andreas-d Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δηλαδή εμείς οι φτωχότεροι θα σώσουμε τον πλανήτη.. Δηλαδή θα αναπνέουμε καθαρό αέρα αλλά θα τρώμε καλαμαράκια από τον ινδικό ωκεανό 🤣🤣 Μια λύση 50-50% θα ήταν το καλύτερο, δώσε κίνητρα φτιάξε υποδομές και μετά πλάσαρε το προϊόν σωστά και δημοκρατικά, μη το επιβάλεις όπως τα εμβόλια, και το κυριότερο ξεκινά από τα μεγάλα ψάρια που μολύνουν περισσότερο( Ινδία Αμερική Κίνα).. 1
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 12 λεπτά πριν, andreas-d είπε Μια λύση 50-50% θα ήταν το καλύτερο, δώσε κίνητρα φτιάξε υποδομές και μετά πλάσαρε το προϊόν σωστά και δημοκρατικά, μη το επιβάλεις όπως τα εμβόλια, και το κυριότερο ξεκινά από τα μεγάλα ψάρια που μολύνουν περισσότερο( Ινδία Αμερική Κίνα).. θελουμε φθηνα μικρα αμαξια ηλεκτρικα και ταυτοχρονα μεγαλα (φθηνοτερα απο τωρα) θερμικα. τωρα για να πλασαρουμε κυριως μεγαλα ηλεκτρικα εχουμε τιμωρησει τα θερμικα γενικως και ενα κλασσικο αμαξι ταξιδιου εχει φτασει 40κ ενω ενα μικρο ηλεκτρικο ειναι στις 35! με ενα σμπαρο κανενα τρυνονι.. 2
Ntinaras Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 19 λεπτά πριν, andreas-d είπε Δηλαδή εμείς οι φτωχότεροι θα σώσουμε τον πλανήτη.. Δηλαδή θα αναπνέουμε καθαρό αέρα αλλά θα τρώμε καλαμαράκια από τον ινδικό ωκεανό 🤣🤣 Μια λύση 50-50% θα ήταν το καλύτερο, δώσε κίνητρα φτιάξε υποδομές και μετά πλάσαρε το προϊόν σωστά και δημοκρατικά, μη το επιβάλεις όπως τα εμβόλια, και το κυριότερο ξεκινά από τα μεγάλα ψάρια που μολύνουν περισσότερο( Ινδία Αμερική Κίνα).. Ασε, οι παλιανθρωποι μας επεβαλλαν να βαλουμε καταλυτες. Το ξεχνας αυτο? Προδοσια πριν 35 χρονια. 2 1 1 2
haHa Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε θελουμε φθηνα μικρα αμαξια ηλεκτρικα και ταυτοχρονα μεγαλα (φθηνοτερα απο τωρα) θερμικα. τωρα για να πλασαρουμε κυριως μεγαλα ηλεκτρικα εχουμε τιμωρησει τα θερμικα γενικως και ενα κλασσικο αμαξι ταξιδιου εχει φτασει 40κ ενω ενα μικρο ηλεκτρικο ειναι στις 35! με ενα σμπαρο κανενα τρυνονι.. Δεν γινεται αυτο για να πλασαριστουν οπως λες τα μεγαλα ηλεκτρικα. Ασε που οι περισσοτερες εταιριες που εχουν θερμικα, δεν βγαζουν καν παρομοια ηλεκτρικα , οποτε δεν εχουν τιποτα να πλασαρουν. Τα αυτοκινητα ακριβυνανε οπως ακριβυνε και το σουβλακι και τα ενοικια κλπ. Δεν κατηγορουμε τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ομως για την αυξηση τιμης στο σουβλακι ή στα ενοικια. Επεξ/σία πριν από 17 ώρες από haHa 2
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 2 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν γινεται αυτο για να πλασαριστουν οπως λες τα μεγαλα ηλεκτρικα. Ασε που οι περισσοτερες εταιριες που εχουν θερμικα, δεν βγαζουν καν παρομοια ηλεκτρικα , οποτε δεν εχουν τιποτα να πλασαρουν. Τα αυτοκινητα ακριβυνανε οπως ακριβυνε και το σουβλακι και τα ενοικια κλπ. Δεν κατηγορουμε τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ομως για την αυξηση τιμης στο σουβλακι ή στα ενοικια. εισαι λαθος εδω. αρχικα οι κατασκευαστες πρεπει να πουλανε ηλεκτρικα αλλιως εχουν προστιμο στην ευρωπη. ενα τυχαιο λινκ https://www.rfi.fr/en/international/20250102-eu-car-industry-must-speed-up-electric-sales-or-face-billions-in-fines δευτερον ειναι αναγκασμένοι να βγάζουν ψευτουβριδικα aka mild hybrids γιατι οι κινητηρες δεν περνανε πλεον τις πολυ αυστηρες προδιαγραφες. μαλιστα υπαρχουν αποψεις που λενε οτι δεν υπαρχει καμια θετικη επιδραση απο το μετρο αυτο παρα μονο το ΠΟΛΥ αυξημενο κοστος των αυτοκινητων. ναι ειναι ακριβα τα αυτοκινητα και για αλλους λογους -οπως αυξηθηκαν κιαλλα πριοντα- αλλα θα μπορουσαν να ειναι αρκετα πιο φθηνα χωρις τους εξωφρενικους κανονες της εε. αν μαλιστα δεν επερναν πισω το euro7 θα ηταν κατα μεσο ορο 20% πιο ακριβα. αυτο βεβαια ειναι ενα νουμερο που ακουγετε απο εδω και απο εκει στο ιντερνετ απο δημοσιογραφους και δεν ξερω αν οντως ισχυει. λεγετε επισης οτι τα θερμικα, χωρις καθολου μπαταριες, ειναι πιο ακριβα απο την πραγματικη τους αξια γιατι πολλα υβριδικα πουλιουνται με πολυ χαμηλο κερδος και καπως πρεπει οι φιρμες να αντισταθμισουν τα χαμενα λεφτα. ευτυχως παντως τα αμαξια εχουν αρχισει να πεφτουν και ειναι πολύ πιθανο να δουμε ξανα τιμες 2019 η κοντα σε αυτες σε μερικα χρονια. σε ενα Podcast απο us λεγανε οτι περιμενουν την επομενη διετια κατακορυφη πτωση τιμων στα μη ηλεκτρικα.
haHa Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε δευτερον ειναι αναγκασμένοι να βγάζουν ψευτουβριδικα aka mild hybrids γιατι οι κινητηρες δεν περνανε πλεον τις πολυ αυστηρες προδιαγραφες. μαλιστα υπαρχουν αποψεις που λενε οτι δεν υπαρχει καμια θετικη επιδραση απο το μετρο αυτο παρα μονο το ΠΟΛΥ αυξημενο κοστος των αυτοκινητων. Συμφωνω οτι τα αυτοκινητα ακριβυναν και λογω αυστηρων προδιαγραφων, αλλα αυτο δεν εχει να κανει με τα ηλεκτρικα. Οπως σωστα γραφεις, αυτο εχει να κανει με mild hybrids και οχι με τα ηλεκτρικα που εγραψες πριν: 36 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε θελουμε φθηνα μικρα αμαξια ηλεκτρικα και ταυτοχρονα μεγαλα (φθηνοτερα απο τωρα) θερμικα. τωρα για να πλασαρουμε κυριως μεγαλα ηλεκτρικα εχουμε τιμωρησει τα θερμικα γενικως και ενα κλασσικο αμαξι ταξιδιου εχει φτασει 40κ ενω ενα μικρο ηλεκτρικο ειναι στις 35! με ενα σμπαρο κανενα τρυνονι.. ------------------- 8 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε εισαι λαθος εδω. αρχικα οι κατασκευαστες πρεπει να πουλανε ηλεκτρικα αλλιως εχουν προστιμο στην ευρωπη. ενα τυχαιο λινκ https://www.rfi.fr/en/international/20250102-eu-car-industry-must-speed-up-electric-sales-or-face-billions-in-fines Το λινκ αφορα το μελλον(2025), οχι τις τιμες των θερμικων τα τελευταια χρονια που εχουν ηδη αυξηθει. Και ναι, και στο παρελθον επαιζαν προστιμα αν ο στολος μιας αυτοκινητοβιομηχανιας ειχε υψηλους ρυπους, αλλα δεν ειναι αυτος ο βασικος λογος της αυξησης των τιμων ολων των αυτοκινητων. Σημειωτεον, οτι ακομα και εταιριες που δραστηριοποιουνται κυριως στην Αμερικη(αρα δεν ειχαν να κανουν με Euro7, κανονισμους ρυπων κλπ) εχουν αυξημενες τιμες στα αυτοκινητα. Επεξ/σία πριν από 16 ώρες από haHa 2 1
manolis940 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 15 ώρες πριν, cumulus είπε Η Ολλανδία έχει φόρους κυκλοφορίας που πληρώνονται ανά τρίμηνο ανάλογα με το βάρος του αυτοκινήτου ,καύσιμο και co2..Εγω πληρώνω για την bmw 70 ευρώ τέλη ,ενώ στην Ολλανδία τόσα είναι το μήνα .Η βενζίνη είναι στα ίδια επειδή με τη δική μας ,ίσως υψηλότερη αξία και έχει φόρους .Για του λόγου το αληθές δες εδώ www.cargopedia.net /europe-fuel-prices. Για τις τιμές στα μέσα μεταφοράς άστο καλύτερα . Είπα : Αναφορά σε κείμενο .....με συνδυασμό και των τριών ή μερικών των παραπάνω να έχουν καλύτερους δρόμους..... Επίσης το ίδια τιμή στα καύσιμα με μία χώρα που έχει βασικό 800€ και με μία που έχει βασικό 2000€ και στην πρώτη δε ο μέσος μισθός είναι πολύ κοντά στον κατώτατο δεν μπορείς να πεις ότι έχουν ακριβότερα καύσιμα από εμάς, ούτε καν τα ίδια με εμάς. Είναι λιγότερα είτε σε συνάρτηση μέσου είτε σε κατώτατου μισθού. 13 ώρες πριν, andreas-d είπε Δηλαδή εμείς οι φτωχότεροι θα σώσουμε τον πλανήτη.. Δηλαδή θα αναπνέουμε καθαρό αέρα αλλά θα τρώμε καλαμαράκια από τον ινδικό ωκεανό 🤣🤣 Μια λύση 50-50% θα ήταν το καλύτερο, δώσε κίνητρα φτιάξε υποδομές και μετά πλάσαρε το προϊόν σωστά και δημοκρατικά, μη το επιβάλεις όπως τα εμβόλια, και το κυριότερο ξεκινά από τα μεγάλα ψάρια που μολύνουν περισσότερο( Ινδία Αμερική Κίνα).. Γενικά έχεις δίκιο. Η αλήθεια είναι πως η μετάβαση στην Ηλεκτροκίνηση γίνεται με λάθος τρόπο, κακώς όμως συγκρίνεται με την δημόσια υγεία. Υπήρχαν φωνές από παλαιώτερα (δεν θα τις αναφέρω για να μην ξεκινήσουμε τα κομματικά) που έλεγαν ότι ένα μικρό μέρος του προϋπολογισμού της ΕΕ θα έπρεπε να επενδύεται σε πράσινη τεχνολογία. Αυτοκίνητα, Ανανεώσιμες πηγές κτλ. Να υπάρξουν σχέδια κρατικά για την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών και ανεμογενητριών σε σημεία που δεν καταστρέφουν καλιεργίσημα εδάφη δασικές εκτάσεις κ.ο.κ. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει τώρα να πωλούνται ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για μεγάλη μερίδα ανθρώπων ακόμη και στην Ελλάδα έχουν έστω και μία θέση στάθμευσης (48% πηγή 1, πιο πίσω έχουμε δημοσιεύσει και τα αναλυτικά αποτελέσματα αν δεν τα έχεις δει πες μου να τα ψάξω και να τα βρω ξανά) το οποίο λύνει ένα απ' τα βασικά προβλήματα του να έχεις ηλέκτρικό αυτοκίνητο. Ακόμη δεν νομίζω ότι σε πιέζει κάποιος να πάρεις. Τα πλάνα κατάργησης θερμικών είναι σε 20 έτη από σήμερα περρίπου. Τέλος το οι άλλοι μολύνουν περισσότερο είναι παιδική δικαιολογία. Εξάλου οι επιπτώσεις από ρύπους μπορεί να είναι παγκόσμιες αλλά είναι και τοπικές. Δεν θέλουμε καθαρότερες πόλεις εμείς εδώ στην Ευρώπη; Θα καθαρίσουν αν αύριο σταματήσουν τα αέρια θερμοκηπίου στην Κίνα;
haHa Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, manolis940 είπε Τέλος το οι άλλοι μολύνουν περισσότερο είναι παιδική δικαιολογία. Εξάλου οι επιπτώσεις από ρύπους μπορεί να είναι παγκόσμιες αλλά είναι και τοπικές. Δεν θέλουμε καθαρότερες πόλεις εμείς εδώ στην Ευρώπη; Θα καθαρίσουν αν αύριο σταματήσουν τα αέρια θερμοκηπίου στην Κίνα; Πολυ σωστο. Ειναι απειρες οι μελετες που δειχνουν ποσο επηρεαζουν την υγεια των κατοικων οι ρυποι των αυτοκινητων. Στην πραξη, το κρατος ξοδευει αρκετα χρηματα παραπανω για περιθαλψη λογω των ρυπων των θερμικων. Ειναι ουσιαστικα μια εμμεση επιδοτηση και τα κρατη εχουν δει ποσο μειωνεται το κοστος της περιθαλψης οταν μειωνονται οι ρυποι. ------------- Eνδεικτικα, οι εξτρα ρυποι που ειχaν τα diesel της VW, ειναι υπευθυνοι για 1200 προωρους θανατους στην Ευρωπη: https://news.mit.edu/2017/volkswagen-emissions-premature-deaths-europe-0303 Επεξ/σία πριν από 48 λεπτά από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα