Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/11/2021 στις 8:31 ΠΜ, telis είπε

Χαχαχαχα, να πάρουμε όλοι ηλεκτρικά

 

https://www.newsauto.gr/news/ilektrosok-i-chreosi-tou-revmatos-stin-ethniki-odo/

 

Ηλεκτροσόκ η χρέωση του ρεύματος στην εθνική οδό9/11/2021 17:00

211109193446_JAGUAR-I-PACE-2.jpg
 

Άλλαξε ο τρόπος χρέωσης φόρτισης ηλεκτρικού οχήματος στην εθνική οδό. Πλέον γίνεται με την kWh που αγγίζει το 0,62 €.

Η ηλεκτροκίνηση έχει αρχίσει να μπαίνει για τα καλά στη ζωή μας. Καθημερινά ακούμε για νέα μοντέλα, για υποδομές και γενικά θέματα που αφορούν τη «νέα» αυτή τεχνολογία. Προς το παρόν δύο είναι οι βασικοί προβληματισμοί του αγοραστικού κοινού. Το κόστος απόκτησης και η αυτονομία που προσφέρουν.

What Car ?

Στην πρώτη περίπτωση διαπιστώνουμε πως με την κρατική επιχορήγηση οι τιμές γίνονται πιο προσιτές. Το ίδιο ισχύει και με τις αυτονομίες που σιγά – σιγά μεγαλώνουν καθώς μεγαλώνουν σε χωρητικότητα και οι μπαταρίες.

 
 

211109102404_Jaguar_i-pace_front_toll.jp

Τι γίνεται όμως από εκεί και πέρα αναφορικά με το κόστος χρήσης; Για να φορτίσουν οι μπαταρίες θα πρέπει να το κάνει ο ιδιοκτήτης είτε σπίτι του είτε σε δημόσιο φορτιστή. Τρόποι υπάρχουν πολλοί. Από μία απλή πρίζα μέχρι ταχυφορτιστή. Στην περίπτωση του σπιτιού που γίνεται χρήση πρίζας ή ενός wallbox το κόστος ρεύματος για μετακινήσεις με ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι προσιτό. Χαρακτηριστικό είναι το τιμολόγιο εταιρεία παροχής ρεύματος που χρεώνει την kWh, 0.059 ευρώ. Αν το ποσό αυτό το μεταφράσουμε σε κόστος μετακίνησης θα διαπιστώσουμε πως για αποστάσεις 100 χιλιομέτρων θα χρειαστούμε 1-1.5 ευρώ.

211109102411_Jaguar_i-pace_rear.jpg

Αθήνα – Αταλάντη

 

Το ίδιο φαίνεται πως δεν ισχύει με τους ταχυφορτιστές που βρίσκονται στο εθνικό οδικό δίκτυο. Αυτό τουλάχιστον έδειξαν οι μετρήσεις και το ποσό που πληρώσαμε για να φορτίσουμε. Συγκεκριμένα ξεκινήσαμε από την Αθήνα με μία ηλεκτρική Jaguar i-Pace και κατεύθυνση την Αταλάντη. Οδηγώντας κανονικά και χωρίς να σκεφτόμαστε να πατήσουμε το γκάζι καλύψαμε απόσταση σχεδόν 130 χιλιομέτρων (127.8 για την… ακρίβεια) μέχρι να σταματήσουμε και να «ανεφοδιάσουμε».

Δοκιμή: Jaguar I-Pace EV400

Φτάνοντας διαπιστώσαμε πως έχει αλλάξει ο τρόπος που φορτίζει και χρεώνεται πλέον ο χρήστης. Αρχικά θα πρέπει να κατεβάσει μία εφαρμογή, να καταχωρήσει τα στοιχεία και την κάρτα του και μετά να προχωρήσει στη διαδικασία. Αν δεν διαθέτει χρεωστική ή πιστωτική κάρτα δεν μπορεί να φορτίσει.

211109102358_application_incharge.jpg

 

Άλλαξε ο τρόπος και το κόστος φόρτισης

Πριν από λίγες ημέρες η χρέωση γινόταν ως εξής. Με την έναρξη τη φόρτισης ο χρήστης πλήρωνε 2.5 ευρώ και για κάθε λεπτό επιπλέον 0.25€. Πλέον η χρέωση γίνεται με την kWh η οποία αγγίζει το 0.62€. (Οι τιμές αφορούν τους φορτιστές 50kW).

Στο ταξίδι που πραγματοποιήσαμε καταναλώσαμε σχεδόν 34 kWh. Η ένδειξη στη Jaguar από 100% έπεσε στο 59%. Επειδή πλέον η χρέωση γίνεται με την kWh και όχι με το χρόνο φορτίσαμε τις μπαταρίες στο μέγιστο (100%). Να σημειώσουμε πως από το 80 έως το 100% η ταχύτητα φόρτισης μειώνεται σημαντικά.

Τα νέα της πιάτσας, 309…

Μετά από 1 ώρα και 11 λεπτά «πήραμε» 34kWh και το κόστος ανήλθε στα 21.06 ευρώ. Αν κάνουμε την αναλογία στα 100 χιλιόμετρα διαπιστώνουμε πως στα 100 χιλιόμετρα το κόστος άγγιξε τα 16.57 ευρώ.

211109102420_Price_recharge_electric_car

Κόστος ρεύματος σε φορτιστή 50kW*
– Χρόνος: 1:11.21
– kWh: 33.967
– Χρέωση: 21.06 ευρώ
*από 59%-100%
**με Jaguar i-Pace

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ιδού τα 10 φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα (τιμές)
Δοκιμή: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4×4
Tesla: Wallbox για όλα τα EV

 

 

To αστειο ειναι οτι εκανε 128 χλμ με μεση ωριαια ταχυτητα 72 χλμ! Εαν σκεφτει κανεις οτι κανω καθημερινα το Ψυχικο - Οινοφυτα που ειναι 53 χλμ με μεση ωριαια ταχυτητα 75 χλμ και μεση καταναλωση 3.8-4 λιτρα (116D). Πηγαινω με 110-120 χλμ στην Αθηνων Λαμιας.

Πρεπει να πηγαινε σα χελωνα. Τα 130 που λεει ειναι μπαρουφες! Γιατι εαν πηγαινε με 130 χλμ η μεση ωριαια ταχυτητα μετα απο 128χλμ θα ηταν κοντα 95 χλμ!

 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Αλήθεια, πόσο πιθανό είναι να έχουμε δωρεάν ηλεκτρικό ρεύμα σε μία χώρα, που τα έσοδά της προέρχονται μόνο από τον τουρισμό και τους φόρους;

'Ηδη κάποιοι έχουμε δωρεάν ηλεκτρικό ρεύμα αγαπητέ... Μάλλον είμαστε πολύ μπροστά λοιπόν, σε σχέση με τον μέσο χρήστη του φόρουμ αυτού, που η βασική του ενασχόληση είναι να μοιράζει γελάκια σε σχόλια που του φαίνονται εξωπραγματικά!...

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Thanar είπε

'Ηδη κάποιοι έχουμε δωρεάν ηλεκτρικό ρεύμα αγαπητέ... Μάλλον είμαστε πολύ μπροστά λοιπόν, σε σχέση με τον μέσο χρήστη του φόρουμ αυτού, που η βασική του ενασχόληση είναι να μοιράζει γελάκια σε σχόλια που του φαίνονται εξωπραγματικά!...

Πάλι τα ίδια?  Επειδή έχεις εσύ νομίζεις ότι έχει την δυνατότητα να το έχουν όλοι?  Και δήθεν βλέπεις μπροστά.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Thanar είπε

Το ότι το 2030 θα γίνει σημαντική αύξηση στην τιμή του ρεύματος, από πού προκύπτει; Ίσα-ίσα, μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα υπάρχουν αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα που η ενέργεια θα είναι εντελώς ΤΣΑΜΠΑ. Η κλιμάκωση των ΑΠΕ, σε συνδυασμό με την έλευση της αποθήκευσης και των έξυπνων δικτύων, εκεί θα οδηγήσουν νομοτελειακά!

Αλλά, ακόμη και να κάνω λάθος, και τελικά όντως να αυξηθεί η τιμή του ρεύματος, μπορείς πάντα να παράγεις τη δική σου ενέργεια. Είτε με φ/β στη στέγη, είτε με virtual net metering.

Αδερφέ εάν δεν τρολαρεις, είσαι επικίνδυνος.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Thanarδεν έχουν πάρει όλοι επιδοτήσεις για φωτοβολταϊκά ούτε έχουν πρόχειρα μερικά στρέμματα να τα στρώσουν.

Τουλάχιστον τώρα που ανεβήκαν οι τιμές ελπίζω να βγάζεις κανά φράγκο παραπάνω.

Κατά τα λοιπά είναι προφανές πόσο «προσιτή» έχει γίνει η ηλεκτρική ενέργεια.

ΥΓ. Πάλι καλά που δεν γκρεμίσαμε τα λιγνητικά να λέμε γιατί στο τέλος θα παίρνουμε ρεύμα με δελτίο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

...

ΥΓ. Πάλι καλά που δεν γκρεμίσαμε τα λιγνητικά να λέμε γιατί στο τέλος θα παίρνουμε ρεύμα με δελτίο.

https://energypress.gr/news/etoimazei-tis-mpoylntozes-i-dei-mehri-ta-teli-toy-2022-ta-shedia-gia-tin-katedafisi-ton

 

🤔🤐

  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Thanar είπε

'Ηδη κάποιοι έχουμε δωρεάν ηλεκτρικό ρεύμα αγαπητέ... Μάλλον είμαστε πολύ μπροστά λοιπόν, σε σχέση με τον μέσο χρήστη του φόρουμ αυτού, που η βασική του ενασχόληση είναι να μοιράζει γελάκια σε σχόλια που του φαίνονται εξωπραγματικά!...

Αγαπητέ δεν έχουν όλοι δικό τους οίκημα, ούτε χωράφι για φωτοβολταϊκά. 

Αν μπόρεσες και το έκανες μπράβο σου, αλλά η πλειοψηφία δεν έχει αυτή τη δυνατότητα.

Όλα τα άλλα , που ανέφερες, είναι προς επίδειξη του ΕΓΩ σου.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Peugeot208 είπε

Αγαπητέ δεν έχουν όλοι δικό τους οίκημα, ούτε χωράφι για φωτοβολταϊκά. 

Αν μπόρεσες και το έκανες μπράβο σου, αλλά η πλειοψηφία δεν έχει αυτή τη δυνατότητα.

Όλα τα άλλα , που ανέφερες, είναι προς επίδειξη του ΕΓΩ σου.

 

Γεμίσαμε Μαρίες Αντουανέτες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κοστος της ενεργειας ειναι λογω της αυξησης της τιμης του φυσικου αεριου και αυτο λογω γεωπολιτικων πιεσεων απο την Ρωσια, αλλα και με ταυτοχρονη μειωση παραγωγης απο ανθρακα  - πετρελαιο μαζι και οτι δεν κατασκευαζονται καινουργια πυρηνικα εργοστασια. Καλο ειναι να κοιταμε μακροπροθεσμα τι θα γινει . Οτι ξεκιναμε τωρα να αγοραζουμε ηλεκτρικα δεν σημαινει οτι θα αλλαξει ο στολος σε μια νυχτα ουτε καν σε μια δεκαετια. Οποτε ναι σε 10 -20 χρονια στην Ελλαδα μπορει οντως να υπαρχουν ωρες που το ρευμα θα ειναι δωρεαν λογω μεγαλης παραγωγης απο ΑΠΕ (και ισως επειδη θα εχουν κατασκευαστει επιτελους εργοστασια πυρηνικης συντηξης). Οπως εχει γινει προσφατα στην Δανια , ΗΒ και αλλου.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, NT1G είπε

Προφανώς κάποιοι σκέφτονται οτι είναι πιό εύκολο (γρήγορο και οικονομικό) να βελτιώσεις το μέσο επίπεδο ποιότητας των υποδομών σου ξηλώνοντας τις παλιές αντί να δημιουργείς νέες...

