QuantumWanderer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Η συζήτηση βάσει του παραπάνω άρθρου δεν είναι ότι δεν ξέραμε τί έκαναν οι άλλοι εκτός ΕΕ, αλλά και οι εφοπλιστές εντός ΕΕ, αλλά κατά πόσον η αποχώρηση μεγάλων παικτών από τις συμφωνίες για το κλίμα (που έτσι κι αλλιώς ήταν συμφωνίες, με όποιους background στόχους), θα φέρει επιβράδυνση στις μεταβάσεις σε ηλεκτροκίνηση εντός ΕΕ, που είναι και το παρόν θέμα που συζητάμε.
gbras Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Περα απο οτιδηποτε αλλο , Η Κινα προωθει τα ηλεκτρικα γιατι εχει πλεονεκτημα σε αυτη την τεχνολογια . Μιας και ειναι η μεγαλυτερη αγορα θα επηρεασει ετσι και αλλιως ολο τον κοσμο ακομα και κανενας αλλο να μην προωθουσε την ηλεκτροκινηση. Οσο για τις ΗΠΑ, απλα να θυμισω οτι βασικος συμβουλος της κυβενησης ειναι ο Μασκ, χαρις στον οποιο μιλαμε για ηλεκτροκινηση σημερα και φυσικα ειναι απολυτα θετικος στην μεταβαση. Οσο και να χτυπιεστε μερικοι, κυριως επειδη δεν μπορειτε να καταλαβετε τα ωφελη που εχετε, η ηλεκτροκινηση ειναι ενα ποταμι που δεν γυριζει πισω. 7
QuantumWanderer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δεν είπε κανείς ότι θα γυρίσει πίσω. Το ερώτημα είναι αν θα επιβραδυνθεί η μετάβαση, με την πιθανή μετακίνηση ορίων εκπομπών και χρονικών στόχων από την ίδια την ΕΕ.
gbras Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 1 hour ago, QuantumWanderer said: Δεν είπε κανείς ότι θα γυρίσει πίσω. Το ερώτημα είναι αν θα επιβραδυνθεί η μετάβαση, με την πιθανή μετακίνηση ορίων εκπομπών και χρονικών στόχων από την ίδια την ΕΕ. Πιθανως ναι, θεωρω ελαχιστα. Αντε να παμε και 2 χρονια πισω. Ηδη στις τιμες ειναι πανω κατω τα ιδια και στα ακριβα αυτοκινητα>35000 τα ηλεκτρικα ειναι πιο φθηνα στην αγορα.Οταν ερθει στην αγορα το πρωτο αυτοκινητο με κατω απο 30000 WLTP 400km και φορτιση 10-90 σε 5 λεπτα , εχει τελειωσει το παιχνιδι για τα θερμικα. Ακομα και αν δεν υπαρχει διαδομενη υποδομη για αυτες τις ταχυτητες φορτισης.. 2
Ntinaras Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, alejsalonica είπε Αλήθεια τώρα πιστεύει ακόμα κόσμος ότι όλο αυτό γίνεται για το κλίμα; Θυμασαι πως ηταν η κατασταση με το νεφος της Αθηνας πριν καποια χρονια? Εχεις δει φωτογραφιες απο το νεφος του Λονδινου η στην Κινα? 3 ώρες πριν, alejsalonica είπε Έχετε δει τι ακριβώς παράγει η Κίνα και η Αμερική σε ρύπους; Η Ε.Ε. κάνει μια τρύπα στο νερό και ξοδεύει ένα σκασμό λεφτά Λαμβάνει αστεία μέτρα όπως π.χ. απαγόρευση συσκευών θέρμανσης εξωτερικών χώρων (μανιτάρια κλπ) γιατί εκπέμπουν ρύπους (!) και αφήνει τα πλοία των εφοπλιστών να καίνε ακόμα ότι έκαιγαν και πριν 40 χρόνια. Το μόνο που έχει κάνει είναι να ενταχθούν σε σύστημα εμπορίας ρύπων - δηλαδή πλήρωνε κάτι και δεν θα ασχοληθούμε μαζί σου. Να μιλήσουμε για τα αεροπλάνα;;;; Να μιλήσουμε για βιομηχανία; Πιάσανε τώρα το 2άρι στο Παγκράτι και το αμάξι που πάει ο άλλος στη δουλειά και εμείς που φάγαμε τα νιάτα μας στα Πολυτεχνεία κοιτάμε και αναρωτιόμαστε τι άλλη μλκ θα προτείνουν... Συγνώμη αλλά αν δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε απλά δεδομένα και ειδήσεις μην σχολιάζετε, καθίστε σε μια γωνιά και διαβάστε. Εσυ μπορεις να επεξεργαστεις αυτην την ειδηση? 3
QuantumWanderer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, gbras είπε Πιθανως ναι, θεωρω ελαχιστα. Αντε να παμε και 2 χρονια πισω. Ηδη στις τιμες ειναι πανω κατω τα ιδια και στα ακριβα αυτοκινητα>35000 τα ηλεκτρικα ειναι πιο φθηνα στην αγορα.Οταν ερθει στην αγορα το πρωτο αυτοκινητο με κατω απο 30000 WLTP 400km και φορτιση 10-90 σε 5 λεπτα , εχει τελειωσει το παιχνιδι για τα θερμικα. Ακομα και αν δεν υπαρχει διαδομενη υποδομη για αυτες τις ταχυτητες φορτισης.. Το πιστεύω κι εγώ όλο αυτό που περιγράφεις. 1
QuantumWanderer Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Για όποιον θα είναι στην Αθήνα εκείνη την ημερομηνία. https://www.drive.gr/news/ellada/8o-synedrio-ilektrokinisis-i-ilektrokinisi-antimetopi-me-nees-prokliseis-kai-prooptikes https://www.haee.gr/conferences-and-events/haee-events/eco-mobility-conference/8th-ecomobility-conference/
teodor_ch Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, alejsalonica είπε Αλήθεια τώρα πιστεύει ακόμα κόσμος ότι όλο αυτό γίνεται για το κλίμα; Δε με ενδιαφέρει καθόλου τι γίνεται με το κλίμα. Εγώ αγόρασα ηλεκτρικό γιατί για την τσέπη μου και με τις απαιτήσεις που είχα ήταν το φθηνότερο (και πολύ καλύτερο). Για το κλίμα κάνω ότι μπορώ και με βολεύει \ ΥΓ. Ο καλύτερος τρόπος για να ελεγχθούν οι ρύποι των πολιτών είναι με τις τιμές. 10πλασίασε την τιμή ενός αγαθού με ελαστική ζήτηση να δείς μετά πτώση κατανάλωσης Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου από teodor_ch 1
basilis_k6 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 5 ώρες πριν, gbras είπε Πιθανως ναι, θεωρω ελαχιστα. Αντε να παμε και 2 χρονια πισω. Ηδη στις τιμες ειναι πανω κατω τα ιδια και στα ακριβα αυτοκινητα>35000 τα ηλεκτρικα ειναι πιο φθηνα στην αγορα.Οταν ερθει στην αγορα το πρωτο αυτοκινητο με κατω απο 30000 WLTP 400km και φορτιση 10-90 σε 5 λεπτα , εχει τελειωσει το παιχνιδι για τα θερμικα. Ακομα και αν δεν υπαρχει διαδομενη υποδομη για αυτες τις ταχυτητες φορτισης.. 35k ειναι πλεον τα νορμαλ αυτοκινητα οχι τα ακριβα. τα ηλεκτρικα ειναι ακομα αρκετα πιο ακριβα απο τα θερμικα.
gbras Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 4 hours ago, basilis_k6 said: 35k ειναι πλεον τα νορμαλ αυτοκινητα οχι τα ακριβα. τα ηλεκτρικα ειναι ακομα αρκετα πιο ακριβα απο τα θερμικα. σου ξεφυγε αυτο το συμβολο >
aionnou Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε 35k ειναι πλεον τα νορμαλ αυτοκινητα οχι τα ακριβα. τα ηλεκτρικα ειναι ακομα αρκετα πιο ακριβα απο τα θερμικα. 31.5Κ πήρε αρκετός κόσμος το model 3. Ποιο θερμικό εχει 300hp , αυτόματο, φουλ έξτρα ( ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, θερμαινόμενα ψυχομενα καθίσματα, autopilot , 360 cameras κτλπ) και έχει κάτω από 30Κ να πάω να το πάρω αύριο? Τα ποιο κοντινά ειναι το Cupra Leon με 51Κ και το Honda ταπερ με 69Κ. 4
manolis940 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Στις 15/1/2025 στις 11:30 ΠΜ, doctorkostis είπε Φέριμποτ Σουηδία-Δανία, ανάμεσα Helsingborg-Helsingör. Κάνει περίπου 20 λεπτά (δεν υπάρχει γέφυρα στο σημείο) και υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου εν πλω. Πληρώνεις κανονικά με κάρτα, ο φορτιστής είναι 150Κw. Υπάρχει μια διαφορά σε σχέση με Ελλάδα που για κάποιο λόγο υπάρχουν περιορισμοί στα ηλεκτρικά οχήματα στα καράβια. Εμάς εδώ οι επιστήμονες είναι 100 χρόνια μπροστά και λένε ότι το έλαιο Σιλικόνης είναι εύφλεκτο και μπορεί να προκαλέσει και έκρηξη. Κάτι λογικά θα ξέρουν και για τα ηλεκτρικά. Πάντως βλέπω ότι η συζήτηση ανακυκλώνεται πάλι στα ίδια που λέγαμε όχι πριν από 10 σελίδες αλλά πριν από 2. Ότι δεν κάνουν καλό στο περιβάλλον. Συγκρίνουμε την μόλυνση ενός αυτοκίνητου και ενός αεροπλάνου, χωρίς να λάβουμε υπόψιν ότι για κάθε αεροπλάνο μπορεί να υπάρχουν και εκατομμύρια αυτοκίνητα στο δρόμο Ότι είναι ακριβά σε σχέση με τα θερμικά, ενώ υπάρχουν πλέον μοντέλα απ' τους κινέζους που βγάζουν αντίστοιχα ηλεκτρικά πιο φθηνά απ' ότι τα θερμικά και μιλούσαμε και γι αυτά κυριολεκτικά σε αυτή την σελίδα και μία σελίδα πίσω. Κανένας να μας πει ότι παίρνουν φωτιά; Εδώ φτάσαμε βέβαια στο επικό spam - κατήχηση να μην κάνουμε edit αλλά quote στον εαυτό μας 1 1
Abudi Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Καλημέρα. Θα πω την αμαρτία μου, δεν έχω καθίσει να διαβάσω το thread, ούτε έχω ψάξει το θέμα της ηλεκτροκίνησης ιδιαιίτερα. Δυστυχώς τα περισσότερα resources που εύκολα βρίσκω αφορούν την κατάσταση στο εξωτερικό και δεν ξέρω πώς τα όσα αναφέροντα μεταφράζονται στην κατάσταση στην Ελλάδα. Με αφορμή την πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου στο αερόδρομιο αλλά και γενικότερες διαφημίσεις που πετυχαίνω για τα νέα "προσιτά" EVs, έχει αρχίσει να μου φαίνεται αρκετά δελεαστική η λύση ενός "φθηνού" μικρού ηλεκτρικού. Αυτό που για την ώρα δυσκολεύομαι να αντιληφθώ είναι το ζήτημα της χρήσης του δικτύου κοινόχρηστων φορτιστών. Τα ICE οχήματα, έχουν ένα one-size-fits-all σύστημα τροφοδότησής τους με καύσιμο. Βλέπεις πρατήριο, μπουκάρεις, γεμίζεις, πληρώνεις, έφυγες. Στα ηλεκτρικά, πώς αξιοποιείς το δίκτυο; Με όμοιο τρόπο; Κάθε κατασκευαστής EV έχει δικό του δίκτυο; Πρέπει να γραφτείς σε μια υπηρεσία και να χρησιμοποιείς μόνο τους δικούς της φορτιστές; Μιας και δεν έχω τη δυνατότητα εγκατάστασης οικιακού φορτιστή, καθώς επίσης θέλω να μπορώ να προγραμματίζω τη διαδρομή μου για ορισμένα μεγάλα ταξίδια που κάνω κάθε χρόνο, το θέμα της φόρτισης είναι αυτή τη στιγμή ο βασικός make it or break it παράγοντας για να δω το θέμα πιο ζεστά. Ευχαριστώ. 1
manolis940 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, Abudi είπε Καλημέρα. Θα πω την αμαρτία μου, δεν έχω καθίσει να διαβάσω το thread, ούτε έχω ψάξει το θέμα της ηλεκτροκίνησης ιδιαιίτερα. Δυστυχώς τα περισσότερα resources που εύκολα βρίσκω αφορούν την κατάσταση στο εξωτερικό και δεν ξέρω πώς τα όσα αναφέροντα μεταφράζονται στην κατάσταση στην Ελλάδα. Με αφορμή την πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου στο αερόδρομιο αλλά και γενικότερες διαφημίσεις που πετυχαίνω για τα νέα "προσιτά" EVs, έχει αρχίσει να μου φαίνεται αρκετά δελεαστική η λύση ενός "φθηνού" μικρού ηλεκτρικού. Αυτό που για την ώρα δυσκολεύομαι να αντιληφθώ είναι το ζήτημα της χρήσης του δικτύου κοινόχρηστων φορτιστών. Τα ICE οχήματα, έχουν ένα one-size-fits-all σύστημα τροφοδότησής τους με καύσιμο. Βλέπεις πρατήριο, μπουκάρεις, γεμίζεις, πληρώνεις, έφυγες. Στα ηλεκτρικά, πώς αξιοποιείς το δίκτυο; Με όμοιο τρόπο; Κάθε κατασκευαστής EV έχει δικό του δίκτυο; Πρέπει να γραφτείς σε μια υπηρεσία και να χρησιμοποιείς μόνο τους δικούς της φορτιστές; Μιας και δεν έχω τη δυνατότητα εγκατάστασης οικιακού φορτιστή, καθώς επίσης θέλω να μπορώ να προγραμματίζω τη διαδρομή μου για ορισμένα μεγάλα ταξίδια που κάνω κάθε χρόνο, το θέμα της φόρτισης είναι αυτή τη στιγμή ο βασικός make it or break it παράγοντας για να δω το θέμα πιο ζεστά. Ευχαριστώ. Τις προάλλες είχα πετύχει ένα ολοκληρωμένο άρθρο σχετικά με την φόρτιση στο FB αλλά δεν μπορώ να το βρω. Να πούμε αρχικά ότι ένα ηλεκτρικό μπορεί να φορτίσει στο σπίτι με μια απλή πρίζα suko. Την ίδια που φορτίζεις το κινητό σου, το laptop σου, που παίρνει ρεύμα το ψυγείο σου κοκ. Όσον αφορά τους φορτιστές έξω υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη. Οι DC και οι AC εν συντομία οι δεύτεροι να είναι πιο γρήγοροι απ' τους πρώτους ακριβότεροι όμως ανά κιλοβατώρα. Οι φορτιστές έχουν ένδειξη σε KW ανάλογα την ταχύτητα φόρτισης τους. Όσον αφορά τις πρίζες υπάρχουν διάφοροι τύποι αλλά στην Ευρώπη έχουμε ένα συγκεκριμένο πρότυπο. Πηγή εικόνας: https://www.power-sonic.com/blog/ev-charging-connector-types/
Varnavas89 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Καλησπέρα. Να ρωτήσω επειδή εχω βάλει στο ματι ενα PHEV αυτοκίνητο το οποίο όμως δεν εχω τη δυνατότητα να τα φορτίζω εδω στο στενάκι κατω απο το σπίτι γτ δεν εχω αυλή μεγαλη, έξω πόση ώρα θα με παίρνει η φόρτιση ; Η μπαταρία ειναι 17,5 kwh δεν ειναι μεγάλη και στην ουσία φόρτιση θα χρειάζομαι για το 75% αυτής . απλώς θα πρεπει στην πιο χαμηλή ισχύος απο αυτές που θα είναι διαθέσιμες . Ευχαριστώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα