gbras Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες (επεξεργασμένο) 21 minutes ago, QuantumWanderer said: Αυτό που εκτιμούν αρκετοί από καιρό ότι είναι ανέφικτοι οι χρονικοί στόχοι της ΕΕ για τις μεταβάσεις σε ηλεκτροκίνηση και αντλίες θερμότητας, αρχίζει να φαίνεται με αλλαγές στρατηγικής μετά την εκλογή Τραμπ. https://energypress.gr/news/prasini-metabasi-guidance-mitsotaki-gia-hamiloteres-tahytites E καλα τωρα σιγα μην παρακολουθησουμε την παγκοσμια εξελιξη απο τον...Μητσοτακη. Εδω ειναι οπου φυσαει ο ανεμος, και στην πολιτικη. Στην Ελλαδα τουλαχιστον ο στοχος θα επρεπε πλεον να ειναι πυρηνικα SMR και ΑΠΕ / αποθηκευση και πληρης στροφη στην ηλεκτροκινηση στα παντα και σε πλοια , αεροπλανα εσωτερικων πτησεων, οπως η Νορβηγια.. Αλλα αυτα ειναι πολιτικες σοβαρων κυβερνησεων και οχι πολιτικων νανων.. Επεξ/σία πριν από 8 ώρες από gbras 5
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 8 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 8 ώρες 10 λεπτά πριν, gbras είπε Αλλα αυτα ειναι πολιτικες σοβαρων κυβερνησεων και οχι πολιτικων νανων.. Δεν έχεις άδικο σε αυτό. 22 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Οποτε φρενο? Πιστεύω ότι απλά το ρυθμό τον δίνουν οι μεγάλοι. Η ΕΕ είναι σε κατηφόρα. Αυτό σημαίνει ότι θα ακολουθήσει τη μελωδία των μεγάλων, ειδικά όταν δεν είναι ενεργειακά αυτόνομη.
manolis940 Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 38 λεπτά πριν, gbras είπε E καλα τωρα σιγα μην παρακολουθησουμε την παγκοσμια εξελιξη απο τον...Μητσοτακη. Εδω ειναι οπου φυσαει ο ανεμος, και στην πολιτικη. Στην Ελλαδα τουλαχιστον ο στοχος θα επρεπε πλεον να ειναι πυρηνικα SMR και ΑΠΕ / αποθηκευση και πληρης στροφη στην ηλεκτροκινηση στα παντα και σε πλοια , αεροπλανα εσωτερικων πτησεων, οπως η Νορβηγια.. Αλλα αυτα ειναι πολιτικες σοβαρων κυβερνησεων και οχι πολιτικων νανων.. Τα SMR πυρινικά τώρα τα ακούω πρώτη φορά. Ο λόγος που δεν επενδύουμε στα πυρηνικά στην Ελλάδα πέραν των όσων μας έχουν μείνει στο κεφάλι απ' το Τσέρνομπιλ είναι και ότι είμαστε σεισμογενής περιοχή. Έχουν κάποια καλύτερη αντοχή οι μικροί πυρηνικοί αντιδραστήρες;
Ntinaras Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 3 λεπτά πριν, manolis940 είπε Τα SMR πυρινικά τώρα τα ακούω πρώτη φορά. Ο λόγος που δεν επενδύουμε στα πυρηνικά στην Ελλάδα πέραν των όσων μας έχουν μείνει στο κεφάλι απ' το Τσέρνομπιλ είναι και ότι είμαστε σεισμογενής περιοχή. Έχουν κάποια καλύτερη αντοχή οι μικροί πυρηνικοί αντιδραστήρες; Μπορει να εχουν, αλλα σιγουρα δεν εχουν αντοχη στο "παμε κι οπου βγει" 1
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 7 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 7 ώρες Έχει ενδιαφέρον και αυτή η ανάλυση. «Είχε προηγηθεί ο Μέρτς, ο υποψήφιος του χριστιανοδημοκρατικού κόμματος της Γερμανίας και φαβορί για την Καγκελαρία (προηγείται με 31% στις δημοσκοπήσεις έναντι του δεύτερου AFD) που, κόντρα στην πολιτική Μέρκελ και στην προηγούμενη κυβέρνηση Σολτς, προανήγγειλε την εγκατάλειψη της ενεργειακής μετάβασης και την κατασκευή 50 νέων μονάδων με καύσιμο το φυσικό αέριο. Και βέβαια το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, που προτείνει την επιστροφή στις πολιτικές του «green wave» πριν από το 2019. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ακολουθεί κατά πόδας, κάνει όμως και μια προσωπική στροφή 180 μοιρών, καθώς ήταν ο ίδιος στην πρωτοπορία της ευρωπαϊκής στρατηγικής για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης, την ενεργειακή μετάβαση και την απεξάρτηση από τον άνθρακα και τα ορυκτά καύσιμα (εισαγόμενα κατά κύριο λόγο, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα ειδικότερα). Είχε μάλιστα δεχθεί, από συντηρητικούς και νεοσυντηρητικούς, σκληρή κριτική γι΄αυτήν του την προωθημένη στάση. Τώρα ανακαλύπτει ότι το άεριο θα είναι απαραίτητο έως και για τα επόμενα 50 χρόνια, η Ευρώπη δεν μπορεί να σώσει τον πλανήτη από την κλιματική καταστροφή και ότι η πρωτοπόρα πράσινη πολιτική της ήταν «βολονταρισμός». Για να μην τα λέω εγώ, διαβάστε τι είπε, μεταξύ άλλων, ο ίδιος χθες: «Τι είναι η πράσινη μετάβαση; Μια προσπάθεια να μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να φτάσουμε σε ουδέτερο ισοζύγιο έως το 2050. Γιατί το κάνουμε αυτό; Επειδή θέλουμε να συμβάλουμε στη γενικότερη προσπάθεια να διασφαλίσουμε ότι η θερμοκρασία δεν θα αυξηθεί σε επίπεδο όπου η ζωή στον πλανήτη μας θα γίνει ανυπόφορη. Μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα μόνοι μας; Ασφαλώς όχι, διότι αντιπροσωπεύουμε μόνο το 6% ή, νομίζω, το 7% των παγκόσμιων εκπομπών. Πρέπει να εφαρμόσουμε την πράσινη μετάβαση με ρυθμό που θα καταστρέψει τη βιομηχανία μας, θα την καταστήσει λιγότερο ανταγωνιστική και θα την επιβαρύνει με περιττές ρυθμίσεις; Η απάντηση, και πάλι, είναι σαφώς όχι, μολονότι κάποια στιγμή υπήρξε ο κίνδυνος να στείλουμε μηνύματα στην αγορά ότι αυτή ήταν η πρώτη προτεραιότητά μας και ίσως ήμασταν υπερβολικά βολονταριστές στη σκέψη μας». Η αλλαγή «οπτικής γωνίας» είναι εντυπωσιακή, ακόμα και όταν οι διατυπώσεις είναι, προς ώρας, προσεκτικές. Ήδη κάποιος από τους αναγνώστες άφησε σχόλιο κάτω από το ρεπορτάζ ενθυμούμενος την Κομανέτσι και κάνοντας λόγο για «κωλοτούμπα». Θα διεκδικήσει, λέτε, ο Έλληνας πρωθυπουργός, το χαρακτηρισμό για τον οποίο έχει copyright ο κ. Τσίπρας; Θα δούμε το επόμενο διάστημα, όταν και θα ληφθούν αποφάσεις.» https://energypress.gr/blogs#radienerga-228570
kostasbm Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 2 hours ago, manolis940 said: Αν και είσαι μια σελίδα πίσω, πόσο εύκολο πιστεύεις είναι το να μετατραπεί ένα κλασικό αυτοκίνητο σε ηλεκτρικό; Αρχικά το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι εντελώς διαφορετικό με τον κινητά να δίνει κίνηση απευθείας στους τροχούς χωρίς να περνάει από σασμάν και άλλα στάδια ενδιάμεσα. Προφανώς το σασί για να κάτσουν όλα αυτά είναι εντελώς διαφορετικό και θα απαιτούσε να βγει ειδικό κιτ για κάθε αμάξι έτσι ώστε να βιδώνει ο κινητήρας πάνω. Αν περάσεις το παραπάνω κομμάτι έρχεται το πιο δύσκολο κομμάτι της μπαταρίας. Τα ηλεκτρικά έχουν χώρο κάτω απ' τα καθίσματα για να μπει η μπαταρία. Και τα θερμικά έχουν λίγο χώρο αλλά είναι ίσα ίσα για να περάσει η εξάτμιση πίσω. Αν δεν κάνω λάθος και αυτό γίνεται απ' το κέντρο του αυτοκινήτου κάτω απ' τον τεμπέλη και γι αυτό υπάρχει και ανάμεσα στου πίσω επιβάτες ένα εξόγκωμα. Συνεπώς που θα μπει μια μπαταρία έστω και 40KWh για να βγάλει ένα όχημα 250-350km ανάλογα το που κινείται; έχω δει μετατροπές Αυστραλία και Αγγλία σε μικρά αυτοκίνητα ....polo,πεζω,saxo ....μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα...μπαταρίες κάτω από το πίσω κάθισμα η στο πορτ μπαγκαζ .....
Ntinaras Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 7 λεπτά πριν, kostasbm είπε έχω δει μετατροπές Αυστραλία και Αγγλία σε μικρά αυτοκίνητα ....polo,πεζω,saxo ....μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα...μπαταρίες κάτω από το πίσω κάθισμα η στο πορτ μπαγκαζ ..... Το πεζο 106 καποτε εβγαινε και ηλεκτρικο.
manolis940 Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 5 λεπτά πριν, kostasbm είπε έχω δει μετατροπές Αυστραλία και Αγγλία σε μικρά αυτοκίνητα ....polo,πεζω,saxo ....μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα...μπαταρίες κάτω από το πίσω κάθισμα η στο πορτ μπαγκαζ ..... Έχω δει και εγώ μετατροπές από διάφορους enthousiasts αλλά για διάφορους λόγους όπως αυτονομίας ή ασφάλειας δεν θα μπορούσαν να βγουν έξω στον δρόμο και να εξυπηρετήσουν καθημερινές ανάγκες. Ένα μεγάλο πρόβλημα επίσης το να βάλεις μπαταρίες στο κάτω μέρος των καθισμάτων θα μετακινούσε το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου προς τα πίσω κάτι που απ' όσο ξέρω και ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος το αποφεύγουν οι κατασκευαστές και προσπαθούν να το έχουν όσο γίνεται προς το κέντρο και μπροστά.
gbras Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 1 hour ago, manolis940 said: Τα SMR πυρινικά τώρα τα ακούω πρώτη φορά. Ο λόγος που δεν επενδύουμε στα πυρηνικά στην Ελλάδα πέραν των όσων μας έχουν μείνει στο κεφάλι απ' το Τσέρνομπιλ είναι και ότι είμαστε σεισμογενής περιοχή. Έχουν κάποια καλύτερη αντοχή οι μικροί πυρηνικοί αντιδραστήρες; Ναι ειναι πιο ασφαλεις και πιο γρηγοροι στην εγκατασταση. Δεν υπαρχει κανενα θεμα με σεισμους. Θα ελεγα για αντιδραστηρες Θοριου οι οποιοι και ασφαλεις ειανι και λιγοτερα αποβλητα εχουν και απορω γιατι δεν εχει κινηθει προς τα εκει η ΕΕ αφου ετσι και αλλιως δεν μας ενδιαφερει η παραγωγη πυρηνικων οπλων ( οι αντιδραστηρες Θοριου δεν παραγουν πλουτονιο) 1
newlynx Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 2 ώρες πριν, gbras είπε Στην Ελλαδα τουλαχιστον ο στοχος θα επρεπε πλεον να ειναι πυρηνικα SMR και ΑΠΕ / αποθηκευση και πληρης στροφη στην ηλεκτροκινηση στα παντα και σε πλοια , αεροπλανα εσωτερικων πτησεων, οπως η Νορβηγια.. Σε μια χώρα που μπορεί να πάει γρήγορα σε πλήρη ενεργειακή αυτονομία (ήδη τρέχουν διαγωνισμοί για μπαταρίες και έργα αντλησιοταμίευσης) επιλέγουμε πολιτική κολοτούμπα για να μη χάσουμε να είμαστε αρεστοί απέναντι σε άλλους πολιτικούς και τις πολιτικές τους. Επίσης αν δεν βγάλουμε φυσικό αέριο από τις θάλασσές μας, δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα, θα συνεχίσουμε να εισάγουμε LNG από Αμερική (ποσοστό 71,64% επί των συνολικών εισαγωγών LNG το 2024). Το φοβερό όμως είναι πως για το φυσικό αέριο το μεγαλύτερο τμήμα της εγχώριας κατανάλωσης (68,65%) αφορά την κατανάλωση μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. (αναλυτικό άρθρο εδώ https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/energeia/desfa-afxisi-223-sti-sinoliki-zitisi-gia-fisiko-aerio-grafima/). Το φυσικό αέριο είναι ακόμα απαραίτητο για όταν οι ΑΠΕ δεν δίνουν αρκετό ρεύμα, αυτό θα λυθεί με την αποθήκευση οπότε και η χρήση φυσικού αερίου θα μειωθεί.
Morosana Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 2 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Έχει ενδιαφέρον και αυτή η ανάλυση. «Είχε προηγηθεί ο Μέρτς, ο υποψήφιος του χριστιανοδημοκρατικού κόμματος της Γερμανίας και φαβορί για την Καγκελαρία (προηγείται με 31% στις δημοσκοπήσεις έναντι του δεύτερου AFD) που, κόντρα στην πολιτική Μέρκελ και στην προηγούμενη κυβέρνηση Σολτς, προανήγγειλε την εγκατάλειψη της ενεργειακής μετάβασης και την κατασκευή 50 νέων μονάδων με καύσιμο το φυσικό αέριο. Και βέβαια το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, που προτείνει την επιστροφή στις πολιτικές του «green wave» πριν από το 2019. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ακολουθεί κατά πόδας, κάνει όμως και μια προσωπική στροφή 180 μοιρών, καθώς ήταν ο ίδιος στην πρωτοπορία της ευρωπαϊκής στρατηγικής για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης, την ενεργειακή μετάβαση και την απεξάρτηση από τον άνθρακα και τα ορυκτά καύσιμα (εισαγόμενα κατά κύριο λόγο, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα ειδικότερα). Είχε μάλιστα δεχθεί, από συντηρητικούς και νεοσυντηρητικούς, σκληρή κριτική γι΄αυτήν του την προωθημένη στάση. Τώρα ανακαλύπτει ότι το άεριο θα είναι απαραίτητο έως και για τα επόμενα 50 χρόνια, η Ευρώπη δεν μπορεί να σώσει τον πλανήτη από την κλιματική καταστροφή και ότι η πρωτοπόρα πράσινη πολιτική της ήταν «βολονταρισμός». Για να μην τα λέω εγώ, διαβάστε τι είπε, μεταξύ άλλων, ο ίδιος χθες: «Τι είναι η πράσινη μετάβαση; Μια προσπάθεια να μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να φτάσουμε σε ουδέτερο ισοζύγιο έως το 2050. Γιατί το κάνουμε αυτό; Επειδή θέλουμε να συμβάλουμε στη γενικότερη προσπάθεια να διασφαλίσουμε ότι η θερμοκρασία δεν θα αυξηθεί σε επίπεδο όπου η ζωή στον πλανήτη μας θα γίνει ανυπόφορη. Μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα μόνοι μας; Ασφαλώς όχι, διότι αντιπροσωπεύουμε μόνο το 6% ή, νομίζω, το 7% των παγκόσμιων εκπομπών. Πρέπει να εφαρμόσουμε την πράσινη μετάβαση με ρυθμό που θα καταστρέψει τη βιομηχανία μας, θα την καταστήσει λιγότερο ανταγωνιστική και θα την επιβαρύνει με περιττές ρυθμίσεις; Η απάντηση, και πάλι, είναι σαφώς όχι, μολονότι κάποια στιγμή υπήρξε ο κίνδυνος να στείλουμε μηνύματα στην αγορά ότι αυτή ήταν η πρώτη προτεραιότητά μας και ίσως ήμασταν υπερβολικά βολονταριστές στη σκέψη μας». Η αλλαγή «οπτικής γωνίας» είναι εντυπωσιακή, ακόμα και όταν οι διατυπώσεις είναι, προς ώρας, προσεκτικές. Ήδη κάποιος από τους αναγνώστες άφησε σχόλιο κάτω από το ρεπορτάζ ενθυμούμενος την Κομανέτσι και κάνοντας λόγο για «κωλοτούμπα». Θα διεκδικήσει, λέτε, ο Έλληνας πρωθυπουργός, το χαρακτηρισμό για τον οποίο έχει copyright ο κ. Τσίπρας; Θα δούμε το επόμενο διάστημα, όταν και θα ληφθούν αποφάσεις.» https://energypress.gr/blogs#radienerga-228570 O Elon τα έσπασε με τον Σουλτς όταν η vw έκλεισε τα εργοστάσια σε Οσναμπρικ και Δρέσδη γιατί είχαν απαίτηση να τους σώσει η ΕΕ με ξενα.χρηματα όπως πάντα (για αυτό ο Τραμπ έκανε δήλωση ότι αγαπώ την Ευρώπη μισώ την ΕΔλΕ), εκεί προέκυψε και η αγάπη με το AFD που είναι το καλύτερο να εξυπηρετήσει το αφήγημα η Γερμανία στους Γερμανούς έξω από την ΕΕ κτλ. Τα πράγματα γίνονται όλο και πιο δύσκολα γιατί αυτά τα δύο εργοστάσια τα θέλουν οι Κινέζοι για να κατασκευάζουν σε ευρωπαϊκό έδαφος και να γλιτώνουν δασμούς γεγονός που δεν βλέπει κανένας με καλό μάτι. https://www.reuters.com/business/autos-transportation/chinese-buyers-interested-unwanted-german-volkswagen-factories-source-says-2025-01-16/ Η πράσινη μετάβαση μέχρι το 2050 υπολογίζεται ότι θα κοστίσει περισσότερο από 110 τρις που έχει αρχίσει να φαίνεται στην άνοδο των τιμών (ακόμα και το σουβλάκι που έγραφε κάποιος αν αυξήθηκε από τα ηλεκτρικά η απάντηση είναι άμεσα όχι έμμεσα ναι). Πρωτοπόρος της πράσινης μετάβασης ήταν ο πρώην Δημοκρατικος αντιπροεδρος Γκορ ο οποίος έχει βγάλει δις. Το οξύμωρο είναι ότι θα περίμενε ο Μάσκ να είχε μεγαλύτερο όφελος από την πολιτική Τραμπ για την ηλεκτροκίνηση αλλά προφανώς θα έχει μεγαλύτερο κέρδος από την ανάμειξη του στην παγκόσμια πολιτική και όχι μόνο στις ΗΠΑ. Το κακό για εμάς είναι ότι η Ευρώπη γίνεται battlefield μεταξύ ΗΠΑ Κίνας και όταν χορεύουν οι ελέφαντες την πληρώνουν τα μυρμήγκια. Το επόμενο σημείο τριβής είναι οι κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο που έφεραν όλες τις διαδρομές από δυτικά στα λιμάνια του Ειρηνικού και συνεχίζεται με το χτύπημα των Ουκρανών στο διυλιστήριο του Ριαζαν πουν είναι ένα από τα μεγαλύτερα της Ρωσίας
korakios Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 1 ώρα πριν, kostasbm είπε έχω δει μετατροπές Αυστραλία και Αγγλία σε μικρά αυτοκίνητα ....polo,πεζω,saxo ....μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα...μπαταρίες κάτω από το πίσω κάθισμα η στο πορτ μπαγκαζ ..... και Γαλλία , δε θα αφήσουν μαζικά να προχωρήσει κάτι τέτοιο μιας και δε βοηθά στην "πράσινη ανάπτυξη" , ή θα το κάνουν τελείως ασύμφορο
teodor_ch Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 3 ώρες πριν, kostasbm είπε έχω δει μετατροπές Αυστραλία και Αγγλία σε μικρά αυτοκίνητα ....polo,πεζω,saxo ....μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα...μπαταρίες κάτω από το πίσω κάθισμα η στο πορτ μπαγκαζ ..... Υπάρχουν πιστοποιήσεις για τις μετατροπές? Crash tests ή αν πατήσεις φρένα σου έρχονται όλα στο κεφάλι? Κέντρο βάρους? Αναρτήσεις με το έξτρα βάρος? Και φυσικά στο τέλος το κόστος για ένα ασφαλές και αξιοπρεπές αποτέλεσμα. 2
kostasbm Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 9 minutes ago, teodor_ch said: Υπάρχουν πιστοποιήσεις για τις μετατροπές? Crash tests ή αν πατήσεις φρένα σου έρχονται όλα στο κεφάλι? Κέντρο βάρους? Αναρτήσεις με το έξτρα βάρος? Και φυσικά στο τέλος το κόστος για ένα ασφαλές και αξιοπρεπές αποτέλεσμα. αυτό θα το δούμε , όχι εδώ αλλά σε ποιο προηγμένες χώρες γιατι και κει δεν μπορούν όλοι να αγοράσουν καινουργιο Αγγλία έχει βγει επίσημη λίστα αυτοκινήτων που επιτρέπεται η μετατροπη..... και έχει βγει και η διαδικασία αδειοδότησης από το 2023......το κόστος από 5000 έως 15 χιλιάδες λίρες ανάλογα με το αυτοκίνητο και τις μπαταρίες
skritikos Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 5 ώρες πριν, manolis940 είπε Τα SMR πυρινικά τώρα τα ακούω πρώτη φορά. Ο λόγος που δεν επενδύουμε στα πυρηνικά στην Ελλάδα πέραν των όσων μας έχουν μείνει στο κεφάλι απ' το Τσέρνομπιλ είναι και ότι είμαστε σεισμογενής περιοχή. Έχουν κάποια καλύτερη αντοχή οι μικροί πυρηνικοί αντιδραστήρες; Υπάρχουν κι άλλες περιοχές με πολύ δυνατότερους σεισμούς πχ Ιαπωνία. Που αν δεν ήταν το τσουνάμι του 2012 και τα αρκετά λάθη στον σχεδιασμό, θα είχανε και perfec record. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα