Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Thanar είπε

Δεν ξέρω ποιος είναι το ανέκδοτο στη συζήτηση, αυτά που γράφω παραπάνω, ή εσύ που τα αμφισβητείς. Αυτό που ξέρω όμως είναι, πως στο σπίτι μου έχω 10kW φωτοβολταϊκά εδώ και 10 χρόνια (που σημαίνει πως ΔΕΝ πληρώνω για το ρεύμα ούτε δεκάρα), ενώ συμμετέχω σε Ενεργειακή Κοινότητα με περίπου 10ΜW  έργα ΑΠΕ σε εξέλιξη.

Η ηλεκτρική ενέργεια σύντομα (σίγουρα μέχρι το 2030) θα είναι ΔΩΡΕΑΝ σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα. Σε κάποια άλλα θα πληρώνεις ακριβά, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα ακόμη και από ιδιώτες να σε πληρώνουν για να καταναλώνεις.

Συγχαρητήρια...

Και εγώ έχω ένα θείο που πήρε επιδότηση και γέμισε το χωράφι του φωτοβολταϊκά!

Ας δούμε τώρα και με το υπόλοιπο 99,9% των Ελλήνων που δεν πήραν τέτοιες επιδοτήσεις τι γίνεται ωστέ να κοιτάμε το δάσος και όχι το δέντρο.

 

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Η αντιφαση ειναι να λες οτι θα πληγει το ΑΕΠ με τα ηλεκτρικα(αφηνεται στην κριση του αναγνωστη αυτο) και πιο μετα να γραφεις οτι θα μπουν αλλοι φοροι για τα ηλεκτρικα και δεν θα χαθουν εσοδα.

Ε δεν μπορουν να ισχυουν και τα 2. Ή το ενα ή το αλλο.
 

Εντελώς άσχετο το ένα με το άλλο όμως...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, korakios είπε

χμμμμ , όχι απαραίτητα στην Ελλάδα

αφου τα ηλεκτρικά ρεύμα θα καίνε ,όχι παράγωγο πετρελαίου . Βέβαια θα γίνει αντιστάθμιση της χασούρας

καθε χρονο μεγαλωνει ο στολος τον οχηματων κατα ενα ποσοστο θα συνεχισει να μεγαλωνει, αλλα ενα ποσοστο απο αυτο θα μετατεθει στην ηλεκτροκινηση, η καταναλωση των υγρων καυσιμων το 2019 σε σχεση με το 2018 (στατιστικη υπηρεσια) αυξηθηκε κατα 3.8%

Για καθε κυβερνηση τα εσοδα απο την φορολογια των υγρων καυσιμων ειναι συγκεκριμενα. Δεν θα τα χασει (δεν ειναι ηλιθιοι), οταν ερθει η στιγμη και η αυξηση μειωθει η μηδενιστεί, τοτε θα φορολογηθεί και η ηλεκτροκινηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, korakios είπε

τζάμπα τα έβαλες ?

????????

Σε εμενα κοστισαν περι τα 15.000€ , με ετησια αρχικη αποδοση περι τα 6.000€.
Αποσβεση εγινε δηλαδη στα 2,5 χρονια και εδω και 5 χρονια ειναι καθαρο κερδος περι 400€/μηνα αν θυμαμαι καλα(γιατι εχει αλλαξει η τιμη πωλησης).

Αυτα χωρις επιδοτηση εγκαταστασης, χωραφια κλπ που γραφτηκαν.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, korakios είπε

χμμμμ , όχι απαραίτητα στην Ελλάδα

αφου τα ηλεκτρικά ρεύμα θα καίνε ,όχι παράγωγο πετρελαίου . Βέβαια θα γίνει αντιστάθμιση της χασούρας

καθε χρονο αυξανονται τα οχηματα, θα συνεχίσουν να αυξανονται αλλα το ποσοστο αυξησεις θα ειναι στην ηλεκτροκινηση (ευσεβεις ποθος) επισης η καταναλωση υγρων καυσιμων ειχε αυξηση προ covid στο 4%. Οταν το ποσοστο μειωθει τοτε θα φορολογηθεί η ηλεκτροκινηση (εξαρταται και απο το τεραστιο δημοσιο χρεος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, korakios είπε

οκ, σεβαστή η άποψή σου , εγώ το θεωρώ αλληλένδετο ....

Εδω εισαι:

6 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Για καθε κυβερνηση τα εσοδα απο την φορολογια των υγρων καυσιμων ειναι συγκεκριμενα. Δεν θα τα χασει (δεν ειναι ηλιθιοι), οταν ερθει η στιγμη και η αυξηση μειωθει η μηδενιστεί, τοτε θα φορολογηθεί και η ηλεκτροκινηση.

------------------------

5 λεπτά πριν, korakios είπε

οκ, σεβαστή η άποψή σου , εγώ το θεωρώ αλληλένδετο ....

Ο ενας το θεωρει αλληλενδετο, ο αλλος εντελως ασχετο το ενα με το αλλο.

7 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Εντελώς άσχετο το ένα με το άλλο όμως...

Οι αντιφασεις που λεγαμε.

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

καθε χρονο μεγαλωνει ο στολος τον οχηματων κατα ενα ποσοστο θα συνεχισει να μεγαλωνει, αλλα ενα ποσοστο απο αυτο θα μετατεθει στην ηλεκτροκινηση, η καταναλωση των υγρων καυσιμων το 2019 σε σχεση με το 2018 (στατιστικη υπηρεσια) αυξηθηκε κατα 3.8%

εννοείς ανεξάρτητα ηλεκτροκίνησης , οτι για ένα διάστημα πάλι θα αυξάνεται η ζήτηση ? κάπου σε έχασα !

Edit: με κάλυψες παρακάτω

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Σε εμενα κοστισαν περι τα 15.000€ , με ετησια αρχικη αποδοση περι τα 6.000€.
Αποσβεση εγινε δηλαδη στα 2,5 χρονια και εδω και 5 χρονια ειναι καθαρο κερδος περι 400€/μηνα αν θυμαμαι καλα(γιατι εχει αλλαξει η τιμη πωλησης).

επειδή (παίζει να το έχω αναφέρει) βάλανε στη γειτονιά μου δύο , μετά τη δεκαετία κάνανε απόσβεση . Βέβαια επειδή δεν το έχω ψάξει ο ίδιος δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω

Όμως όπως με το πάρκινγκ αφορά συγκεκριμένα άτομα ....

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Εδω εισαι:

ε, ναι , αυτό είπα οτι πιστεύω , οτι θα μετακυλίσει η φορολογία στα ηλεκτρικά (και γενικότερα) για να ισορροπήσει .

Έστω αύριο όλοι ξυπνάνε έχοντας ένα αμάξι που δε χρειάζεται καν ρεύμα. Μεθαύριο θα αυξηθεί ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ κτλ κτλ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, korakios είπε

επειδή (παίζει να το έχω αναφέρει) βάλανε στη γειτονιά μου δύο , μετά τη δεκαετία κάνανε απόσβεση . Βέβαια επειδή δεν το έχω ψάξει ο ίδιος δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω.

Δεν παιζει να χρειαστηκε δεκαετια(που και παλι ειναι καλη επενδυση γιατι μετα εχεις σχεδον καθαρο κερδος).
Για αυτους οπως οι γειτονες σου που το εκαναν τοσα χρονια πριν, η τιμή πώλησης στη ΔΕΗ της κιλοβατώρας ηταν 0,55 Ευρώ.
Στην Κεντρική Ελλάδα η ηλεκτρική ενέργεια που παράγει 1kW  φωτοβολταϊκών είναι από 1.200 έως 1.300 kWh κάθε έτος.
Δηλαδη, για 10kw συστημα ειναι 12.000-13.000kWh(ας πουμε 12.500).

12.500 * 0,55=6875€/ετος.

Αυτα ισχυαν για τα πρωτα ετη που η τιμη πωλησης ηταν υψηλη(0.55€/kWh ενω τωρα ειναι 0.295€/kWh για αυτους που ειχαν πριν 0.55€/kWh, ενω για καινουριους ειναι 0,08€/kWh).

 

Εδω πχ και σχετικες μελετες:
https://www.helapco.gr/ims/file/oikiaka/pv_profits_jan2011.pdf

image.png.30efc9edbb4bc87286e6b6a7e7b26ec0.png

 

image.png.cefcfafd335adf38bd32ab05155dc66d.png

 

16 λεπτά πριν, korakios είπε

ε, ναι , αυτό είπα οτι πιστεύω , οτι θα μετακυλίσει η φορολογία στα ηλεκτρικά (και γενικότερα) για να ισορροπήσει .

Έστω αύριο όλοι ξυπνάνε έχοντας ένα αμάξι που δε χρειάζεται καν ρεύμα. Μεθαύριο θα αυξηθεί ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ κτλ κτλ....

Αν γινει αυτο(που προσωπικα θεωρω οτι θα γινει), τοτε αυτοματα δεν θα πληγει η οικονομια οπως λανθασμενα αναφερθηκε, γιατι ο ιδιος λες οτι θα ισορροπησει με αλλους φορους.

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, haHa είπε

Αν γινει αυτο(που προσωπικα θεωρω οτι θα γινει), τοτε αυτοματα δεν θα πληγει η οικονομια οπως λανθασμενα αναφερθηκε, γιατι ο ιδιος λες οτι θα ισορροπησει με αλλους φορους.

Ειλικρινά με έκαψες .

Αν θες να πεις οτι δεν πλήττεται η οικονομία επειδή φορολογεί απο αλλού ,οκ ...όπως το βλέπει ο καθένας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, haHa είπε

Οι αντιφασεις που λεγαμε.

Που είναι οι αντιφάσεις ακριβώς;

26 λεπτά πριν, haHa είπε

Αν γινει αυτο(που προσωπικα θεωρω οτι θα γινει), τοτε αυτοματα δεν θα πληγει η οικονομια οπως λανθασμενα αναφερθηκε, γιατι ο ιδιος λες οτι θα ισορροπησει με αλλους φορους.

Μπερδεύεις το βόλεϊ με το τρόλεϊ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, korakios είπε

Ειλικρινά με έκαψες .

Αν θες να πεις οτι δεν πλήττεται η οικονομία επειδή φορολογεί απο αλλού ,οκ ...όπως το βλέπει ο καθένας

Γραφεις οτι ειναι αλληλενδετα:

1 ώρα πριν, korakios είπε

οκ, σεβαστή η άποψή σου , εγώ το θεωρώ αλληλένδετο ....

Ο συμφορουμιτης ομως τα θεωρει ασχετα:

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Εντελώς άσχετο το ένα με το άλλο όμως...

Συνεχεις αντιφασεις, εκτος αν θεωρουμε οτι 'αλληλενδετο' και 'ασχετο' σημαινουν το ιδιο και δεν εχουν σχεδον αντιθετη εννοια.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λύση έρχεται με car sharing, car pooling και car on demand

Προβλέπει το κράτος οτι μιας και δε θα έχουμε αυτοκίνητα στο τέλος , θα μας χρειαστεί 😁

https://www.caroto.gr/2021/03/16/μετατροπή-συμβατικών-οχημάτων-σε-ηλε/

Τώρα γράφει και για μετατροπή σε ηλεκτρικό (περίπου 10 χιλιάρικα όσο έψαξα)

και υδρογόνου (δε μπορώ να καταλάβω που θα γεμίζει κάποιος) 

Ίσως να ενδιαφέρει κάποιον , απο το να πάρει πχ μεταχειρισμένο με πεσμένη μπαταρία να κάνει μετατροπή ...στην Ελλάδα δεν ξέρω τι παίζει απο εταιρίες αλλά μιας και παθών με ηλεκτρικό ποδήλατο* θα έλεγα να μη βιαστεί

Spoiler

*όσοι αγοράσανε ηλεκτρικά ποδήλατα χρόνια πριν ή πρόσφατα απο ebay και φυσικά δεν έχουν χαρτιά απο την υποχρεωτική πλέον πιστοποίηση,  το κράτος τους ανταμείβει με ένα έτος φυλάκισης και δέκα χιλιαρικάκια πρόστιμο ,σε περίπτωση στραβής . Σε αμάξι δε μπορώ να φανταστώ τι θα σκεφτούν....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, korakios είπε

Η λύση έρχεται με car sharing, car pooling και car on demand

Προβλέπει το κράτος οτι μιας και δε θα έχουμε αυτοκίνητα στο τέλος , θα μας χρειαστεί 😁

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

*όσοι αγοράσανε ηλεκτρικά ποδήλατα χρόνια πριν ή πρόσφατα απο ebay και φυσικά δεν έχουν χαρτιά απο την υποχρεωτική πλέον πιστοποίηση,  το κράτος τους ανταμείβει με ένα έτος φυλάκισης και δέκα χιλιαρικάκια πρόστιμο ,σε περίπτωση στραβής . Σε αμάξι δε μπορώ να φανταστώ τι θα σκεφτούν....

 

Είδαμε πόσο (δεν) περπάτησε και η Uber στην Ελλάδα με ένα κάρο περιορισμούς και τα ταξί απέναντι.

30 λεπτά πριν, korakios είπε

Τώρα γράφει και για μετατροπή σε ηλεκτρικό (περίπου 10 χιλιάρικα όσο έψαξα)

και υδρογόνου (δε μπορώ να καταλάβω που θα γεμίζει κάποιος) 

Ίσως να ενδιαφέρει κάποιον , απο το να πάρει πχ μεταχειρισμένο με πεσμένη μπαταρία να κάνει μετατροπή ...στην Ελλάδα δεν ξέρω τι παίζει απο εταιρίες αλλά μιας και παθών με ηλεκτρικό ποδήλατο* θα έλεγα να μη βιαστεί

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

*όσοι αγοράσανε ηλεκτρικά ποδήλατα χρόνια πριν ή πρόσφατα απο ebay και φυσικά δεν έχουν χαρτιά απο την υποχρεωτική πλέον πιστοποίηση,  το κράτος τους ανταμείβει με ένα έτος φυλάκισης και δέκα χιλιαρικάκια πρόστιμο ,σε περίπτωση στραβής . Σε αμάξι δε μπορώ να φανταστώ τι θα σκεφτούν....

 

Όσο για τον εξηλεκτρισμό συμβατών αυτοκινήτων θα ήταν μια καλή ιδέα...για άλλες χώρες, γιατί στην Ελλάδα δεν έχουν δώσει άδεια ούτε στην RCH ακόμα.

Και θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση αν εμπλακούμε σοβαρά ως χώρα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης έστω και με τις μετρατροπές, αλλά πολύ φοβάμαι οτι το έχουμε χάσει και αυτό το τρένο πριν καν ξεκινήσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Και θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση αν εμπλακούμε σοβαρά ως χώρα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης έστω και με τις μετρατροπές, αλλά πολύ φοβάμαι οτι το έχουμε χάσει και αυτό το τρένο πριν καν ξεκινήσει...

Δεν συμφέρει. Η μετατροπή ενός Corsa σε ηλεκτρικό με εμβέλεια 300km, θα σου βγεί όσο ένα καινούριο model 3!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...