Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Varnavas89 είπε

Καλησπέρα. Να ρωτήσω επειδή εχω βάλει στο ματι ενα PHEV αυτοκίνητο το οποίο όμως δεν εχω τη δυνατότητα να τα φορτίζω εδω στο στενάκι κατω απο το σπίτι γτ δεν εχω αυλή μεγαλη, έξω πόση ώρα θα με παίρνει η φόρτιση ; Η μπαταρία ειναι 17,5 kwh δεν ειναι μεγάλη και στην ουσία φόρτιση θα χρειάζομαι για το 75% αυτής . απλώς θα πρεπει στην πιο χαμηλή ισχύος απο αυτές που θα είναι διαθέσιμες  . Ευχαριστώ.

Εμ, αμα δε μας πεις μοντελο δεν μπορουμε να μαντεψουμε.

Να ξερεις παντως τα phev αν δε τα φορτιζεις (καθημερινα) καινε αρκετα περισσοτερο απο αντιστοιχα hev.

 

Δημοσ.
On 17/01/2025 at 14:09, gbras said:

Πιθανως ναι, θεωρω ελαχιστα. Αντε να παμε και 2 χρονια πισω. Ηδη στις τιμες ειναι πανω κατω τα ιδια και στα ακριβα αυτοκινητα>35000 τα ηλεκτρικα ειναι πιο φθηνα στην αγορα.Οταν ερθει στην αγορα το πρωτο αυτοκινητο με κατω απο 30000 WLTP 400km και φορτιση 10-90 σε 5 λεπτα , εχει τελειωσει το παιχνιδι για τα θερμικα. Ακομα και αν δεν υπαρχει διαδομενη υποδομη για αυτες τις ταχυτητες φορτισης..

να είμαστε καλά να τα ξαναπούμε .....σε ποσά χρόνια είπες θα τελειώσουν τα θερμικά??? 

εννοείς Ελλάδα...Ευρώπη...Αφρική ..Αυστραλία.....Ασία....Ν Αμερική  ????

έχω πει ότι Αφρική ..Ασία (το μεγαλύτερο κομμάτι) Ν Αμερική ..ούτε σε 50 χρόνια...

Αυστραλία που ζω το περισσότερο καιρό ούτε σε 20 χρόνια....εκεί έδωσαν κίνητρα σε επαγγελματίες κάποιων κατηγοριών αλλά δε έγινε κάτι συνταρακτικό...1.15.-1.2 ευρώ το λίτρο η βενζίνη.....το ρεύμα είναι ακριβό......0.23 λεπτά του ευρώ και πάνω

Ελλάδα σίγουρα πολύ γρηγορότερα  γιατί έχουμε την οικονομική άνεση.....αυτό φαίνεται από τώρα γιατί στη πόλη μου με 28000 κατοίκους έχουμε 6 η 7 ηλεκτρικά ....μπορεί να είναι και 10 και να μη τα κυκλοφορούν μη τα ματιάσουν 

αν αρχίσουν να επιτρέπονται μετατροπές υφιστάμενων αυτοκινήτων μπορεί να γίνει ......

  • Like 1
Δημοσ.
4 minutes ago, kostasbm said:

να είμαστε καλά να τα ξαναπούμε .....σε ποσά χρόνια είπες θα τελειώσουν τα θερμικά???

δεν ειπα εβαλα μια συνθηκη για να γινει αυτο.

4 minutes ago, kostasbm said:

εννοείς Ελλάδα...Ευρώπη...Αφρική ..Αυστραλία.....Ασία....Ν Αμερική

Εννοω τις ανεπτυγμενες χωρες. Με πρωτες την Νορβηγια και Κινα που εκει εχει κλειδωσει η μεταβαση.

 

6 minutes ago, kostasbm said:

έχω πει ότι Αφρική ..Ασία (το μεγαλύτερο κομμάτι) Ν Αμερική ..ούτε σε 50 χρόνια...

Καλα να μαστε και θα το δουμε. Παντως σε 50 χρονια αν με ακους να σου μιλαω αρχισε να τρεχεις...

 

7 minutes ago, kostasbm said:

Αυστραλία που ζω το περισσότερο καιρό ούτε σε 20 χρόνια....εκεί έδωσαν κίνητρα σε επαγγελματίες κάποιων κατηγοριών αλλά δε έγινε κάτι συνταρακτικό...1.15.-1.2 ευρώ το λίτρο η βενζίνη.....το ρεύμα είναι ακριβό......0.23 λεπτά του ευρώ και πάνω

Γενικα σε χωρες που εχουν μεγαλες αποστασεις καθυστερει η μεταβαση. Απο ενα σημειο και μετα απλα ολοι θα αγοραζουν ηλεκτρικο μονο...

 

8 minutes ago, kostasbm said:

Ελλάδα σίγουρα πολύ γρηγορότερα  γιατί έχουμε την οικονομική άνεση.....αυτό φαίνεται από τώρα γιατί στη πόλη μου με 28000 κατοίκους έχουμε 6 η 7 ηλεκτρικά ....μπορεί να είναι και 10 και να μη τα κυκλοφορούν μη τα ματιάσουν

Οποιος εχει λεφτα να αγορασει γενικως αυτοκινητο, θα αγορασει. Οποιος δεν εχει, ειτε θα κοιταξει μεταχειρισμενο, ειτε δεν θα παρει τιποτα.

9 minutes ago, kostasbm said:

αν αρχίσουν να επιτρέπονται μετατροπές υφιστάμενων αυτοκινήτων μπορεί να γίνει ......

Ουτε καν. Δεν εχει κανενα νοημα η μετατροπη.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Εμ, αμα δε μας πεις μοντελο δεν μπορουμε να μαντεψουμε.

Να ξερεις παντως τα phev αν δε τα φορτιζεις (καθημερινα) καινε αρκετα περισσοτερο απο αντιστοιχα hev.

 

Το γνωρίζω γι'αυτό το σκέφτομαι. Πρόκειται για τον Κινέζο DFSK E5. 

Δημοσ.
25 minutes ago, Varnavas89 said:

Το γνωρίζω γι'αυτό το σκέφτομαι. Πρόκειται για τον Κινέζο DFSK E5. 

Βλέπω στο site τους λέει "charging time 4h" και "AC charging 6.6KW". 
Δε ξέρω αν υποστηρίζει DC φόρτιση, αλλά μάλλον σε κόβω να περνάς ώρες σε AC φορτιστή κάθε φορά...

Νομίζω τα PHEV λένε μόνο αν έχεις τρόπο για φόρτιση εκεί που το παρκάρεις για ώρες ούτως ή άλλως (π.χ. το βράδυ σπίτι ή το πρωί στη δουλειά). Αντίθετα, με ένα BEV καλύπτεσαι από DC ταχυφορτιστές, αλλά βέβαια εκεί πληρώνεις ακριβά το ρεύμα.

  • Like 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Το γνωρίζω γι'αυτό το σκέφτομαι. Πρόκειται για τον Κινέζο DFSK E5. 

Εχει μεγαλη μπαταρια αλλα μικρη αυτονομια...

Και κινητηρας ατμοσφαιρικος 1.5 102 αλογα, που μαλλον θα καιει τον απατο οταν ειναι αφορτιστο και πρεπει να κινησει ενα τοσο μεγαλο και βαρυ αμαξωμα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, Varnavas89 said:

Καλησπέρα. Να ρωτήσω επειδή εχω βάλει στο ματι ενα PHEV αυτοκίνητο το οποίο όμως δεν εχω τη δυνατότητα να τα φορτίζω εδω στο στενάκι κατω απο το σπίτι γτ δεν εχω αυλή μεγαλη, έξω πόση ώρα θα με παίρνει η φόρτιση ; Η μπαταρία ειναι 17,5 kwh δεν ειναι μεγάλη και στην ουσία φόρτιση θα χρειάζομαι για το 75% αυτής . απλώς θα πρεπει στην πιο χαμηλή ισχύος απο αυτές που θα είναι διαθέσιμες  . Ευχαριστώ.

H θα παρεις ηλεκτρικο η υβριδικο οχι plug in. To plug in απλα δεν κανει για εσενα... ( για κανεναν δεν κανει πραγματικα αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα ).

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, gbras είπε

H θα παρεις ηλεκτρικο η υβριδικο οχι plug in. To plug in απλα δεν κανει για εσενα... ( για κανεναν δεν κανει πραγματικα αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα ).

Οκ εναλλακτική να δω το bigster που θα βγει hybrid155 ..δεν εχει τρελές επιδόσεις αλλα τη δουλειά μου θα την κάνω 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Οκ εναλλακτική να δω το bigster που θα βγει hybrid155 ..δεν εχει τρελές επιδόσεις αλλα τη δουλειά μου θα την κάνω 

Πολυ τιμιο.

Τι μπατζετ εχεις?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Πολυ τιμιο.

Τι μπατζετ εχεις?

Απο 25+ μεχρι 31 το πολύ. Δεν θέλω να ανοιχτω παραπάνω αλλα εχω οικογένεια θέλω ευρυχωρο 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

H θα παρεις ηλεκτρικο η υβριδικο οχι plug in. To plug in απλα δεν κανει για εσενα... ( για κανεναν δεν κανει πραγματικα αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα ).

Γιατί δεν κάνει για κανέναν; Άψογο είναι το PHEV. Μπαταρία μέσα στην πόλη και ντιζελ εκτός. Μπαίνει δακτύλιο, δεν πληρώνει τέλη, παρκάρει και στις καβατζοθέσεις για φόρτιση. Το καλύτερο είναι

Δημοσ.
3 hours ago, gbras said:

 

 Καλα να μαστε και θα το δουμε. Παντως σε 50 χρονια αν με ακους να σου μιλαω αρχισε να τρεχεις...

 

 

σε 50 χρόνια εγώ θα είμαι στα θυμαράκια........

αλλά μέχρι να φύγω θα απολαμβάνω τα θερμικά μου εδώ και Αυστραλια

δεν είμαι εναντίον των ηλεκτρικών (ασχολούμαι με   ηλεκτροκινητα πετούμενα πολλά χρόνια) έχω οδηγήσει σε τεστ σχεδόν ότι παρουσιάστηκε στη Μελβουρνη....βλέπω στις μεγάλες πόλεις αύξηση των σκούτερ θερμικών και ηλεκτροκίνητων....γιατί το πρόβλημα δεν είναι το καύσιμο αλλά οι χώροι παρκαρίσματος και το traffic ......

 

  • Like 1
Δημοσ.
7 minutes ago, kostasbm said:

σε 50 χρόνια εγώ θα είμαι στα θυμαράκια

Ενταξει τοτε μαζι θα ειμαστε...χεχε

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gbras είπε

H θα παρεις ηλεκτρικο η υβριδικο οχι plug in. To plug in απλα δεν κανει για εσενα... ( για κανεναν δεν κανει πραγματικα αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα ).

Δεν είναι ακριβώς έτσι ...

Στο PHEV που χρησιμοποιώ,   με (συνδιαστικους) 330 ίππους η μέση κατανάλωση (σε 82.000 χιλ) είναι 6.2 Lt/100 km... 

Συν τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα που ανέφερε ο @Burgos παραπάνω.  

Κάτι τέτοια βλέπει η σύζυγος και δεν θέλει να το αλλάξουμε σε BEV.. 😡

 

Δημοσ.

Οκ εχω διαφορετικη γνωμη αλλα δεν εχει σημασια. Για το ανθρωπο που ψαχνεται νομιζω και οι κατοχοι θα συμφωνησετε οτι δεν του κανει..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...