Είναι όμως αυτό αποδοτικό (που είναι το σημαντικό);

Spoiler
2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

ΥΓ. Πάλι καλά που δεν γκρεμίσαμε τα λιγνητικά να λέμε γιατί στο τέλος θα παίρνουμε ρεύμα με δελτίο.

 

 

1 ώρα πριν, gbras είπε

Οποτε ναι σε 10 -20 χρονια στην Ελλαδα μπορει οντως να υπαρχουν ωρες που το ρευμα θα ειναι δωρεαν λογω μεγαλης παραγωγης απο ΑΠΕ (και ισως επειδη θα εχουν κατασκευαστει επιτελους εργοστασια πυρηνικης συντηξης). Οπως εχει γινει προσφατα στην Δανια , ΗΒ και αλλου.

Μακάρι...αλλά ούτε οι ΑΠΕ αναπτύσονται τόσο γρήγορα στην Ελλάδα (για να δούμε τι θα γίνει με υπεράκτια πάρκα-και πως θα συμβιώσουν με τους ψαράδες), ούτε και έχω διαβάσει να υπάρχουν σχέδια για πυρηνικά εργοστάσια (ακόμα και το δημόκριτο σε αχρηστία τον έχουν).

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εντωμεταξύ η Δανία που χαρίζει το ρεύμα επειδή έχει πολύ κατά καιρούς, έχει την δεύτερη πιο ακριβή τιμή στην Ευρώπη αν πιστέψουμε την Eurostat.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα βεντούζα, πάρτε ηλεκτρικά

 

https://www.newsauto.gr/news/ilektrika-kanoun-piso-i-iapones-strefonte-allou/

 

ΝΕΑ

Τα Ιαπωνικά μεγαθήρια αντιδρούν – Ναι στα βενζίνης, diesel – Ερχονται εξελίξεις

  • 18/11/2021 00:02

Ιαπωνική πανστρατιά με σημαιοφόρους τις Toyota, Subaru, Mazda, Kawasaki και Yamaha, για να κρατήσουν στη ζωή τα θερμικά μοτέρ.

Στη συγκρότηση μιας Πανιαπωνικής συμμαχίας, προχωρούν οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσικλετών της χώρας,  ώστε να αντισταθούν με κάθε κόστος στην επέλαση των ηλεκτρικών οχημάτων και να αναζητήσουν νέες μεθόδους για την απανθρακοποίηση του στόλου της.

 

Πρόκειται για μια έναν διευρυμένο συνασπισμό που αποτελείται από τις Toyota, Subaru και Mazda από τον αυτοκινητικό κλάδο, και τις δημοφιλείς εταιρείες παραγωγής δίκυκλων Kawasaki και Yamaha Motor.

 
 

Στο πλαίσιο κοινής συνέντευξης Τύπου στην πίστα Okayama στη δυτική Ιαπωνία ανακοίνωσαν ότι θα επενδύσουν μαζικά στα «πράσινα» καύσιμα. Αυτά δεν παράγονται από πρώτη ύλη που έχει ως βάση το πετρέλαιο, αλλά χρησιμοποιούν βιομάζα, Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, απόβλητα και δεσμευμένο CO2. Επομένως, έχουν μηδενικές ή περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Ειδικότερα, η στρατηγική τους βασίζεται σε τέσσερις κεντρικούς άξονες που είναι:

 

– Συμμετοχή σε αγώνες χρησιμοποιώντας καύσιμα ουδέτερα ως προς τις εκπομπές άνθρακα
– Διερεύνηση της χρήσης των κινητήρων υδρογόνου σε δίκυκλα και άλλου τύπου οχήματα
– Επέκταση του προγράμματος συμμετοχής σε αγώνες με οχήματα που «καίνε» υδρογόνο
– Απομάκρυνση από τα ηλεκτρικά

Ειδικότερα, οι Mazda και Toyota θα συνεργαστούν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό εξελίσσοντας έναν 1.500αρη βιοντίζελ κινητήρα τεχνολογίας Skyactiv-D. Δημοσιεύματα αναφέρουν πως το μοτέρ θα βρει πεδίο εφαρμογής και στο Mazda 2.

