Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το υπεραστικό ταξίδι με φόρτιση σε έξω φορτιστές στην ελληνική επικράτεια, δεν είναι αρκετό κίνητρο για αγορά ηλεκτρικού. Αν βάλουμε και το range anxiety και τις αναμονές, έχει χαιρετήσει από τα αποδυτήρια. Τουλάχιστον με την τρέχουσα τεχνολογία και τις τρέχουσες τιμές καυσίμων και ρεύματος έξω.

Τα έχουμε αναλύσει ξανά και ξανά και πέφτουν οι φανατικοί και προσπαθούν να κάνουν το άσπρο μαύρο.

Για τον ευρύ πληθυσμό (τονίζω τη λέξη ευρύ, γιατί πέφτουν πάλι οι φανατικοί και αρχίζουν τις προσωπικές τους αναλύσεις), η παρούσα φάση για μια π.χ. οικογένεια με 2 αυτοκίνητα, αν έχει πρόσβαση σε πρίζα στο σπίτι με προβλεπόμενο τρόπο, ορίζει τη μετάβαση στο πόλης σε ηλεκτρικό, το οποίο θα χρησιμοποιείται για τις περισσότερες διαδρομές πόλης με αποκλειστική φόρτιση από το σπίτι και τις κοντινές εκδρομές, όπου δεν χρειάζεται να φορτίσεις πλήρως έξω (δεν μιλάμε για μικρών ποσοστών φορτίσεις αν είσαι στο όριο και δεν έχεις και μεγάλη επιβάρυνση).

Ταυτόχρονα το παράδειγμα της οικογένειας που έφερα, κρατά το 2ο αυτοκίνητο θερμικό για υπεραστικές αποστάσεις χωρίς δράματα και εκπλήξεις και ταλαιπωρία. Δυνητικά και full hybrid (όχι PHEV), για εξοικονομήσεις και στις διαδρομές πόλης.

Μέχρι να έρθουν νέα δεδομένα αυτό είναι το βέλτιστο μοντέλο για τη φάση που διανύουμε, στην Ελλάδα.

  • Like 5
  • Απαντ. 5,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Αυτός είναι αποπροσανατολισμός συζήτησης, απουσίας άλλων επιχειρημάτων.

Ευχαρίστως άνοιξε ένα άλλο θέμα, να συζητήσουμε κι εκεί για το τί συμβαίνει και με τα θερμικά. Θα έρθω άμεσα να τοποθετηθώ.

Εδώ έθεσα συγκεκριμένο ερώτημα για το car.gr μιας και έγινε αναφορά σε αυτή την πλατφόρμα για τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά.

Αυτόν τον οχετό συγκρίσεων λουστείτε τον. Δεν με αφορά, έχω θερμικά και ετοιμάζομαι να πάρω και ηλεκτρικό. Τους κομπλεξισμούς σας εκτός φόρουμ, κρατήστε τον στο σπίτι σας.

Ή δεν καταλαβαίνεις ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.

Γράφεις ανακρίβειες, βγάζεις στην άκρη δεδομένα που δε σε βολεύουν και κάνεις προβλέψεις που τις θεωρείς δεδομένα για να βγάλεις άλλες προβλέψεις!!!!! 

Δεν σου χαρίζω άλλο χρόνο μου. Άλλος ένας στο ignore list :)

 

ΥΓ. Σε επόμενο ποστ πάλι γράφεις ότι σου κατέβει. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Ή δεν καταλαβαίνεις ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.

Γράφεις ανακρίβειες, βγάζεις στην άκρη δεδομένα που δε σε βολεύουν και κάνεις προβλέψεις που τις θεωρείς δεδομένα για να βγάλεις άλλες προβλέψεις!!!!! 

Δεν σου χαρίζω άλλο χρόνο μου. Άλλος ένας στο ignore list :)

 

ΥΓ. Σε επόμενο ποστ πάλι γράφεις ότι σου κατέβει. 

Ακόμα σε περιμένουμε να απαντήσεις με επιχειρήματα.

Όσοι δεν μπορούν πετούν πρώτα τη μπάλα στην εξέδρα και μετά καταφεύγουν στην ignore list.

Προσωπικά δεν έχω κανέναν σε τέτοια λίστα, αν και δεν συμφωνώ με όλους εδώ μέσα (στο φόρουμ). Συζήτηση γίνεται.

Ακόμα περιμένω να ακούσω επιχειρήματα και συγκεκριμένες αγγελίες με μεταχειρισμένα ηλεκτρικά από το car.gr που προτείνει κάποιος να αγοράσουμε γιατί είναι ευκαιρία. Εικονικές τιμές είναι από εξυπνάκηδες ιδιοκτήτες - όπως συμβαίνει και με τα θερμικά στις αγγελίες.

Αυτό που λέω εξαρχής είναι ότι οι επιθυμητές τιμές στο car.gr είναι πλήρως αναξιόπιστη πληροφορία για να δούμε τη διαμόρφωση των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών.

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 7/1/2025 στις 10:21 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Καθώς έχει αναφερθεί το car.gr, αν κάναμε στατιστική ανάλυση πραγματικών μεταπωλητικών αξιών από τις αγγελίες εκεί, θα πέφταμε πολύ έξω.

Εκεί μέσα υπάρχουν τιμές επιθυμητές από τους πωλητές, που είναι σημαντικά υψηλότερες από αυτές που τελικά κλείνονται για ΟΣΑ οχήματα κλείνονται.

Αν προσέξει κανείς, θα δει αγγελίες να τραβάνε 1-2 χρόνια και να είναι εκεί ακόμα απούλητα (για όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων). Οι περισσότεροι εκεί βγάζουν αγγελίες, χωρίς να βιάζονται και σκέφτονται ότι αν πιάσουν κανέναν τον πιάσανε.

Επίσης, ξαναγράφω για πολλοστή φορά, ότι η πτώση μεταπωλητικής στα ηλεκτρικά της επόμενης 2ετίας-3ετίας, δεν έχει ξεδιπλωθεί ακόμα, γιατί έρχονται σημαντικά βελτιωμένα μοντέλα. Το έχω γράψει τόσες φορές, και ξαναρωτάμε για δώσε μας παραδείγματα από το παρελθόν. Ποιό παρελθόν; Αφού τώρα 2 χρόνια κυρίως πωλούνται ηλεκτρικά στην Ελλάδα και δεν έχει ξεδιπλωθεί ακόμα. Μια εκτίμηση έκανα που θα ξεδιπλωθεί - αν επιβεβαιωθώ εγώ και άλλοι που είναι σε αυτή την άποψη - στα επόμενα 2-3 χρόνια. Εδώ θα είμαστε να δούμε ποιός θα διαψευστεί. Αυτή τη στιγμή, δεν έχει ξεδιπλωθεί πλήρως το θέμα.

Επίσης, ξαναλέω, πρέπει να βγάλουμε τη σκέψη μας από την Tesla, αλλάζει το σκηνικό των ηλεκτρικών στα επόμενα χρόνια. Δεν λέω ότι δεν θα συνεχίσει να είναι δυνατός παίκτης, αλλά δεν θα έχει την πρωτοκαθεδρία που είχε, οπότε θα αλλάξουν τα μεταπωλητικά θέματα και αυτής.

Τέλος, πάμε σε μια ασκησούλα.

Τα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά στη χώρα είναι αυτά.

https://www.car.gr/classifieds/cars/?category=15001&condition=used&fuel_type=3&pg=1

Για μπείτε και σκανάρετε τα κύρια μοντέλα που πουλάνε (όχι κάτι κουβάδες), και απαντήστε μόνοι σας το ερώτημα αν θα αγοράζατε στις αναγραφόμενες τιμές. Εδώ έχουν τιμές οι περισσότεροι σε μεγαλύτερες τιμές από αυτές που αγόρασαν. 😂

Να μάς δημοσιεύσει εδώ κάποιος που λέει ότι είναι αξιόπιστη στατιστική πηγή οι αγγελίες στο car.gr ποιό μοντέλο θα αγόραζε στην τιμή που αναγράφεται, άρα και «κρατάνε τα ηλεκτρικά μεταπωλητική».

Μπορείς να λες ότι θες. Εγώ γιατί να το δέσω σκοινί κορδόνι; Δείξε μου γιατί το λες.

Όσον αφορά τις ασκησούλες δεν θα μπω σε αυτό το παιχνίδι. Εγώ σου έδειξα ένα παράδειγμα εσύ μπορείς να μου δείξεις ένα άλλο. Δεν έχει επίσης σημασία τι θα έκανε ο καθένας μας ξεχωριστά αλλά τι θα έκανε το σύνολο. Έχεις κάποιο στατιστικό δεδομένο για το σύνολο; Δείξε μου το πάλι.

Εγώ δεν σου λέω ότι αξιόπιστη πηγή το car.gr. Ας πούμε ότι δεν είναι. Κάνεις όμως ένα θετικό ισχυρισμό ότι τα ηλέκτρικά χάνουν αμέσως την μεταπωλητική τους αξία σε σχέση με τα θερμικά. Κάνεις ένα δεύτερο θετικό ισχυρισμό ότι σε 2 χρόνια τα νεότερα ηλεκτρικά θα είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με τα σημερινά. Κατανοείς ότι μέχρι εδώ έχεις το βάρος της απόδειξης; Καταλαβαίνεις ότι κρίνεις κακή στατιστική πηγή το car.gr αλλά μας έδωσες ένα link μέσα απ' το car.gr;

Στις 7/1/2025 στις 2:50 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Για τον ευρύ πληθυσμό (τονίζω τη λέξη ευρύ, γιατί πέφτουν πάλι οι φανατικοί και αρχίζουν τις προσωπικές τους αναλύσεις), η παρούσα φάση για μια π.χ. οικογένεια με 2 αυτοκίνητα, αν έχει πρόσβαση σε πρίζα στο σπίτι με προβλεπόμενο τρόπο, ορίζει τη μετάβαση στο πόλης σε ηλεκτρικό, το οποίο θα χρησιμοποιείται για τις περισσότερες διαδρομές πόλης με αποκλειστική φόρτιση από το σπίτι και τις κοντινές εκδρομές, όπου δεν χρειάζεται να φορτίσεις πλήρως έξω (δεν μιλάμε για μικρών ποσοστών φορτίσεις αν είσαι στο όριο και δεν έχεις και μεγάλη επιβάρυνση).

Ανακαλύπτεις τον τροχό; Όλος ο κόσμος που έχει ηλεκτρικό φορτίζει με πρίζα στο σπίτι γιατί η διαφορά σε σχέση με τα καύσιμα είναι τεράστια.

Σε ένα φορτιστή AC έξω πληρώνεις 0,40€ περίπου. Ένα όχημα με 60KW μπαταρία θα σου βγάλει 400km. Για να το φορτίσεις απ' το 0 στο 100 θα φας 24€. Με ένα πετρέλαιο σε τιμή 1,65€ το καύσιμο και κατανάλωση 4l/100km στην ίδια απόσταση θες 26€. Αν θες κάτι οικονομικό πρέπει να κάνεις μετατροπή σε υγραέριο με ότι ρίσκο φυσικά υπάρχει σε αυτό.

Στις 7/1/2025 στις 2:50 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Ταυτόχρονα το παράδειγμα της οικογένειας που έφερα, κρατά το 2ο αυτοκίνητο θερμικό για υπεραστικές αποστάσεις χωρίς δράματα και εκπλήξεις και ταλαιπωρία. Δυνητικά και full hybrid (όχι PHEV), για εξοικονομήσεις και στις διαδρομές πόλης.

Με υβριδικό σε μεγάλες αποστάσεις..... σίγουρα θα δεις τρομερή οικονομία.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Όσον αφορά τις ασκησούλες δεν θα μπω σε αυτό το παιχνίδι.

Τις έχουμε ακούσει αυτές τις δικαιολογίες όταν δεν μπορεί κάποιος να φέρει παραδείγματα. Έδωσα την άσκηση - και ισχύει - για όλους όσους ενδιαφέρονται να πείσουν με παραδείγματα, να μπει στο car.gr και να μάς φέρει παραδείγματα ότι και τώρα κρατάνε τα ηλεκτρικά την τιμή τους. Η ασκησούλα αυτή, που τεχνηέντως οι φανατικοί αποφεύγουν, θα έδειχνε ότι το car.gr είναι αναξιόπιστο για εξαγωγή συμπερασμάτων γιατί οι περισσότεροι εκεί μέσα πουλάνε στην τιμή που πήρανε! Εδώ γελάμε πραγματικά. Και ξαναλέω, αυτό ισχύει και για τα θερμικά που ούτε εκεί είναι αξιόπιστα τα δεδομένα για να εκτιμήσουμε τη μεταπωλητική θερμικών! Κατά τα άλλα, πρέπει στη ηλεκτρικά, να κάνουμε εξαίρεση, και να δεχτούμε ότι στο car.gr όλα είναι μια χαρά, άρα κρατάνε τα ηλεκτρικά σε μεταπωλητική.

 

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Εγώ δεν σου λέω ότι αξιόπιστη πηγή το car.gr. 

Αυτό ακριβώς λέω, άρα δεν υπάρχει εικόνα για να τεκμηριώσουμε ότι τα ηλεκτρικά κρατάνε μεταπωλητική. Το οποίο, όπως είπα ξανά, θα ξεδιπλωθεί στα επόμενα 2-3 χρόνια γιατί δεν έχουν πωληθεί από καιρό πολλά στη χώρα (εξαιρείται η Tesla, που έτσι κι αλλιώς είναι μια κατηγορία μόνη της τα τελευταία χρόνια).

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Κάνεις όμως ένα θετικό ισχυρισμό ότι τα ηλέκτρικά χάνουν αμέσως την μεταπωλητική τους αξία σε σχέση με τα θερμικά.

Ουδέποτε έχω κάνει τέτοιο ισχυρισμό σε σύγκριση με τα θερμικά. Μιλώ αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά. Ο φανατισμός σου, σε οδηγεί να τοποθετείς κάθε πρόταση για ένα ηλεκτρικό σε αυτόματη σύγκριση με τα θερμικά, τυπικό εγκεφαλικό σύνδρομο των φανατικών που κάθε πρόταση την γεφυρώνουν με την ερμηνεία της επίθεσης στο σύμβολο του φανατισμού. Ουδέποτε έκανα σύγκριση μεταπωλητικών ηλεκτρικών και θερμικών.

2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Κάνεις ένα δεύτερο θετικό ισχυρισμό ότι σε 2 χρόνια τα νεότερα ηλεκτρικά θα είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με τα σημερινά. Κατανοείς ότι μέχρι εδώ έχεις το βάρος της απόδειξης;

Έγραψα ξανά ότι έχω κάνει μια προσωπική εκτίμηση για το τί θα γίνει τα επόμενα 2-3 χρόνια, και το πώς οι αλλαγές στην τεχνολογία ηλεκτροκίνησης θα επηρεάσουν τις τιμές μεταπώλησης των τωρινών ηλεκτρικών που κυκλοφορούν, όταν θα έρθει η στιγμή να πουληθούν. Επίσης, πρόσθεσα ρητά, ότι εδώ θα είμαστε να δούμε αν θα διαψευστούμε όσοι το υποστηρίζουμε αυτό, καθώς το πιστεύουν αρκετοί και σε διεθνές επίπεδο.  Μια εκτίμηση, παραμένει μια εκτίμηση. Κανείς δεν είναι μάντης. Συζήτηση γίνεται.

2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Σε ένα φορτιστή AC έξω πληρώνεις 0,40€ περίπου.

Αυτή η επιλογή σε ταξίδι και σε εκδρομή είναι σαν ανύπαρκτη, γιατί προϋποθέτει την τεράστιου χρόνου παραμονή του οδηγού και των συνεπιβατών σε ένα σημείο για να φορτίσει απλά το αυτοκίνητό του, άρα έχει χαιρετήσει από τα αποδυτήρια όταν θέλουμε να δούμε ένα σενάριο κίνησης στα περισσότερα προφίλ οδήγησης. Ποιός θα πάει 2-3 μέρες με την οικογένειά του ταξίδι και εκδρομή και θα καθίσει σε ένα ξεκάρφωτο σημείου μηδενικού ενδιαφέροντος σε AC (!!!!!!) να φορτίσει; Τελικά πήγε εκδρομή και ταξίδι ή πήγε να φάει άδικα το χρόνο του σε σημεία φόρτισης; Πραγματικά γελάμε όταν ακούμε τέτοια επιχειρήματα! Άκου AC, σε ταξίδι και εκδρομή. Έτσι θα πειστεί ο κόσμος να αγοράσει ηλεκτρικό για υπεραστικό;

2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Με υβριδικό σε μεγάλες αποστάσεις..... σίγουρα θα δεις τρομερή οικονομία.

Απομόνωσες εσκεμμένα μέρος του κειμένου που έγραψα ότι, αυτή τη στιγμή για τον ευρύ πληθυσμό (π.χ. οικογένεια, ζευγάρι), πάει σε ηλεκτρικό το 2ο πόλης και κρατάει θερμικό για υπεραστικό ταξίδι. Αλλά επειδή το 2ο που θα κάνει το υπεραστικό, θα χρησιμοποιείται και πόλη από τον άλλον που δεν έχει το ηλεκτρικό, θα έχει κάποιες μεγαλύτερες καταναλώσεις σε πόλη (όχι τα χιλιόμετρα του ηλεκτρικού που θα τρώει τα περισσότερα δρομολόγια), μπορεί να γυρίσει σε Full Hybrid, για να γλιτώσει κυρίως στα πόλης και λιγότερο στα υπεραστικού.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Τις έχουμε ακούσει αυτές τις δικαιολογίες όταν δεν μπορεί κάποιος να φέρει παραδείγματα. Έδωσα την άσκηση - και ισχύει - για όλους όσους ενδιαφέρονται να πείσουν με παραδείγματα, να μπει στο car.gr και να μάς φέρει παραδείγματα ότι και τώρα κρατάνε τα ηλεκτρικά την τιμή τους. Η ασκησούλα αυτή, που τεχνηέντως οι φανατικοί αποφεύγουν, θα έδειχνε ότι το car.gr είναι αναξιόπιστο για εξαγωγή συμπερασμάτων γιατί οι περισσότεροι εκεί μέσα πουλάνε στην τιμή που πήρανε! Εδώ γελάμε πραγματικά. Και ξαναλέω, αυτό ισχύει και για τα θερμικά που ούτε εκεί είναι αξιόπιστα τα δεδομένα για να εκτιμήσουμε τη μεταπωλητική θερμικών! Κατά τα άλλα, πρέπει στη ηλεκτρικά, να κάνουμε εξαίρεση, και να δεχτούμε ότι στο car.gr όλα είναι μια χαρά, άρα κρατάνε τα ηλεκτρικά σε μεταπωλητική.

 

Αυτό ακριβώς λέω, άρα δεν υπάρχει εικόνα για να τεκμηριώσουμε ότι τα ηλεκτρικά κρατάνε μεταπωλητική. Το οποίο, όπως είπα ξανά, θα ξεδιπλωθεί στα επόμενα 2-3 χρόνια γιατί δεν έχουν πωληθεί από καιρό πολλά στη χώρα (εξαιρείται η Tesla, που έτσι κι αλλιώς είναι μια κατηγορία μόνη της τα τελευταία χρόνια).

Ουδέποτε έχω κάνει τέτοιο ισχυρισμό σε σύγκριση με τα θερμικά. Μιλώ αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά. Ο φανατισμός σου, σε οδηγεί να τοποθετείς κάθε πρόταση για ένα ηλεκτρικό σε αυτόματη σύγκριση με τα θερμικά, τυπικό εγκεφαλικό σύνδρομο των φανατικών που κάθε πρόταση την γεφυρώνουν με την ερμηνεία της επίθεσης στο σύμβολο του φανατισμού. Ουδέποτε έκανα σύγκριση μεταπωλητικών ηλεκτρικών και θερμικών.

Έγραψα ξανά ότι έχω κάνει μια προσωπική εκτίμηση για το τί θα γίνει τα επόμενα 2-3 χρόνια, και το πώς οι αλλαγές στην τεχνολογία ηλεκτροκίνησης θα επηρεάσουν τις τιμές μεταπώλησης των τωρινών ηλεκτρικών που κυκλοφορούν, όταν θα έρθει η στιγμή να πουληθούν. Επίσης, πρόσθεσα ρητά, ότι εδώ θα είμαστε να δούμε αν θα διαψευστούμε όσοι το υποστηρίζουμε αυτό, καθώς το πιστεύουν αρκετοί και σε διεθνές επίπεδο.  Μια εκτίμηση, παραμένει μια εκτίμηση. Κανείς δεν είναι μάντης. Συζήτηση γίνεται.

Αυτή η επιλογή σε ταξίδι και σε εκδρομή είναι σαν ανύπαρκτη, γιατί προϋποθέτει την τεράστιου χρόνου παραμονή του οδηγού και των συνεπιβατών σε ένα σημείο για να φορτίσει απλά το αυτοκίνητό του, άρα έχει χαιρετήσει από τα αποδυτήρια όταν θέλουμε να δούμε ένα σενάριο κίνησης στα περισσότερα προφίλ οδήγησης. Ποιός θα πάει 2-3 μέρες με την οικογένειά του ταξίδι και εκδρομή και θα καθίσει σε ένα ξεκάρφωτο σημείου μηδενικού ενδιαφέροντος σε AC (!!!!!!) να φορτίσει; Τελικά πήγε εκδρομή και ταξίδι ή πήγε να φάει άδικα το χρόνο του σε σημεία φόρτισης; Πραγματικά γελάμε όταν ακούμε τέτοια επιχειρήματα! Άκου AC, σε ταξίδι και εκδρομή. Έτσι θα πειστεί ο κόσμος να αγοράσει ηλεκτρικό για υπεραστικό;

Απομόνωσες εσκεμμένα μέρος του κειμένου που έγραψα ότι, αυτή τη στιγμή για τον ευρύ πληθυσμό (π.χ. οικογένεια, ζευγάρι), πάει σε ηλεκτρικό το 2ο πόλης και κρατάει θερμικό για υπεραστικό ταξίδι. Αλλά επειδή το 2ο που θα κάνει το υπεραστικό, θα χρησιμοποιείται και πόλη από τον άλλον που δεν έχει το ηλεκτρικό, θα έχει κάποιες μεγαλύτερες καταναλώσεις σε πόλη (όχι τα χιλιόμετρα του ηλεκτρικού που θα τρώει τα περισσότερα δρομολόγια), μπορεί να γυρίσει σε Full Hybrid, για να γλιτώσει κυρίως στα πόλης και λιγότερο στα υπεραστικού.

