Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, _BASSstarlet_ είπε

Προσωπικά, σκασίλα μου για την «προοπτική της ηλεκτροκίνησης».

Περιμένω όμως, με μεγάλη προσμονή, να βελτιωθούν οι μπαταρίες, ώστε να κρατάνε περισσότερο στα τηλεκατευθυνόμενα!

Το μεγάλο καθημερινό πρόβλημα είναι στα κινητά που δε βγάζουν μέρα με 4G

Στα ποδήλατα ψιλοπαλεύεται η κατάσταση , οριακά τα σκούτερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, constandinos είπε

...

Μετά ισχυρίζεσαι πως υπάρχει κινητήρας παραγωγής αυτοκινήτου που έχει 40% απόδοση, και λες και τέσπα, μου κάνεις χάρη δηλαδή. Τρίζουν τα κόκαλα του Otto και του Diesel στον τάφο του.

...

 

Βενζίνη

https://www.sae.org/news/2018/04/toyota-unveils-more-new-gasoline-ices-with-40-thermal-efficiency

Αναφορά σε κείμενο

... Toyota claims the conventional version will achieve 40 % peak thermal efficiency and the hybrid engine will reach 41 %. ...

 

όχι 40 %, 38 %, κοντά είναι.

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2016-01-1020/

Αναφορά σε κείμενο

The use of this in combination with the above-described combustion system achieved ...  and maximum thermal efficiency of 38%.

Πετρέλαιο

https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2016-01-0658/

Αναφορά σε κείμενο

... the new engine reduces CO2 emissions by approximately 15 % compared to the previous model and achieves a maximum thermal efficiency of approximately 44 %.

 

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

ηλεκτροκίνηση γράφει το θέμα , για ντιζελ και βενζίνη διαβάζω. 

Η αλήθεια είναι ότι για 15-20 χρόνια ακόμα για ντίζελ θα ακούμε

Εν τω μεταξύ η Ford:

https://www.caroto.gr/2021/02/17/ola-ta-ford-tha-einai-ilektrika-meta-to-2030/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Άρα πάει για κλείσιμο στην Ευρώπη (αν ισχύσει που δεν το πιστεύω με τίποτα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/2/2021 στις 1:26 ΜΜ, constandinos είπε

Να προτείνω ένα σενάριο που θα φανεί κάπως, αλλά υπάρχει; Αντί να έχεις το δικό σου αυτοκίνητο, θα νοικιάζεις ένα ηλεκτροκίνητο, το οποίο θα είναι κοινόχρηστο, και θα πληρώνεις είτε ανά μονάδα χρόνου, είτε ανά χιλιόμετρο κτλ. Αυτό βέβαια θα απαιτήσει την δημιουργία των κατάλληλων υποδομών, και την βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς. Δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας όμως. Ειδικά σε συνδυασμό με αυτόνομη οδήγηση.

Το «σενάριο» που αναφέρεις παίζει στη Γερμανία (στο Βερολίνο αν θυμάμαι καλά) εδώ και μια 10-ετία περίπου.

Στην Ελλάδα τα πράματα είναι αλλιώς βέβαια...

Εν τάχει μου έρχονται στο νου κάτι ποδήλατα κατέληξαν scrap και κάτι πατίνια που βρέθηκαν σε σκουπιδοτενεκέδες ή στον πάτο του Θερμαϊκού.

12 ώρες πριν, kostasbm είπε

αν η τιμή της βενζίνης ήταν 85 λεπτά θα μιλάγαμε για πετρέλαιο ??δε πιστεύω...

πετρέλαιο θα έβαζαν μόνο ταξί και φορτηγά.....

 ρίξτε μια μάτια στις τιμές γύρω το κόσμο

https://statisticstimes.com/economy/countries-by-petrol-prices-and-gdp-per-capita.php

Η βενζίνη είναι καύσιμο πολυτελείας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

Άρα πάει για κλείσιμο στην Ευρώπη (αν ισχύσει που δεν το πιστεύω με τίποτα)

Η μία άποψη είναι αυτή που καταθέτεις.

Η άλλη λέει ότι σε Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη μια χαρά θα τα πάει. 

Λογικά σε μια 10ετία θα έχουν δημιουργηθεί οι απαραίτητες υποδομές. 

Σε Ανατολική και Νότια Ευρώπη το τι θα γίνει είναι ερωτηματικό. 

Το θέμα είναι, ούτως ή άλλως, ότι και τώρα οι πλειοψηφία των πωλήσεων της Ford είναι Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη. 

Δεν θεωρώ ότι μια εταιρεία όπως η Ford παίρνει αποφάσεις του ποδαριού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, kostasbm είπε

αν η τιμή της βενζίνης ήταν 85 λεπτά θα μιλάγαμε για πετρέλαιο ??δε πιστεύω...

πετρέλαιο θα έβαζαν μόνο ταξί και φορτηγά.....

 ρίξτε μια μάτια στις τιμές γύρω το κόσμο

https://statisticstimes.com/economy/countries-by-petrol-prices-and-gdp-per-capita.php

Εάν είχες οδηγήσει diesel, όχι τα 1.2 η 1.6 που κυκλοφορούν στην Ελλάδα αλλά τα 1.8, και 2λιτρα + θα καταλάβαινες τι είναι diesel!!! Ροπή και μόνο ροπή !!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, arispz είπε

Εάν είχες οδηγήσει diesel, όχι τα 1.2 η 1.6 που κυκλοφορούν στην Ελλάδα αλλά τα 1.8, και 2λιτρα + θα καταλάβαινες τι είναι diesel!!! Ροπή και μόνο ροπή !!!!!

Και καρκίνος και μόνο καρκίνος !!!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, NT1G είπε

Ευχαριστώ για αυτό. Βλέπω πως η Toyota έχει ήδη κάποια σε μαζική παραγωγή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Και καρκίνος και μόνο καρκίνος !!!

Τραβάτε πολύ ζόρι, δεν πειράζει θα το συνηθίσετε τραβώντας την μπαλαντέζα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και ένα επεισόδιο που -ελπίζω- θα ευχαριστήσει και κάποιους petrolheads της παρέας του Insomnia, λόγω καλεσμένου.

Στο χθεσινό επεισόδιο, μαζί μας ο φίλος Θωμάς Παπαπάσχος, ιδιοκτήτης της Drive Academy, σχολή ασφαλούς, αγωνιστικής, τεχνικής και advanced οδήγησης.
Ως συνήθως, σχολιάζουμε από κοινού διάφορα θέματα που συζητήθηκαν την εβδομάδα που πέρασε.

Το εβδομαδιαίο ραντεβού έχει οριστικοποιηθεί για Σάββατο βράδυ, γύρω στις 22:30, ενώ η εκδήλωση στη ομάδα του facebook αναρτάται από την προηγούμενη μέρα. Αυτό το επεισόδιο βγαίνει live μέσω zoom, σε μια προσπάθεια αντιμετώπισης των προβλημάτων που μας δημιουργεί το live στην πλατφόρμα του facebook.

Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι εδώ στο YouTube, για να ενημερώνεστε για την αρχειοθέτηση των νέων επεισοδίων! Σε οποιοδήποτε επεισόδιο μπορείτε να αφήσετε το σχόλιό σας με ερωτήσεις ή προτάσεις μελλοντικών θεμάτων.

— hosts Evangelos Michalopoulos και Thanos Tourtouras,
— guest Thomas Papapaschos.

Σε αυτό το επεισόδιο:

00:00 - Χαιρετισμοί
02:10 - Η (αυτο)παρουσίαση του Θωμά και της Driving Academy
05:40 - Οικιακή vs δημόσια φόρτιση
07:10 - ECOmobility Rally
09:08 - Αυτοκίνητα σχεδιασμένα από την αρχή σαν Ηλεκτρικά
10:54 - Η εμπειρία του Θωμά με το πρώτο ID.3 που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα
14:00 - Η "ηλεκτρική διαδρομή" του Αθήνα - Θεσσαλονίκη
18:00 - ΠΑΘΕ, Ιόνια και... Εγνατία;
20:20 - Πόσο επηρεάζει ο άνεμος την εμβέλεια;
24:30 - Τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού
31:05 - Θα πάρε ο Θωμάς το model 3; Θα γίνει μέλος του Tesla Owners Club Ελλάδος;
33:45 - Εμβέλεια και φόρτιση στα ταξίδια
37:00 - Το "δεκαετές πλάνο" στις μεγάλες αλλαγές - επαναστάσεις
42:55 - Τα... στοιχήματα και οι πωλήσεις Ηλεκτρικών στην Ελλάδα
48:36 - Μερικά ενδο...ομαδικά
53:10 - Η παιδεία των οδηγών στο εξωτερικό
54:13 - Battery Swapping (ξανά)
56:33 - Οδήγηση Ηλεκτρικού: ποιες οι διαφορές;
1:10:35 - Τα φρένα στα Ηλεκτρικά
1:13:25 - Φόρτιση σε ιδιωτικούς χώρους και ταχυφόρτιση
1:19:09 - Χρειάζεται επιπλέον εκπαίδευση ο αγοραστής Ηλεκτρικού;
1:25:40 - Και με τα συνεργεία τι;
1:27:30 - Τίτλοι τέλους...

• Η σελίδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook: https://www.facebook.com/ElectricCarGreece
• Η ομάδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook: https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece
• Η σχολή του Θωμά, η Driving Academy: https://www.drivingacademy.gr

 

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Thanar είπε

37:00 - Το "δεκαετές πλάνο" στις μεγάλες αλλαγές - επαναστάσεις


Μήπως να ανοίξει νέο θέμα "Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα" ,μιας και δεν τον βλέπω να φεύγει απο αυτό το θέμα ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Το «σενάριο» που αναφέρεις παίζει στη Γερμανία (στο Βερολίνο αν θυμάμαι καλά) εδώ και μια 10-ετία περίπου.

Στην Ελλάδα τα πράματα είναι αλλιώς βέβαια...

Εν τάχει μου έρχονται στο νου κάτι ποδήλατα κατέληξαν scrap και κάτι πατίνια που βρέθηκαν σε σκουπιδοτενεκέδες ή στον πάτο του Θερμαϊκού.

Η βενζίνη είναι καύσιμο πολυτελείας...

 και το πετρέλαιο εκεί πάει.... πολυτελείας

9 ώρες πριν, arispz είπε

Εάν είχες οδηγήσει diesel, όχι τα 1.2 η 1.6 που κυκλοφορούν στην Ελλάδα αλλά τα 1.8, και 2λιτρα + θα καταλάβαινες τι είναι diesel!!! Ροπή και μόνο ροπή !!!!!

φίλε μου έχω μεγαλώσει  με αυτοκίνητα 8κυλινδρα μη μου λες για ροπη 

εγώ έκανα αναφορά ότι με τη τιμή της βενζίνης που έχουμε στρέφονται όλοι στο πετρέλαιο ,και η τιμή του θα περάσει αυτη

της βενζίνης ........και αν η τιμή της βενζίνης ήταν 80 λεπτά δεν θα μιλάγαμε για πετρέλαιο ούτε για ηλεκτρικό τα οποία δεν τα απορρίπτω αλλά έχουν μπει στη ζωή μας λόγω των οικονομικών μας και όχι για τις επιδόσεις τους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, kostasbm είπε

 και το πετρέλαιο εκεί πάει.... πολυτελείας

Θα μπορούσε, αλλά για να γίνει θα πρέπει να απεξαρτηθούν από αυτό παραγωγή, μεταφορές και στρατός.

Μέχρι τότε...να ‘χαμε να λέγαμε.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...