Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, arispz είπε

Η διαφορά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως την αυτονομία των 330km δεν την έδωσε ο κατασκευαστής, την έδωσε ο υπολογιστήςταξιδίου, η οποία προκύπτει με βάση την κατανάλωση που είχε στατελευταία χλμ χρήσης. 

Αν δεις με λίγο περισσότερη προσοχή το βίντεο θα διαπιστώσεις ότι ο τυπάς κάπου στο 0:25 κοιτάζει το καντράν του οχήματος και λέει κατά λέξη "αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο λέει ότι έχει αυτονομία για 334". Ε και εγώ με τη σειρά μου διευκρίνησα ότι αυτή την πληροφορία (range to empty: 334) την έδωσε το trip computer και όχι ο κατασκευαστής, και μάλιστα με βάση την κατανάλωση που είχε το αυτοκίνητο στα τελευταία χλμ που έχει διανύσει, διαφωνείς κάπου?

10 λεπτά πριν, arispz είπε

Δηλαδή όταν φορτίζεις το ηλεκτρικό δεν ακολουθείς το trip?

Όχι, και αυτό επειδή το trip το μόνο που ξέρει είναι η κατανάλωση που είχα πριν την φόρτιση, δεν γνωρίζει αν αμέσως μετά θα ταξιδέψω τάπα (αυτονομία ίσα που ξεπερνά τα 200km) ή αν θα κινηθώ χαλαρά μέσα στην πόλη (αυτονομία ίσως και κοντά στα 500km). Το trip το λαμβάνεις υπόψιν μόνο αν δεν έχεις ιδέα τι παίζει, μόνο αν είσαι εντελώς άσχετος.

16 λεπτά πριν, arispz είπε

Η ουσία στην ανάρτηση είναι ότι τα ηλεκτρικά έχουν μεγάλη πτώση στην αυτονομία τους για πολλούς λόγους, και δυστυχώς απέχουν πολύ από αυτά που αναφέρουν οι κατασκευαστές, και επανερχόμαστε στο κύριο θέμα ότι τα ηλεκτρικά έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν μέχρι να γίνουν σοβαρή επιλογή στην αυτοκίνηση.

Θα πρέπει να διευκρινίσεις πρώτα για ποια ακριβώς αυτονομία μιλάς. Τα νούμερα αυτονομίας που προκύπτουν από τις μετρήσεις κατανάλωσης βάση του νεώτερο πρωτοκόλλου WLPT είναι τουλάχιστον 6 (low, medium, high, extra high, combined, weight compined), και μάλιστα πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένες συνθήκες. Tώρα αν εσύ διαλέγεις από τα 6 αυτά νούμερα το πιο μεγάλο (το "αυτονομία έως τόσο" που μου έδειξες) και το συγκρίνεις με μία από τις χειρότερες συνθήκες όσον αφορά την κατανάλωση (ταξίδι με 130km/h σταθερά), τότε το πρόβλημα είναι η άκυρη σύγκριση που έκανες και όχι οι μετρήσεις βάση WLPT. Αν είναι να κάνουμε άκυρες συγκρίσεις τότε ας συγκρίνουμε το "αυτονομία από τόσο", έτσι θα διαπιστώσουμε το ακριβώς αντίθετο, ότι τα ηλεκτρικά έχουν πολύ μεγαλύτερη αυτονομία από όση ανακοινώνει ο κατασκευαστής.

ΥΓ: Θα μου εξηγήσεις τελικά πως ακριβώς "εκτέθηκα"?

Μάλλον εσύ εκτέθηκες που δεν πρόσεξες το "έως" στα νούμερα της αυτονομίας που βρήκες στο site της vw.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να που μαθαμε οτι με το να ταξιδευεις με μεγιστη ταχυτητα τα 130 χλμ που και που, ειναι το παω τάπα το εργαλειο😁

 

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, SeriesX είπε

Να που μαθαμε οτι με το να ταξιδευεις με μεγιστη ταχυτητα τα 130 χλμ που και που, ειναι τάπα

Να που μάθαμε ότι η κατανόηση του γραπτού λόγου που διαθέτεις είναι σχεδόν ανύπαρκτη!

Εγώ έγραψα πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αν το πας τάπα (τάπα = συνεχώς το πόδι στο πάτωμα = συνεχώς 160km/h) με το ζόρι θα βγάλει πάνω από 200km, καμία σχέση με το παραπάνω βίντεο που το πήγαινε σταθερά με 130 (έκοβε μόνο όπου δεν γινόταν αλλιώς) και έτσι του έβγαλε 164 + 70 = 234km.