 

Αγαπητέ Κώστα. Πάμε πάλι μερικά βήματα πίσω γιατί πήδησες κάποια βασικά.

  • Κάνεις δύο θετικούς ισχυρισμούς
  • Ζητάω αποδείξεις γι αυτούς
  • Μου δίνεις τις αποδείξεις (Εδώ είμαστε!)
  • Τώρα μπορείς πάνω σε αυτούς τους δύο ισχυρισμούς να στηρίξεις όποια άλλη θεωρία θες

Οι προσωπικές σου εκτιμήσεις πληροφοριακά δεν είναι επιχειρήματα πόσο μάλλον απόδειξη ενός θετικού ισχυρισμού.

Και εγώ μπορώ να πω τώρα ότι εκτιμώ ότι θα πέσει μετεωρίτης σε δύο χρόνια στον πλανήτη, θα παγώσουμε και θα πεθάνουμε όλοι, οπότε φάτε τα λεφτά σας όσο προλαβαίνετε. Τέτοιες συζητήσεις όμως είναι που θέλω να αποφεύγω. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.

Επεξ/σία από manolis940
Δημοσ.
9 minutes ago, kostasgr78 said:

Μιλώ αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά. Ο φανατισμός σου, σε οδηγεί να τοποθετείς κάθε πρόταση για ένα ηλεκτρικό σε αυτόματη σύγκριση με τα θερμικά, τυπικό εγκεφαλικό σύνδρομο των φανατικών που κάθε πρόταση την γεφυρώνουν με την ερμηνεία της επίθεσης στο σύμβολο του φανατισμού. Ουδέποτε έκανα σύγκριση μεταπωλητικών ηλεκτρικών και θερμικών.

O μονος φανατικος εισαι εσυ που προσπαθεις με καθε τροπο να αποδειξεις οτι τα ηλεκτρικα ειναι κακα, δεν κανουν κλπ. Και το κανεις φανατικα σε οποιο θεμα και να εισαι. Χαλαρωσε λιγο και ασχολησου με αυτο που σου αρεσει. Δεν καταλαβαινω τι δουλεια εχεις εδω αφου εισαι εντελως αντιθετος.

 

 

11 minutes ago, kostasgr78 said:

Αυτή η επιλογή σε ταξίδι και σε εκδρομή είναι σαν ανύπαρκτη, γιατί προϋποθέτει την τεράστιου χρόνου παραμονή του οδηγού και των συνεπιβατών σε ένα σημείο για να φορτίσει απλά το αυτοκίνητό του, άρα έχει χαιρετήσει από τα αποδυτήρια όταν θέλουμε να δούμε ένα σενάριο κίνησης στα περισσότερα προφίλ οδήγησης. Ποιός θα πάει 2-3 μέρες με την οικογένειά του ταξίδι και εκδρομή και θα καθίσει σε ένα ξεκάρφωτο σημείου μηδενικού ενδιαφέροντος σε AC (!!!!!!) να φορτίσει; Τελικά πήγε εκδρομή και ταξίδι ή πήγε να φάει άδικα το χρόνο του σε σημεία φόρτισης; Πραγματικά γελάμε όταν ακούμε τέτοια επιχειρήματα! Άκου AC, σε ταξίδι και εκδρομή. Έτσι θα πειστεί ο κόσμος να αγοράσει ηλεκτρικό για υπεραστικό;

Τοσα ξερεις τοσα λες. Η αληθεια ειναι οτι το AC παιζει πολυ σε εκδρομη με διανυκτερευση. Πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι στην Καστορια που κοντα στο ξενοδοχειο ειχε AC φορτιστη οπου και το αφησα το βραδυ που πηγα για υπνο και το πηρα το πρωι ετοιμο. Αν δεν εχεις φορτιστη θα εχεις πριζα απο το ξενοδοχειο. Γενικα ο DC ειναι για να συμπληρωνεις μονο στην διαδρομη σου.Ο εξυπνος ακουει προσεχτικα και μαθαινει, χαζος γελαει..

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αγαπητέ Κώστα. Πάμε πάλι μερικά βήματα πίσω γιατί πήδησες κάποια βασικά.

  • Κάνεις δύο θετικούς ισχυρισμούς
  • Ζητάω αποδείξεις γι αυτούς
  • Μου δίνεις τις αποδείξεις (Εδώ είμαστε!)
  • Τώρα μπορείς πάνω σε αυτούς τους δύο ισχυρισμούς να στηρίξεις όποια άλλη θεωρία θες

Οι προσωπικές σου εκτιμήσεις πληροφοριακά δεν είναι επιχειρήματα πόσο μάλλον απόδειξη ενός θετικού ισχυρισμού.

Και εγώ μπορώ να πω τώρα ότι εκτιμώ ότι θα πέσει μετεωρίτης σε δύο χρόνια στον πλανήτη, θα παγώσουμε και θα πεθάνουμε όλοι, οπότε φάτε τα λεφτά σας όσο προλαβαίνετε. Τέτοιες συζητήσεις όμως είναι που θέλω να αποφεύγω.

Είπα ξεκάθαρα ότι για την επόμενη 3ετία είναι εκτίμηση, την οποία κάποιος μπορεί να γράψει στα π@π@ρια του. Όλοι έχουν από μια άποψη. Το βράδυ θα κοιμηθώ κανονικά, ανεξαρτήτως αυτού. Δεν γράφω εδώ για να αποδείξω. Έκανα μια εκτίμηση.

Όπως εκτίμηση - φανατικών - είναι η εκτίμηση ότι κρατάνε μεταπωλητική τα τωρινά ηλεκτρικά, κάτι που δεν έχει αποδειχθεί και, πάλι κατ' εκτίμηση, πιστεύω θα ξεδιπλωθεί με νούμερα τα επόμενα 2-3 χρόνια.

Ανεξάρτητα των εκτιμήσεων, που έχεις εσύ, έχω εγώ ή έχουν οι υπόλοιποι, παραπάνω επιχείρησες με δόλιο τρόπο να διαστρεβλώσεις πράγματα που έχω γράψει, παρουσιάζοντας ότι είπα κάτι που δεν είπα, στα έδειξα και δεν ζήτησες συγγνώμη, συμπεριφορά που δεν θέλω να χαρακτηρίσω.

1 λεπτό πριν, gbras είπε

O μονος φανατικος εισαι εσυ που προσπαθεις με καθε τροπο να αποδειξεις οτι τα ηλεκτρικα ειναι κακα, δεν κανουν κλπ. Και το κανεις φανατικα σε οποιο θεμα και να εισαι. Χαλαρωσε λιγο και ασχολησου με αυτο που σου αρεσει. Δεν καταλαβαινω τι δουλεια εχεις εδω αφου εισαι εντελως αντιθετος.

Θα είχες διαβάσει παραπάνω στα τόσα, ότι προτείνω άμεση μετάβαση σε ηλεκτρικό στο 2ο πόλης για όλους όσους έχουν πρόσβαση σε πρίζα στο σπίτι. Αλλά ούτε εσένα φαίνεται να σε αφήνει ο φανατισμός να μπορείς να διαβάσεις ελληνικά.

Διαβάζετε κάτι σαν άποψη και πέφτετε να πείτε ότι τα ηλεκτρικά είναι για όλα τα προφίλ οδηγών για όλες τις χρήσεις για παντού και για όλες τις συνθήκες. Με ανίχνευση keyword, ερεθίζεται το σύστημα: ΕΠΙΘΕΣΗ στους φανατικούς των θερμικών! 😂

  • Like 1
Δημοσ.

Καταλαβα, οποιος δεν συμφωνει μαζι σου ειναι φανατικος. Εντωμεταξυ ο μονος φανατικος που κανει προτασεις για πραγματα που δεν γνωριζει εισαι εσυ. Σου διορθωσα παραπανω το λαθος στην υποθεση σου αλλα το μυαλο σου μαλλον το διεγραψε αμεσα γιατι δεν συμφωνει με αυτο που εχεις φτιαξει στο κεφαλι σου...

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, gbras είπε

Η αληθεια ειναι οτι το AC παιζει πολυ σε εκδρομη με διανυκτερευση. Πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι στην Καστορια που κοντα στο ξενοδοχειο ειχε AC φορτιστη οπου και το αφησα το βραδυ που πηγα για υπνο και το πηρα το πρωι ετοιμο. Αν δεν εχεις φορτιστη θα εχεις πριζα απο το ξενοδοχειο. Γενικα ο DC ειναι για να συμπληρωνεις μονο στην διαδρομη σου.Ο εξυπνος ακουει προσεχτικα και μαθαινει, χαζος γελαει..

Πιστεύεις ότι υπάρχει αρκετή υποδομή στο σύνολο της επικράτειας σε εκδρομικούς προορισμούς για να εκτελεστεί αυτή η συνθήκη με όρους ότι παρκάρω αφήνω και πάω περπατητό στο σημείο που θέλω να περάσω την εκδρομή μου; Διότι αν δεν υπάρχει, δεν μπορεί να πειστεί ευρύ μέρος του πληθυσμού να πάει σε ηλεκτρικό για υπεραστικό.

2 λεπτά πριν, gbras είπε

Καταλαβα, οποιος δεν συμφωνει μαζι σου ειναι φανατικος. Εντωμεταξυ ο μονος φανατικος που κανει προτασεις για πραγματα που δεν γνωριζει εισαι εσυ. Σου διορθωσα παραπανω το λαθος στην υποθεση σου αλλα το μυαλο σου μαλλον το διεγραψε αμεσα γιατι δεν συμφωνει με αυτο που εχεις φτιαξει στο κεφαλι σου...

Εδώ πήγες και έγραψες ότι δεν θέλω τα ηλεκτρικά, ενώ σε πολλά προηγούμενα posts μόλις είχα γράψει ότι προτείνω άμεση μετάβαση στο 2ο πόλης σε ηλεκτρικό σε όσους έχουν πρίζα στο σπίτι.

Αυτό βλέπω να το προσπέρασες κι εσύ, σαν τον συνομιλητή παραπάνω. Πετάμε μια διαστρέβλωση λόγων του άλλου και μετά κάνουμε την πάπια.

Για τις εκτιμήσεις, είναι εκτιμήσεις, ας πιστεύει κάποιος ότι θέλει. Αλλά όταν λες για άλλον ότι είπε κάτι που δεν είπε, ούτε γι' αυτό έχω χαρακτηρισμό. Τα ξέρουμε αυτά τα μοτίβα.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Ετσι για να ενημερώνουμε αν και δεν έχω σκοπό να πάω σε ηλεκτρικό ρίχνω καμιά ματιά. Ασχολούμαστε σχεδόν σε όλα τα θέματα που αφορούν ηλεκτρικά με το τι γράφουν κάποιοι σε περιοδικά , με βίντεο που ανεβάζουν για τις διάφορες λειτουργίες ή τις αλλαγές τους , αν είναι καλό να έχουν χειριστήριο ή κουμπάκια για φλάς , για φώτα κ.κ,.π. λένε οτι σε 15 χρόνια υποχρεωτική η ηλεκτροκίνηση αλλα με το πρακτικό κομμάτι ασχολήθηκε κανείς αν είναι δυνατόν αυτό να εφαρμοστεί σε μεγαλουπόλεις όπου υπάρχει και κινείται και σταθμεύει ο μεγαλύτερος στόλος των αυτοκινήτων;;;;

Ειμαι από τους τυχερούς διαμένω λίγο πιο έξω από το κέντρο της Αθήνας όπου δεν υπάρχει μεγάλο προβλημα υπάρχουν αρκετά (όχι πολλά) σπίτια με θέσεις στάθμευσης,  κουτσά στραβά όχι τέλεια αλλά μεσοβέζικα με αρκετές παρανομίες (μπαλαντέζα από το μπαλκόνι ας πουμε-φορτιση με ουρές )😁 μπορεί να πεις ότι μπορεί έστω προβληματικά να λειτουργήσει αλλά με το κεντρο τι γίνεται;;;

Πριν τρεις μέρες (9/1)  κατέβηκα κέντρο Κυψέλη δικαστήρια για υπόθεση άφησα γνωστό μου να πάει μέσα και λέω θα παρκάρω κάπου ή αν δεν βρώ θα διπλοπαρκάρω και θα περιμένω. Πάρε με όταν τελειώσεις.Τριγύριζα τη μισή Κυψέλη περίπου μισή ώρα όχι να παρκάρω αλλα ούτε να διπλοπαρκάρω δεν έβρισκα. Για θέσεις σταθμευσης σε πολυκατοικίες ας μη μιλήσουμε. Θα είναι ιεροσυλία.

Δεν  δυνατόν όχι σε 15 αλλά ούτε σε 50 χρόνια , όχι να λυθεί αλλά έστω να βελτιωθεί αυτό το πρόβλημα.Πως είναι δυνατόν να λειτουργήσει η ηλεκτροκίνηση;;;

Καλά αυτοί οι αρμόδιοι που σκέφτονται και μιλάνε για υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση τι έχουν στον εγκέφαλό τους;;; Αγκύλωση ή να μην την άλλη πιο βαρια λέξη που αρχίζει από μ...😁

 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, papoys1 είπε

 Ετσι για να ενημερώνουμε αν και δεν έχω σκοπό να πάω σε ηλεκτρικό ρίχνω καμιά ματιά. Ασχολούμαστε σχεδόν σε όλα τα θέματα που αφορούν ηλεκτρικά με το τι γράφουν κάποιοι σε περιοδικά , με βίντεο που ανεβάζουν για τις διάφορες λειτουργίες ή τις αλλαγές τους , αν είναι καλό να έχουν χειριστήριο ή κουμπάκια για φλάς , για φώτα κ.κ,.π. λένε οτι σε 15 χρόνια υποχρεωτική η ηλεκτροκίνηση αλλα με το πρακτικό κομμάτι ασχολήθηκε κανείς αν είναι δυνατόν αυτό να εφαρμοστεί σε μεγαλουπόλεις όπου υπάρχει και κινείται και σταθμεύει ο μεγαλύτερος στόλος των αυτοκινήτων;;;;

Ειμαι από τους τυχερούς διαμένω λίγο πιο έξω από το κέντρο της Αθήνας όπου δεν υπάρχει μεγάλο προβλημα υπάρχουν αρκετά (όχι πολλά) σπίτια με θέσεις στάθμευσης,  κουτσά στραβά όχι τέλεια αλλά μεσοβέζικα με αρκετές παρανομίες (μπαλαντέζα από το μπαλκόνι ας πουμε-φορτιση με ουρές )😁 μπορεί να πεις ότι μπορεί έστω προβληματικά να λειτουργήσει αλλά με το κεντρο τι γίνεται;;;

Πριν τρεις μέρες (9/1)  κατέβηκα κέντρο Κυψέλη δικαστήρια για υπόθεση άφησα γνωστό μου να πάει μέσα και λέω θα παρκάρω κάπου ή αν δεν βρώ θα διπλοπαρκάρω και θα περιμένω. Πάρε με όταν τελειώσεις.Τριγύριζα τη μισή Κυψέλη περίπου μισή ώρα όχι να παρκάρω αλλα ούτε να διπλοπαρκάρω δεν έβρισκα. Για θέσεις σταθμευσης σε πολυκατοικίες ας μη μιλήσουμε. Θα είναι ιεροσυλία.

Δεν  δυνατόν όχι σε 15 αλλά ούτε σε 50 χρόνια , όχι να λυθεί αλλά έστω να βελτιωθεί αυτό το πρόβλημα.Πως είναι δυνατόν να λειτουργήσει η ηλεκτροκίνηση;;;

Καλά αυτοί οι αρμόδιοι που σκέφτονται και μιλάνε για υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση τι έχουν στον εγκέφαλό τους;;; Αγκύλωση ή να μην την άλλη πιο βαρια λέξη που αρχίζει από μ...😁

 

Αφενός το πρόβλημα που περιγράφεις αφορά όλα τα οχήματα και αφετέρου μπορούν να φτιάξουν 10 θέσεις σε κάθε τετράγωνο μόνο για ηλεκτρικά να φορτίζουν (εκ περικτροπής) και αφήνουν όλους τους άλλους να ψάχνουν να παρκάρουν ΚΑΘΕ μέρα ενώ οι ηλεκτρικοί θα έχουν κάποιες μέρες δωρεάν σίγουρο παρκινγκ 😛 

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Αφενός το πρόβλημα που περιγράφεις αφορά όλα τα οχήματα και αφετέρου μπορούν να φτιάξουν 10 θέσεις σε κάθε τετράγωνο μόνο για ηλεκτρικά να φορτίζουν (εκ περικτροπής) και αφήνουν όλους τους άλλους να ψάχνουν να παρκάρουν ΚΑΘΕ μέρα ενώ οι ηλεκτρικοί θα έχουν κάποιες μέρες δωρεάν σίγουρο παρκινγκ 😛 

 

 

10 θέσεις σε κάθε τετράγωνο στην Αθήνα σαν ανέκδοτο μου ακούγεται. Εδώ Αθήνα Θεσσαλονίκη αντε να να έχει καμιά 30αρια όλες όλες και πολλές από αυτές ασυντήρητες . Ποιος να τις φτιάξει χιλιάδες στην Αθήνα ;; με τι χρήματα ;;ποιος θα πληρώνει ενοίκια;;; ποιος θα βάζει τάξη στην κάθε θέση;;; πόσο θα κοστίζει η κιλοβατώρα;;;;

Μακάρι να είμαι λάθος και να γίνουν όπως τα λες εσύ φίλε μου

  • Like 2
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, papoys1 είπε

10 θέσεις σε κάθε τετράγωνο στην Αθήνα σαν ανέκδοτο μου ακούγεται. Εδώ Αθήνα Θεσσαλονίκη αντε να να έχει καμιά 30αρια όλες όλες και πολλές από αυτές ασυντήρητες . Ποιος να τις φτιάξει χιλιάδες στην Αθήνα ;; με τι χρήματα ;;ποιος θα πληρώνει ενοίκια;;; ποιος θα βάζει τάξη στην κάθε θέση;;; πόσο θα κοστίζει η κιλοβατώρα;;;;

Μακάρι να είμαι λάθος και να γίνουν όπως τα λες εσύ φίλε μου

Λύσεις υπάρχουν. 

Για το κόστος, την κατασκευή, το κόστος kwh δεν γνωρίζω να σου πω. 

 

 

ubitricity-liverpool-300-public-ev-lamppost-charge-points.jpeg

arms-manufacturer-giant-rheinmetall-thinks-it-has-a-solution-for-city-ev-charging-202967_1.jpg

  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 11/1/2025 στις 12:13 ΠΜ, QuantumWanderer είπε

Είπα ξεκάθαρα ότι για την επόμενη 3ετία είναι εκτίμηση, την οποία κάποιος μπορεί να γράψει στα π@π@ρια του.

Η εκτίμηση κάπου βασίζεται. Όταν δεν βασίζεται κάπου είναι λόγια του αέρα. Πάμε λοιπόν παρακάτω.

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

10 θέσεις σε κάθε τετράγωνο στην Αθήνα σαν ανέκδοτο μου ακούγεται. Εδώ Αθήνα Θεσσαλονίκη αντε να να έχει καμιά 30αρια όλες όλες και πολλές από αυτές ασυντήρητες . Ποιος να τις φτιάξει χιλιάδες στην Αθήνα ;; με τι χρήματα ;;ποιος θα πληρώνει ενοίκια;;; ποιος θα βάζει τάξη στην κάθε θέση;;; πόσο θα κοστίζει η κιλοβατώρα;;;;

Μακάρι να είμαι λάθος και να γίνουν όπως τα λες εσύ φίλε μου

Στις πόλεις η αλήθεια είναι πως θα έπρεπε να έχουμε σοβαρά ΜΜΜ και ο κόσμος να μην έχει αυτοκίνητο, ειδικά σε μια κακοδομημένη πόλη όπως την Αθήνα. Θα μπορούσε να υπάρχει και περιορισμός στο πόσα οχήματα μπορούν να υπάρξουν, ανάλογα το σπίτι, τις ανάγκες( πχ μια οικογένεια το έχει πιο πολύ ανάγκη από ένα φοιτητή), την περιοχή, την κάλυψη της περιοχής από ΜΜΜ και πολλά άλλα, ανταφτού ασχολούμαστε πως θα έχει ηλεκτρικό αυτός που δεν έχει θέση στάθμευσης αντί να ασχοληθούμε γιατί να έχει αμάξι εκείνος που δεν έχει θέση στάθμευσης.

Από κει και πέρα σε περιοχές όπου ο δρόμος έχει στάθμευσης όπως έδειξε και ο panea λύσεις υπάρχουν. Κυριολεκτικά τι κόστος έχει μία πρίζα ή και παραπάνω πάνω σε ένα στύλο που έχει ήδη ρεύμα; Ακόμη και σε ένα καινούργιο πεζοδρόμιο το προβλεφθεί η ύπαρξη πριζών ανά θέση στάθμευσης δεν είναι ούτε επιστήμη ούτε θα αυξήσει το κόστος.

Αν στο τέλος το κράτος μπαίνει μέσα βάζει ένα παρκόμετρο, χρεώνει μία κάρτα μόνιμου κάτοικου ...... και καθάρισε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...