Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτά πριν, Thanar είπε

Mιλάμε για αστικές συγκοινωνίες Κίνας στη Shengen πόλη - πυρήνα της εκβιομηχάνισης όπου στήνουν ουρανοξύστη σε 3 μήνες και οι συγκοινωνίες είναι κρατικές (με κράτος που έχει τρις σε πλεόνασμα προϋπολογισμού) και την ταχύτερη (ακόμη) οικονομική ανάπτυξη στον πλανήτη. Αν το είπε η τοπική επιτροπή του ΚΚΚ έγινε σε dt χρόνο (εξάλλου δική τους είναι και η τεχνολογία και η παραγωγή).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 λεπτά πριν, Thanar είπε

αν εννοείς για το άρθρο με τα μαξιλάρια που έχει πιο κάτω , σόρυ μπερδεύτηκα, τώρα το είδα....είναι ενδιαφέρον και συσχετίζεται περισσότερο με το θέμα της ηλεκτροκίνησης.... 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, kalmik είπε

 

Από το autotriti.gr τους 4τροχούς κλπ. διαβάσαμε προχθές

Η Ελλάδα και άλλες οκτώ χώρες ζητούν από την Κομισιόν σκληρότερα (!!) όρια ρύπων για τα νέα αυτοκίνητα, επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων και συγκεκριμένη ημερομηνία που θα απαγορευτεί η πώληση νέων αυτοκινήτων με μοτέρ βενζίνης και diesel.

Να οριστεί από την Eυρωπαική Επιτροπή η ημερομηνία που θα καταργηθούν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel ζητούν εννέα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανάμεσά τους και η Ελλάδα.

Οι εννέα χώρες, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, έχουν στείλει επιστολή στην Κομισιόν για να παρθούν ριζοσπαστικές πολιτικές για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων που παράγονται από τις μεταφορές. Στο πλάνο που ζητούν, θέλουν να περιληφθεί μια συγκεκριμένη ημερομηνία, μετά το πέρας της οποίας, θα απαγορευτεί η πώληση επιβατικών και ελαφριών επαγγελματικών αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου. Οι εννέα χώρες είναι η Δανία, η Ολλανδία, η Ελλάδα, η Αυστρία, το Βέλγιο, η Ιρλανδία, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο και η Μάλτα.

........

Η ομάδα των 9 χωρών πιέζει για να μπουν πιο αυστηρά όρια στις εκπομπές ρύπων που θα παράγουν τα νέα αυτοκίνητα, θέλει να γίνουν μεγαλύτερες επενδύσεις στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και προτείνει επίσης να πάρει, όποια χώρα το επιθυμεί, την πρωτοβουλία και να σταματήσει την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel εντός των συνόρων της.
 

 

Το διαβάζω και παραξενεύομαι, εκπλήττομαι, και συγχίζομαι. Πιέζει η ...ψωροκώσταινα που έχει το χαμηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα λίγο πάνω από Βουλγαρία και Ρουμανία πλέον μετά τα μνημόνια, με τους βασικούς των 500 ευρώ, με 25% ανεργία με τους πολίτες καταταλαιπωρημένους από την φτωχοποίηση και τον κορωνοϊό για ηλεκτροκίνηση πριν την ώρα της.

  • Λες και οι πολίτες έχουν την οικονομική άνεση να δώσουν 25.000-30.000 ευρώ ο καθένας για ηλεκτρικό.
  • Λές και έχει υποδομές για ηλεκτροκίνηησ (ή μήπως χαλαρά πιστεύουν ότι θα μας χαρίσει τα κόστη η Κομισιόν)
  • Λες και τα ευρωπαϊκά ταμεία θα ανοίξουν διάπλατα για επιδοτήσεις 50% για αγορά ηλεκτρικών (όταν δίνουν με το σταγονόμετρο ενισχύσεις στις επιμέρους οικονομίες να μείνουν ζωντανές στην λαίλαπα του Covid)
  • Λες και έχουμε λυμένα τα οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά μας (τεράστια προβλήματα)
  • Μου θυμίζουν την Αντουανέτα να λεέι ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΩΜΙ ΑΣ ΦΑΝΕ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ
 

Δύο σενάρια βλέπω αν ισχύει το παραπάνω, ή κυνηγάνε επιδοτήσεις ή λειτουργούν ως λαγοί για συγκεκριμένα συμφέροντα...ή συνδυασμός των δύο προηγούμενων!

ΥΓ. Η Tesla πχ πιέζει για εγκατάσταση δικτύου ταχυφορτιστών της σε διάφορες χώρες της Ευρώπης, ποιός ξέρει παράλληλα τι μπορεί να τους τάζει...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Η Tesla πχ πιέζει για εγκατάσταση δικτύου ταχυφορτιστών της σε διάφορες χώρες της Ευρώπης, ποιός ξέρει παράλληλα τι μπορεί να τους τάζει...

Όλους τους ταχυφορτιστές της η Tesla παγκοσμίως τους εγκαθιστά με δικά ΤΗΣ έξοδα. Δεν περιμένει κάποια υπουργική απόφαση για... επιδοτήσεις!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαγκες να ρωτήσω κάτι και εγω που μέχρι πριν μερικά χρόνια δεν πίστευα καν ότι τα ηλεκτρικά θα έρθουν Ελλάδα. Το κράτος εισπράτει τεράστια ποσά μέσα από την υπερφορολόγηση των καυσίμων( όλοι ξέρουμε ότι η φορολόγια στη βενζίνη είναι γύρω στο 70%. Αν στραφεί το 50%+ του κόσμου στην ηλεκτροκίνηση το κράτος από που θα βρει αυτά τα χρήματα που θα χάσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Noname96 είπε

Αν στραφεί το 50%+ του κόσμου στην ηλεκτροκίνηση το κράτος από που θα βρει αυτά τα χρήματα που θα χάσει.

Εννοείται πως το κράτος θα βρει να αντλήσει τα κεφάλαια που θα του λείψουν. Κατά πάσα πιθανότητα από έναν νέο φόρο προς τα ηλεκτροκίνητα. Αυτό όμως θα γίνει όταν το 50%+ στραφεί προς την Ηλεκτροκίνηση. Μέχρι τότε, οι "early adopters" θα έχουμε να "διαφημίζουμε" πως γλιτώνουμε λεφτά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Noname96 είπε

Αν στραφεί το 50%+ του κόσμου στην ηλεκτροκίνηση το κράτος από που θα βρει αυτά τα χρήματα που θα χάσει. 

Υποθετικό το 50% πάντα ,εκτός αν αλλάξει το κόστος των ηλεκτρικών και δημιουργηθεί με κάποιο μαγικό τρόπο άμεσα υποδομή.

 

Τα χρήματα μπορεί να τα πάρει

απο φορολόγηση κέντρων ταχυφόρτισης (θα βάλει ταρίφα)

γενικότερη αύξηση της κιλοβατώρας (και του νοικοκυριού)

γενικότερη αύξηση της φορολογίας

τέλη κυκλοφορίας και στα ηλεκτρικά

αύξηση τελών κυκλοφορίας στα θερμικα

αύξηση στα δημοτικά τέλη

Υπάρχουν τρόποι δηλαδή , μην αγχώνεσαι 😁

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

Μέχρι τότε, οι "early adopters" θα έχουμε να "διαφημίζουμε" πως γλιτώνουμε λεφτά.

ένα ηλεκτρικό μεταχειρισμένο χωρίς αυτονομία , με μπαταρίες κόστους ενός ολόκληρου αυτοκινήτου ,δεν είναι απόσβεση ...ο καθένας το βλέπει και κρίνει ανάλογα την "απόσβεση"...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Noname96 είπε

Μαγκες να ρωτήσω κάτι και εγω που μέχρι πριν μερικά χρόνια δεν πίστευα καν ότι τα ηλεκτρικά θα έρθουν Ελλάδα. Το κράτος εισπράτει τεράστια ποσά μέσα από την υπερφορολόγηση των καυσίμων( όλοι ξέρουμε ότι η φορολόγια στη βενζίνη είναι γύρω στο 70%. Αν στραφεί το 50%+ του κόσμου στην ηλεκτροκίνηση το κράτος από που θα βρει αυτά τα χρήματα που θα χάσει. 

Σιγουρα θα πρεπει να βρει απο αλλου εσοδα, αλλα ταυτοχρονα θα εξοικονομει το ιδιο το κρατος απο διαφορες αλλες πηγες αν στραφει πολυς κοσμος στην ηλεκτροκινηση.
Αρχικα, οσο κι αν σου ακουγεται περιεργο, θα ειναι μεγαλο το κερδος γιατι δεν θα χανονται τοσα χρηματα απο νοσηλειες(και προωρους θανατους) λογω των ρυπων που παραγουν τα αυτοκινητα με κινητηρες εσωτερικης καυσης. Υπαρχουν απειρες τετοιες μελετες.
Επισης, θα μειωθει η ενεργειακη εξαρτηση της χωρας για εισαγωγη υγρων καυσιμων κατι που ειναι πολυ σημαντικο για καθε χωρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

αλλα ταυτοχρονα θα εξοικονομει το ιδιο το κρατος απο διαφορες αλλες πηγες αν στραφει πολυς κοσμος στην ηλεκτροκινηση.

έστω αύριο όλοι είχαμε ηλεκτρικά , πως θα εξοικονομήσει ακριβώς το κράτος ?

3 λεπτά πριν, haHa είπε

θα ειναι μεγαλο το κερδος γιατι δεν θα χανονται τοσα χρηματα απο νοσηλειες(και προωρους θανατους) λογω των ρυπων που παραγουν τα αυτοκινητα με κινητηρες εσωτερικης καυσης. Υπαρχουν απειρες τετοιες μελετες.

Δε διαφωνώ , αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα προέρχεται απο βιομηχανίες σε αστικά κέντρα (πχ Βόλος τσιμεντάδικο), σίγουρα θα συμβάλλει αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Επισης, θα μειωθει η ενεργειακη εξαρτηση της χωρας για εισαγωγη υγρων καυσιμων κατι που ειναι πολυ σημαντικο για καθε χωρα.

είναι προϊόν που εισάγεται ,αλλά αποδίδει κέρδη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, haHa είπε

Σιγουρα θα πρεπει να βρει απο αλλου εσοδα, αλλα ταυτοχρονα θα εξοικονομει το ιδιο το κρατος απο διαφορες αλλες πηγες αν στραφει πολυς κοσμος στην ηλεκτροκινηση.
Αρχικα, οσο κι αν σου ακουγεται περιεργο, θα ειναι μεγαλο το κερδος γιατι δεν θα χανονται τοσα χρηματα απο νοσηλειες(και προωρους θανατους) λογω των ρυπων που παραγουν τα αυτοκινητα με κινητηρες εσωτερικης καυσης. Υπαρχουν απειρες τετοιες μελετες.
Επισης, θα μειωθει η ενεργειακη εξαρτηση της χωρας για εισαγωγη υγρων καυσιμων κατι που ειναι πολυ σημαντικο για καθε χωρα.

Αυτό που λες με τους θανάτους από ρύπους, είναι ευχολόγιο για την χώρα. Τα χρήματα από τα υπάρχοντα καύσιμα μπαίνουν ζεστά στα ταμεία του προ πολλού χρεοκοπημένου κράτους. Σιγά μην κάνουν cost benefit analysis για την μετρήσουν την καλύτερη γενική υγεία του πληθυσμού σε βάθος χρόνου, για να πούνε ότι τελικά συμφέρει. Και μέχρι τότε την τρύπα στα έσοδα πως θα την καλύψουν. Στο μεταξύ, λες να θέλει το κράτος να έχει μεγαλύτερο μ.ο. ηλικίας και να πληρώνει συντάξεις σε υπέργηρους;  

Η δε ενεργειακή εξάρτηση της χώρας, δεν εξαρτάται από εμάς, μιας και αυτοί που κυβερνούν από μεταπολίτευση και πέρα, είναι καθαρά ανδρείκελα των ξένων. Αν θέλουν οι ξένοι να πουλάνε ορυκτά καύσιμα, η χώρα θα ακολουθεί σαν τα lemmings.

Θα αυξήσουν το ρεύμα τόσο που θα βγάλουν την χασούρα από τα ορυκτά καύσιμα με αυτόν τον τρόπο. Και μάλιστα η αύξηση προφανώς θα συμπαρασύρει και την γενική τιμή του ρεύματος και θα βγούνε και κερδισμένοι από επάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι κι ότι η ηλεκτροπαραγωγή είναι καμιά φτηνή διαδικασία ή μειώνει την ενεργειακή εξάρτηση από τρίτες χώρες.

Και μόνο το κόστος των ανεμογεννητριών που σα να μη φτάνει που είναι μεγάλο
αλλά θέλουν και ανανέωση κάθε 20 χρόνια...
Ήδη κάτι τέλη για ανανεώσιμες που προπληρώνουμε στους λογαριασμούς ή κάτι κρατικές επιδοτήσεις,
όλα αυτά θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε και πιο ακριβά μάλιστα.

Ιδίως με το νέο ενεργειακό μοντέλο που υιοθετεί η πολιτική ηγεσία της χώρας,
η τιμή της κικλοβατώρας θα φτάσει στα ουράνια
και το κόστος της ηλεκτροκίνησης θα επιβαρύνει και θα ενσωματωθεί στην κόστος παραγωγής της κιλοβατώρας.

Κατά τα λοιπά, τζάμπα φορτίσεις-μετακινήσεις με τα ηλεκτρικά... 😂
Παρακαλώ κάποιος να μου κάνει τη γνωριμία με τον τζάμπα! Χαχαχα

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Αμέρικα σκέφτονται να φορολογήσουν τα ηλεκτρικά με τα χιλιόμετρα που κάνουν.

Αναφορά σε κείμενο

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-03-12/by-the-mile-vehicle-tax-to-help-fund-infrastructure-gains-steam?sref=P6Q0mxvj

  • Biden team appears open to vehicle-miles-traveled programs
  • Mileage fee would include EVs, be more equitable than gas tax
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φορολογία είναι δεδομένη...και είναι το μόνο σίγουρο ότι θα γίνει αργά η γρήγορα (αναλόγως την δημοφιλία που θα έχουν).

Ότι έγινε με τα νέα οικολογικά diesel θα γίνει και με τα νέα οικολογικά ηλεκτρικά.

Οπότε όπως έχουν ΕΦΚ στο καύσιμο θα μπορούν να βάλουν κάτι αντίστοιχο και στο ρεύμα (εφόσον ξεπερνάς κάποιες kw το μήνα ενδεχομένως ή ακόμα χειρότερα και οριζόντια).

Δεν είναι Γιάννης...είναι Γιαννάκης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...