Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, korakios είπε

5χρονο είσαι ?
Τεσπα , ηλεκτρικό μόνο ποδήλατο έχω μιας και είναι ευκολία , φυσικά μετατροπή , μιας και δεν αξίζει έτοιμο .

Ηλεκτρικό ποδήλατο και πατίνια είναι για 5χρονα 10χρονα....... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, arispz είπε

Ηλεκτρικό ποδήλατο και πατίνια είναι για 5χρονα 10χρονα....... 

Κατάλαβα , κάτσε να σε βάλω στη λίστα αγνόησης , περαστικά σου εύχομαι και γρήγορη ανάρρωση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

Κατάλαβα , κάτσε να σε βάλω στη λίστα αγνόησης , περαστικά σου εύχομαι και γρήγορη ανάρρωση 

Ευχαριστώ επίσης !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, engelo είπε

 

η Volvo ολα τα νέα μοντέλα στα 180 τελική... είναι η νέα μ@λακια αυτή.. Σαν την apple βγάζει φορτιστές ακολουθούν όλοι

Το θέμα είναι το γιατί γίνεται αυτό...

Η Volvo περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 180km/h σε όλα τα αυτοκίνητα της, με σκοπό την δραστική μείωση των ατυχημάτων με σοβαρούς τραυματισμούς.

Αντιθέτως η Hyundai περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 155-167km/h μόνο στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, και αυτό επειδή οι μπαταρίες των ηλεκτρικών στις μεγάλες ταχύτητες αδειάζουν με απίστευτο ρυθμό ελαχιστοποιώντας την ήδη μικρή αυτονομία τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το θέμα είναι το γιατί γίνεται αυτό...

Η Volvo περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 180km/h σε όλα τα αυτοκίνητα της, με σκοπό την δραστική μείωση των ατυχημάτων με σοβαρούς τραυματισμούς.

Αντιθέτως η Hyundai περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 155-167km/h μόνο στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, και αυτό επειδή οι μπαταρίες των ηλεκτρικών στις μεγάλες ταχύτητες αδειάζουν με απίστευτο ρυθμό ελαχιστοποιώντας την ήδη μικρή αυτονομία τους.

Η Toyota γιατι το κάνει ? μεχρι 180 και αυτή? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, engelo είπε

Η Toyota γιατι το κάνει ? μεχρι 180 και αυτή? 

Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο...

Εκτός βέβαια αν εννοείς το υβριδικό CHR που ανέφερες παραπάνω, αν ναι τότε η τελική του ταχύτητα δεν είναι 180, είναι 170km/h. Και αυτό όχι γιατί η Toyota την περιορίζει ηλεκτρονικά, αλλά επειδή ο κινητήρας του δεν έχει αρκετή ισχύ για μεγαλύτερη, 90 ίπποι όλοι και όλοι για σκάφος σχεδόν 1.500 κιλά.

Καμία σχέση με το kona που με τη μικρή μπαταρία έχει σχεδόν το ίδιο βάρος αλλά 136 ίππους και 155 τελική, ή αυτό με τη μεγάλη μπαταρία 204 ίππους και 167 τελική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, engelo είπε

 

η Volvo ολα τα νέα μοντέλα στα 180 τελική... είναι η νέα μ@λακια αυτή.. Σαν την apple βγάζει φορτιστές ακολουθούν όλοι

Βλεπω τα 3s του Tesla και τα σχεδον 7 αυτου και δεν καταλαβαινω γιατι τοσο μεγαλη διαφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

22 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Βλεπω τα 3s του Tesla και τα σχεδον 7 αυτου και δεν καταλαβαινω γιατι τοσο μεγαλη διαφορα.

Γιατί 204 ίππους vs 500 παρά. 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το θέμα είναι το γιατί γίνεται αυτό...

Η Volvo περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 180km/h σε όλα τα αυτοκίνητα της, με σκοπό την δραστική μείωση των ατυχημάτων με σοβαρούς τραυματισμούς.

Αντιθέτως η Hyundai περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 155-167km/h μόνο στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, και αυτό επειδή οι μπαταρίες των ηλεκτρικών στις μεγάλες ταχύτητες αδειάζουν με απίστευτο ρυθμό ελαχιστοποιώντας την ήδη μικρή αυτονομία τους.

Η μείωση της τελικής ακόμα και σε θερμικά οχήματα δεν γίνεται μόνο για λόγους ασφαλείας, αλλά και για λόγως συγκράτησης των εκπομπών ρύπων.

Τα θερμικά αυτοκίνητα στα επόμενα χρόνια, για να ικανοποιούν τις όλο και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων θα διαθέτουν εγκέφαλο ο οποίος θα μετράει τους ρύπους σε πραγματικό χρόνο κατά την κίνηση του αυτοκίνητου και αυτά τα δεδομένα θα αποστέλλονται στον κατασκευαστή.

Σε ότι αφορά την μειωμένη τελική ταχύτητα των ηλεκτρικών, ισχύει αυτό που λες, ωστόσο υπάρχουν τεχνικές λύσεις για να αντιμετωπιστεί αυτό. Με την τοποθέτηση ενός διβάθμιου μειωτήρα (όπως στην Porsche Taycan) μπορούμε να έχουμε μια αρκετά μακριά σχέση μετάδοσης ώστε να μειώνουμε τις στροφές του ηλεκτροκινητήρα στις υψηλές ταχύτητες και έτσι να βελτιστοποιούμε την αυτονομία του οχήματος.

Ωστόσο αυτή η λύση είναι πολύ δύσκολη τεχνικά. Μέχρι στιγμής μόνο η Porsche το έχει καταφέρει. Ας ελπίσουμε να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο...

Εκτός βέβαια αν εννοείς το υβριδικό CHR που ανέφερες παραπάνω, αν ναι τότε η τελική του ταχύτητα δεν είναι 180, είναι 170km/h. Και αυτό όχι γιατί η Toyota την περιορίζει ηλεκτρονικά, αλλά επειδή ο κινητήρας του δεν έχει αρκετή ισχύ για μεγαλύτερη, 90 ίπποι όλοι και όλοι για σκάφος σχεδόν 1.500 κιλά.

Καμία σχέση με το kona που με τη μικρή μπαταρία έχει σχεδόν το ίδιο βάρος αλλά 136 ίππους και 155 τελική, ή αυτό με τη μεγάλη μπαταρία 204 ίππους και 167 τελική.

Στο C-HR η θερμική συνιστώσα του κινητήρα αποδίδει 99 ίππους. Αυτοκίνητα με 100 ίππους έχουν μια τελική γύρω στα 195-200 χιλιόμετρα αναλόγως αεροδυναμικής.

Το βάρος έχει μικρή επίδραση στην τελική ταχύτητα ενός οχήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

 

Γιατί 204 ίππους vs 500 παρά. 

Και παλι, ηλεκτρικο. Με αυτο που βλεπω 204 αλογα ηλεκτρικο με 204 αλογα βενζινη δεν αλλαζει κατι σε επιδοσεις. Απλα δεν το περιμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...