Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

32 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Τέλος πάντως έτσι κι αλλιώς, σε 10 έτη δεν θα έχουμε σαν ιδιώτες οδηγοί πολλές επιλογές, οπότε ας το κουβεντιάσουμε τώρα που μπορούμε :)

Σύμφωνοι με όλα που ανέφερες πλην της δεκαετίας . Δε βλέπω ούτε ένα σημάδι προς το παρών Του χρόνου αν ξεκινήσει κάτι βλέπουμε :)

Πρώτα θα δούμε να σταματάν νέα μοντέλα σε πετρέλαιο σαν πρώτο σημάδι και όλα τα βενζίνης να είναι υβριδικά 

Ετσι κι αλλιώς προς το παρών με χίλια ζόρια (βλέπε 3κ 1000άρια τουρμπατα) έχουν ρίξει ρύπους  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

48 λεπτά πριν, arispz είπε

Απορία .....γιατί να βουλώσει το dpf??? 10 χρόνια με diesel ποτέ δεν βουλωσε. Τώρα εάν δεν ξέρεις να χρησιμοποιείς πως είναι βέβαιο ότι θα μάθεις το ηλεκτρικό κλπ κλπ κτλ είναι σαν κάποιος να λέει ότι θα έχει πρόβλημα με το ηλεκτρικό διότι ξέχασε να το φορτίσει !,,,, 

Για πήγαινε σε όλους τους τρομπάδες, διαφημίζουν "αντιμετώπιση προβλημάτων dpf" και ρώτα τι σημαίνει αυτό, να σου πουν. Θεωρείται αναλώσιμο. Δεν "βουλώνει" ακριβώς, απλά από ένα σημείο και έπειτα δεν έχει την δυνατότητα να κάνει regenerate και ο κινητήρας πέφτει σε safe mode οπότε κανονικά, πρέπει να γίνει αλλαγή. Πόσες χιλιάδες km έχεις στην 10ετία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Για πήγαινε σε όλους τους τρομπάδες, διαφημίζουν "αντιμετώπιση προβλημάτων dpf" και ρώτα τι σημαίνει αυτό, να σου πουν. Θεωρείται αναλώσιμο. Δεν "βουλώνει" ακριβώς, απλά από ένα σημείο και έπειτα δεν έχει την δυνατότητα να κάνει regenerate και ο κινητήρας πέφτει σε safe mode οπότε κανονικά, πρέπει να γίνει αλλαγή. Πόσες χιλιάδες km έχεις στην 10ετία;

το dpf δεν θα χρειαστει αλλαγη και ποτε εαν βαζεις τα σωστα λαδια, σωστο καυσιμο, και δεν οδηγας με εκτη και 40 km την ωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

το dpf δεν θα χρειαστει αλλαγη και ποτε εαν βαζεις τα σωστα λαδια, σωστο καυσιμο, και δεν οδηγας με εκτη και 40 km την ωρα.

Αν έχεις diesel και κάνεις καθημερινή χρήση στην πόλη κάποια στιγμή θα χρειαστεί δεν προλαβαίνει να κάνει σωστό regenerate.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν , να ξεκαθαρίσουμε λίγο. Αρχικά το ID3 γενικά έχει λιγότερο ποιοτικό εσωτερικό από ένα golf, ( κάπου έπρεπε να τσιγκουνευτουν για να πετύχουν τέτοιες τιμές). Για πολλούς η άνεση είναι πιο πάνω από την ιπποδύναμη, επίσης γιατί να συγκρίνουμε με αυτόματο golf? Το ID3 δεν έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης γιατί να συγκρίνουμε το αμάξια με ίδια ιπποδύναμη και όχι με ίδιο range? Πιο πολύ μετράει το δεύτερο στον χρήστη, νομίζω!

Εγώ σύγκρινα την πιο απλή έκδοση του golf με το πιο φθηνό ID3 family, καθώς αυτά θα καλύψουν έναν γονιό στη πόλη. Δεν μίλησα για διακοπές σε χωριό ούτε τπτ, που θα έκανε την θέση του ηλεκτρικού πιο δύσκολη.

Τώρα εάν θέλατε να συγκρίνετε το πιο φθηνό ηλεκτρικό της VW, γιατί δεν το συγκρίνετε με το πιο φθηνό βενζίνης?

Επίσης κάπου έγραψα και για σύγκριση του Corsa με το Corsa-e, δεν είδα να λέτε τπτ όμως... Ούτε όταν πρότεινα αντιπροτάσεις σε ένα φθηνό Corsa/Polo/fiesta , είδα να προτείνετε κάτι! Μόνο ότι θα έπρεπε να συγκρίνουμε το πιο φθηνό ηλεκτρικό την VW με το GTi,ποιος κατανάλωσης θα ήταν ανάμεσα σε αυτά τα δύο ποτέ του, πείτε μου!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Για πήγαινε σε όλους τους τρομπάδες, διαφημίζουν "αντιμετώπιση προβλημάτων dpf" και ρώτα τι σημαίνει αυτό, να σου πουν. Θεωρείται αναλώσιμο. Δεν "βουλώνει" ακριβώς, απλά από ένα σημείο και έπειτα δεν έχει την δυνατότητα να κάνει regenerate και ο κινητήρας πέφτει σε safe mode οπότε κανονικά, πρέπει να γίνει αλλαγή. Πόσες χιλιάδες km έχεις στην 10ετία;

Αυτό συμβαίνει λόγο κακής χρήσης του οχήματος.... το diesel με dpf φίλτρο πρέπει να κάνει πολλά χλμ σε ανοικτό δρόμο η αυτοκινητόδρομο, δεν είναι η χρήση του για όχημα αστικού κύκλου τι δεν καταλαβαίνετε !!!! Για αστικό κύκλο μόνο βενζίνη, υγραέριο, ηλεκτρικό !!!!!!

30 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Αν έχεις diesel και κάνεις καθημερινή χρήση στην πόλη κάποια στιγμή θα χρειαστεί δεν προλαβαίνει να κάνει σωστό regenerate.

Το diesel δεν είναι για αστικό κύκλο !!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οτι να ναι...155.000 χλμ, 7 χρονια, πεντακαθαρο το dpf.

Αγοραζουν τα εισαγωγης με 80.000 χλμ (πραγματικα 480.000 χλμ) τα οποια εχουν δεχτει και εγχειρησεις πριν φυγουν απο τις Βουλγαριες και Σλοβενιες για Ελλαδα. 

Ο κινητηρας diesel στην παγκοσμια οικονομια κατεχει το 95% των μηχανων  καυσης. Tυχαιο ? 

53 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Αν έχεις diesel και κάνεις καθημερινή χρήση στην πόλη κάποια στιγμή θα χρειαστεί δεν προλαβαίνει να κάνει σωστό regenerate.

Το diesel ειναι να σε βγαλει εξω απο το σπιτι. Να ταξιδεψεις!  Οχι να σε βαλει στον καναπε  και κοντα στη πριζα. 😁

 

Το GOLF TDI  καταστραφει το ID3, σε ολες τις συνθηκες. Ακου 1860 κιλα χαβουζα ID3. 

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, manos08 είπε

Για πολλούς η άνεση είναι πιο πάνω από την ιπποδύναμη, επίσης γιατί να συγκρίνουμε με αυτόματο golf? Το ID3 δεν έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης γιατί να συγκρίνουμε το αμάξια με ίδια ιπποδύναμη και όχι με ίδιο range? Πιο πολύ μετράει το δεύτερο στον χρήστη, νομίζω!

Βασικά το id3 δεν έχει καν κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να μην τολμάς να πας πάνω από 90 για να μην μειωθεί κι άλλο η ήδη χαμηλή αυτονομία. Επίσης οι φανατισμένοι υποστηρικτές της ηλεκτροκίνησης πάντα συγκρίνουν μόνο ότι τους βολεύει, δεν τους βγαίνουν αλλιώς τα κουκιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, manos08 είπε

Λοιπόν , να ξεκαθαρίσουμε λίγο. Αρχικά το ID3 γενικά έχει λιγότερο ποιοτικό εσωτερικό από ένα golf, ( κάπου έπρεπε να τσιγκουνευτουν για να πετύχουν τέτοιες τιμές). Για πολλούς η άνεση είναι πιο πάνω από την ιπποδύναμη, επίσης γιατί να συγκρίνουμε με αυτόματο golf? Το ID3 δεν έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης γιατί να συγκρίνουμε το αμάξια με ίδια ιπποδύναμη και όχι με ίδιο range? Πιο πολύ μετράει το δεύτερο στον χρήστη, νομίζω!

Εγώ σύγκρινα την πιο απλή έκδοση του golf με το πιο φθηνό ID3 family, καθώς αυτά θα καλύψουν έναν γονιό στη πόλη. Δεν μίλησα για διακοπές σε χωριό ούτε τπτ, που θα έκανε την θέση του ηλεκτρικού πιο δύσκολη.

Τώρα εάν θέλατε να συγκρίνετε το πιο φθηνό ηλεκτρικό της VW, γιατί δεν το συγκρίνετε με το πιο φθηνό βενζίνης?

Επίσης κάπου έγραψα και για σύγκριση του Corsa με το Corsa-e, δεν είδα να λέτε τπτ όμως... Ούτε όταν πρότεινα αντιπροτάσεις σε ένα φθηνό Corsa/Polo/fiesta , είδα να προτείνετε κάτι! Μόνο ότι θα έπρεπε να συγκρίνουμε το πιο φθηνό ηλεκτρικό την VW με το GTi,ποιος κατανάλωσης θα ήταν ανάμεσα σε αυτά τα δύο ποτέ του, πείτε μου!

1. Από που προκύπτει ότι έχει λιγότερο ποιοτικό εσωτερικό;;;

2. Το ID3 βασικά δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων :) με την στενή έννοια του όρου

3. Είπαμε να είμαστε δίκαιοι να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, ένα όχημα των 150ps δεν θα το συγκρίνουμε με την βασική έκδοση των 1000cc, επειδή είναι entry εκδόσεις και τα δύο, με την ίδια λογική που δεν θα σου συγκρίνω την φθηνότερη bmw με το φθηνότερο kia.

4. Ο καταναλωτής που θα επέλεγε το id3 μιας και για αυτό μιλήσαμε, σε βενζίνη θα επέλεγε ένα αντίστοιχου standard επιδόσεων, άνεσης κλπ. Εγώ σου βγάζω έξω το αυτόματο σασμάν γιατί μπορεί να μην τον ενδιαφέρει ντε και καλά, κάποιον. Ορίστε + ένα έτος διαφορά απόσβεσης, ευχαριστημένος;
5. Το corsa-e είναι υπερκοστολογημένο, επειδή το υπερκοστολογεί η opel δεν σημαίνει ότι θα πάμε να βγάλουμε συμπεράσματα, με βάση αυτό. Κατά την γνώμη μου το id3 είναι πιο αντιπροσωπευτικό γιατί  σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί, οπότε έχει βελτιστοποιηθεί για παραγωγή ως ηλεκτρικό χωρίς να κάνει συμβιβασμούς που θα χωρέσει η μπαταρία, πώς θα συμπεριφερθεί η ανάρτηση κλπ και σχεδιάστηκε ως ο αντικαταστάτης του golf.
 

38 λεπτά πριν, arispz είπε

Αυτό συμβαίνει λόγο κακής χρήσης του οχήματος.... το diesel με dpf φίλτρο πρέπει να κάνει πολλά χλμ σε ανοικτό δρόμο η αυτοκινητόδρομο, δεν είναι η χρήση του για όχημα αστικού κύκλου τι δεν καταλαβαίνετε !!!! Για αστικό κύκλο μόνο βενζίνη, υγραέριο, ηλεκτρικό !!!!!!

Το diesel δεν είναι για αστικό κύκλο !!!!!

Συμφωνώ.

 

20 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Οτι να ναι...155.000 χλμ, 7 χρονια, πεντακαθαρο το dpf.

Αγοραζουν τα εισαγωγης με 80.000 χλμ (πραγματικα 480.000 χλμ) τα οποια εχουν δεχτει και εγχειρησεις πριν φυγουν απο τις Βουλγαριες και Σλοβενιες για Ελλαδα. 

Ο κινητηρας diesel στην παγκοσμια οικονομια κατεχει το 95% των μηχανων  καυσης. Tυχαιο ? 

Το diesel ειναι να σε βγαλει εξω απο το σπιτι. Να ταξιδεψεις!  Οχι να σε βαλει στον καναπε  και κοντα στη πριζα. 😁

 

Το GOLF TDI  καταστραφει το ID3, σε ολες τις συνθηκες. Ακου 1860 κιλα χαβουζα ID3. 

Συμφωνώ ρε SeriesX!

11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Βασικά το id3 δεν έχει καν κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να μην τολμάς να πας πάνω από 90 για να μην μειωθεί κι άλλο η ήδη χαμηλή αυτονομία. Επίσης οι φανατισμένοι υποστηρικτές της ηλεκτροκίνησης πάντα συγκρίνουν μόνο ότι τους βολεύει, δεν τους βγαίνουν αλλιώς τα κουκιά.

Ρε συ, αυτό λέω ότι δεν πρέπει να είμαστε φανατισμένοι ούτε προς την μία, ούτε προς την άλλη κατεύθυνση, υπάρχουν συγκεκριμένα use cases που συμφέρει το ηλεκτρικό και άλλα που (ακόμα) δεν συμφέρει...αν το πάρει από συνειδητή επιλογή ο άλλος επειδή έτσι γουστάρει, άλλου παπά ευαγγέλιο...
Παρατήρηση...Για την μείωση της αυτονομίας, δεν νομίζω να παίζει τόσο ρόλο το drivetrain, ή τέλος πάντων αν παίζει ρόλο θα είναι σε μεγαλύτερες ταχύτητες...Πάνω από τα 90 αυξάνονται κάθετα οι αεροδυναμικές αντιστάσεις ;) και πιο πάνω ακόμα, μετά τα 120, ξεζουμίζεται η μπαταρία λόγω ζορίσματος...γι' αυτό και πάνε και βάζουνε active cooling και τέτοιες ιστορίες στα σύγχρονα..και πάλι για μακρύ ταξίδι δεν συνίσταται το ηλεκτρικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, mechpanos είπε

1. Από που προκύπτει ότι έχει λιγότερο ποιοτικό εσωτερικό;;;

Image result for vw golf 2020 interior

golf

Image result for vw id 3 interior

id3

 

Εαν βρείς χρόνο δες τα review στο yt, εγώ παρακολουθώ το κανάλι carwow, κάνει καλή δουλειά ο παρουσιαστής.

25 λεπτά πριν, mechpanos είπε

2. Το ID3 βασικά δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων :) με την στενή έννοια του όρου

Μειωτήρας  είναι η ορολογία , κιβώτιο με μια σχέση ουσιαστικά.

27 λεπτά πριν, mechpanos είπε

3. Είπαμε να είμαστε δίκαιοι να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, ένα όχημα των 150ps δεν θα το συγκρίνουμε με την βασική έκδοση των 1000cc, επειδή είναι entry εκδόσεις και τα δύο, με την ίδια λογική που δεν θα σου συγκρίνω την φθηνότερη bmw με το φθηνότερο kia.

Οταν κάνουμε έρευνα αγοράς φυσικά και θα συγρίνουμε bmw με kia, θα δούμε εάν η διαφορά τιμής αξίζει συμφωνα με τις ανάγκες/γούστα μας κτλ. Αφού είναι entry εκδόσεις και τα δύο, τι να κάνουμε τώρα? Εάν θες να βάλουμε και την ιπποδύναμη μέσα στη σύγκριση , να βάλουμε και την αυτονομία?

 

31 λεπτά πριν, mechpanos είπε

4. Ο καταναλωτής που θα επέλεγε το id3 μιας και για αυτό μιλήσαμε, σε βενζίνη θα επέλεγε ένα αντίστοιχου standard επιδόσεων, άνεσης κλπ. Εγώ σου βγάζω έξω το αυτόματο σασμάν γιατί μπορεί να μην τον ενδιαφέρει ντε και καλά, κάποιον. Ορίστε + ένα έτος διαφορά απόσβεσης, ευχαριστημένος;

και ο καταναλωτής που θα επέλεγε το απλό golf?

 

32 λεπτά πριν, mechpanos είπε

5. Το corsa-e είναι υπερκοστολογημένο, επειδή το υπερκοστολογεί η opel δεν σημαίνει ότι θα πάμε να βγάλουμε συμπεράσματα, με βάση αυτό. Κατά την γνώμη μου το id3 είναι πιο αντιπροσωπευτικό γιατί  σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί, οπότε έχει βελτιστοποιηθεί για παραγωγή ως ηλεκτρικό χωρίς να κάνει συμβιβασμούς που θα χωρέσει η μπαταρία, πώς θα συμπεριφερθεί η ανάρτηση κλπ και σχεδιάστηκε ως ο αντικαταστάτης του golf.

Φυσικά και το corsa-e είναι ακριβό, το id3 δεν έχει χώρο αποσκευών μπροστά, έχουν γίνει συμβισμοί δηλαδή, ακόμα και εάν σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί η γραμμή παραγωγής έχει περιορισμούς ακόμα, και εχώ την εντύπωση πως βιάστηκαν να προλάβουν να το βγάλουν, να κλέψουν πωλήσεις από το model 3 (ίσως το μόνο ηλεκτρικό στα λεφτά του, που κοιτάζει κατάματα αυτοκίνητα ίδιας χρηματικής κατηγορίας. Παρουσίασαν κάτι πιό φθηνό μεν , αλλά με συβιβασμόυς σε χώρους, αυτονομία ποιότητα κτλ.

51 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Βασικά το id3 δεν έχει καν κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να μην τολμάς να πας πάνω από 90 για να μην μειωθεί κι άλλο η ήδη χαμηλή αυτονομία. Επίσης οι φανατισμένοι υποστηρικτές της ηλεκτροκίνησης πάντα συγκρίνουν μόνο ότι τους βολεύει, δεν τους βγαίνουν αλλιώς τα κουκιά.

Γενικά το θέμα (προοπτική της ηλεκτροκίνησης) είναι απλό. Στις πολύ υψηλές κατηγορίες τα ηλεκτρικά είναι αξιοπρεπεστατοι ανταγωνιστές , και πολύ καλή λύση για όποιον θέλει. Στα λιγότερο ακριβά μοντέλα, η Τέσλα παίζει μπάλα μόνη της. Στις ΗΠΑ πχ ,  η Μ3 ξεκινάει από 82.000 δολάρια ( αχχ Ελλάδα με την φορολογία σου), ενώ το Model 3 Perfomance με τους δύο ηλεκτροκινητήρες έρχεται στα 72.500 δολάρια. Στην Ελλάδα από θέμα τιμής η σύγκριση πάει μάλλον στο model 3 performance Vs M2 , και στις δύο περιπτώσεις αν και η καρδιά μου λέει Μ , το Τέσλα με ψήνει άρρωστα😛.

 

Αλλά η προοπτική θα φανεί στη μεγάλη αγορά των μικρών πόλης και μικρομεσαίων SUV/ crossover. Εκεί χρειάζεται βελτίωση, σε επίπεδο κινητήρα ( η Τέσλα έχει ήδη δείξει τον δρόμο), και στις μπαταρίες, ή να πάρουμε απόφαση να πάμε σε υδρογόνο επιτέλους, αλλά αυτή είναι γεωπολιτική συζήτηση μάλλον περισσότερο 😅.  Ταυτόχρονα να μεγαλώσει το δυκτιο ταχυφορτιστων ( οι ΗΠΑ τα πάνε περίφημα). Μέσα στη δεκαετία αυτή θα έρθουν πολύ ωραία πράγματα . Μετά το 25 πιστεύω θα αξίζει το ηλεκτρικό και στις πιο κάτω κατηγορίες , οκ στην Ελλάδα ίσως μείνουμε λίγο πίσω, αλλά εντάξει τι να κάνουμε τρ, πρώτη φορά είναι 😝.

Οπότε, γιατί να πάρει κάποια τώρα ηλεκτρικό , που ή δεν τον συμφέρει ή τον συμφέρει υπό προϋποθέσεις. Και να μην περιμένει μια πενταετία. Και από επενδυτική σκοπιά να του δούμε δηλαδή στις μικρές κατηγορίες! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Ρε συ, αυτό λέω ότι δεν πρέπει να είμαστε φανατισμένοι ούτε προς την μία, ούτε προς την άλλη κατεύθυνση, υπάρχουν συγκεκριμένα use cases που συμφέρει το ηλεκτρικό και άλλα που (ακόμα) δεν συμφέρει...αν το πάρει από συνειδητή επιλογή ο άλλος επειδή έτσι γουστάρει, άλλου παπά ευαγγέλιο...
Παρατήρηση...Για την μείωση της αυτονομίας, δεν νομίζω να παίζει τόσο ρόλο το drivetrain, ή τέλος πάντων αν παίζει ρόλο θα είναι σε μεγαλύτερες ταχύτητες...Πάνω από τα 90 αυξάνονται κάθετα οι αεροδυναμικές αντιστάσεις ;) και πιο πάνω ακόμα, μετά τα 120, ξεζουμίζεται η μπαταρία λόγω ζορίσματος...γι' αυτό και πάνε και βάζουνε active cooling και τέτοιες ιστορίες στα σύγχρονα..και πάλι για μακρύ ταξίδι δεν συνίσταται το ηλεκτρικό...

Το λες, δεν το τηρείς όμως... όπως έχω ήδη επισημάνει δεν είναι δυνατόν σε μια σύγκριση να λαμβάνεις υπόψιν μόνο ένα από τα χαρακτηριστικά (ιπποδύναμη) και να αγνοείς όλα τα υπόλοιπα...

Όσο για τη μείωση της αυτονομίας, έχουμε ξαναπεί πως αεροδυναμικές αντιστάσεις έχουν όλα τα αυτοκίνητα, δεν είναι προνόμιο μόνο των ηλεκτρικών, παρόλα αυτά στα ηλεκτρικά κυριολεκτικά εκτοξεύεται η κατανάλωση όσο ανεβαίνει η ταχύτητα, κάτι που δεν συμβαίνει στα θερμικά, όχι  σε τέτοιο βαθμό... Το φαινόμενο back-EMF έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για αυτό, και η έλλειψη του κιβωτίου κάνει το πρόβλημα ακόμα μεγαλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση. Υπάρχουν προοπτικές για ενεργειακή αυτονομία εαν το 30% έστω των οχημάτων αντικατασταθεί απο ηλεκτρικά; Θεωρώ πως δεν θα υπάρχει κάποια προοπτική. Ακόμα και στην επόμενη πενταετία δεν θα υπάρχει καθώς ήδη δεν έχει μείνει βουνοκορφή χωρίς ανεμογεννήτρια για να καλυφθούν οι ήδη αυξημένες ανάγκες ηλεκτροδότησης. Τώρα τα "σε δέκα χρόνια τα μισά οχήματα του πλανήτη θα είναι ηλεκτρικά" προσωπικά το θεωρώ αστείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, petaw-se-oneiro είπε

Υπάρχουν προοπτικές για ενεργειακή αυτονομία εαν το 30% έστω των οχημάτων αντικατασταθεί απο ηλεκτρικά;

Όταν λες ενεργειακή αυτονομία; Της χώρας; Του κάθε νοικοκυριού; Τι εννοείς; 

Ενεργειακή αυτονομία δεν έχουμε πάντως, και οι ανεμογεννήτριες δεν μπαίνουν για τον λόγο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, manos08 είπε

Όταν λες ενεργειακή αυτονομία; Της χώρας; Του κάθε νοικοκυριού; Τι εννοείς; 

Ενεργειακή αυτονομία δεν έχουμε πάντως, και οι ανεμογεννήτριες δεν μπαίνουν για τον λόγο αυτό.

Λάθος διατύπωση. Ενεργειακή επάρκεια δεν έχουμε σαν πλανήτης γιαυτό και μπαίνουν τα αιολικά πάρκα, τα φωτοβολταϊκά και όλα αυτά. Οπότε σε δεύτερο πλάνο θα συνεχίσουμε να καταναλώνουμε πετρέλαιο για να παράγουμε ρεύμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...