211115183847_mazda-subaru-toyota-1.jpg

 

Οι Subaru και Toyota θα συμπλεύσουν στους αγώνες  αντοχής Super Taikyu Series 2022 στην Ιαπωνία, αξιοποιώντας συνθετικά καύσιμα από βιομάζα. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, να δούμε την εν λόγω τεχνολογία στα νέα Toyota GR86 και Subaru BRZ που χρησιμοποιούν κοινά μηχανικά μέρη.

Οι Kawasaki και Yamaha θα εξετάσουν την προοπτική κοινής έρευνας για την εξέλιξη κινητήρων υδρογόνου για μοτοσικλέτες.

 

Η εν λόγω ανακοίνωση καταφτάνει στον απόηχο της έντονης αντίθεσης του προέδρου της Toyota, Akio Toyoda, με την ηλεκτρική φρενίτιδα που χαρακτηρίζει τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες. Αλλά και τις έντονες πιέσεις των θεσμών, που θεωρούν τα ηλεκτρικά ως το μοναδικό μέσο επίτευξης ανθρακικής ουδετερότητας.

«Μέσω της προώθησης της περαιτέρω συνεργασίας στην παραγωγή, τη μεταφορά και τη χρήση καυσίμων σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι πέντε εταιρείες στοχεύουν να παρέχουν στους πελάτες περισσότερες επιλογές», ανέφεραν οι εταιρείες σε κοινή ανακοίνωσή τους.

210914121918_Akio-Toyoda-1-1.jpg

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή οι αποτυχημένοι της κούρσας της ηλεκτροκίνησης της ιαπωνικής βιομηχανίας, με πρώτη την τουότα που έχωσε πολλαπλά δις στα υδρογόνα και έμειναν στα καλάθια, κάναν κολεγιά μπας και πάρουν κεφάλι από τους γείτονες Κορεάτες και Κινέζους που βγάζουν σαν να μην υπάρχει αύριο ηλεκτρικά.

Από την εκεί βιομηχανία, βλέπω η Nissan που τα πάει πολύ καλά στα ηλεκτρικά και τους έγραψε κανονικά στα @@ της.

Αναφορά σε κείμενο

– Συμμετοχή σε αγώνες χρησιμοποιώντας καύσιμα ουδέτερα ως προς τις εκπομπές άνθρακα
– Διερεύνηση της χρήσης των κινητήρων υδρογόνου σε δίκυκλα και άλλου τύπου οχήματα
– Επέκταση του προγράμματος συμμετοχής σε αγώνες με οχήματα που «καίνε» υδρογόνο

– Απομάκρυνση από τα ηλεκτρικά

Εάν κρίνουμε μέχρι τώρα τις τεράστιες επιτυχίες τους στα υδρογονούχα Ι.Χ., θα έλεγα ρουφήξτε και έρχεται. 
Ίσως στα επαγγελματικά και βαρέα οχήματα κάτι να καταφέρουν εάν συναγωνιστούν την Komatsu.

Αναφορά σε κείμενο

Στο πλαίσιο κοινής συνέντευξης Τύπου στην πίστα Okayama στη δυτική Ιαπωνία ανακοίνωσαν ότι θα επενδύσουν μαζικά στα «πράσινα» καύσιμα. Αυτά δεν παράγονται από πρώτη ύλη που έχει ως βάση το πετρέλαιο, αλλά χρησιμοποιούν βιομάζα, Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, απόβλητα και δεσμευμένο CO2. Επομένως, έχουν μηδενικές ή περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Διαβάζει σαν ανακοίνωση από τα ένδοξα πρώιμα '00s, που το βιοκαύσιμο ήταν το μέλλον.
Βέβαια όταν είδαν τι εκτάσεις χρειάζεται για να κάνεις κάτι ουσιαστικό έμειναν όλα στα χαρτιά και στα niche projects.

BTW: 
Γιατί τόση χαρά στο να πσοφήσουν τα ηλεχτρικά;
Έχεις επενδύσει σε υδρογόνα ή θερμικά και ελπίζεις στο θάμα;

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/11/2021 στις 12:46 ΜΜ, agnostos13 είπε

Μακάρι...αλλά ούτε οι ΑΠΕ αναπτύσονται τόσο γρήγορα στην Ελλάδα (για να δούμε τι θα γίνει με υπεράκτια πάρκα-και πως θα συμβιώσουν με τους ψαράδες)

Στην περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας που δραστηριοποιούμαι, οι ήδη εγκεκριμένες επενδύσεις ΑΠΕ είναι διπλάσιας ισχύος (περίπου 5GW) σε σχέση με τις λιγνιτικές μονάδες που αποσύρονται (3GW). Η Ενεργειακή Κοινότητα στην οποία συμμετέχω, έχει ήδη κατασκευάσει έργα 1.5MW, έχει σε φάση υλοποίησης σήμερα άλλα 2MW, ενώ έχουμε σε αναμονή αδειοδοτήσεις άνω τον 10MW.

15 ώρες πριν, LongTom είπε

Διαβάζει σαν ανακοίνωση από τα ένδοξα πρώιμα '00s, που το βιοκαύσιμο ήταν το μέλλον.
Βέβαια όταν είδαν τι εκτάσεις χρειάζεται για να κάνεις κάτι ουσιαστικό έμειναν όλα στα χαρτιά και στα niche projects.

Προσωπικά δεν είμαι αντίθετος στα "πράσινα" καύσιμα στα οποία αναφέρεται η TOYOTA και ΣΙΑ στα ανωτέρω. Μπορούμε ήδη σήμερα να παράγουμε συνθετικό μεθάνιο, υδρογόνο και 1-2 ακόμη καύσιμα χρησιμοποιώντας 100% ηλεκτρική ενέργεια, ενώ ταυτόχρονα απορροφούμε CO2 από την ατμόσφαιρα. Το πρόβλημα είναι πως το συνολικό efficiency όλης αυτής της διαδικασία είναι πολύ χαμηλό, δε συγκρίνεται δε με το efficiency φόρτισης / ξεφόρτισης μπαταρίας ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Η TOYOTA έχει πολύ λίγα χρόνια ζωής ακόμη.

15 ώρες πριν, LongTom είπε

Γιατί τόση χαρά στο να πσοφήσουν τα ηλεχτρικά;
Έχεις επενδύσει σε υδρογόνα ή θερμικά και ελπίζεις στο θάμα;

Προφανώς κάποιοι εδώ μέσα έχουν ακόμη ενεργό short position στην $TSLA. Δεν θα πήραν φαίνεται χαμπάρι πως μέχρι και ο Gordon -genius- Johnson έχει αρχίσει και το γυρίζει σιγά-σιγά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/11/2021 στις 8:24 ΜΜ, agnostos13 είπε

Τελικά κάπου κρυβόταν και ο δράκος.

Αν είναι να δώσεις 3500€ πιστεύω μπορείς να βρεις κάτι που είναι πιό κοντά σε αμάξι (αν και χωρίς μπαλαντέζα).

Ποιος δράκος; Είχα διαβάσει τα διάφορα σχόλια και πραγματικά πιστεύατε μερικοί ότι με 20€/μήνα θα το νοικιάζετε; Εδώ με 20€/ημέρα δε νοικιάζεις ούτε ποδήλατο και θέλετε να νοικιάζετε αυτό το έστω ...απομίμηση αυτοκινήτου;

Μερικοί είναι πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου. Σιγά μη σας κόψουν και μισθό κιόλας για να το οδηγείτε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...