Morosana Δημοσ. Πέμπτη στις 07:05 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 07:05 μμ Στις 17/1/2025 στις 12:24 ΜΜ, alejsalonica είπε Έχετε δει τι ακριβώς παράγει η Κίνα και η Αμερική σε ρύπους; Η Ε.Ε. κάνει μια τρύπα στο νερό και ξοδεύει ένα σκασμό λεφτά Λαμβάνει αστεία μέτρα όπως π.χ. απαγόρευση συσκευών θέρμανσης εξωτερικών χώρων (μανιτάρια κλπ) γιατί εκπέμπουν ρύπους (!) και αφήνει τα πλοία των εφοπλιστών να καίνε ακόμα ότι έκαιγαν και πριν 40 χρόνια. Το μόνο που έχει κάνει είναι να ενταχθούν σε σύστημα εμπορίας ρύπων - δηλαδή πλήρωνε κάτι και δεν θα ασχοληθούμε μαζί σου. Να μιλήσουμε για τα αεροπλάνα;;;; Να μιλήσουμε για βιομηχανία; Πιάσανε τώρα το 2άρι στο Παγκράτι και το αμάξι που πάει ο άλλος στη δουλειά και εμείς που φάγαμε τα νιάτα μας στα Πολυτεχνεία κοιτάμε και αναρωτιόμαστε τι άλλη μλκ θα προτείνουν... Συγνώμη αλλά αν δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε απλά δεδομένα και ειδήσεις μην σχολιάζετε, καθίστε σε μια γωνιά και διαβάστε. Οι ρύποι στη ναυτιλία πέφτουν συνέχεια, υπάρχουν πολύ αυστηρές προδιαγραφές, χτίζονται όλο και περισσότερο dual fuel vessels και η παγκόσμια ναυτιλία είναι υπεύθυνη για το 3% των συνολικών εκπομπών σε σχέση με τα αυτοκίνητα που είναι στο 10% Από τη μια η ναυτιλια στηρίζει το παγκόσμιο εμπόριο γιατί κανένα βαπόρι δεν πάει τσάρκα άσκοπα και από την αλλη ο τύπος στο Παγκράτι και σε όλο το δυτικό κόσμο που έχει τουλάχιστον 2 σε κάθε σπίτι θα το πάρει εκτός δουλειάς και για καυλαντα. Τα ίδια ισχύουν και για την αεροπλοΐα και τη βιομηχανία 4
QuantumWanderer Δημοσ. Πέμπτη στις 07:43 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 07:43 μμ 35 λεπτά πριν, Morosana είπε H παγκόσμια ναυτιλία είναι υπεύθυνη για το 3% των συνολικών εκπομπών σε σχέση με τα αυτοκίνητα που είναι στο 10% Χωρίς να έχω πλήρη εικόνα των ποσοστών για όλους τους τύπους μεταφορών/οχημάτων, παγκοσμίως, έχω την αίσθηση ότι είναι μικρό το 3%. Έχουμε τυχόν κάποια αναλυτική πηγή για όλες τις εκπομπές CO2 με ποσοστά όλων των κλάδων/δραστηριοτήτων πώς συνεισφέρουν, αλλά και επιμέρους την ανάλυση των μεταφορών/μετακινήσεων με ποσοστά εντός της κατηγορίας αυτής; Edit/update: Τώρα έπεσα σε αυτό. https://www.statista.com/statistics/1185535/transport-carbon-dioxide-emissions-breakdown/ Edit/update 2: https://www.statista.com/statistics/1129656/global-share-of-co2-emissions-from-fossil-fuel-and-cement/
Morosana Δημοσ. Πέμπτη στις 08:17 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:17 μμ 12 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Χωρίς να έχω πλήρη εικόνα των ποσοστών για όλους τους τύπους μεταφορών/οχημάτων, παγκοσμίως, έχω την αίσθηση ότι είναι μικρό το 3%. Έχουμε τυχόν κάποια αναλυτική πηγή για όλες τις εκπομπές CO2 με ποσοστά όλων των κλάδων/δραστηριοτήτων πώς συνεισφέρουν, αλλά και επιμέρους την ανάλυση των μεταφορών/μετακινήσεων με ποσοστά εντός της κατηγορίας αυτής; Edit/update: Τώρα έπεσα σε αυτό. https://www.statista.com/statistics/1185535/transport-carbon-dioxide-emissions-breakdown/ Το 3% ίσως είναι και φουσκωμένο https://www.pwc.com/gr/en/industries/monitoring-reporting-esg-shipping.html https://unctad.org/news/bold-global-action-needed-decarbonize-shipping-and-ensure-just-transition-unctad-report https://sinay.ai/en/how-much-does-the-shipping-industry-contribute-to-global-co2-emissions/ Και κάτι πιο γενικό για τους ρυπαντές
QuantumWanderer Δημοσ. Πέμπτη στις 08:21 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 08:21 μμ Βλέπω ότι 3% είναι το international shipping μόνο. Το λέω πιο πολύ για να μη δημιουργείται σύγχυση. Δεν είναι όλα τα καράβια παγκοσμίως.
alejsalonica Δημοσ. Πέμπτη στις 08:24 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:24 μμ Από ChatGPT 1. Εκπομπές CO₂ από τη ναυτιλία: • Η ναυτιλία ευθύνεται για περίπου 2-3% των παγκόσμιων εκπομπών CO₂. Συγκεκριμένα: • Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) εκτιμά ότι τα πλοία παρήγαγαν περίπου 1 δισεκατομμύριο τόνους CO₂ το 2018. • Αν η ναυτιλία ήταν χώρα, θα ήταν ο 6ος μεγαλύτερος εκπομπός CO₂ στον κόσμο. 2. Εκπομπές άλλων ρύπων: • Θείο (SOx): Τα πλοία που καίνε καύσιμα υψηλής περιεκτικότητας σε θείο αποτελούν μια από τις κύριες πηγές εκπομπών διοξειδίου του θείου, προκαλώντας όξινη βροχή και επιπτώσεις στην ανθρώπινη υγεία. • Άζωτο (NOx): Τα πλοία συνεισφέρουν περίπου 15-30% των παγκόσμιων εκπομπών NOx, που συμβάλλουν στον σχηματισμό του όζοντος και της αιθαλομίχλης. • Μαύρος άνθρακας (Black Carbon): Εκλύεται από την καύση καυσίμων και έχει ισχυρή επίδραση στην επιτάχυνση της τήξης των πάγων στην Αρκτική. Συνεχίστε... 1
Dante80 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Ενδιαφέρον βίντεο για το νέο σασί της CATL. 6 1
Ntinaras Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 15 ώρες πριν, Burgos είπε Γιατί δεν κάνει για κανέναν; Άψογο είναι το PHEV. Μπαταρία μέσα στην πόλη και ντιζελ εκτός. Μπαίνει δακτύλιο, δεν πληρώνει τέλη, παρκάρει και στις καβατζοθέσεις για φόρτιση. Το καλύτερο είναι Για να εχεις μπαταρια μεσα στη πολη πρεπει να το φορτιζεις. Αλλιως δουλευει σαν απλο υβριδικο και δεν εχει νοημα. Καθως εχεις ακομα περισσοτερο βαρος απο το απλο υβριδικο να μετακινησεις, και καιει αρκετα περισσοτερο. 13 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Βλέπω ότι 3% είναι το international shipping μόνο. Το λέω πιο πολύ για να μη δημιουργείται σύγχυση. Δεν είναι όλα τα καράβια παγκοσμίως. Φανταζομαι αυτα καινε το μεγαλυτερο ποσοστο καυσιμων, και οχι η τρατα του κυρ Νικολα, ουτε το φουσκωτο του Μητσου. 1
gbras Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες Να ρωτησω κατι τους κατοχους υβριδικου plug in. Σημερα ημουν πισω απο ενα Hyundai Tucson plug in. Οπως ανεβαιναμε την γεφυρα με χαμηλη ταχυτητα εβγαζε συνεχεια καυσαερια. Στην κατηφορα ποτε εβγαζε ποτε οχι. Αυτο γινοταν γιατι μαλλον δεν το ειχε φορτισει?
manolis940 Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 20 ώρες πριν, kostasbm είπε αν αρχίσουν να επιτρέπονται μετατροπές υφιστάμενων αυτοκινήτων μπορεί να γίνει ...... Αν και είσαι μια σελίδα πίσω, πόσο εύκολο πιστεύεις είναι το να μετατραπεί ένα κλασικό αυτοκίνητο σε ηλεκτρικό; Αρχικά το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι εντελώς διαφορετικό με τον κινητά να δίνει κίνηση απευθείας στους τροχούς χωρίς να περνάει από σασμάν και άλλα στάδια ενδιάμεσα. Προφανώς το σασί για να κάτσουν όλα αυτά είναι εντελώς διαφορετικό και θα απαιτούσε να βγει ειδικό κιτ για κάθε αμάξι έτσι ώστε να βιδώνει ο κινητήρας πάνω. Αν περάσεις το παραπάνω κομμάτι έρχεται το πιο δύσκολο κομμάτι της μπαταρίας. Τα ηλεκτρικά έχουν χώρο κάτω απ' τα καθίσματα για να μπει η μπαταρία. Και τα θερμικά έχουν λίγο χώρο αλλά είναι ίσα ίσα για να περάσει η εξάτμιση πίσω. Αν δεν κάνω λάθος και αυτό γίνεται απ' το κέντρο του αυτοκινήτου κάτω απ' τον τεμπέλη και γι αυτό υπάρχει και ανάμεσα στου πίσω επιβάτες ένα εξόγκωμα. Συνεπώς που θα μπει μια μπαταρία έστω και 40KWh για να βγάλει ένα όχημα 250-350km ανάλογα το που κινείται;
Ntinaras Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 28 λεπτά πριν, gbras είπε Να ρωτησω κατι τους κατοχους υβριδικου plug in. Σημερα ημουν πισω απο ενα Hyundai Tucson plug in. Οπως ανεβαιναμε την γεφυρα με χαμηλη ταχυτητα εβγαζε συνεχεια καυσαερια. Στην κατηφορα ποτε εβγαζε ποτε οχι. Αυτο γινοταν γιατι μαλλον δεν το ειχε φορτισει? Ναι. Πως τα εβλεπες τα καυσαερια? Μηπως εννοεις τους υδρατμους που φαινονται οταν ειναι κρυο?
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 14 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 14 ώρες 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Φανταζομαι αυτα καινε το μεγαλυτερο ποσοστο καυσιμων, και οχι η τρατα του κυρ Νικολα, ουτε το φουσκωτο του Μητσου. Στο παραπάνω link που παρέθεσα ... https://www.statista.com/statistics/1185535/transport-carbon-dioxide-emissions-breakdown/ Εντός της κατηγορίας του Transport, αναφέρει: International Shipping 7.5% Domestic Shipping 4.5% Είναι συγκρίσιμα μεγέθη.
gbras Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 21 minutes ago, Ntinaras said: Μηπως εννοεις τους υδρατμους που φαινονται οταν ειναι κρυο? ε προφανως.
Ntinaras Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 18 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Στο παραπάνω link που παρέθεσα ... https://www.statista.com/statistics/1185535/transport-carbon-dioxide-emissions-breakdown/ Εντός της κατηγορίας του Transport, αναφέρει: International Shipping 7.5% Domestic Shipping 4.5% Είναι συγκρίσιμα μεγέθη. Domestic shipping φανταζομαι εννοει πλοια τυπου ΑΝΕΚ lines, και οχι ιδιωτικα σκαφη.
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 14 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 14 ώρες Αυτό που εκτιμούν αρκετοί από καιρό ότι είναι ανέφικτοι οι χρονικοί στόχοι της ΕΕ για τις μεταβάσεις σε ηλεκτροκίνηση και αντλίες θερμότητας, αρχίζει να φαίνεται με αλλαγές στρατηγικής μετά την εκλογή Τραμπ. https://energypress.gr/news/prasini-metabasi-guidance-mitsotaki-gia-hamiloteres-tahytites
Ntinaras Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Ξαφνικα τους χαλαει γιατι θα τους επαιρναν τα σωβρακα οι κινεζοι. Οποτε φρενο? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα