Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, GeorgeKatz είπε

Παρακολουθώ το θέμα από την αρχή και θα ήθελα να κάνω μια παρομοίωση.

Το θέμα με τα EV το βλέπω ως το θέμα με τα κινητά, που εκει που το 2005 είχαμε ενα κιν και η μπαταρία του κρατούσε 3-4 ημέρες και νύχτες άνετα, το 2007 ήρθαν τα smartphone και όλοι κάθε βράδυ (τουλάχιστον) φορτίζουμε. Μερικοί και μέσα στη μέρα φορτίζουν και άλλοι έχουν και ειδικά αξεσουάρ για να μας διευκολύνουν (powerbanks).

Ομως παρόλο το μειονέκτημα αυτό των smartphoneς, με τις 20 ώρες αυτονομία, κυριάρχησαν στην αγορά και λίγοι έχουν πλέον απλά κινητά.

Στη παρομοίωση με τα αμάξια, ομοίως τα EV δεν χρειάζεται καν να κυριαρχήσουν, ίσως πάρουν ένα μερίδιο της αγοράς μαζί με την βενζίνη, το πετρέλαιο, το LPG, το CNG κ.α. Θα πάρουν το μερίδιο που μεν τους αξίζει, αλλά και που προωθεί η πολιτεία. Με ένα νόμοθετικό πλαίσιο που αυξάνει τρομερά τα τέλη κυκλοφορίας και τη συντήρηση για τα θερμικά, το μερίδιο αγοράς των EV αλλάζει υπέρ των τελευταίων.

Το μέλλον θα δείξει :)

Ο καθένας ψωνίζει με βάση της ανάγκες του και την τσέπη του και την παρούσα νομοθεσία.

Βαλε το ποσα βγαζει απο φορους το κρατος (πετρελαιο - βενζινη), βαλε το οτι ηδη τα σηματα ειναι απο τα πιο ακριβα (αν οχι τα πιο ακριβα) στην Ευρωπη, βαλε το οτι ακομα υπαρχουν αμαξια του 80΄ που κυκλοφορουν στους δρομους (που και καλα προ 10ετιας+ ειχαν πει θα τα απαγορευαν) και αυτο που λες δεν παιζει να γινει (μια που θα γινει και μια που θα κατεβει ολος ο κοσμος στο Συνταγμα και θα γινει της ποπης).
ΑΝ βεβαια γινει θα μας το κανουν οπως με τα μεγαλου κυβισμου, θα παρει ολος ο κοσμος και σιγα σιγα το ρευμα θα ανεβει σε τρελα επιπεδα (ειδικα αν μιλαμε για ειδικους σταθμους φορτισης στα σπιτια που θα μπορουν να τους χρεωνουν διαφορετικα απο το απλο ρευμα).
Ειδωμεν, αλλα οταν βλέπεις την Αγγλια να λεει μεχρι το 2030 να εχουν γινει ολα ηλεκτρικα ε για εμας 2040 και αν (και μεχρι τοτε βλεπουμε τι μπορει να εχει αλλαξει στο θεμα τεχνολογια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

59 λεπτά πριν, GeorgeKatz είπε

Στη παρομοίωση με τα αμάξια, ομοίως τα EV δεν χρειάζεται καν να κυριαρχήσουν

Παρομοίωση θα ήταν αν έλεγες πως «όπως και τα smartphones, παρά του ότι τα φορτίζεις 2-3 φορές τη μέρα κυριάρχησαν, έτσι θα κυριαρχήσουν και τα ηλεκτρικά». Και θα είχες δίκιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας αφήσουμε τα θα και να προσγειωθούμε λίγο , στο σήμερα , στην Ελλάδα, λεφτά από την επιδότηση για δίκυκλα δεν έχει πάρει κανένας , γνωρίζουμε για τα αυτοκίνητα τι παίζει ,αν πήρε κάποιος ?

Επεξ/σία από korakios
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GeorgeKatz είπε

...

Με ένα νόμοθετικό πλαίσιο που αυξάνει τρομερά τα τέλη κυκλοφορίας και τη συντήρηση για τα θερμικά, το μερίδιο αγοράς των EV αλλάζει υπέρ των τελευταίων.

Το μέλλον θα δείξει :)

Ο καθένας ψωνίζει με βάση της ανάγκες του και την τσέπη του και την παρούσα νομοθεσία.

Το είχα βάλει πριν μερικές σελίδες αλλά κανείς δεν του έδωσε σημασία, αλλά μιας και λες ότι με ένα νομοθετικό πλαίσιο υπερφορολόγησης αλλάζουν όλα,

Αναφορά σε κείμενο

Από τα πετρελαιοειδή εξαρτάται περίπου το 12% των φορολογικών εσόδων της χώρας ή πάνω από 6 δισ. ευρώ, καθώς εκτός από τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης πρέπει να προσμετρηθούν και οι επιπτώσεις στον ΦΠΑ.

Όταν αλλάξουν όλα και αυτά τα έσοδα πέσουν π.χ. στο μισό, από που θα τα πάρουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, NT1G είπε

Όταν αλλάξουν όλα και αυτά τα έσοδα πέσουν π.χ. στο μισό, από που θα τα πάρουν;

Από τα ηλεκτρικά!

