manolis940 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 16 λεπτά πριν, ghostaki είπε Αν τα έχει κάνει σε αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα, χωρίς πλευρικά φορτία και έντονα ή και σχεδόν καθόλου φρεναρίσματα, τότε δε το θεωρώ και τόσο ακραίο. Συν του ότι αν το φυλάζει σε γκαράζ και δεν μένει έξω να τα καίει ο ήλιος. Στο ford μου βέβαια ελαφρύτερο αμάξι κατά πολύ έχω κάνει τα ίδια χιλιόμετρα και πήγα στον λαστιχά για να μου τα αλλάξει και μου είπε να τα αφήσω μέχρι να λήξουν γιατί δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Στο αγροτικό τώρα που δεν βγάζω πολλά χιλιόμετρα αλλά όσα βγάζω τα βγάζω με φορτίο συνήθως μια χαρά την παλεύουν την πενταετία. Και εκεί τα αλλάζω πάντα όχι επειδή έχουν φαγωθεί αλλά επειδή έχουν παλιώσει.
vamvakoolas Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) 3 hours ago, nazarene said: Αυτά πλέον δεν είναι κλασικά αλλά καπάκια επάνω σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και φυσικά η αξία τους ανάμεσα σε συλλέκτες και αγοραστικά είναι ΜΗΔΕΝ πολυ σωστα. Λιγο πριν κορονοιο υπηρχε Αμερικα συνεργειο που πραγματικα επερνε το συμβατο σου και το εκανε ηλεκτρικο. Το συνεργειο ειχε σουξε/πελατες κυριως ιδιοκτητες κλασσικων ιχ οπως καμαρο, dodge κτλ Το κοστος τοτε περιπου 20.000$ (εφοσον το συμβατο σου ηταν σε πολυ καλη μηχανικη κατασταση και δε μιλαμε για αλλαγες φρενα αναρτησεις κτλ) Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από vamvakoolas
nazarene Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) Oσο και να ειρωνεύεσαι αυτές οι απόψεις βρίσκουν κοινό σε άσχετους όπου την μόνη ιδέα και χόμπι όπου έχουν με τα αυτοκίνητα είναι να διαβάζουν τα προσπέκτους του κατασκευαστή, κάνε μου τη χάρη που θα πάρεις ένα κεντρομήχανο πισωκίνητο και θα το φορτώσεις με μπαταρίες για να κάνεις ΤΙ???? να χαλάσεις κάτι πανέμορφο για να το μετατρέψεις σε τσίρκο για άσχετους, θα κάνει κάποιος ηλεκτρικό ένα 2002ti ή μια alfa 33 και δε θα έχει ήχο από weber ή δε θα ακούγεται ο boxer που αναστένει και νεκρούς , κάπου η χαζομάρα έχει και ένα όριο Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από nazarene 3 1
vamvakoolas Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) 10 minutes ago, nazarene said: Oσο και να ειρωνεύεσαι αυτές οι απόψεις βρίσκουν κοινό σε άσχετους όπου την μόνη ιδέα και χόμπι όπου έχουν με τα αυτοκίνητα είναι να διαβάζουν τα προσπέκτους του κατασκευαστή, κάνε μου τη χάρη που θα πάρεις ένα κεντρομήχανο πισωκίνητο και θα ο φορτώσει με μπααρίες για να κάνεις ΤΙ???? να χαλάσεις κάτι πανέμορφο για να το μετατρέψεις σε τσίρκο για άσχετους, θα κάνει κάποιος ηλεκτρικό ένα 2002ti ή μια alfa 33 και δε θα έχει ήχο από weber ή δε θα ακούγεται ο boxer που αναστένει και νεκρούς , κάπου η χαζομάρα έχει και ένα όριο δε ξερω αν αναφερεσαι σε εμενα (ελπιζω οχι γιατι ισως σε διδαξω να γραφεις ελληνικα παρολο που δεν ειμαι Ελλαδα), αλλα υπαρχουν πολιτειες στο Αμερικα (που προφανως δεν εχεις πατησει ποδι) που εχουν πολυ αυστηρα προτυπα καυσαεριων π.χ σχεδον ολη η δυτικη ακτη. Σε μερικες πολεις μιλαμε για...μηδενικους ρυπους. Απο το να εχεις ενα 2002ti ή μια alfa33 να τη βλεπεις στο γκαραζ καλυτερα να το κανεις ηλεκτρικο και να το κυκλοφορας εστω τα σ/κ διοτι...κάπου η χαζομάρα έχει και ένα όριο Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από vamvakoolas
nazarene Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα Το να αναγάγουμε τον βιασμό ενός κλασικού αυτοκινήτου σαν κάτι έξυπνο αυτό απευθύνεται σε αυτούς όπου όπως επαναλαμβάνω είναι ΑΣΧΕΤΟΙ αν θέλεις στο ξαναγράφω, δεν έχω καμμία διάθεση να ξαναέρθω στις ΗΠΑ μια φορά σαν τουρίστας για 2 εβδομάδες ήταν αρκετές,
ghostaki Δημοσ. πριν από 36 λεπτά Δημοσ. πριν από 36 λεπτά (επεξεργασμένο) 3 hours ago, dtk-386 said: Γιατί νομίζεις ότι δεν τρώγεται λάστιχο στις εθνικές οδούς;;; Εκεί να δεις φθορά λόγω ταχύτητας. Δεν είμαι ειδικός, μόνο τη διαίσθησή μου και την εμπειρία μου μεταφέρω, οπότε μπορεί κάλλιστα να κάνω λάθος. Επίσης άλλο το πάω σταθερά με 100 και άλλο πάω με 140 φρενάρω στα 90 μόλις βγει κάποιος στη λωρίδα μου και επιταχύνω πάλι στα 140 μόλις αδειάσει. Από ένα γρήγορο ψάξιμο, εδώ λένε ότι η ταχύτητα από μόνη της δε παίζει τόσο ρόλο https://www.protyre.co.uk/car-help-advice/driving-tips/does-driving-speed-affect-a-car-s-tyre-longevity Επεξ/σία πριν από 35 λεπτά από ghostaki
teodor_ch Δημοσ. πριν από 27 λεπτά Δημοσ. πριν από 27 λεπτά Πότε φρενάρει καλύτερα ένα αμάξι? απο τα 130 στα 100χλμ/ώρα? ή απο τα 50 στα 20? έχω την εντύπωση ότι όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα τόσο μικρότερη είναι η τριβή απάντηση Copilot Αναφορά σε κείμενο Αυτό σημαίνει ότι το αμάξι θα φρενάρει καλύτερα και με περισσότερη σταθερότητα όταν φρενάρει από τα 50 στα 20 χλμ/ώρα σε σύγκριση με το φρενάρισμα από τα 130 στα 100 χλμ/ώρα. Οι λόγοι είναι: Σε χαμηλότερες ταχύτητες, οι τροχοί έχουν καλύτερη επαφή με το έδαφος, κάνοντας το φρενάρισμα πιο αποτελεσματικό και λιγότερο επικίνδυνο. Οι δυνάμεις αδράνειας είναι μικρότερες, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο σταματάει πιο γρήγορα. Εάν οδηγείς, πάντα να προσέχεις τις συνθήκες του δρόμου και να φροντίζεις για την καλή συντήρηση του αυτοκινήτου σου. Σου εύχομαι ασφαλή οδήγηση! 🚗💨
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα