Thanar Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 3 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Η ηλεκτροκίνηση προωθει την οικολογική μετακινηση όχι την οικονομική! Έχεις δίκιο, αν πάρεις ένα καινούριο ηλεκτρικό, τότε το βασικό κίνητρο σίγουρα δεν θα είναι η οικονομία! Εάν πάρεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όμως, αυτό αλλάζει. Έχεις επίσης δίκιο, πως ότι ηλεκτρικό όχημα και να πάρεις, προωθείς την οικολογική μετακίνηση. Ταυτόχρονα όμως, σου προσφέρει και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις! 1
mechpanos Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 8 λεπτά πριν, Thanar είπε αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις! Για το καλό της ηλεκτροκίνησης, ας μην αναπαράγουμε τέτοια πρότυπα συμπεριφοράς. Οι κάγκουρες, ας κάτσουν στα σαξόραλα. Καλά είναι. 1
korakios Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 4 ώρες πριν, gbras είπε Ειναι αν κανεις αρκετα χιλιομετρα. μετά έρχεσαι στα όρια ζωής της μπαταρίας οπότε πάμε και στο κόστος επισκευής/αντικατάστασης 4 ώρες πριν, Ribopaido είπε Προς το παρον μονο CNG σίγουρα είναι η πιο οικονομική λύση αλλά όπως τα ηλεκτρικά θέλουν γκαραζ και το cng θέλει πρατήριο (cng έχω) 12 λεπτά πριν, Thanar είπε Έχεις δίκιο, αν πάρεις ένα καινούριο ηλεκτρικό, τότε το βασικό κίνητρο σίγουρα δεν θα είναι η οικονομία! Εάν πάρεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όμως, αυτό αλλάζει. στα ίδια είναι μιας και σύντομα θα ψάχνεις για μπαταρίες Μιλάμε για κανονική χρήση με συχνά στραγγίσματα και ταχυφορτίσεις
Dinos1973 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 27 λεπτά πριν, Thanar είπε Έχεις δίκιο, αν πάρεις ένα καινούριο ηλεκτρικό, τότε το βασικό κίνητρο σίγουρα δεν θα είναι η οικονομία! Εάν πάρεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όμως, αυτό αλλάζει. Έχεις επίσης δίκιο, πως ότι ηλεκτρικό όχημα και να πάρεις, προωθείς την οικολογική μετακίνηση. Ταυτόχρονα όμως, σου προσφέρει και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις! απο που προκυπτει η οδική συμπεριφορα; στις στροφές μπορεις να κατεβασεις ταχυτητα; το ότι ειναι αθορυβο δεν εχει να κανει κατι με την οδική συμπεριφορα. Τα ηλεκτρικα ειναι στημενα με βαση την οικολογική οδήγηση, καμια σχέση με την οδική συμπεριφορα, τουλαχιστον τα ηλεκτρικα που προοριζονται για τον μεσο οδηγο, για την κατηγορια των supercars ok! Εγω με Ε90 2λιτρη 170 αλογα ατμοσφαιρικο ξεφτιλιζομουνα στα φαναρια απο τα 1000αρια Hyundai με turbo ….. σε αυτοκινητοδρομο εχω κανει όμως σταθερα 220. Το μεσο ηλεκτρικο δεν θα δει ποτε τέτοιες ταχυτητες, δεν ειναι παντα ποιος κανει γρηγορα το 100αρι, αλλα ποιος θα αντεξει σε μαραθωνιο.
Thanar Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε απο που προκυπτει η οδική συμπεριφορα; στις στροφές μπορεις να κατεβασεις ταχυτητα; το ότι ειναι αθορυβο δεν εχει να κανει κατι με την οδική συμπεριφορα. Τα ηλεκτρικα ειναι στημενα με βαση την οικολογική οδήγηση, καμια σχέση με την οδική συμπεριφορα, τουλαχιστον τα ηλεκτρικα που προοριζονται για τον μεσο οδηγο, για την κατηγορια των supercars ok! Όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν: χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με αντίστοιχα θερμικά, κάτι που προσφέρει στην ενεργητική ασφάλεια. Δες βίντεο που προσπαθούν οι του EuroNCAP να ντελαπάρουν το SUV model X της Tesla, και αυτό να γυρνά ξανά στα 4, άμεση απόκριση του γκαζιού, που τα κάνει πολύ πιο σβέλτα σε ελιγμούς, εκεί που πραγματικά χρειάζεται τα ρεπρίζ, ξεχνάς τα κατεβάσματα, σε οποιαδήποτε περίπτωση, δεν τα χρειάζεσαι, έχεις μέγιστη ροπή οποτεδήποτε τη χρειαστείς, συνεχώς ενεργή αναγεννητική πέδηση, φρενάρουν δηλαδή με το μοτέρ συνεχώς σαν να έχεις 2 ταχύτητες κάτω, με το που αφήνεις το γκάζι. Αυτά είναι κοινά χαρακτηριστικά, ανεξαρτήτως μοντέλου. Εννοείται βέβαια στα ηλεκτρικά σου κοστίζει περισσότερο να ταξιδεύεις με μεγάλες ταχύτητες. Το να κάνεις όμως "220kph σταθερά στον αυτοκινητόδρομο", δεν το λες και... ασφαλές, έτσι; Επεξ/σία 8 Απριλίου 2021 από Thanar 7
mechpanos Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 23 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε στις στροφές μπορεις να κατεβασεις ταχυτητα; Αυτό το χαρακτηριστικό οδικής συμπεριφοράς το εξηγείς λίγο δεν το κατάλαβα. 1
Thanar Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, mechpanos είπε Για το καλό της ηλεκτροκίνησης, ας μην αναπαράγουμε τέτοια πρότυπα συμπεριφοράς. Οι κάγκουρες, ας κάτσουν στα σαξόραλα. Καλά είναι. Δεν διαφωνώ. Κάποιοι όμως (ειδικά στον συγκεκριμένο διαδικτυακό τόπο), θέλουν να την ακούσουν κι έτσι. (edit: υπάρχουν ακόμα σαξόραλα; έχει μείνει κανένα;) Επεξ/σία 8 Απριλίου 2021 από Thanar
kprimax Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Διαβάζοντας αυτά , δεν θα αγόραζα αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό αυτοκίνητο. ( Αν βέβαια έχεις την οικονομική δυνατότητα να πας σε κάτι πολύ πιο ακριβό και αποδοτικό, να μη φοβάσαι να ανοίξεις τον κλιματισμό, εντάξει.) https://www.opel.gr/simply-electric/overview/get-started-maximise-range.html
Thanar Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 5 λεπτά πριν, kprimax είπε Διαβάζοντας αυτά , δεν θα αγόραζα αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Φαντάζομαι συμφωνούμε πως οι συμβουλές αυτές ισχύουν και για τα θερμικά αυτοκίνητα, έτσι; 1
kprimax Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Η διαφορά είναι πως σταματάς σε βενζινάδικο, σε ένα λεπτό έχεις γεμίσει και έφυγες...
Thanar Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, kprimax είπε Η διαφορά είναι πως σταματάς σε βενζινάδικο, σε ένα λεπτό έχεις γεμίσει και έφυγες... Σε ταξίδι, όντως. Γιατί για τις καθημερινές δραστηριότητες φεύγεις πάντοτε γεμάτος απ' το σπίτι. Επεξ/σία 8 Απριλίου 2021 από Thanar
totalius Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 2 ώρες πριν, Thanar είπε , αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις! Ναι κ καθε φορα που πατας λιγο γκαζι να σκεφτεσαι μην αδειασεις τη μπαταρια 1 1
telis Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 3 ώρες πριν, Thanar είπε Έχεις επίσης δίκιο, πως ότι ηλεκτρικό όχημα και να πάρεις, προωθείς την οικολογική μετακίνηση. Ταυτόχρονα όμως, σου προσφέρει και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις! Επίσης έχει και καταπληκτική μέση ωριαία ταχύτητα σε ταξίδι. Oh wait.... 1
korakios Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 1 ώρα πριν, Thanar είπε Σε ταξίδι, όντως. Γιατί για τις καθημερινές δραστηριότητες φεύγεις πάντοτε γεμάτος απ' το σπίτι. αν έχεις γκαράζ....
agnostos13 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Thanar είπε Έχεις δίκιο, αν πάρεις ένα καινούριο ηλεκτρικό, τότε το βασικό κίνητρο σίγουρα δεν θα είναι η οικονομία! Εάν πάρεις ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό όμως, αυτό αλλάζει. Έχεις επίσης δίκιο, πως ότι ηλεκτρικό όχημα και να πάρεις, προωθείς την οικολογική μετακίνηση. Ταυτόχρονα όμως, σου προσφέρει και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, αλλά και τη δυνατότητα να ξεφτιλίζεις πολύ-πολύ ακριβότερα θερμικά οχήματα με τις επιταχύνσεις! Στα λόγια...γιατί στην πράξη πάνω από 150-160 δεν θα μπορείς να πας με τα περισσότερα ενώ κατά βάση θα είσαι με το cruise control κλειδωμένο στα 110-120 προκειμένου να καταφέρεις να φτάσεις στον επόμενο φορτιστή... Επεξ/σία 8 Απριλίου 2021 από agnostos13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα