Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, korakios είπε

Μη το γελάς, δυστυχώς αν το σκεφτείς ρεαλιστικά και συγκεκριμένα οτι δεν υπάρχει έλεγχος, χαμός θα γίνει. Ακόμα και με κάποιον μαγικό τρόπο να δημιουργηθούν θέσεις ταχυφόρτισης , οι περισσότεροι θα σκέφτονται να το φορτίσουν πιο φθηνά απο το σπίτι τους

Δεν το γελάω καθόλου γιατί τα τελευταία χρόνια σε αρκετούς δρόμους βλέπεις κουβάδες-μηχανάκια τοποθετημένα έξω από τα σπίτια για να κρατάνε την παράνομη θέση πάρκινγκ για τους ιδιοκτήτες φαντάσου τι θα γίνει τότε, δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

39 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Οι ξενοι που ξηγουνται ολο leasing και καθε 5 χρονια εχουν καινουργιο αμαξι ειναι μαλακες,εμεις θελουμεν α αγορασουμε το δικο μας και να το παντρευτουμε για μια 20ετια τουλαχιστον.

Φαντάζομαι οτι καταλαβαίνεις οτι ο Έλληνας κρατά το αμάξι όσο πάει για το οικονομικό κομμάτι... πχ εγώ πήρα το panda για να το κρατήσω 20 χρόνια ,όπως κράτησα για 10 χρόνια το αμάξι του πατέρα μου που έφτασε 23 χρονών.

Το κομμάτι leasing για ιδιώτη ,στους περισσότερους ακούγεται τουλάχιστον εξωπραγματικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Aυτα τα περιοδικά τόσα χρόνια (ακόμα και σήμερα) στηρίζουν σθεναρά τους κουβάδες που καίνε συμπιεσμένους δεινόσαυρους. Δημοσιογράφοι του 50αρικου οπως συνηθίζονται να αποκαλούνται, που πλέον καρπώνονται την τάση της αγοράς παρόλο που εκείνοι δεν γουστάρουν.

Προσωπικά δεν έχω κάτι με τους petrolheads αλλα οχι να αποκαλούν τα ηλεκτρικά κουβάδες.

Άλλος ένας φανατισμένος με την ηλεκτροκίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Προσωπικά δεν έχω κάτι με τους petrolheads αλλα οχι να αποκαλούν τα ηλεκτρικά κουβάδες.

σε αυτό έχεις δίκαιο ,αλλά περισσότερο η έκφραση-ρετσινιά ξεκίνησε απο την παράλογη τιμή των εισαγωγικών μοντέλων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Thanar είπε

Εγώ γελάω μαζί σου που από το 2030 δεν θα μπορείς να αγοράσεις κάτι άλλο εκτός από ηλεκτρικό, και δεν θα μπορείς να καταλάβεις από πού σου 'ρθε!

Εκτός τόπου και χρόνου, ο κόσμος δεν είναι μόνο η Ευρώπη, ο στόχος είναι το πολύ 25% market share, με μόνο στόχο να μειώσει η αυτοκινητοβιομηχανία την φορολογία τις!!!! Καταλαβαίνουμε ότι κάνατε μια αγορά και θα πρέπει να την υποστηρίξετε !!!!! Καλά κάνετε αλλά είστε εκτός πραγματικότητας !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχειοθετήθηκε το 5ο επεισόδιο του Podcast Ηλεκτροκίνησης.

Σε αυτό το επεισόδιο, μαζί μας ο φίλος Θάνος Ζαρόγιανννης, με πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία στον τομέα των υπηρεσιών φόρτισης στο εξωτερικό.
Απών σήμερα ο Βαγγέλης, λόγω εξεταστικής...

Το εβδομαδιαίο ραντεβού έχει οριστικοποιηθεί για Σάββατο βράδυ, γύρω στις 22:30, ενώ η εκδήλωση στη ομάδα του facebook αναρτάται από την προηγούμενη μέρα. Υπάρχουν κάποια μικρά προβλήματα με τον τρόπο που αναρτάται η έναρξη της εκπομπής, με αποτέλεσμα πολλοί φίλοι να μην ειδοποιούνται εγκαίρως.

Μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι για να ενημερώνεστε για την αρχειοθέτηση των νέων επεισοδίων! Σε οποιοδήποτε επεισόδιο μπορείτε να αφήσετε το σχόλιό σας με ερωτήσεις ή προτάσεις μελλοντικών θεμάτων.

— hosts Evangelos Michalopoulos και Thanos Tourtouras,
— guest Thanos Zarogiannis.

Σε αυτό το επεισόδιο:
00:00 - Εισαγωγικό Βίντεο
03:39 - Χαιρετισμοί
07:20 - Οι πωλήσεις του Δεκεμβρίου σε Ελλάδα και Ευρώπη
10:00 - ο Θάνος Ζαρόγιαννης
15:25 - Στην Ευρώπη σε 2η και 3η θέση, έχουμε πλέον BEVs!
22:00 - Πόσο οικολογικά είναι τα Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα;
31:35 - Must-watch για τους υποστηρικτές της Ηλεκτροκίνησης
36:00 - Η στρατηγική της Tesla και ο Elon Musk
42:40 - Η εικόνα της φόρτισης σε Ελλάδα και εξωτερικό
58:22 - Ασφάλιση Ηλεκτρικών Οχημάτων
1:03:13 - Ηλεκτροκίνηση και επαγγελματίες οδηγοί
1:12:07 - Ανακύκλωση Μπαταριών
1:15:00 - Μπαταρία Αυτοκινήτου vs Μπαταρία Κινητού
1:17:53 - Επιπλέον ερωτήσεις και συζήτηση

 

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Vagosman είπε

Aυτα τα περιοδικά τόσα χρόνια (ακόμα και σήμερα) στηρίζουν σθεναρά τους κουβάδες που καίνε συμπιεσμένους δεινόσαυρους. Δημοσιογράφοι του 50αρικου οπως συνηθίζονται να αποκαλούνται, που πλέον καρπώνονται την τάση της αγοράς παρόλο που εκείνοι δεν γουστάρουν.

Προσωπικά δεν έχω κάτι με τους petrolheads αλλα οχι να αποκαλούν τα ηλεκτρικά κουβάδες.

Επίσης η Ελλάδα δεν ειναι αντιπροσωπευτικό δείγμα χώρας. Μια πτωχευμένη χώρα δεν εχει την αγορά που θέλει η βιομηχανία.

Μα γι αυτο γελάω με ολους αυτους που παρουσιάζουν σε περιοδικά κ εκπομπές  στη πτωχευμένη Ελλάδα το ηλεκτρικό micra δλδ το Leaf  των 35000 οταν μπορεί να παρει ο άλλος το κανονικό micra με 15000 . 
Απορω πραγματικά σε τι κοινό νομίζουν οτι απευθύνονται . Θα εχει ο άλλος να διαθέσει 35000 για αυτοκίνητο και θα πάει να παρει το Leaf ρε φίλε; 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Άλλος ένας φανατισμένος με την ηλεκτροκίνηση.

Προβαίνεις σταθερά σε χαρακτηρισμούς και υποτιμάς τους συνομιλητές σου.

Απο τη στιγμή που η ηλεκτροκίνηση βελτιστοποιεί το αποτύπωμα των μετακινήσεων, όλοι θα την στηρίξουν.

Ζούμε στην εποχή της βελτιστοποίησης όλων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων, βιομηχανία, παραγωγή ενέργειας, κτιριακά όλα με αυστηρότερα μέτρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, totalius είπε

...το ηλεκτρικό micra δλδ το Leaf  των 35000 οταν μπορεί να παρει ο άλλος το κανονικό micra με 15000 . 
Απορω πραγματικά σε τι κοινό νομίζουν οτι απευθύνονται . Θα εχει ο άλλος να διαθέσει 35000 για αυτοκίνητο και θα πάει να παρει το Leaf ρε φίλε; 

Πρώτον... Το LEAF είναι σε μεγαλύτερη κατηγορία από το Micra. Καμία σχέση.

Δεύτερον... πράγματι, αν έχεις τα λεφτά για καινούριο LEAF, τότε έχεις λίγα ακόμη και για ID.3 ή m3.

Μόλις τώρα, Vagosman είπε

Προβαίνεις σταθερά σε χαρακτηρισμούς και υποτιμάς τους συνομιλητές σου.

Ελλείψει επιχειρημάτων το κάνει, δεν είναι προσωπικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Vagosman είπε

Επίσης η Ελλάδα δεν ειναι αντιπροσωπευτικό δείγμα χώρας. Μια πτωχευμένη χώρα δεν εχει την αγορά που θέλει η βιομηχανία.

Δεν ξέρω αν η Ελλάδα είναι «αντιπροσωπευτικό δείγμα χώρας» και αν έχει «την αγορά που θέλει η βιομηχανία» αλλά καθώς η πλειοψηφία εδώ μένει στη συγκεκριμένη χώρα, με βάση αυτή συζητάμε...

Αν οι περισσότεροι ήταν Ελβετοί, θα συζητάγαμε για την Ελβετία...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Thanar είπε

Πρώτον... Το LEAF είναι σε μεγαλύτερη κατηγορία από το Micra. Καμία σχέση.

Δεύτερον... πράγματι, αν έχεις τα λεφτά για καινούριο LEAF, τότε έχεις λίγα ακόμη και για ID.3 ή m3.

 

Καλά ειναι ένα κλικ μεγαλύτερο το Leaf . Αλλα μιλάμε για τρέλα λεφτά κ αυτο κ τα αντίστοιχα ηλεκτρικά σε σχεση με τις επιδόσεις ή τους χώρους που προσφέρουν . Άσε τη ταλαιπωρία φόρτισης που. για εμένα ειναι το ιδιο αποτρεπτικός παράγοντας με τη τιμη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Vagosman είπε

Προβαίνεις σταθερά σε χαρακτηρισμούς και υποτιμάς τους συνομιλητές σου.

Απο τη στιγμή που η ηλεκτροκίνηση βελτιστοποιεί το αποτύπωμα των μετακινήσεων, όλοι θα την στηρίξουν.

Ζούμε στην εποχή της βελτιστοποίησης όλων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων, βιομηχανία, παραγωγή ενέργειας, κτιριακά όλα με αυστηρότερα μέτρα.

... είπε αυτός που θεωρεί φυσιολογικό να αποκαλεί τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα "κουβάδες", αλλά ενοχλείται όταν οι άλλοι αποκαλούν έτσι τα ηλεκτρικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Απο τη στιγμή που η ηλεκτροκίνηση βελτιστοποιεί το αποτύπωμα των μετακινήσεων, όλοι θα την στηρίξουν.

τι εννοείς με το αποτύπωμα ?

6 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Ζούμε στην εποχή της βελτιστοποίησης όλων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων, βιομηχανία, παραγωγή ενέργειας, κτιριακά όλα με αυστηρότερα μέτρα.

Ίσως , φαντάζομαι δηλαδή στο εξωτερικό .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, korakios είπε

Φαντάζομαι οτι καταλαβαίνεις οτι ο Έλληνας κρατά το αμάξι όσο πάει για το οικονομικό κομμάτι... πχ εγώ πήρα το panda για να το κρατήσω 20 χρόνια ,όπως κράτησα για 10 χρόνια το αμάξι του πατέρα μου που έφτασε 23 χρονών.

Το κομμάτι leasing για ιδιώτη ,στους περισσότερους ακούγεται τουλάχιστον εξωπραγματικό

Εγραψα πουθενα οτι ο Ελληνας κρατα το αυτοκινητο του 25 χρονια για συναισθηματικους λογους?Και αν υποννοησα κατι τετοιο,εννοειτε ειρωνικα το εγραψα.Αν ειναι δυνατον δλδ να θελει καποιος να εχει το ιδιο αυτοκινητο 25 χρονια και να βγαζει την μπεμπελη με τα συνεργεια.Παιρνεις γνησιο αυτοκινητο και στο κανουν ημιτασιον.

Το κομματι leasing γιατι ακουγεται εξωπραγματικο δεν καταλαβα.Εχω κολλητο που δουλευει στην Mercedes.Ερχεται το καλοκαιρι Γερμανος με Vito 3ετιας νομιζω και κανει παραπονα για ενα λαμπακι που αναψε,ειχε αναψει το λαμπακι για τα λαδια,ειχε μεινει απο λαδια δλδ.Τεσπα το αυτοκινητο ηταν leasing και ο Γερμανος νομιζε οτι σε ολο τον κοσμο οι αντιπροσωπιες Mercedes ειναι συμβεβλημενες με την εταιρια leasing του.Δεν εδινε καπου 100€ που ζηταγε η αντιπροσωπια για αλλαγη λαδιων.Με τα πολλα λεει στον φιλο μου να του βαλει ενα λιτρο λαδι.Το βαζει αλλα ο δεικτης δεν επιανε καν,του λεει βαλε αλλο ενα λιτρο.Βαζει αλλο ενα και ο δεικτης ισα που επιασε λαδι.Τωρα του λεει ο Γερμανος παω Γερμανια?Οουυυ του λεει ο φιλος μου και ακομα παραπερα.Εδωσε 25€ και εγινε καπνος.Απο κουβεντα που επιασαν καπου 70€ το μηνα πληρωνε ο Γερμανος στην εταιρια.

Για να βγαλει τα λεφτα του ενα αυτοκινητο πρεπει δυστυχως να το κρατησει καποιος 20 χρονια ή εστω τοσο ωστε να μην συμφερει πλεον η επισκευη του(οταν παθει κατι).Αλλιως το να αλλαζεις καθε 10ετια αυτοκινητο ειναι περα για περα ασυμφορο.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Εγραψα πουθενα οτι ο Ελληνας κρατα το αυτοκινητο του 25 χρονια για συναισθηματικους λογους?Και αν υποννοησα κατι τετοιο,εννοειτε ειρωνικα το εγραψα.Αν ειναι δυνατον δλδ να θελει καποιος να εχει το ιδιο αυτοκινητο 25 χρονια και να βγαζει την μπεμπελη με τα συνεργεια.Παιρνεις γνησιο αυτοκινητο και στο κανουν ημιτασιον.

Το κομματι leasing γιατι ακουγεται εξωπραγματικο δεν καταλαβα.Εχω κολλητο που δουλευει στην Mercedes.Ερχεται το καλοκαιρι Γερμανος με Vito 3ετιας νομιζω και κανει παραπονα για ενα λαμπακι που αναψε,ειχε αναψει το λαμπακι για τα λαδια,ειχε μεινει απο λαδια δλδ.Τεσπα το αυτοκινητο ηταν leasing και ο Γερμανος νομιζε οτι σε ολο τον κοσμο οι αντιπροσωπιες Mercedes ειναι συμβεβλημενες με την εταιρια leasing του.Δεν εδινε καπου 100€ που ζηταγε η αντιπροσωπια για αλλαγη λαδιων.Με τα πολλα λεει στον φιλο μου να του βαλει ενα λιτρο λαδι.Το βαζει αλλα ο δεικτης δεν επιανε καν,του λεει βαλε αλλο ενα λιτρο.Βαζει αλλο ενα και ο δεικτης ισα που επιασε λαδι.Τωρα του λεει ο Γερμανος παω Γερμανια?Οουυυ του λεει ο φιλος μου και ακομα παραπερα.Εδωσε 25€ και εγινε καπνος.Απο κουβεντα που επιασαν καπου 70€ το μηνα πληρωνε ο Γερμανος στην εταιρια.

Για να βγαλει τα λεφτα του ενα αυτοκινητο πρεπει δυστυχως να το κρατησει καποιος 20 χρονια ή εστω τοσο ωστε να μην συμφερει πλεον η επισκευη του(οταν παθει κατι).Αλλιως το να αλλαζεις καθε 10ετια αυτοκινητο ειναι περα για περα ασυμφορο.

Σχετικα με το leasing!!! ειναι μονο για οσους το κοστος το περνανε στα εξοδα!!!!!!! στο εξωτερικο πχ Γερμανια πληρωνεις εφορια συμφωνα με το εισοδημα αλλα και τα εξοδα σου! συμπεριλαμβανομενου του leasing!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...