Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να πω και εγώ την εμπειρία μου ως κάτοχος. 

Με 2€/100χλμ, χωρίς σέρβις και φόρτιση στο σπίτι, δεν υπάρχει καλύτερη λύση. 

Στο ταξίδι που θα κάνω μια φορά το 3μηνο, ούτε που με ενδιαφέρει εάν θα περιμένω και 30 λεπτά γέμισμα.

Πολυ απλά, δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή, για κάποιον που έχει πρόσβαση σε σπιτικό ρεύμα.  

  • Like 12
  • Thanks 1
  • Απαντ. 5,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ αλλά ο μέσος χρήστης μπορεί να θέλει να βγαίνει εκτός Αττικής κάθε ΣΚ ανεξάρτητα αν βρέχει χιονίζει κλπ

Έστω ότι πηγαίνει στο χωριό 

Και άντε αυτό λύνεται εύκολα με ένα 2ο αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα 

Το πρόβλημα το σοβαρό είναι για τους περισσότερους που δεν έχουν πρόσβαση σε οικιακό ρευμα

@Vasilisxd θα ήθελα να μου πεις την εμπειρία σου με οικιακή φόρτιση Ιούλιο Αύγουστο μήνα που όλοι ανάβουν air condition σπίτια τους λαμβάνοντας υπόψη την κλιματική αλλαγή και τις ακραίες θερμοκρασίες που έχουμε αρχίσει να έχουμε στην τροπική Ελλάδα 

Επεξ/σία από zourman1981
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, zourman1981 said:

Οκ αλλά ο μέσος χρήστης μπορεί να θέλει να βγαίνει εκτός Αττικής κάθε ΣΚ ανεξάρτητα αν βρέχει χιονίζει κλπ

Έστω ότι πηγαίνει στο χωριό 

Και άντε αυτό λύνεται εύκολα με ένα 2ο αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα 

Το πρόβλημα το σοβαρό είναι για τους περισσότερους που δεν έχουν πρόσβαση σε οικιακό ρευμα

Δεν σου φτάνουν τα 400 χλμ αυτονομίας ; Πρέπει να έχεις και δεύτερο αμάξι θερμικό δηλαδή ; 

Το αμάξι σπίτι φορτίζει με 2Kwh, όσο ένα κλιματιστικό 9btu. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

400χλμ και σε ζεστή και σε κρύο ? 

Και σε ανηφόρα και σε κατηφορα ?

400χλμ με ταχύτητα 130 η 150?

Είχα στο νου μου ενα σενάριο κάθε ΣΚ η κάθε 2ο το πολύ μία διαδρομή Αθήνα Πρέβεζα , αναχώρηση Παρασκευή βράδυ από αθηνα Κυριακή μεσημέρι από Πρέβεζα , εννοείτε οχι μόνος με οικογένεια και παιδιά μαζί με τα μπαγαζια τους (δεν ξέρω αν το έξτρα βάρος παίζει ρόλο στην αυτονομία)

Επεξ/σία από zourman1981
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
1 minute ago, zourman1981 said:

400χλμ και σε ζεστή και σε κρύο ? 

Και σε ανηφόρα και σε κατηφορα ?

400χλμ με ταχύτητα 130 η 150?

 

Εξαρτάται από την μπαταρία. Οπως και να έχει, το ταξίδι παίρνει παραπάνω χρόνο λόγο ενδιάμεσης στάσης για φόρτιση. Δεν χάθηκε και ο κόσμος. 

Το παν είναι να υπάρχει πρόσβαση σε σπιτικό ρεύμα, όλα τα άλλα λύνονται. 

8 minutes ago, zourman1981 said:

400χλμ και σε ζεστή και σε κρύο ? 

Και σε ανηφόρα και σε κατηφορα ?

400χλμ με ταχύτητα 130 η 150?

Είχα στο νου μου ενα σενάριο κάθε ΣΚ η κάθε 2ο το πολύ μία διαδρομή Αθήνα Πρέβεζα , αναχώρηση Παρασκευή βράδυ από αθηνα Κυριακή μεσημέρι από Πρέβεζα , εννοείτε οχι μόνος με οικογένεια και παιδιά μαζί με τα μπαγαζια τους (δεν ξέρω αν το έξτρα βάρος παίζει ρόλο στην αυτονομία)

Με ένα Tesla model 3, την μικρή μπαταρία θες 9 λεπτά φόρτιση στο ενδιάμεσο.

Στην Πρέβεζα το φορτίζεις σπίτι και στην επιστροφή αλλά 9 λεπτά στάση. 

Δημοσ.