Και προφανώς δεν θα περιμένουν μέχρι τα έσοδα να πέσουν στα μισά. Θα ξεκινήσουν το άρμεγμα νωρίτερα.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 minutes ago, NT1G said:

Το είχα βάλει πριν μερικές σελίδες αλλά κανείς δεν του έδωσε σημασία, αλλά μιας και λες ότι με ένα νομοθετικό πλαίσιο υπερφορολόγησης αλλάζουν όλα,

Όταν αλλάξουν όλα και αυτά τα έσοδα πέσουν π.χ. στο μισό, από που θα τα πάρουν;

θα φορολογήσουν την κατοχή και τη χρήση των ηλεκτρικών
που στο μεταξύ θα έχουν μονοπωλήσει την αγορά του καινούριου

θα φτάσει και η στιγμή που για να τοποθετήσεις οικιακό φορτιστή θα εκδίδεις ειδική άδεια και θα πληρώνεις χωριστό λογαριασμό ρεύματος από το οικιακό τιμολόγιο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, KoreanW είπε

θα φτάσει και η στιγμή που για να τοποθετήσεις οικιακό φορτιστή θα εκδίδεις ειδική άδεια και θα πληρώνεις χωριστό λογαριασμό ρεύματος από το οικιακό τιμολόγιο

Νομίζεις πως θέλεις κανένα πτυχίο πυρηνικής φυσικής για να φορτίσεις το αυτοκίνητο; Μια απλή σούκο θέλεις!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, NT1G είπε

Όταν αλλάξουν όλα και αυτά τα έσοδα πέσουν π.χ. στο μισό, από που θα τα πάρουν;

Από φέτος ξεκίνησαν με το Ε.Λ.ΑΠΕ (Ειδικό Τέλος Μείωσης Ρύπων) στο ρεύμα ,διπλασιασμό του ΕΤΜΕΑΡ στις βιομηχανίες και επιβολή πράσινου τέλους στην κατανάλωση πετρελαίου κίνησης (diesel) ίσου με 0,03 ευρώ/λίτρο.
 

4 λεπτά πριν, Thanar είπε

Νομίζεις πως θέλεις κανένα πτυχίο πυρηνικής φυσικής για να φορτίσεις το αυτοκίνητο; Μια απλή σούκο θέλεις!

 

Εδώ ο Έλληνας δεν αγοράζει CNG και ας έχει πρατήριο κοντά του , γιατί φοβάται σε ταξίδι εκτός δικτύου οτι δε θα βρει βενζινάδικο ανα 150χλμ (ταλαιπωρία λέμε) και εσυ θεωρείς δεδομένο οτι θα φορτίζει το αμάξι (αν δημιουργηθούν υποδομές) με στάσεις ?
Από τα βίντεο κατάλαβα σε τι φάση είσαι, χαλαρός ,ωραίος ,αλλά δυστυχώς δεν έχεις επαφή με την πραγματικότητα .

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 minutes ago, Thanar said:

Νομίζεις πως θέλεις κανένα πτυχίο πυρηνικής φυσικής για να φορτίσεις το αυτοκίνητο; Μια απλή σούκο θέλεις!

 

Νομίζεις πως πριν μερικές σελίδες που έδειχνε ο άλλος τη μπαλαντέζα από το μπαλκόνι,
είσαι αυτός που «ανοίγει τα μάτια στο φόρουμ»;

Εγώ μιλάω για το νομικό πλαίσιο, τί θα απαγορεύσουν και τί θα επιβάλλουν σε πρόστιμα.
Το πώς θα έχουν μηχανισμούς ελέγχου για να το εφαρμόσουν, ας το αφήσουμε
γιατί ταρζανιές γίνονται και σήμερα στη ζούλα (από το φόρο στο οινόπνευμα μέχρι το πετρέλαιο, αγροτικό και θέρμανσης).
Πιστεύεις ότι το κράτος δε γνωρίζει ποιός έχει στην κατοχή του αυτοκίνητο ηλεκτρικό;
Τί είναι τα αυτοκίνητα, πασατέμπος να μη θες άδεια κυκλοφορίας και να τα κρύβεις στην τσέπη;
Δε θα ξέρει το κράτος ότι ο κάτοχος ηλεκτρικού οχήματος θα θέλει και να το κινεί κιόλας;
Με ρεύμα από κάπου, 
που κατά τεκμήριο δε θα φορτίζει μόνο από πρατήρια φόρτισης;

Αν μη τι άλλο
και να μην ήταν τα φορολογικά έσοδα
και μόνο που διακυβεύεται έστω η ενεργειακή ασφάλεια της χώρας από ένα υπερφορτωμένο δίκτυο ηλεκτροπαραγωγής και διανομής ρεύματος,
το κράτος έχει κάθε λόγο να θέλει να ασκεί ένα ρυθμιστικό ρόλο.
Sorry που χαλάω τις περί του αντιθέτου ονειρώξεις...

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Thanar είπε

Παρομοίωση θα ήταν αν έλεγες πως «όπως και τα smartphones, παρά του ότι τα φορτίζεις 2-3 φορές τη μέρα κυριάρχησαν, έτσι θα κυριαρχήσουν και τα ηλεκτρικά». Και θα είχες δίκιο.

Παρακολουθώ χωρίς να συμμετέχω γιατί γενικά με καλύπτουν οι περισσότεροι εδώ αλλά νομίζω ξεφεύγουμε από την πραγματικότητα.

Όχι δεν θα είχε δίκιο αν το έθετε έτσι. Τα smartphone δεν σε καθυστερούν στην καθημερινότητα ή σε κάποιο ταξίδι. Τα smartphone δεν χρειάζονται ειδικό χώρο στο σπίτι για να φορτίζουν. Τα smartphone αν βιάζεσαι να φύγεις και δεν έχουν μπαταρία τα φορτίζεις στο αυτοκίνητο.

Μια χαρά είναι τα ηλεκτρικά για συγκεκριμένες καταστάσεις και για όσους έχουν χώρο. Να το έχεις για δεύτερο μέσα στην πόλη είναι μια χαρά και αν είχα χώρο θα αγόραζα ένα Mustang που θα είναι και το μοναδικό όμορφο ηλεκτρικό. Άντε να βάλω σαν ανεκτά οπτικά και τα id3 και id4. Αλλά να θέλω να πάω ένα ταξίδι και να γυρίσω πίσω στα 80s που το Θεσσαλονίκη Αθήνα ήταν 7 ώρες; Έγιναν δρόμοι για να μειωθεί ο χρόνος στις 4,5 ώρες και εγώ θα σταματάω να περιμένω να φορτίσω;; 

Και επειδή ειπώθηκε κι αυτό, ναι, χάλασε ο κόσμος αν περιμένω να φορτίσω. Κάποιοι γράφουμε χιλιόμετρα συχνά. Η ώρα που θα χάσω περιμένοντας μετράει όπως και η ώρα να ψάχνω να το φορτίσω όταν φτάσω στον προορισμό μου για να γυρίσω πίσω.

Όταν η φόρτιση γίνει 5λεπτη και τα σημεία φόρτισης ανα 100 χιλιόμετρα στην Εθνική τότε θα μιλάμε σε άλλη βάση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Burgos είπε

Όταν η φόρτιση γίνει 5λεπτη και τα σημεία φόρτισης ανα 100 χιλιόμετρα στην Εθνική τότε θα μιλάμε σε άλλη βάση.

Με τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα, μπορείς κάλλιστα να σταματάς για 5’ κάθε 100χλμ, αν υπήρχαν σταθμοί τόσο πυκνά. Άρα, να φανταστώ πως περιμένεις να πυκνώσει το δίκτυο ταχυφορτιστών;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Thanar είπε

Με τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα, μπορείς κάλλιστα να σταματάς για 5’ κάθε 100χλμ, αν υπήρχαν σταθμοί τόσο πυκνά. Άρα, να φανταστώ πως περιμένεις να πυκνώσει το δίκτυο ταχυφορτιστών;

Είναι τώρα αυτή λογική απάντηση; Εκτός αν εσύ είσαι οκ με το να σταματάς κάθε μισή ώρα για 5 λεπτά. Αυτή τη στιγμή αδειάζει το ντεπόζιτο και γεμίζω σε 5 λεπτά για να κάνω άλλα 700 χιλιόμετρα. Όταν θα συμβεί αυτό με την φόρτιση τότε θα γίνει ρεαλιστική η ηλεκτροκίνηση. Μέχρι τότε είναι μόνο για δεύτερο ή για όσους έχουν μηδαμινές ανάγκες μετακίνησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Thanar είπε

Εσύ το έθεσες παραπάνω, όχι εγώ.

Αν αυτό κατάλαβες πάω πάσο. Γενικά όταν κάποιος είναι τόσο φανατισμένος με έναν σκοπό αντιλαμβάνεται τα λόγια των άλλων όπως βολεύει για να υποστηρίξει τον σκοπό του.  Εκτός αν ειλικρινά θεωρείς πως σταματάω κάθε 100 χλμ σε βενζινάδικο για να βάζω 5 ευρώ βενζίνη τη φορά και αυτό μου λείπει από την ηλεκτροκίνηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Thanar είπε

Νομίζεις πως θέλεις κανένα πτυχίο πυρηνικής φυσικής για να φορτίσεις το αυτοκίνητο; Μια απλή σούκο θέλεις!

 

Αν καποια μερα χωρισουν το ρευμα σε σπιτιου πχ και σε αυτοκινητων να εισαι σιγουρος πως τα βυσματα απο τις πριζες δεν θα κανουν και αν κανουν θα πεφτουν βαρια προστιμα (η ΔΕΗ σιγουρα θα μπορει να δει ποιος χρησιμοποιει απλο ρευμα για να φορτισει αυτοκινητο).
Το κρατος μπορει να ειναι χαζο σε οτι μπορει να του κοστισει αλλα ειναι παμπονηρο σε οτι μπορει να του αποφερει κερδη.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...