, αλλα εδω με την κακή εννοια) επισης ειναι ολα in focus που δινει την αίσθηση του αφύσικου,

απο την άλλη, το δεξια ειναι μια χαρα οι άκρες αλλα λιγο out of focus το κοπελι του horizon, το background ειναι μια χαρα και αν ο χαρακτήρας ηταν λιγο πιο focus θα ερχοταν σε πρωτο πλάνο και ηταν το ιδανικό καθως εκει εστιάζει το μάτι μας.

παντως φαινεται να κανει καλη δουλεια το μονιτορ σου σε downscale, σε αλλα 1440p μονιτορ μπορει το αποτελεσμα να ειναι διαφορετικο. ολα αυτα απο τα ss, απο κοντα ισως να μην ενοχλούν πολύ ή και καθόλου, τα jaggy edge του αριστερά

Επεξ/σία από prefuse

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...