Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αφού είσαι ηλεκτρολόγος θα γνωρίζεις πως μπορείς να κάνεις επαύξηση στη ΔΕΗ και να φορτίζεις με 7,4kW αυτό σημαίνει πως σε 6 ώρες θα έχεις στο όχημα σου 42κWh δλδ 300 με 350 χλμ αυτονομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@LouCi4erο ίδιος είναι ναι. Βασικά το χαίρεται ο άνθρωπος και καλά κάνει ,απλά μπαίνω σε αντιπαράθεση μαζί του γιατί δεν καταλαβαίνει οτι δεν είναι όλοι στην ίδια φάση.

Κοίτα ,αν στη δουλειά σου μπουν ταχυφορτιστές και φορτίζεις , τότε ίσως με ένα μικρό των 20000Ε , ίσως κάνεις κάποτε απόσβεση .

Αλλά σαν 2ο αυτοκίνητο πάντα

Προς το παρών φυσικό αέριο ή υγραέριο

1 λεπτό πριν, engelo είπε

Αφού είσαι ηλεκτρολόγος θα γνωρίζεις πως μπορείς να κάνεις επαύξηση στη ΔΕΗ και να φορτίζεις με 7,4kW αυτό σημαίνει πως σε 6 ώρες θα έχεις στο όχημα σου 42κWh δλδ 300 με 350 χλμ αυτονομία.

για έκτακτα λέει , σε περίπτωση που τύχει κάτι απρόοπτο . Αν δεν έχει ταχυφορτιστή κοντά του , να είναι διαθέσιμος και να λειτουργεί (Ελλάδα είμαστε μην το ξεχνάς) δε γίνεται (πάλι σαν 2ο αμάξι)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ότι καυσιμο βολεύεται ο καθένας.. εννοείται ... 

Απλά μεταφέρουμε προσωπικές εμπειρίες..

3 λεπτά πριν, korakios είπε

@LouCi4erο ίδιος είναι ναι. Βασικά το χαίρεται ο άνθρωπος και καλά κάνει ,απλά μπαίνω σε αντιπαράθεση μαζί του γιατί δεν καταλαβαίνει οτι δεν είναι όλοι στην ίδια φάση.

Κοίτα ,αν στη δουλειά σου μπουν ταχυφορτιστές και φορτίζεις , τότε ίσως με ένα μικρό των 20000Ε , ίσως κάνεις κάποτε απόσβεση .

Αλλά σαν 2ο αυτοκίνητο πάντα

Προς το παρών φυσικό αέριο ή υγραέριο

για έκτακτα λέει , σε περίπτωση που τύχει κάτι απρόοπτο . Αν δεν έχει ταχυφορτιστή κοντά του , να είναι διαθέσιμος και να λειτουργεί (Ελλάδα είμαστε μην το ξεχνάς) δε γίνεται (πάλι σαν 2ο αμάξι)

Μια χαρά γινεται. Σαν 1ο και μοναδικό αμάξι το έχω και δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα. Προσωπικά και το τονίζω το προσωπικά, με βολευει 100%

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Αυτο για το οποιο μιλαει το παλικαρι (δεν ξερω αν εισαι εσυ,τεσπα) απο το δευτερο λεπτο και μετα,αυτο ειναι που ηθελα να πω.Οτι πρεπει να αλλαξεις εντελως την νοοτροπια σου και τον τροπο που σκεφτεσαι.Πρεπει δλδ να εχεις συνεχως στο μυαλο σου οταν το αυτοκινητο ειναι σταματημενο,να συνδεθει στην πριζα.

Χτεςτες το βραδυ  γυρισα απο την δουλεια στις 2 την νυχτα.Η δουλεια μου ειναι 50 χιλ να παω και 50 να γυρισω.Το πρωι 8  εφυγα ξανα για δουλεια,ποσο να φορτιζε αυτο σε 6 ωρες,70-80 χιλ?Οριακο μου φαινεται.Το διαστημα Σεπτεμβριο-Νοεμβριο μπορει να γυρισω 3 το μεσημερι και 5 να με παρουν τηλεφωνο οτι εχει βλαβη το εργοστασιο και να πρεπει να παω,ειμαι ηλεκτρολογος.Θα πρεπει δλδ με το που φτασω στο εργοστασιο και ειναι μια ολοκληρη επιχειρηση σταματημενη και 40 εργαζομενοι να με κοιτανε στα ματια,εγω με το που θα κατεβω απο το αμαξι να απλωνω μπαλαντεζα για να φορτισω,αλλιως δεν θα μπορω να φυγω.

Δεν ξερω,πιστευω οτι αν δεν εχω και δευτερο αμαξι κανονικο,ή θα μεινω στον δρομο ή θα με απολυσουν απο την δουλεια (καλα αυτο δεν παιζει αλλα λεμε).Ειναι νωρις ακομα για τα ηλεκτρικα,για βασικο αμαξι δεν κανουν και 40.000€ για δευτερο αμαξι,αδυνατο.

Μάλλον δεν κατάλαβες......παλιά είχαμε τα καμπριο για τα Σαββατοκύριακα.....ε θα έχουμε τα ηλεκτρικά για Σαββατοκύριακα και το θερμικό για να κάνουμε την δουλειά μας!!!!!! Για να κόψουμε την πλάκα, σίγουρα αυτοί που αγόρασαν ηλεκτρικό προσπαθούν να το δικαιολογήσουν, δεν καταλαβαίνουν ότι όσο θόρυβο κάνουν γύρω από την αγορά και τα οφέλη του, τόσο ποιο γρήγορα θα έρθουν οι φόροι σε αυτά. Το κράτος έχει τεράστια έσοδα από την χρήση του αυτοκινήτου, έμμεσα και άμεσα, τα διυλιστήρια στην Ελλάδα το ίδιο, οι ελληνικής εξαγωγές χωρίς τα παράγωγα του πετρελαίου είναι για να κλαίμε, από που θα έρθουν τα έσοδα ...... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, engelo είπε

Με ότι καυσιμο βολεύεται ο καθένας.. εννοείται ... 

Απλά μεταφέρουμε προσωπικές εμπειρίες..

Μη νομίζεις οτι είχα αποκλείσει τα ηλεκτρικά μιας και έχω γκαραζ και είμαι σε δίκτυο CNG και έπρεπε να κάνω ένα VS με panda CNG

Κοιτούσα για το citigo μιας και είχε προώθηση 2000Ε η skoda . Εδώ να σταθώ που πιο φθηνό έβγαινε πριν την επιδότηση και μου κάνει εντύπωση ,που δεν έγινε θέμα με μηνύσεις ,η συμπτωματική αύξηση των ηλεκτρικών.

Μετά σκέφτομαι κόστος ανα 100χλμ 1.5Ε vs 3.5E αλλά τουλάχιστον 6000Ε διαφορά.

Απόσβεση μετά απο 300000 χλμ (30 χρόνια) , ε δε με συνέφερε .

Αλλά και βενζίνης (έστω δεν το έκανα υγραέριο) με 6λίτρα μέσα και 1.50Ε βενζίνη θα έπρεπε να καλύψω 8000Ε για 7,5Ε/100χλμ διαφοράς για 105000χλμ

Και πάλι είναι 10ετία . Να έλεγες οτι ναι έστω στην 5ετία θα βγάζεις κέρδος οκ να ρισκάριζα .Και πάλι στη 5ετία με το τέλος εγγύησης θα έβαζα υγραέριο εννοείται .

Δεν ξέρω , ίσως σε μεγάλου κυβισμού βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που είναι και πιο ακριβά και εχουν και μεγάλη κατανάλωση να αξίζει , αλλά πες μου , είναι λάθος το σκεπτικό μου (νιώθω και παράλογος καμια φορά σε αυτό το thread!)

33 λεπτά πριν, engelo είπε

Μια χαρά γινεται. Σαν 1ο και μοναδικό αμάξι το έχω και δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα. Προσωπικά και το τονίζω το προσωπικά, με βολευει 100%

Γιατί να έχεις πρόβλημα ? Καλοτάξιδο με υγεία και χαρές :)

Ποιο έχεις , το έχεις καιρό ?

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σ' ευχαριστώ πολύ..

Συπλήρωσα ενα έτος, πριν είχα Leaf...

Μαζεμένες εμπειρίες

 

Επεξ/σία από engelo
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα θυμήθηκα, σε είχα ρωτήσει και την τιμή , εκεί έπαθα σοκ !
με 16000Ε διαφορά τιμής απο ένα μτχ με 9000χλμ ,είναι πολλά τα λεφτά για απόσβεση, φαντάζομαι οτι απλά το ήθελες για τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού ,

έχεις στο σπίτι και γρήγορο φορτιστή ή το αφήνεις το βράδυ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλαμε για ένα αυτοκίνητο με 40κιλά ροπή, 204άλογα, αυτόματο με cruise control και όλα τα εξτρα του μοντέλου. Αν το συγκρίνεις με το ΚΟΝΑ βενζίνης 1,000cc σαφώς και έχει διαφορά.

Επίσης εχω φορτιστή και στο σπίτι και στην δουλειά μου. Τέλος δεν το αγόρασα για απόσβεση οικονομική αλλά γιατί με ενθουσίασε η οδήγηση του και η ησυχία του... 

Από το 2009 είχα υβριδικά, οπότε έδωσα το C-HR και πήγα στο ΚΟΝΑ. Το λές και φυσική εξέλιξη. Δεν θα ήθελα να σου πω το τι ακουγα το 2009 για τα υβριδικά και πως έχει αλλάξει το ποσοστό αποδοχής τα τελευταία 2 χρόνια... 😁

BTW εκείνο που σιχάθηκα στα υβριδικά της ΤΟΥΟΤΑ ήταν το CVT. Πατινάρισμα συνεχόμενο...

Επεξ/σία από engelo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

offtopic
εγώ το πατινάρισμα το καταλαβαίνω ως γλίστριμα

το CVT δε γλιστράει με την κλασική έννοια,
απλώς στροφάρει αλλάζοντας τη σχέση μετάδοσης

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, engelo είπε

Αφού είσαι ηλεκτρολόγος θα γνωρίζεις πως μπορείς να κάνεις επαύξηση στη ΔΕΗ και να φορτίζεις με 7,4kW αυτό σημαίνει πως σε 6 ώρες θα έχεις στο όχημα σου 42κWh δλδ 300 με 350 χλμ αυτονομία.

Την επαύξηση θα την πληρώσεις εσύ?Επιπλέον κόστος πολλά τα θα και τα αν και στο τέλος θα βγει ζημιωμενος ο αγοραστης.Ακομα είναι ειδική κατηγορία τα ηλεκτρικά και δεν βολεύουν το 95% των ιδιοκτητών.Σε μια 10ετια το ξαναβλέπουμε.

Επεξ/σία από LouCi4er
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο χρονος παιζει σημαντικο ρολο σε ενα ταξιδι. Με το diesel πας πατημενος 150χλμ στην Θεσσαλονικη και ερχεσαι πισω με ενα γεμισμα. Ουτε αγχος, ουτε τιποτα...με κοστος ? Ανυπαρκτο!

2 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Ο χρονος παιζει σημαντικο ρολο σε ενα ταξιδι. Με το diesel πας πατημενος 150χλμ στην Θεσσαλονικη και ερχεσαι πισω με ενα γεμισμα. Ουτε αγχος, ουτε τιποτα...με κοστος ? Ανυπαρκτο!

Φανταζομαι ταξιδι με το ηλεκτρικο ΚΟΝΑ, με βροχη, αερα και θερμοκρασια 10 βαθμους! Με μεσο ορο ταχυτητας τα 110 χλμ, δυσκολα θα εβγαζε 250 χλμ.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, korakios είπε

@LouCi4erο ίδιος είναι ναι. Βασικά το χαίρεται ο άνθρωπος και καλά κάνει ,απλά μπαίνω σε αντιπαράθεση μαζί του γιατί δεν καταλαβαίνει οτι δεν είναι όλοι στην ίδια φάση.

Κοίτα ,αν στη δουλειά σου μπουν ταχυφορτιστές και φορτίζεις , τότε ίσως με ένα μικρό των 20000Ε , ίσως κάνεις κάποτε απόσβεση .

