korakios Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε Εγω δεν εχω καταλαβει γιατι πηγε ολη η υποθεση προς ηλεκτρικο και προς υδρογονο μερια Λόγω μείωσης των αποθεμάτων πετρελαίου και ταυτόχρονα για οικονομική απεξάρτηση . Φυσικά δίνεται και δυνατότητα να μπουν καινούριοι παίχτες στο παιχνίδι 27 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε ΕΙναι πιο δυσκολο; στοιχιζει περισσοτερο; Σίγουρα είναι δύσκολο μιας και η παρούσα τεχνολογία δεν είναι έτοιμη. Αυτό φαίνεται και στο κόστος των ηλεκτρικών καθώς και στα υπόλοιπα μειονεκτήματά τους όπως αργή φόρτιση , μικρή αυτονομία 27 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε Στις αρχες του 2000 ειχε ανακοινωθει ενα πανευρωπαϊκο project για αγωγους που θα περνουσαν απο ολες τις ευρωπαϊκες χωρες και θα μετεφεραν υδρογονο. Εργο που θα ολοκληρωνοταν σε βαθος δεκαετιων. Μετα δεν ξανακουσα τιποτα. Τώρα ολοκληρώνεται το δίκτυο φυσικού αερίου μετά από τόσα χρόνια (2028 το τελικό χρονοδιάγραμμα στην Ελλάδα) το οποίο αργότερα θα χρησιμοποιηθεί και για υδρογόνο Ευτυχώς ,σήμερα , η ηλεκτροκίνηση είναι εξαιρετικά αποδοτική για ποδήλατα και μικρά σκουτεράκια ,βέβαια όχι ακόμα σε μηχανές Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2021 από korakios 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 21 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Με δεδομένο ότι το πρώτο leaf είχε τελική ταχύτητα 144km/h οριζόντια είναι μέχρι να πιάσεις τα 37km/h, μετά κάθε άλλο παρά οριζόντια το λες. Η επιμονή σου και ο ισχυρισμός σου "έτσι μου είπε ένας αρχιμηχανικός" ΔΕΝ είναι επιχειρήματα, sorry. Επίσης πες του "αρχιμηχανικού" σου να ενημερωθεί για τον νόμο του Lorentz. Γιατι εμενα μου δημιουργουνται αποριες σχετικα με την εμπειρια του "αρχιμηχανικου", οταν η πειρα του πανω σε ηλεκτρικα οχηματα ειναι μονο μερικων ετων; και taking into account το γεγονος οτι τα ηλεκτρικα εχουν πολυ αραιο service, η εμπειρια μηχανικων σε ηλεκτροκινητα στην Ελλαδα ειναι σχεδον ανυπαρκτη...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Επειδή κανείς μάλλον δεν ασχολείται με το υδρογόνο, Αναφορά σε κείμενο Ørsted takes final investment decision on first renewable hydrogen project 20.01.2021 Ørsted has decided to take final investment decision on the H2RES renewable hydrogen demonstration project at Avedøre Holme in Copenhagen, Denmark. H2RES will be Ørsted's first renewable hydrogen project in operation ... where the power of offshore wind will be harnessed to decarbonise society beyond direct electrification, ... H2RES will have a capacity of 2 MW. The facility will produce up to around 1 000 kg of renewable hydrogen daily, which will be used to fuel road transport in Greater Copenhagen and on Zealand. ... https://orsted.com/en/media/newsroom/news/2021/01/672305561121775 Στην Δανία αυτό, που έχουν ρεύμα ανανεώσιμο και δεν ξέρουν τι να το κάνουν ( ; ) είπαν ας φτιάξουμε υδρογόνο για λεωφορεία αντί να πάρουν με μπαταρίες; Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2021 από NT1G 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 27 λεπτά πριν, Thanar είπε από τη στιγμή που θα φτηνήνουν αρκετά οι μπαταρίες υπόθεση λέγεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cell_7 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 6 λεπτά πριν, korakios είπε υπόθεση λέγεται Πρακτικά το λες και δεδομένο, μέχρι στιγμή ισχύει πάντως, το πιο πιθανό είναι να πέσει η τιμή τους αλλά υπάρχει και 1% αμφιβολία. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Μόλις τώρα, Cell_7 είπε Πρακτικά το λες και δεδομένο, μέχρι στιγμή ισχύει πάντως, το πιο πιθανό είναι να πέσει η τιμή τους αλλά υπάρχει και 1% αμφιβολία. έχεις απόλυτο δίκαιο , εγώ έκανα λάθος διατύπωση, εννοώ να πέσουν σε ρεαλιστικό επίπεδο και δεν υπήρχε κάποια αντίστοιχη μείωση στο κόστος των αυτοκινήτων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 12 λεπτά πριν, arispz είπε Γιατι εμενα μου δημιουργουνται αποριες σχετικα με την εμπειρια του "αρχιμηχανικου", οταν η πειρα του πανω σε ηλεκτρικα οχηματα ειναι μονο μερικων ετων; και taking into account το γεγονος οτι τα ηλεκτρικα εχουν πολυ αραιο service, η εμπειρια μηχανικων σε ηλεκτροκινητα στην Ελλαδα ειναι σχεδον ανυπαρκτη...... Τι να σου πω, εγώ προσωπικά αμφιβάλλω ακόμα και για το εάν υπήρξε συζήτηση με κάποιον "αρχιμηχανικό", αυτά που υποστηρίζει ότι είπε δεν έχουν καμία λογική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, korakios είπε υπόθεση λέγεται Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2021 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 15 λεπτά πριν, Cell_7 είπε Πρακτικά το λες και δεδομένο, μέχρι στιγμή ισχύει πάντως, το πιο πιθανό είναι να πέσει η τιμή τους αλλά υπάρχει και 1% αμφιβολία. Το έχω γράψει και σε παλιότερο post, πριν 10 χρόνια η μπαταρία ήταν το πιο ακριβό εξάρτημα σε ένα ηλεκτρικό, τώρα όμως δεν είναι. Για αυτό ακόμα και να συνεχίσουν να πέφτουν με τον ίδιο ρυθμό, ελάχιστη διαφορά θα κάνουν στο συνολικό κόστος κατασκευής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πχ σήμερα το κόστος κατασκευής της μπαταρίας πχ ενός Nissan Leaf 40KWh έστω πως είναι 6.240$ (40 * 156) και να φτάσει στα 100$/KWh το 2024 όπως προβλέπουν θα πέσει στα 4.000$. E 2.240$ (ή 1.859€) μικρότερο κόστος κατασκευής ελάχιστη διαφορά θα κάνει στο συνολικό κόστος κατασκευής του. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Salvation81 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δεν ξερω εσεις τι λετε αλλα εγω μολις εκλεισα το τηλεφωνο που μιλουσα με τον κολλητο μου τον Elon και μου λεει πλεον κοιταω στα αστρα οχι στον δρομο....Ο νοων νοειτο..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastegial_74 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, korakios είπε Λόγω μείωσης των αποθεμάτων πετρελαίου και ταυτόχρονα για οικονομική απεξάρτηση . Φυσικά δίνεται και δυνατότητα να μπουν καινούριοι παίχτες στο παιχνίδι Σίγουρα είναι δύσκολο μιας και η παρούσα τεχνολογία δεν είναι έτοιμη. Αυτό φαίνεται και στο κόστος των ηλεκτρικών καθώς και στα υπόλοιπα μειονεκτήματά τους όπως αργή φόρτιση , μικρή αυτονομία Τώρα ολοκληρώνεται το δίκτυο φυσικού αερίου μετά από τόσα χρόνια (2028 το τελικό χρονοδιάγραμμα στην Ελλάδα) το οποίο αργότερα θα χρησιμοποιηθεί και για υδρογόνο Ευτυχώς ,σήμερα , η ηλεκτροκίνηση είναι εξαιρετικά αποδοτική για ποδήλατα και μικρά σκουτεράκια ,βέβαια όχι ακόμα σε μηχανές Στην πρώτη παράγραφο μου ξέφυγε το όχι. Ήθελα να γράψω γιατί στράφηκαν κυρίως στο ρευμα και όχι στο υδρογόνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 18 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε Στην πρώτη παράγραφο μου ξέφυγε το όχι. Ήθελα να γράψω γιατί στράφηκαν κυρίως στο ρευμα και όχι στο υδρογόνο. Μαλλον δεν εχεις καταλαβει κατι βασικο. Το υδρογονο ειναι ουσιαστικα και αυτο μπαταρια. Αρα το ερωτημα σου ειναι γιατι στραφηκαν στις μπαταριες λιθιου και οχι στο υδρογονο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 7 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε Στην πρώτη παράγραφο μου ξέφυγε το όχι. Ήθελα να γράψω γιατί στράφηκαν κυρίως στο ρευμα και όχι στο υδρογόνο. Δεν το έχω ψάξει καθόλου για υδρογόνο δυστυχώς. Υποθέτω λόγω κόστους Τώρα πιο πάνω θα δεις λινκ που αναφέρεται οτι ξεκινά η Δανία ,καύσιμο υδρογόνου σε λεωφορεία . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cell_7 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Το έχω γράψει και σε παλιότερο post, πριν 10 χρόνια η μπαταρία ήταν το πιο ακριβό εξάρτημα σε ένα ηλεκτρικό, τώρα όμως δεν είναι. Για αυτό ακόμα και να συνεχίσουν να πέφτουν με τον ίδιο ρυθμό, ελάχιστη διαφορά θα κάνουν στο συνολικό κόστος κατασκευής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πχ σήμερα το κόστος κατασκευής της μπαταρίας πχ ενός Nissan Leaf 40KWh έστω πως είναι 6.240$ (40 * 156) και να φτάσει στα 100$/KWh το 2024 όπως προβλέπουν θα πέσει στα 4.000$. E 2.240$ (ή 1.859€) μικρότερο κόστος κατασκευής ελάχιστη διαφορά θα κάνει στο συνολικό κόστος κατασκευής του. Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις αλλά δεν βγαίνουν έτσι τα νούμερα. Αρχικά το μέσο μέγεθος μπαταρίας ηλεκτρικών είναι αρκετά παραπάνω από 40KWh. Έπειτα το κόστος της KWh το 2020 ήταν σε μέσω όρο 127$, με μπαταρίες να αγγίζουν τα 100$, οπότε η πτώση τιμής είναι πολύ πιο ραγδαία από ότι περιμέναμε. Με τον Elon Musk να βάζει πολλά χρήματα σε έρευνα και κατασκευή μπαταριών πολύ μικρότερου κόστους. Στον υπολογισμό σου, αν υπολογίσουμε μεγαλύτερη μπαταρία, (ας πούμε ένα Peugeot 208-e) το κόστος κατασκευής μειώνεται σε κάτι παραπάνω από 2000€. Σε αυτά τα 2000€ υπολογίζουμε το έξτρα που θα βάλει η εταιρία για να το κάνει κερδοφόρο, θα υπολογίσουμε και διάφορους φόρους, καθόλου απίθανο το ποσό να αγγίζει 3.500 με 4.000€ για τον καταναλωτή. Έχοντας πει αυτά, και βλέποντας ένα από τα φαβορί Ευρωπαϊκό όχημα όπως το 208, η διαφορά του βενζινοκίνητου με του ηλεκτρικού στα ίδια extras είναι κοντά στις 8.000, όπου αν υπολογίσουμε πως ακόμη υπάρχει μεγάλο κόστος καθώς τώρα μόλις μπαίνουν στην ηλεκτροκίνηση και πρέπει να κάνουν την απόσβεση της αρχικής έρευνας, και επιδοτήσεις η διαφορά μπορεί και να μηδενιστεί, οπότε γιατί κάποιος να πάει σε βενζινοκίνητο μετά; Να κλείσω λέγοντας πως σχεδόν όλες οι εταιρίες αυτοκινήτων έχουν ήδη ανακοινώσει πως θα παύσουν την παραγωγή οχημάτων εσωτερικής καύσης (εξερχομένου βαραιών οχημάτων ακόμη) πριν το 2030 οπότε είναι απλά θέμα χρόνου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanar Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, arispz είπε Γιατι εμενα μου δημιουργουνται αποριες σχετικα με την εμπειρια του "αρχιμηχανικου", οταν η πειρα του πανω σε ηλεκτρικα οχηματα ειναι μονο μερικων ετων; και taking into account το γεγονος οτι τα ηλεκτρικα εχουν πολυ αραιο service, η εμπειρια μηχανικων σε ηλεκτροκινητα στην Ελλαδα ειναι σχεδον ανυπαρκτη...... Γιατί εμένα μου δημιουργούνται απορίες σχετικά με τη δική σου αντίληψη... O "Head of Powertrain Engineering" σε μία εταιρία που κατασκευάζει Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα είναι μάλλον "Αρχιμηχανικός"! Όπως Μηχανικός είμαι και 'γω, που τελείωσα στο Α.Π.Θ.. Εάν εσύ νομίζεις πως "Μηχανικοί" είναι μόνο οι "μηχανικοί αυτοκινήτου", τότε -λυπάμαι- αλλά να μην κρίνεις τις ζωές των άλλων με βάση τις δικές σου... "εμπειρίες". Με λίγα λόγια: Engineer = Μηχανικός στα Ελληνικά! Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2021 από Thanar Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα