Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Στην πράξη, σε έρευνες στο πεδίο που έχουν γίνει σε όλη την ΕΕ, το ισχυρό ποσοστό τα οδηγεί εκτός αυτού του φάσματος.

Link ? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Link ? 

https://climate.ec.europa.eu/news-your-voice/news/first-commission-report-real-world-co2-emissions-cars-and-vans-using-data-board-fuel-consumption-2024-03-18_en

"For new plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs) first registered in 2021, the real-world CO2 emissions were on average 3.5 times (4 l/100km or 100 g CO2/km) higher than the type-approval values, which confirms that these vehicles are currently not realising their potential, largely because they are not being charged and driven fully electrically as frequently as assumed. The Commission has already introduced changes to the calculation of the utility factor – the expected share of distance driven electrically – which is used to determine the CO2 emissions during the official test procedure. These changes will apply as of 2025 and may need to be further adjusted based on real-world data."

Update/edit:
Έχει ενδιαφέρον η παραπομπή που υπάρχει στο εξής κείμενο.
https://climate.ec.europa.eu/document/download/5b8549e4-9218-4b55-9429-ae609aca84bc_en?filename=swd.pdf

Επεξ/σία από QuantumWanderer
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Στη θεωρία, ναι, κάποιος μπορεί να το δουλέψει για κάποια χιλιόμετρα στην πόλη, χωρίς εξάρσεις, χωρίς να ανάψει ο θερμικός.

Στην πράξη, σε έρευνες στο πεδίο που έχουν γίνει σε όλη την ΕΕ, το ισχυρό ποσοστό τα οδηγεί εκτός αυτού του φάσματος.

Το οποίο, αν το σκεφτούμε, είναι φυσιολογικό σε ένα βαθμό. Ποιός θα είχε τέτοια ισχύ με θερμικό έτοιμο να ανάψει και να τα δώσει όλα, και θα πάταγε απαλά το γκαζάκι να «μη σπάσει τα αυγά» 😂 , για να το δουλέψει μόνο με τον ηλεκτρικό;

Η μόνη σίγουρη οικολογική λύση και να μην εκπέμπει, είναι να μην έχεις θερμικό και να μη μπορείς να πατήσεις το γκάζι για να τον εμπλέξεις.
Το οποίο αυτομάτως σημαίνει μόνο αμιγώς ηλεκτρικό.

Αυτο συμβαινει γιατι το μεγαλυτερο ποσοστο οσων εχουν phev, ειναι εταιρικα leasing. 

Οποτε ο αλλος ειτε δεν εχει υποδομη να φορτισει, ειτε δεν εχει χρονο, ειτε δεν τον νοιαζει γιατι του πληρωνουν και την βενζινη.

Τα phev καλως ειχαν ευνοικη μεταχειριση, καθως λειτουργησαν σαν δοκιμαστικο σταδιο αναμεσα στα συμβατικα και τα bev.

Τωρα που εχουμε περασει στο σταδιο τα bev να γινονται mainstream αφου δοκιμαστηκαν "Αρκετα", καλως αλλαζει η μετρηση Wltp.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε

Στη θεωρία, ναι, κάποιος μπορεί να το δουλέψει για κάποια χιλιόμετρα στην πόλη, χωρίς εξάρσεις, χωρίς να ανάψει ο θερμικός.

Στην πράξη, σε έρευνες στο πεδίο που έχουν γίνει σε όλη την ΕΕ, το ισχυρό ποσοστό τα οδηγεί εκτός αυτού του φάσματος.

Το οποίο, αν το σκεφτούμε, είναι φυσιολογικό σε ένα βαθμό. Ποιός θα είχε τέτοια ισχύ με θερμικό έτοιμο να ανάψει και να τα δώσει όλα, και θα πάταγε απαλά το γκαζάκι να «μη σπάσει τα αυγά» 😂 , για να το δουλέψει μόνο με τον ηλεκτρικό;

Η μόνη σίγουρη οικολογική λύση και να μην εκπέμπει, είναι να μην έχεις θερμικό και να μη μπορείς να πατήσεις το γκάζι για να τον εμπλέξεις.
Το οποίο αυτομάτως σημαίνει μόνο αμιγώς ηλεκτρικό.

Είναι χαζό όμως γι αυτό να αλλάξεις το WLTP. Ένας υποψήφιος αγοραστής που έχει όντως σκοπό να το χρησιμοποιήσει με σωστό τρόπο θα έχει λάθος εντύπωση για το αυτοκίνητο. Εξ΄ άλλου την κατανάλωση στα αυτοκίνητα πάντα την μετράμε με οδήγηση που κανένας ποτέ δεν κάνει στον δρόμο αλλά είναι ταυτόχρονα η καλύτερη δυνατή που μπορεί να κάνει το αμάξι.

Αν τώρα μας ενδιαφέρει το περιβάλλον θα μπορούσε να υπάρχει για παράδειγμα μία ενδεικτική λυχνία διακριτική για να μας δείχνει αν λειτουργεί με τον θερμικό ή τον ηέκτροκινητήρα έτσι ώστε αν οδηγάς σε περιοχή όπου ο θερμικός σου κινητήρας δεν ενδείκνυται να μπορεί να βεβαιωθεί η παράβαση. Αυτό θα ήταν πιο πράσινο μέτρο απ' το να πειράξεις το WLPT.

Δημοσ.

Phev έχουν οι ταρίφες στο Λονδίνο, εννοείται δεν φορτίζουν.

Phev δίνουν για εταιρικά να μικρύνει το ενεργειακό αποτύπωμα της εταιρείας, αν δεν υπάρχει υποδομή στην εργασία, εννοείται δεν φορτίζουν. Και πολλά άλλα παράδειγματα.

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Vagosman είπε

αν δεν υπάρχει υποδομή στην εργασία, εννοείται δεν φορτίζουν.

Άλλη μία παράμετρος που θα μπορούσε να μπει στην αγορά ηλεκτρικού μίας εταιρείας και τα οφέλη από την αγορά του να απαιτούν την παραπάνω προϋπόθεση.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Άλλη μία παράμετρος που θα μπορούσε να μπει στην αγορά ηλεκτρικού μίας εταιρείας και τα οφέλη από την αγορά του να απαιτούν την παραπάνω προϋπόθεση.

Ευελπιστω να μπει κατι τετοιο.

Αλλιως η νεα φορολογηση με τα phev θα τα κανει ασυμφορα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...