Αλλά σαν 2ο αυτοκίνητο πάντα

Προς το παρών φυσικό αέριο ή υγραέριο

για έκτακτα λέει , σε περίπτωση που τύχει κάτι απρόοπτο . Αν δεν έχει ταχυφορτιστή κοντά του , να είναι διαθέσιμος και να λειτουργεί (Ελλάδα είμαστε μην το ξεχνάς) δε γίνεται (πάλι σαν 2ο αμάξι)

Καλα κανει ο ανθρωπος και το χαιρεται,δεν ειπαμε κατι κακο.Μακαρι να το χαιρεται για χρονια απροβληματιστα,αλοιμονο.Αλλο αυτο και αλλο να προσπαθουμε να πεισουμε τους παντες οτι τα ηλεκτροκινητα ειναι η τελεια επιλογη,εδω δεν ειναι καν πρακτικα για τον μεσο ιδιοκτητη.

Εγω κανω 100 χιλ την μερα το λιγοτερο,υπαρχουν μερες που μπορει να κανω 200.Εχω ενα παλιο αμαξι που καει σε ανοιχτο δρομο οταν το πηγαινω μεχρι 100 και οδηγωντας σαν την θεια μου (οταν δεν βιαζομαι δλδ) 6-6.5 λιτρα,μεσα στην πολη πανω απο 10 αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.Επειδη η επιχειρηση που δουλευω ειναι σοβαρη και δεν την νοιαζουν τα ψωροδιφραγκα,μου ειπε το αφεντικο να βαζω μεχρι 300€ το μηνα βενζινη,αν χρειαστει και παραπανω δεν υπαρχει θεμα,δεν με απασχολει το καυσιμο και ποσο καει το αυτοκινητο.Σκεφτομαι του χρονου να παρω αλλο αυτοκινητο (θα το επαιρνα φετος αλλα αλλαξα τα κουφωματα στο σπιτι),η μονη επιλογη στο μυαλο μου αυτη τη στιγμη ειναι ενα μικρου κυβισμου βενζινης,εχουμε στην δουλεια ενα C3 2018 βενζινη 1.2 και μου αρεσει πολυ το συγκεκριμενο.Ελεγα για 308 αλλα το σκεφτομαι.Τεσπα,κατα 99% το επομενο αμαξι μου θα ειναι με τον 1200αρη puretech.

Εστο οτι κανω 30000 λχμ το χρονο και καιω 10€ τα 100 χλμ,αρα καιω 3000€ το χρονο (οχι εγω αλλα τεσπα).Με ενα ηλεκτρικο ποσο ρευμα θα πληρωσω για να κανω τα ιδια χλμ?To Citigo που λες θελει περιπου 5 ωρες για να κανεις 250 χλμ,5 ωρες θα φαει 35KW με 11 λεπτα (τοσο εχει?),πες χοντρικα 2 ευρω τα 100 χλμ.Διαφορα 8 € δλδ στα 30000 2400€.Θες δλδ μια γεματη 10ετια χωρις να παρουσιαστει ουτε 1€ εξοδα για να κανεις αποσβεση το κουβαδακι της Skoda,για πιο "σοβαρα" ηλεκτρικα θες πολυ παραπανω.Μπα,δεν θα παρω.

Ξερω,πολυ μπακαλιστικος ο υπολογισμος αλλα για να εχουμε ενα μπουσουλα το εγραψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, engelo είπε

Μιλαμε για ένα αυτοκίνητο με 40κιλά ροπή, 204άλογα, αυτόματο με cruise control και όλα τα εξτρα του μοντέλου. Αν το συγκρίνεις με το ΚΟΝΑ βενζίνης 1,000cc σαφώς και έχει διαφορά.

Επίσης εχω φορτιστή και στο σπίτι και στην δουλειά μου. Τέλος δεν το αγόρασα για απόσβεση οικονομική αλλά γιατί με ενθουσίασε η οδήγηση του και η ησυχία του... 

Από το 2009 είχα υβριδικά, οπότε έδωσα το C-HR και πήγα στο ΚΟΝΑ. Το λές και φυσική εξέλιξη. Δεν θα ήθελα να σου πω το τι ακουγα το 2009 για τα υβριδικά και πως έχει αλλάξει το ποσοστό αποδοχής τα τελευταία 2 χρόνια... 😁

BTW εκείνο που σιχάθηκα στα υβριδικά της ΤΟΥΟΤΑ ήταν το CVT. Πατινάρισμα συνεχόμενο...

Καλή η ροπή και τα άλογα, ο κόφτης στα ποσά χλμ είναι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...