Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα αργησει σιγουρα η ολοκληρωτικη μεταβαση, αλλα οταν θα γινει θα πονεσει πολυ.

Δεν νομιζω να πει κανενας χαρτογιακας στα Βρυξελλας> Παρε ρε Μπαμπη απο την Κατω Περδικοραχη Αιτωλοακαρνανιας και 10 χιλιαρικα ρεγαλο να κανεις τα κουμαντα σου για τον <<φορτωτη>> του ηλεκτρικου.

Χλωμο.

Εχω ενα ασχημο προαισθημα οτι στο τελος της μεταβασης και στην αρχη της νεας κατασταση θα μεινει κοσμος χωρις εναλλακτικη.

Για να δουμε. Παντως μεχρι τωρα δεν μας ρωτησε κανενας τι θελουμε.

  • Απαντ. 5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, malakudi είπε

Το λάθος που κάνετε είναι ότι παρουσιάζετε το πρόβλημα στο υποθετικό σενάριο που η αλλαγή θα ήταν άμεση. Η αλλαγή όμως δεν είναι άμεση. Έχουμε άλλα 10 χρόνια μέχρι να σταματήσουν να πωλούνται θερμικά και μετά άλλα 12 ως 20 χρόνια για να εξαφανιστούν τελείως τα θερμικά από την κυκλοφορία. Το δίκτυο θα βελτιώνεται σταδιακά, δε θα γίνει σε μία μέρα. Μπορείτε να βρείτε στοιχεία για το πόση ήταν η κατανάλωση πριν το 1985 που ελάχιστοι είχαν air condition και πόση είναι σήμερα. Η αύξηση του δικτύου αυτά τα 40 χρόνια έγινε σταδιακά. Το ίδιο θα γίνει και τώρα.

Ειδικότερα στο θέμα των ΑΠΕ, τα ηλεκτρικά θα προσφέρουν στο μέλλον τη σταθερότητα που χρειάζεται το δίκτυο, αφού θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για peak shaving. Όταν υπάρχει περίσευμα ΑΠΕ θα φορτίζουν και όταν θα υπάρχει ανάγκη ισχύος θα εκφορτίζουν. Δε θα γίνει αύριο αυτό, αλλά στα επόμενα 10 χρόνια θα γίνει.

Όποιος μπορεί να βάλει Φ/Β φυσικά και πρέπει να βάλει και μπαταρίες, το κόστος τους πλέον είναι πολύ χαμηλό (15 KWh LifePO4 με 2000-2500 ευρώ). H μπαταρία αυξάνει την ιδιοκατανάλωση από 35-40% σε 75-80%.

Το σενάριο που περιγράφεται με το γήπεδο της Feyenord είναι άτοπο, ξέρετε δε χρειάζεται να φορτίζουν όλα τα αυτοκίνητα συνέχεια. Φορτίζουν μια φορά τη βδομάδα υπό φυσιολογικές συνθήκες. Αλλά ακόμα κι αυτό να συμβεί, 1000 θέσεις parking όπου φορτίζουν όλοι με 10KW είναι 10MW, δεν είναι κάτι δύσκολο αυτή η ισχύς, υπάρχουν ήδη σταθμοί φόρτισης στην Ευρώπη με 20+ θέσεις των 350KW η κάθε μία. Ακόμα και το 2045 που θα είναι όλα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικά στην Ολλανδία, το σενάριο αυτό δε πρόκειται να συμβεί, ναι θα παρκάρουν 1000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο parking αλλά δε θα ενδιαφέρονται να φορτίσουν όλοι.

Στο υποθετικό μου σεναριο ειπαν "αν αυριο" . 

Το μέλλον ειναι ηλεκτρικο. Το πως θα ειναι αυτο το μέλλον θα δειξει. Ας δουμε πως θα φτασουμε εκει. 

Εχει σε καποιες χώρες σε καποιες πολλεις πολλες θεσεις φόρτισης αλλα για να βγάλει τα λεφτά του ο operator πρέπει αυτες οι θέσεις να εχουν πολυ συχνά αυτοκίνητα να φορτίζουν, αν οχι, δεν θα βγάλει κέρδος. Και κατι μου λεει οτι τα πολλα αδεια πάρκινγκ με μεγαλες και πολλές θεσεις φόρτισης ειναι πιλοτικά με λεφτα του κράτους και οχι του operator. 

Δημοσ.
27 minutes ago, Ntinaras said:

Ναι, για μια φορα το χρονο που θα τυχει κατι θα κατσω να σκασω που θα χασω μια ωρα.

Εσυ εχεις υπολογισει ποσες ωρες ξοδευεις για να καταφερεις να γεμισεις το ρεζερβουαρ σου?

Οχι μονο ωρες στην αντλια, και ποσες ωρες δουλειας χρειαζεσαι για να μαζεψεις τα λεφτα ωστε να καταφερεις να βαλεις βενζινη.

Στα εταιρικα δεν πληρωνουμε ειναι στην εταιρια! εσεις με το ρευμα ολα καλα; οταν φορτιζετε εκτος και το πληρωνεις για κατοσταρα βενζινη ολα καλα; 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, dbrillis είπε

Στο υποθετικό μου σεναριο ειπαν "αν αυριο" . 

Το μέλλον ειναι ηλεκτρικο. Το πως θα ειναι αυτο το μέλλον θα δειξει. Ας δουμε πως θα φτασουμε εκει. 

Εχει σε καποιες χώρες σε καποιες πολλεις πολλες θεσεις φόρτισης αλλα για να βγάλει τα λεφτά του ο operator πρέπει αυτες οι θέσεις να εχουν πολυ συχνά αυτοκίνητα να φορτίζουν, αν οχι, δεν θα βγάλει κέρδος. Και κατι μου λεει οτι τα πολλα αδεια πάρκινγκ με μεγαλες και πολλές θεσεις φόρτισης ειναι πιλοτικά με λεφτα του κράτους και οχι του operator. 

Το πως θα είναι το μέλλον μπορείς να το δεις στο παρόν της Νορβηγίας. Η Νορβηγία σήμερα είναι στο σημείο που θέλει να είναι η υπόλοιπη Ευρώπη το 2035. Πλέον πωλούνται 95+% ηλεκτρικά ενώ σε κυκλοφορία είναι περίπου το 35% των αυτοκινήτων ηλεκτρικό.

Σε 10 χρόνια από σήμερα θα έχουμε ηλεκτρικά που θα χρειάζονται να φορτίζουν 1 φορά στις 12-15 μέρες και η φόρτιση θα παίρνει 10 λεπτά. Ναι δε θα φτάσουμε τα 3-4 λεπτά της μάνικας αλλά τα 10 λεπτά δεν είναι κάτι απαγορευτικό, θα μάθουμε να ζούμε με αυτό. Φυσικά η χρέωση θα είναι ακριβή, το ίδιο ακριβή με τη βενζίνη σήμερα, μπορεί και ακριβότερη. Μόνο όποιος θα μπορεί να φορτίζει από δικές του ΑΠΕ ή να διαθέτει το όχημά του για το δίκτυο (peak shaving) θα μπορεί να έχει χαμηλότερο κόστος.

 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Στα εταιρικα δεν πληρωνουμε ειναι στην εταιρια! εσεις με το ρευμα ολα καλα; οταν φορτιζετε εκτος και το πληρωνεις για κατοσταρα βενζινη ολα καλα; 

Μια χαρα, τσαμπα μου ερχεται. Δεν παραπονεθηκα ποτε για τιμη φορτισης αλλωστε.

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dbrillis είπε

Χωρίς φόρους στα καύσιμα; 

Δες ποσο εχει η βενζίνη στην Ολλανδία και ποσο στο Βέλγιο. 

Χωρις διόδια και τέλη κυκλοφορίας; 

Δες ποσο κανει ενα καινούργιο αυτοκίνητο (το ίδιο αυτοκίνητο) σε Ελλάδα, Βέλγιο, Γερμανία και μετα δες πόσο κανει στην Ολλανδία. 

Δες πόσος ειναι φόρος καθε μηνα για το καθε αυτοκίνητο στην Ολλανδία. Δες το καθημερινό μποτιλιαρισμα σε ολη τη χωρα. 

Δεν θα μπω παραπάνω στη σύγκριση γιατί εισαι ηδη προκατηλειμενος οτι αλλου ειναι καλύτερα. 

 

 Δεν είμαι γραμματέας σου. Αν θες στοιχεία για κάτι βρες τα και παρουσίασε τα!

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...