Μα το ζητούμενο για να καθιερωθεί η ηλεκτροκίνηση είναι να μην χρειάζεται ενδιάμεση στάση η αν χρειαστείς να μην είναι πάνω από δέκα λεπτών 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, zourman1981 said:

400χλμ και σε ζεστή και σε κρύο ? 

Και σε ανηφόρα και σε κατηφορα ?

400χλμ με ταχύτητα 130 η 150?

Είχα στο νου μου ενα σενάριο κάθε ΣΚ η κάθε 2ο το πολύ μία διαδρομή Αθήνα Πρέβεζα , αναχώρηση Παρασκευή βράδυ από αθηνα Κυριακή μεσημέρι από Πρέβεζα , εννοείτε οχι μόνος με οικογένεια και παιδιά μαζί με τα μπαγαζια τους (δεν ξέρω αν το έξτρα βάρος παίζει ρόλο στην αυτονομία)

Με ένα model 3 LR το ταξίδι αυτό το κάνεις και χωρίς στάση για φόρτιση σύμφωνα πάντα με το ABRP και έχοντας ξεκινήσει με φουλ μπαταρία. Κινούμενος με νόμιμες ταχύτητες, έτσι γίνεται ο υπολογισμός. Με παραπάνω ταχύτητα θα χρειαστείς μια στάση 10-15 λεπτών σε ταχυφορτιστή. 

 

Επεξ/σία από doctorkostis
  • Like 1
Δημοσ.

Αν φάω κίνηση στο γυρνά και χρειαστεί να ειμαι μια ώρα έξτρα ακίνητος με air-condition (σενάριο που παίζει κάθε ΣΚ το καλοκαίρι εκεί λίγο πριν την Κόρινθο κολλάνε τα πάντα μέχρι την είσοδο της Αττικής οδού )

Έστω και με νόμιμες ταχύτητες το LR θα με βγάλει χωρίς στάση για φορτισμα ?

  • Like 2
Δημοσ.

Το LR ναι, με 15-16% υπόλοιπο μπαταρίας (ABRP). Κολλημένος στην κίνηση με πολύ μικρές ταχύτητες το EV καίει λιγότερο σε σχέση με τον ανοιχτό δρόμο, για το AC υπολογίζεις 1-2kW την ώρα μέσο όρο.

Αν δε θες να έχεις καθόλου άγχος κάνεις στάση για τουαλέτα και κουμπώνεις 10 λεπτά.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zourman1981 είπε

Σαν την τηλεματικη ένα πράγμα στα τρένα ε ? Κάπως έτσι θα έχει αναβαθμίσει και το δίκτυο ? 

 

Εγώ πάλι είμαι σίγουρος ότι θα φάνε με χρυσά κουτάλια τα λεφτά της αναβάθμισης του δικτύου και θα σου πουλάνε τρελιτσα μετά και θα σου κάνουν και υποδηξεις κουνοντας σου το δάχτυλο ποτέ να μην φορτίζεις για να αντέχει το δίκτυο , επειδή η ευθύνη είναι συλλογική και κυρίως του πολίτη...

Αν ηταν ετσι, καθε μερα θα πιαναν φωτια 10 βενζιναδικα...

  • Like 4
Δημοσ.

Μιλάω για οικιακή φόρτιση στο οικιακό δίκτυο που θα φτιάξει ο ιδιώτης η ο δεδδηε (εγώ πιστεύω ο ιδιώτης δεν θα έπρεπε να εμπλακεί αλλα έστω ζούμε Ελλάδα )

Μιλάω για το ίδιο δίκτυο που σήμερα δεν αντέχει να ανάψουμε όλοι μαζί air condition και μας ταράζει στις διακοπές...

Δεν καταλαβαίνω που διάβασες βενζινάδικο...

Το είπαμε αυτό για να έχεις ηλεκτρικό είναι προαπαιτούμενο η πρόσβαση σε οικιακή φόρτιση , αν δεν έχεις γκαράζ δεν σε αφορά 

Δημοσ.
9 hours ago, mader said:

Μήπως τελικά η σημερινή τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης συνεχώς αποτυγχάνει αλλα πολλοί λίγοι το καταλαβαίνουν;

 

Πρωτα να πω αυτο: Ο κόσμος εχει μπερδευτεί απο ολες αυτες τις πληροφορίες μεσω social media, internet κτλ κτλ και επειδή σε πρόσφατη συζήτηση με συνάδελφους κοντέψαμε να πλακωθούμε, θελω να διευκρινίσω οτι:

Θα ακουστούν πολλές γνώμες απο διάφορους, τις σέβομαι όλες αλλα δεν θα λαβω υπόψιν μου μη τεκμηριωμένες απόψεις!

>>Θα εστιάσω στο πιο σημαντικό προβλημα που ειναι η χρήση συσσωρευτών
Η δικια μου γνώμη ειναι οτι η υπάρχουσα τεχνολογία συσσωρευτών είναι ασύμφορη, μερικώς δύσχρηστη, απευθύνετε σε ενα πολύ μικρο καταναλωτικό κοινό, ειναι επικίνδυνη και έμμεσα επιβλαβή για το περιβάλλον
Το ξερω οτι ακούγομαι σαν πωρωμένος hater των EV, φυσικά υπάρχουν και θετικά της ηλεκτροκίνησης αλλα κατα τη γνωμη μου ειναι πολυ λίγα...

 

* Ασύμφορη γιατι: το κοστος φόρτισης / απόδοσης ειναι μικρο, οσο πιο γρήγορα φορτίζεις τοσο πιο ακριβά πληρώνεις. και ποιος στις μερες μας δεν θελει να φορτίσει γρήγορα;
τελος το κοστος αντικαταστασης μπαταριας  (φορος ανακύκλωσης + αυξημένα μεταφορικά λογο βαρους και επικινδυνότητας φορτιου + εργασια)  = 8000 εως 20000 €

* Μερικως δύσχρηστη: Μπάσε - βγαλε φορτιστές ολη την ωρα, για να κανεις μακρινό ταξιδι πρεπει να καταστρώσεις ολοκληρο σχεδιο με ενδιάμεσες στάσεις φόρτισης και παλι εαν  εισαι τυχερος και βρεις ελευθερο φορτιστή!!

* Απευθύνετε σε ενα πολύ μικρο καταναλωτικό κοινό: δλδ με απλα λογια σε οσους εχουν ιδιωτικό παρκιν,  (1ας στους 100 Έλληνες; ) ωστε να μπορούν να φορτίζουν το EV τους.

* Επικίνδυνο: λόγο τις ανάφλεξης των μπαταριών, εχουν γινει παρα πολλα ατυχήματα, εχουν εφαρμοστεί κανονισμοί που ταυτόχρονα δυσκολεύουν τους οδηγούς EV. Για παράδειγμα δεν μπορεις να μπεις σε πλοίο εαν η φόρτιση της μπαταρίας δεν ειναι κατω του 35-40%

Έμμεσα επιβλαβή για το περιβάλλον: αυτο δε νομιζω οτι θελει ειδική διευκρίνηση... τα υλικά των μπαταριών ειναι αρκετά τοξικα και φαντάσου η Ελλαδα για παράδειγμα να πρεπει να διαχειριστεί αρκετες χιλιαδες τονους μπαταριών... εδω ουτε τα απλα "καθαρά" ανακυκλώσιμα δεν μπορούμε να διαχειριστούμε (χαρτι, μεταλο, πλαστικο κτλ) 

 

Τελος να αναφέρω οτι ειμαι σχετικός με το αντικείμενο και εργάζομαι επαγγελματικά στον χωρο για αρκετά χρόνια.

 

αυτα τα καλα... γνώμες;

Τζις….. δεν πρέπει να γράφονται αυτά διότι απαξιώνουν την επιλογή που έχουν κάνει και απαξιώνει την αγορά ηλεκτροκίνητων!!!

Δημοσ.

Κανείς δεν απαξιώνει τιποτα

Ίσα ίσα που φαίνεται ότι για τον Αθηναίο μια ηλεκτρική επιλογή είναι μονοδρομος

Κατά μέσο όρο κάνει 50 χλμ την ημέρα με τις αυτονομίες που υπάρχουν θα χρειάζεται φορτισμα 2 φορές τον μηνα

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Είχα στο νου μου ενα σενάριο κάθε ΣΚ η κάθε 2ο το πολύ μία διαδρομή Αθήνα Πρέβεζα , αναχώρηση Παρασκευή βράδυ από αθηνα Κυριακή μεσημέρι από Πρέβεζα , εννοείτε οχι μόνος με οικογένεια και παιδιά μαζί με τα μπαγαζια τους (δεν ξέρω αν το έξτρα βάρος παίζει ρόλο στην αυτονομία)

Αυτή η διαδρομή είναι από τις ευκολότερες ακόμα και με SR καθώς υπάρχει Tesla Supercharger στον Ψαθόπυργο. Με 11 λεπτά φόρτιση φτάνεις Πρέβεζα με αρκετό περιθώριο μπαταρίας.

image.png.8e7423016b39fa0187c51b4f15ddb2dc.png

  • Like 1
Δημοσ.

Μα είπαμε χωρις στάση για φορτισμα η αν κάνω στάση να την κάνω όπου εξυπηρετεί εμένα όχι όπου έχει φορτιστή η Χ εταιρία

Δηλαδή να μην αλλάξουμε συνήθειες αυτό είναι το ζητούμενο 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...