Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, totalius είπε

Άσε τη ταλαιπωρία φόρτισης που. για εμένα ειναι το ιδιο αποτρεπτικός παράγοντας...

Η ταλαιπωρία φόρτισής του είναι 1 λεπτό με το που γυρνάς στο σπίτι. Παρκάρεις στη θέση σου, πατάς το κουμπάκι για το κλαπέτο, βγαίνεις από το αμάξι, βάζεις την πρίζα, το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει αυτόματα να φορτίζει με φτηνό νυχτερινό ρεύμα σε μερικές ώρες, και το πρωί θα σε περιμένει γεμάτο και με καμπίνα στους 20C, να πας τα παιδιά σου στο σχολείο, και εσένα στη δουλειά. Γι' αυτή την ταλαιπωρία μιλάς.

Εννοείται πως δεν το συζητάμε να πάρεις σήμερα ηλεκτρικό στην Ελλάδα, αν δεν έχεις χώρο στάθμευσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Thanar είπε

Η ταλαιπωρία φόρτισής του είναι 1 λεπτό με το που γυρνάς στο σπίτι. Παρκάρεις στη θέση σου, πατάς το κουμπάκι για το κλαπέτο, βγαίνεις από το αμάξι, βάζεις την πρίζα, το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει αυτόματα να φορτίζει με φτηνό νυχτερινό ρεύμα σε μερικές ώρες, και το πρωί θα σε περιμένει γεμάτο και με καμπίνα στους 20C, να πας τα παιδιά σου στο σχολείο, και εσένα στη δουλειά. Γι' αυτή την ταλαιπωρία μιλάς.

Εννοείται πως δεν το συζητάμε να πάρεις σήμερα ηλεκτρικό στην Ελλάδα, αν δεν έχεις χώρο στάθμευσης.

Ναι για αυτή τη ταλαιπωρία μιλάμε. Μια ταλαιπωρία που εσύ δεν μπορείς καν να φανταστείς. Εσύ που έχεις χώρο να βάλεις το αμάξι σου όσο ένα οικοδομικό τετράγωνο σε πόλεις. Όποτε ναι είσαι εντελώς αποκομμένος και άσχετος με τη καθημερινότητα των ανθρώπων που ζουν σε πόλεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Thanar είπε

Εννοείται πως δεν το συζητάμε να πάρεις σήμερα ηλεκτρικό στην Ελλάδα, αν δεν έχεις χώρο στάθμευσης.

Πάλι καλά που δεν πρότεινε να νοικιάζεις και παρκινγκ...

Πάντως δεν είναι το μόνο πρόβλημα η φόρτιση , τα έχουμε ξαναπεί

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ναι για αυτή τη ταλαιπωρία μιλάμε. Μια ταλαιπωρία που εσύ δεν μπορείς καν να φανταστείς. Εσύ που έχεις χώρο να βάλεις το αμάξι σου όσο ένα οικοδομικό τετράγωνο σε πόλεις. Όποτε ναι είσαι εντελώς αποκομμένος και άσχετος με τη καθημερινότητα των ανθρώπων που ζουν σε πόλεις. 

δυστυχως μερικοι ζουν στην κοσμαρα τους, καταλαβαινουμε τις ιδιαιτεροτητες της επαρχιας, αλλα το 80% της Ελλαδας ζουν σε αστικο / πυκνοκατοικημενο περιβαλλον με συνθηκες του 1960 - 70 οπου το ιχ ηταν ειδος πολυτελειας!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Ναι για αυτή τη ταλαιπωρία μιλάμε. Μια ταλαιπωρία που εσύ δεν μπορείς καν να φανταστείς. Εσύ που έχεις χώρο να βάλεις το αμάξι σου όσο ένα οικοδομικό τετράγωνο σε πόλεις. Όποτε ναι είσαι εντελώς αποκομμένος και άσχετος με τη καθημερινότητα των ανθρώπων που ζουν σε πόλεις. 

51 λεπτά πριν, arispz είπε

δυστυχως μερικοι ζουν στην κοσμαρα τους, καταλαβαινουμε τις ιδιαιτεροτητες της επαρχιας, αλλα το 80% της Ελλαδας ζουν σε αστικο / πυκνοκατοικημενο περιβαλλον με συνθηκες του 1960 - 70 οπου το ιχ ηταν ειδος πολυτελειας!!! 

Αφήστε λοιπόν το τπόλοιπο 20% της Ελλάδας να ασχοληθεί με την Ηλεκτροκίνηση, και μη μας πρήζετε αφού δεν σας αφορά!

Να μην ξεχάσω... Στην Ελλάδα έχουμε 400.000 θέσεις σε pilotis...

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Thanar είπε

Αφήστε λοιπόν το τπόλοιπο 20% της Ελλάδας να ασχοληθεί με την Ηλεκτροκίνηση, και μη μας πρήζετε αφού δεν σας αφορά!

Να μην ξεχάσω... Στην Ελλάδα έχουμε 400.000 θέσεις σε pilotis...

και αλλα 4.500.000 εξω από πιλοτες

Επεξ/σία από fragsp
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, fragsp είπε

και άλλα 4.500.000 έξω από πιλοτες

Πρόβλημα τους. Εδώ λέμε για το μέλλον. Δεν ασχολούμαστε με τόσο πεζά θέματα.

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Thanar είπε

Αφήστε λοιπόν το τπόλοιπο 20% της Ελλάδας να ασχοληθεί με την Ηλεκτροκίνηση, και μη μας πρήζετε αφού δεν σας αφορά!

Το θέμα λέγεται η προοπτική της ηλεκτροκίνησης , άνοιξε καινούριο αν θες , καθαρά για τους λάτρεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων .

(και κάποιος να με κάνει παράθεση να το δει , μιας και ζορίστηκε να παρουσιάζει επιχειρήματα και με έβαλε σε λίστα αγνόησης ,tragic)

 

11 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Εγραψα πουθενα οτι ο Ελληνας κρατα το αυτοκινητο του 25 χρονια για συναισθηματικους λογους?Και αν υποννοησα κατι τετοιο,εννοειτε ειρωνικα το εγραψα.

Με συγχωρείς δεν το κατάλαβα :)

11 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Το κομματι leasing γιατι ακουγεται εξωπραγματικο δεν καταλαβα.

Σε ιδιώτη αναφέρομαι. Σε επιχείρηση που θέλει να δικαιολογήσει έξοδα νομίζω συμφέρει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O στολος της Ευρωπης για το 2020 αυτη την στιγμη που μιλαμε:

ΒUSES: 94,5% diesel

LOGISTICS HEAVY VEHICLES: 97,8% diesel

PASSENGERS CARS: 42,3% diesel (με ολο τον πολεμο) Με την ταση που ειχε το πετρελαιο, σημερα θα ειχε ανετα το 70%+ των οχηματων.

Η Ηλεκτροκινηση υπο προυποθεσεις με πολλους περιορισμους. Απιστευτα limitation. 

Ακομη αξιοπιστη λυση για αντικατασταση του diesel δεν υπαρχει. Τα hybrid ειναι ψευτιες.

 

1500 χιλιομετρα με 78 λιτρα καυσιμο και μεση ταχυτητα ταξιδιου 110 χλμ 

 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Τα hybrid ειναι ψευτιες.

Γιατί? Ειδικά τα mild Hybrid έχουν και ελαφριά μπαταρία που δε βαραίνει και είναι ωραίο να έχεις μια ανάκτηση από φρενάρισμα. Και είναι και μικρό το κόστος τους :)

Τα plugin ενώ αποτελούν χρυσή τομή δε με ενθουσιάζουν (άσχετα με το οικονομικό κομμάτι). Το θερμικό μοτερ σε ταξιδι κουβαλά τζάμπα μπαταρίες , ο ηλεκτροκινητήρας στην πόλη κουβαλά τζάμπα το θερμικό μοτέρ και καύσιμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.in.gr/2021/02/01/b-science/technology/poso-antexoun-oi-mpataries-ton-ilektrikon-aytokiniton/

«Επίσης, σε θερμά μέρη με θερμοκρασίες άνω των 27 βαθμών Κελσίου, όπως στην Ελλάδα, η απώλεια της χωρητικότητας είναι πέντε φορές μεγαλύτερη από την κανονική.»

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O Σαριμπαλιδης με το e208 εκανε 350 χλμ, με εκκινηση  απο το κεντρο της Αθηνας και διασχιζοντας την Αθηνων-Λαμιας με μεση ωριαια ταχυτητα τα 70 χλμ😂 και εμεινε απο μπαταρια. 

Με μεση ωριαια ταχυτητα τα 90 χλμ κανω 1200+ χλμ με 50 λιτρα diesel.  

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

https://www.in.gr/2021/02/01/b-science/technology/poso-antexoun-oi-mpataries-ton-ilektrikon-aytokiniton/

«Επίσης, σε θερμά μέρη με θερμοκρασίες άνω των 27 βαθμών Κελσίου, όπως στην Ελλάδα, η απώλεια της χωρητικότητας είναι πέντε φορές μεγαλύτερη από την κανονική.»

Αν όντως ισχύει το άρθρο , μαζί με ταχυφόρτιση και θερμοκρασίες Ελλάδας οι μπαταρίες δε θα βγάζουν ούτε 10ετία

Για τη μη γραμμικότητα της φθοράς (απο ένα σημείο και μετά αυξάνεται σημαντικά η πτώση )  είναι φυσιολογικό της υπάρχουσας τεχνολογίας.
Παράλληλα δημιουργείται και φαύλος κύκλος , δηλαδή όταν έχει χάσει αρκετή απο τη χωρητικότητα αυξάνεται και η συχνότητα των φορτίσεων που επιταχύνει και τον ήδη αυξημένο ρυθμό φθοράς .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ισχύουν αυτά που λέει το άρθρο σαν μελέτη φθοράς, τότε στην Ελλάδα ενδέχεται να έχεις απώλεια χωρητικότητας 50% στην 4ετία, που σημαίνει ότι δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση.

Ήδη πολύ πριν το 50%, το αυτοκίνητο πλέον δεν σε καλύπτει σαν αυτονομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...