Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή προιόντος εντός 14 ημερών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, Thresh είπε

http://www.mindev.gov.gr/έρευνα-για-τα-ηλεκτρονικά-καταστήματ/

Το 75% των ιστοσελίδων δεν παρέχει σαφή πληροφόρηση των καταναλωτών σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι σε θέση να ανοίξει τη συσκευασία για να αποκτήσει πρόσβαση στα αγαθά, εφόσον συνήθως στα καταστήματα εμφανίζονται παρόμοια αγαθά ασυσκεύαστα. Ως εκ τούτου, η ζημία που προκαλείται στη συσκευασία απλώς για να ανοιχθεί δεν αποτελεί αιτία αποζημίωσης. Ωστόσο, οποιεσδήποτε προστατευτικές ταινίες που έχουν τοποθετηθεί στο προϊόν θα πρέπει να αφαιρούνται μόνο όταν αυτό είναι απολύτως αναγκαίο για τη δοκιμή του.

Σωστά! Ας τονίσουμε το:

Αναφορά σε κείμενο

...μόνο όταν αυτό είναι απολύτως αναγκαίο για τη δοκιμή του.

Άλλο δοκιμή κι άλλο μετά από μια βδομάδα χρήσης, αποφασίζω πως δεν μου αρέσει και θέλω να το επιστρέψω. Ισχύει για διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
14 minutes ago, spectaculator said:

Άλλο δοκιμή κι άλλο μετά από μια βδομάδα χρήσης, αποφασίζω πως δεν μου αρέσει και θέλω να το επιστρέψω. Ισχύει για διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.

Αν μπορεί να αποδειχτεί αυτη χρήση μιας βδομάδας. 

Από την στιγμή που δίνει 14 μέρες διορία, πως μπορείς να καταλάβεις ότι δεν το άνοιξα τη 10 μέρα και στο έφερα την 12-13η απο το να το άνοιξα την 1-2η να το χρησιμοποίησα 10 μέρες μέχρι να στο φέρω? Η απόδειξη βαρύνει το eshop, όχι τον πελάτη.

Επιπλέον αυτό που quotαρες είναι για τις προστατευτικές ταινίες κτλπ, όχι για την εξωτερική συσκευασία που δεν γίνεται να μην ανοιχτεί για να δοκιμαστεί το προϊόν.

14 minutes ago, spectaculator said:

Σωστά!

Σωστά, αλλά το policy του eshop που quotαρες πιο πάνω είναι παράνομο και καταχρηστικό...

Από την στιγμή που ο νόμος λέει ότι το άνοιγμα της συσκευασίας δεν μειώνει την αξία, ότι κι αν λέει το eshop δεν ισχύει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Στέκεστε στο άνοιγμα της συσκευασίας.

Έστω ότι α) η συσκευασία ανοίχτηκε άψογα και β) είναι δυνατόν να σφραγιστεί κατά τρόπο που δεν θα αμφισβητηθεί από τον επόμενο πελάτη στον οποίο θα επιχειρήσει το κατάστημα να πωλήσει το drone ότι πρόκειται για καινούργιο αντικείμενο.

Η δική μου ερώτηση είναι η εξής:

Drone ενεργοποιημένο, με το DJI care επίσης ενεργοποιημένο, είναι δυνατόν να πωληθεί ως καινούργιο;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Από την στιγμή που δεν εξαιρείται από το νόμο όπως πχ τα εσώρουχα, γιατί πρέπει να μας νοιάζει? 

Όταν ο κάθε καταστηματάρχης ψαρώνει τους πελάτες λόγω άγνοιάς τους, καθώς και γιατί υπάρχει μηδενικός ελέγχο εφαρμογής του νόμου ή λόγω του τεράστιου χρόνου κι ασύμφορου κόστους για να βγει κάποια δικαστική απόφαση, γιατί να σκεφτώ τον καταστηματάρχη κι όχι τον εαυτό μου? Εκείνος θα με σκεφτόταν αν δεν τον υποχρέωνε κάποιος? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πρέπει να μας νοιάζει, γιατί κάποιος θα το αγοράσει αυτό, αύριο-μεθαύριο. Και θα πάει να καταχωρήσει το drone, και θα βρει τον κωδικό της εγγύησης ενεργοποιημένο.

Ποιος θα δεχόταν για καινούργιο προϊόν το οποίο, με το που θα το έβγαζε από το κουτί του, θα έβρισκε τον κωδικό του ήδη χρησιμοποιημένο;

Φανταστείτε να άνοιγε κάποιος νήμα εδώ, στο insomnia, και να έλεγε "παιδιά, πήρα drone σφραγισμένο, πάνω να περάσω τον κωδικό στο site της DJI και τον βρίσκω ήδη ενεργό". Τι θα έσερνε του καταστήματος, δεν θέλω να το σκέφτομαι καν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αν υπάρχει διαδικασία για να ακυρωθεί το registration, τότε λογικά θα πρέπει να το δεχτεί πίσω, αν όχι τότε άκυρο ή μείωση αξίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Η εγγύηση έχει περαστεί σε ένα mail. Το οποίο ανήκει στον πελάτη που θέλει να γυρίσει πίσω το drone. 

Είναι προϊόν το οποίο συνοδεύεται από έναν μοναδικό κωδικό ενεργοποίησης. Αν δεν ήμαστε στην τεχνολογική νομοθεσία μας μπανανία, θα έπρεπε να εμπίπτει στην ακριβώς ίδια κατηγορία με το λογισμικό, που δεν επιστρέφεται.

Αλλά, δεν πρέπει να έχουμε σοβαρές απαιτήσεις από ένα κράτος που εξακολουθεί, εν έτει 2020, να διδάσκει στους μαθητές για CD-ROΜ και δισκέτες.

Οι άνθρωποι νομοθετούν χωρίς να έχουν στοιχειώδη αντίληψη των προϊόντων που διέπονται από τη νομοθεσία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Για εμένα παράλογο να δοκιμάζεις προϊόν και να το επιστρέφεις, κυρίως όταν είναι ηλεκτρονικό φαίνεται να έχει ενεργοποιηθεί.

Μπράβο στο Lidl που το κάνει δίχως ερωτήσεις, αλλά πολλοί το εκμεταλλεύονται τακτικά και δοκιμάζουν ότι θέλουν και το επιστρέφουν μετά απο πολλές μέρες.

Ειδικά για τα drones που έχουν άπειρες παραμέτρους, δεν θα έπρεπε να ισχύει και κανείς δεν μπορεί να θεωρηθεί ειδικός να κρίνει αν πέταξε λίγο ή αρκετά ώστε να γίνει αντικατάσταση.

Αυτά είναι προσωπικές απόψεις που καμία βαρύτητα δεν έχουν στη νομοθεσία. Δυστυχώς ή ευτυχώς απάντηση δεσμευτική μπορεί να δοθεί μόνο βάσει της νομοθεσίας και τι λέει για κάθε περίπτωση αυτη.

*Μα ο άλλος ο ηλίθιος πήρε drone έκοψε τις βόλτες του και μετά λέει, α δεν το θέλω, πάρτε το πίσω? Να μην νοικιάζουμε εξοπλισμούς λοιπόν για επαγγελματικές δουλειές, να τους αγοράζουμε και μετά απο 2 εβδομάδες να τους επιστρέφουμε ζητώντας όλα τα λεφτα πίσω

**Αν ήμουν κατάστημα θα έγραφα αναλυτικά όρους / κατηγορία προϊόντος. Ακόμα καλύτερα θα συμβουλευόμουν και δικηγόρο για αυτό να είμαι καλυμμένος από περίεργους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Δλδ ...... θα μπορούσε κάποιος να αγοράζει και να επιστρέφει στην συνέχεια μια δύο τρεις η και περισσότερες φορές , αντικείμενα τα οποία δοκίμασε , δεν τον ικανοποίησαν , τα επέστρεψε ....... έως ότου καταλήξει ποιο είναι αυτό που τον ικανοποιεί ........ ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κάνουν αρκετοί. Ο άλλος, έστησε έκθεση, πήρε τηλεόραση για το περίπτερο που έστησε και όταν τελείωσε η έκθεση την πήγε πίσω.

Σε δική μου εμπειρία, από αγορά κινητού από media markt για τη μάνα μου, που τελικά ήταν αργό και δεν πήγαινε όσο καλά ήθελε, το επιστρέψαμε με όλα τα παρελκόμενα και κουτί σε άψογη κατάσταση, κάναμε χρήση doa 14ημερών και πήραμε πίσω το 90% της αξίας, επειδή είχε το κινητό ανοιχτεί, αλλιώς θα μας έδιναν το 100% της τιμής. Το έγραφε και η απόδειξη στο πίσω μέρος, πώς, προιόντα μπορούν να πωλήθουν σε νέους πελάτες, που μπορεί να έχουν επιστραφεί από άλλους από χρήση doa. Δηλαδή, επόμενος πελάτης, θα μπορούσε να αγοράσει αυτό που είχαμε πάρει εμείς και επιστρέψαμε επειδή δεν μας έκανε. Βέβαια, το κινητό ήτανε άριστο, αλλά πολλοί από εμάς δε θα θέλαμε να αγοράσουμε ένα τέτοιο.

Στο πρώτο παράδειγμα που έγραψα με την τηλεόραση, ακόμα και να του επέστρεψαν όχι όλο το ποσό αλλά το 90%, πάλι μια χαρά είναι, σαν να νοίκιασε μια τηλεόραση για 3-5 μέρες που είχε διάρκεια η έκθεση. Αν η τηλεόραση έκανε 1000 ευρώ, πήρε πίσω 900 και ξόδεψε 100 για να κάνει τη δουλειά του τελικά...

 

Επεξ/σία από stratigos24
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά μετά από άπειρη επικοινωνία με την προστασία καταναλωτών, το εμπορικό και βιομηχανικό επιμελητήριο και δικηγόρους, κάλεσαν τον πελάτη οι ίδιοι από την προστασία καταναλωτών ότι δεν μπορεί να επιστρέψει το προϊόν πίσω και είναι αναγκασμένος να το κρατήσει. Μας είπαν εν τέλει ότι όποια συσκευή περιέχει λογισμικό και έχει ανοιχτεί και χρησιμοποιηθεί χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα δεν επιστρέφεται. Επίσης οι 15 ημέρες στο θέμα επιστροφής ανοιγμένων προιϊόντων θα γίνει από 15 ημέρες ή 14 (δεν θυμάμαι ακριβώς), 3 ημέρες. Τώρα αν έχει ξεκινήσει να ισχύει αυτό ή όχι δεν το ξέρω. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Milkywaygrad είπε

Τελικά μετά από άπειρη επικοινωνία με την προστασία καταναλωτών, το εμπορικό και βιομηχανικό επιμελητήριο και δικηγόρους, κάλεσαν τον πελάτη οι ίδιοι από την προστασία καταναλωτών ότι δεν μπορεί να επιστρέψει το προϊόν πίσω και είναι αναγκασμένος να το κρατήσει. Μας είπαν εν τέλει ότι όποια συσκευή περιέχει λογισμικό και έχει ανοιχτεί και χρησιμοποιηθεί χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα δεν επιστρέφεται. Επίσης οι 15 ημέρες στο θέμα επιστροφής ανοιγμένων προιϊόντων θα γίνει από 15 ημέρες ή 14 (δεν θυμάμαι ακριβώς), 3 ημέρες. Τώρα αν έχει ξεκινήσει να ισχύει αυτό ή όχι δεν το ξέρω. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας.

    Απολύτως λογικό , προσωπικά δεν θα έβλεπα καμία λογική όπου θα πήγαινα , θα έτρωγα και στην συνέχεια θα ζητούσα να μου επιστρέψουν τα χρήματα πίσω αφού το φαγητό δεν ήταν της απολύτου αρεσκείας μου . Αν επρόκειτο να επιστρέψω μια συσκευή , όπως ακριβώς την παρέλαβα δλδ σφραγισμένη και σε εύλογο χρονικό διάστημα , ζητώντας να την αντικαταστήσω με κάποια άλλη παρόμοια , δίνοντας και κάτι επιπλέον σαν διαφορά τιμής , δεν θα είχαμε να συζητήσουμε τίποτε . Η τέλος πάντων να έχει 

   Σε άλλη περίπτωση οι κίνδυνοι κακής ερμηνείας είναι παραπάνω από ορατοί , όπου κάποιος θα μπορούσε θεωρητικά να αγοράζει , να δοκιμάζει και στην συνέχεια να ζητάει επιστροφή και για πόσες φορές ?

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 3/11/2020 στις 12:00 ΜΜ, babisskg είπε

 Σε άλλη περίπτωση οι κίνδυνοι κακής ερμηνείας είναι παραπάνω από ορατοί , όπου κάποιος θα μπορούσε θεωρητικά να αγοράζει , να δοκιμάζει και στην συνέχεια να ζητάει επιστροφή και για πόσες φορές ?

Ξέρεις πόσοι το κάνουν αυτό στο eBay και το amazon; Βγάζω εκτός το ali για διαφόρους λόγους.

Οι πλατφόρμες τιμωρούν τους πωλητές, ενώ υπάρχει κακή χρήση από τους καταναλωτές

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα μου φαίνεται ότι ο πελάτης το είχε πάρει για δώρο το οποίο μετά αποφάσισε να επιστρέψει.

 

 

Για μένα ο νόμος πρέπει να αποσαφηνιστεί και να διορθωθεί .π.χ να ισχύουν τα εξής

1)Επιστροφές στην σφραγισμένη συσκευασία να επιτρέπονται για 14 μέρες όπως είναι τώρα.  

2)Εάν ανοιχθεί να υπάρχει ένα 20% restocking fee για επιστροφή εντός 5 ημερών.Οπότε ο πελάτης να ξέρει από πριν πόσα θα πάρει πίσω σε περίπτωση επιστροφής ανοιγμένου προϊόντος.

3)Εάν υπάρχει και κρυφή software άδεια που έχει αποκαλυφθεί(scratch) ή ματσαριστέι και ενεργοποιηθεί με τον σειριακό του προϊόντος δεν γίνονται δεκτές επιστροφές παρά μόνο στην περίπτωση  4.

4) Επιστροφή πλήρους αξίας προϊόντος μέσα σε διάστημα 1 μηνός όταν δεν έχει συνομολογημένη ιδιότητα με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά που αναγράφονται στο site του πωλητή.  

Όλα αυτά σε ένα νόμο ξεκάθαρα και γραμμένα για όλους.Τόσο δύσκολο είναι;

Επεξ/σία από panoskir
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ενσταση μονο στα software για τον εξης λόγο:

EULA

Για να τον αποδεχτώ, πρέπει να ανοιχτεί η συσκευασία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...