Δεν φταίω εγώ αν άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Να που μάθαμε ότι η κατανόηση του γραπτού λόγου που διαθέτεις είναι σχεδόν ανύπαρκτη!

Εγώ έγραψα πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αν το πας τάπα (τάπα = συνεχώς το πόδι στο πάτωμα = συνεχώς 160km/h) με το ζόρι θα βγάλει πάνω από 200km, καμία σχέση με το παραπάνω βίντεο που το πήγαινε σταθερά με 130 (έκοβε μόνο όπου δεν γινόταν αλλιώς) και έτσι του έβγαλε 164 + 70 = 234km.

Δεν φταίω εγώ αν άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις.

με την υπαρχουσα τεχνολογια το ηλεκτρικο, ΠΟΤΕ δεν θα πιασει την ταχυτητα / αποσταση με ενος diesel και ο λογος οτι με την δομη της μιας ταχυτητας ο κινητηρας μαγνητης, μασαει τρελη ενεργεια. Καταπινει τις kwh.

Απο τα 130 χλμ στα 150 χλμ χρειαζεται 50% περισσοτερη kwh 

 

Απο 6 λεπτο και 20 δευτερολεπτο για την ποιοτητα του εσωτερικου στα φθηνα ηλεκτρικα.

Μιας και ειμαι κατοχος BMW ας πουμε τα παρακατω.

BMW iX3

2200 κιλα το οχημα

286 Hp @ 6000 rpm.

6.8 sec 0-100

180 χλμ τελικη ταχυτητα

αποσταση καλυψης 400 χλμ

BMW X3 25D (2000 κυβικα Diesel)

1750 κιλα το οχημα

231 Hp @ 4000 rpm.

6.8 sec 0-100

230 χλμ τελικη ταχυτητα

αποσταση καλυψης 1300 χλμ με 67 λιτρα ντεποζιτο (80 ευρω)

MW X3 M40D (3000 κυβικα Diesel)

2000 κιλα το οχημα

340 Hp @ 4400 rpm.

4.9 sec 0-100

250 χλμ τελικη ταχυτητα

αποσταση καλυψης 1170 χλμ με 67 λιτρα ντεποζιτο (80 ευρω)

 

Ποιος λογικος ανθρωπος θα παρει το iX3. 😝

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, telis είπε

Οι δηλωμένες από τον κατασκευαστή αυτονομίες είναι σαν τα "μέχρι 24Mbps" των παρόχων. Αν τα δεις ποτέ σφύρα μου

Για το δικο μου λεει 1380km με 50 λιτρα. Και τα εχω δει.

165341688_762721001346583_7075818299583461257_n.jpg.35ad543cdbd48c389765279cab16653b.jpg

Σκεψου οτι η μεση καταναλωση του οχηματος μου ειναι στα 4.5 λιτρα μετα απο 150.000 χλμ, δηλαδη 1.100+ χλμ μεση αυτονομια. Σε ταξiδακι τα 1.300 χλμ τα εχω στο τσεπακι και με clima. 

Diesel καταναλωσεις = Πραγματικες!

Βενζινη καταναλωσεις = μονο σε παρκαρισμενο 😁

 

BMW 730D (3.000 Κυβικα Diesel) = 1.500 χλμ με 78 λιτρα πετρελαιο και μεση ταχυτητα  100 χλμ 

Δηλαδη μεση καταναλωση, 5,2  λιτρα

 

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SeriesX είπε

με την υπαρχουσα τεχνολογια το ηλεκτρικο, ΠΟΤΕ δεν θα πιασει την ταχυτητα / αποσταση με ενος diesel και ο λογος οτι με την δομη της μιας ταχυτητας ο κινητηρας μαγνητης, μασαει τρελη ενεργεια. Καταπινει τις kwh.

Μάλλον σου διαφεύγει ότι η τεχνολογία των ηλεκτρικών δεν μένει στάσιμη, συνεχώς εξελίσσεται, σε αντίθεση με τα ντίζελ που οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αρχίζουν σιγά σιγά να τα εγκαταλείπουν.

54 λεπτά πριν, telis είπε

Οι δηλωμένες από τον κατασκευαστή αυτονομίες είναι σαν τα "μέχρι 24Mbps" των παρόχων. Αν τα δεις ποτέ σφύρα μου

Αν κάποιος διαβάζει "μέχρι 24" και αγνοεί το "μέχρι", το μόνο πρόβλημα είναι στην αντίληψη του.

Έτσι ακριβώς και ο φίλος παραπάνω, δεν του φταίει ο κατασκευαστής αν είδε "έως 425 km (WLTP)" και φαντάστηκε ότι τόση αυτονομία θα έχει σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

Δες τι καταναλώσεις έχει βάση WLTP ένα αυτοκίνητο που έχουμε στην οικογένεια, yaris hybrid 2018:

image.png.92c742343ecb4c437906ef432fd1c7d6.png

με δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ είναι 36 λίτρα η μέγιστη αυτονομία είναι 950km. Εμένα όμως στις συνθήκες και με τον τρόπο που εγώ οδηγώ μου βγάζει μόνο 800 με μέση κατανάλωση 4,5km/100km, άρα η toyota που ισχυρίζεται ότι η αυτονομία είναι έως 950km με κορόιδεψε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μάλλον σου διαφεύγει ότι η τεχνολογία των ηλεκτρικών δεν μένει στάσιμη, συνεχώς εξελίσσεται, σε αντίθεση με τα ντίζελ που οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αρχίζουν σιγά σιγά να τα εγκαταλείπουν.

Αν κάποιος διαβάζει "μέχρι 24" και αγνοεί το "μέχρι", το μόνο πρόβλημα είναι στην αντίληψη του.

Έτσι ακριβώς και ο φίλος παραπάνω, δεν του φταίει ο κατασκευαστής αν είδε "έως 425 km (WLTP)" και φαντάστηκε ότι τόση αυτονομία θα έχει σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

Δες τι καταναλώσεις έχει βάση WLTP ένα αυτοκίνητο που έχουμε στην οικογένεια, yaris hybrid 2018:

image.png.92c742343ecb4c437906ef432fd1c7d6.png

με δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ είναι 36 λίτρα η μέγιστη αυτονομία είναι 950km. Εμένα όμως στις συνθήκες και με τον τρόπο που εγώ οδηγώ μου βγάζει μόνο 800 με μέση κατανάλωση 4,5km/100km, άρα η toyota που ισχυρίζεται ότι η αυτονομία είναι έως 950km με κορόιδεψε?

Καλα οτι σε κοροιδεψε η Toyota ειναι δεδομενο... Σου λέει κανε οικονομια και σου πουλαει χελωνες με service ανα 10.000-15.000 χλμ. Να δεις γελιο που ριχνω με C-HR. 

 

Μετα απο 313 χλμ: 313x4x1.20= 15 ευρω και με κλιματισμο. Με αλλα 38 λιτρα στην δεξαμενη! Σκεψου οτι ξεκινησα απο Αθηνα και περασα απο ολο το κεντρο. Αμα το βαλέις κατω θα πιασω την 1300 χλμ για πλακα....

Κανε υπολογισμο και βγαλε τα χιλιομετρα που κανει το diesel.

165944633_482522659551484_7259203845159945872_n.jpg.f93ad3017f6effdd422332d195ad7220.jpg

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, SeriesX είπε

με την υπαρχουσα τεχνολογια το ηλεκτρικο, ΠΟΤΕ δεν θα πιασει την ταχυτητα / αποσταση με ενος diesel και ο λογος οτι με την δομη της μιας ταχυτητας ο κινητηρας μαγνητης, μασαει τρελη ενεργεια. Καταπινει τις kwh.

Απο τα 130 χλμ στα 150 χλμ χρειαζεται 50% περισσοτερη kwh 

 

Απο 6 λεπτο και 20 δευτερολεπτο για την ποιοτητα του εσωτερικου στα φθηνα ηλεκτρικα.

Μιας και ειμαι κατοχος BMW ας πουμε τα παρακατω.

BMW iX3

2200 κιλα το οχημα

286 Hp @ 6000 rpm.

6.8 sec 0-100

180 χλμ τελικη ταχυτητα

αποσταση καλυψης 400 χλμ

BMW X3 25D (2000 κυβικα Diesel)

1750 κιλα το οχημα

231 Hp @ 4000 rpm.

6.8 sec 0-100

230 χλμ τελικη ταχυτητα

αποσταση καλυψης 1300 χλμ με 67 λιτρα ντεποζιτο (80 ευρω)

MW X3 M40D (3000 κυβικα Diesel)

2000 κιλα το οχημα

340 Hp @ 4400 rpm.

4.9 sec 0-100

250 χλμ τελικη ταχυτητα

αποσταση καλυψης 1170 χλμ με 67 λιτρα ντεποζιτο (80 ευρω)

 

Ποιος λογικος ανθρωπος θα παρει το iX3. 😝

Κανενας, και δεν το καταλαβαινουν αυτο τα fanboys! τους το εξηγουμε (δηλαδη κανουμε quote τις αυτοκινητοβιομηχανιες) οτι η ηλεκτροκινηση ειναι μονο και μονο για να μειώσουν την ληστρικη φορολογια των ρυπων!

Οταν με 20,000 αγοραζεις diesel τελευταιας τεχνολογιας με αυτονομιες πανω απο 1000 χλμ, επιταχυνσης λογω turbo/ροπης αλλα και τελικες ανω των 180 χλμ γιατι να επενδυσεις σε ηλεκτρικο, οταν η τεχνολογια των ηλεκτρικων δεν εχει αναπτυχθει? και θα γινεις εσυ ο "επενδυτης" χωρις πραγματικο οφελος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Καλα οτι σε κοροιδεψε η Toyota ειναι δεδομενο... Σου λέει κανε οικονομια και σου πουλαει χελωνες με service ανα 10.000-15.000 χλμ. Να δεις γελιο που ριχνω με C-HR. 

Επέτρεψε μου να γνωρίζω καλύτερα από σένα αν η οικονομία που έχω είναι αυτή που περίμενα ή όχι.

16 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Μετα απο 313 χλμ: 313x4x1.20= 15 ευρω και με κλιματισμο. Με αλλα 38 λιτρα στην δεξαμενη! Σκεψου οτι ξεκινησα απο Αθηνα και περασα απο ολο το κεντρο. Αμα το βαλέις κατω θα πιασω την 1300 χλμ για πλακα....

Κανε υπολογισμο και βγαλε τα χιλιομετρα που κανει το diesel.

165944633_482522659551484_7259203845159945872_n.jpg.f93ad3017f6effdd422332d195ad7220.jpg

Με βάση την μέση ταχύτητα 87km/h που μας δείχνεις είναι προφανές ότι η πλειοψηφία των χλμ έγινε σε εθνική οδό.

Αν έκανες όλα τα χλμ μέσα στην πόλη όπως το δουλεύω εγώ, μάλλον τα διπλά θα έκαιγες από όσα καίω εγώ, άσε που θα σου είχαν μπουκώσει όλα τα φίλτρα.

ΥΓ: τέλος το off topic από μένα, δεν είναι εδώ το κατάλληλο θέμα συζήτησης για τον Μαλκότση που έχεις στον χώρο του κινητήρα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το βασικο να βγαλει η Ν.Δ. την φορολογια του 2.0. Μετα το diesel, θα ειναι μονοδρομος!

Τα νεα γερμανικα 2.0 diesel θα σου προσφερουν 150-190 αλογα με 35-45 κιλα ροπης με καταναλωσεις 3,8-4.2 σε WLTP.

Εξελιξη στα diesel ? Με τα νεα μοτερ, θα ειναι 20 χρονια μπροστα. 😁

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, NT1G είπε

Γενικά το τελικές πάνω από 180 km/h των συμβατικών τι επιχείρημα είναι; Εκτός και αν γράφετε από Γερμανία.

Αθηνων - Λαμιας το 200αρι εαν δεν το εχεις, σε πατησαν! 😁

19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 

Αν έκανες όλα τα χλμ μέσα στην πόλη όπως το δουλεύω εγώ, μάλλον τα διπλά θα έκαιγες από όσα καίω εγώ, άσε που θα σου είχαν μπουκώσει όλα τα φίλτρα.

Τα τριπλα θα εκαιγα.... 😂

Τι παραπληροφορηση απο τον γκοσμακι... 😁

Στη πολη πανω απο 5.0 δεν καιω. (σε ορους βενζινης 4,2 λιτρα)

Μια διαδρομη, με 10 χλμ Αθηνα και 43 χλμ εκτος Αθηνας = 3,6 λιτρα (με ορους βενζινης 3 λιτρα 🤣)

84083936_172305370666138_2815793744807198720_n.jpg.3c4ebc7796cac544a03b1bc4d343b624.jpg

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο θέμα κατανάλωση παίζει τεράστιο ρόλο ο τρόπος οδήγησης. Αν είσαι νευρικός στο Γκάζι τελείωσαν όλα. Επίσης τι τεράστια μπαρουφα το ντίζελ =πραγματικές καταναλώσεις ενώ η νεζινη όχι. Απλά όσο μεγαλύτερο το μοτέρ τόσο το δουλεύουμε σε ήρεμες και ιδανικές συνθήκες και ως εκ θαύματος τα περισσότερα ντίζελ έχουν κατά μέσο όρο μεγαλύτερα μοτέρ από τα αντίστοιχα βενζίνης οπότε πλησιάζουν ευκολότερα στις ευνοϊκές ανακοινομενες τιμές.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...