Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό μάλιστα είναι νέο….

Αν και σε επίπεδο φήμης ακόμη, είναι πολλά βήματα μακρυά από ότι διαβάζαμε μέχρι τώρα από τους παραδοσιακούς υποστηρικτές της . 

1. Τα ηλεκτρικά δεν είναι το μέλλον. Το υδρογόνο είναι η λύση.

—Παρ ολα αυτά το Mirai δεν πουλάει και μάλλον εγκαταλείπεται. 


2.  Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στην Ιαπωνία θα χτίσει (με ορίζοντα το 2027, δηλαδή εντός 3 μόλις ετών), εργοστάσιο παραγωγής EV στην Κίνα…

 

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, dbrillis είπε

Ακομα πιο ασφαηλη ηλεκτρικα ερχονται:
CATL Launches the Bedrock Chassis That Withstands 120 km/h Impact Without Catching Fire or Exploding
https://www.catl.com/en/news/6343.html

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

 

Το πρόβλημα με αυτού του είδους τις μπαταρίες (CTC - Cell to Chassis σύμφωνα με την CATL, η Tesla το λέει Structural Battery Pack) είναι πως είναι πιο δύσκολο να επισκευαστούν αν χαλάσει κάποιο κελί ή ομάδα κελιών (modules). Το άλλο μειονέκτημα είναι πως θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί το όχημα ειδικά για BEV, δε μπορεί να μοιράζεται πράγματα με ένα αντίστοιχο θερμικό μοντέλο.

Κατά τα άλλα μόνο πλεονεκτήματα έχουν, χαμηλότερο συνολικό βάρος αφού η μπαταρία είναι μέρος του αυτοκινήτου και τα παραπάνω πλεονεκτήματα ασφάλειας. 

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Το κόλλησε ήταν για όταν είχαν ντίζα. 

Κολλάνε και τα σημερινά?

Άμα βλέπεις πολλές ταινίες . . . .

 

15 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Αυτό μάλιστα είναι νέο….

Αν και σε επίπεδο φήμης ακόμη, είναι πολλά βήματα μακρυά από ότι διαβάζαμε μέχρι τώρα από τους παραδοσιακούς υποστηρικτές της . 

1. Τα ηλεκτρικά δεν είναι το μέλλον. Το υδρογόνο είναι η λύση.

—Παρ ολα αυτά το Mirai δεν πουλάει και μάλλον εγκαταλείπεται. 


2.  Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στην Ιαπωνία θα χτίσει (με ορίζοντα το 2027, δηλαδή εντός 3 μόλις ετών), εργοστάσιο παραγωγής EV στην Κίνα…

 

Ρε λες να έκανε damage control που λένε κάποιοι κακοπροαίρετοι; Δεν μπορώ να το πιστέψω.

  • Haha 1
Δημοσ.
On 06/08/2024 at 12:46, jmirko15 said:

Περίπου. Έχω διαβάσει κάποιες καινούργιες έρευνες που το κάναν verify σαν medical (partially..) αλλά τώρα είμαι στο δρόμο και δε μπορώ να στείλω.

 

  Reveal hidden contents

Προσωπικά έχω θέμα στο κινητό μετά τα 15’, το wifi πρέπει να το έχω ρυθμισμένο σε χαμηλό dBm οπότε αντί για 1 extender πχ έχω 3 κτλ..

 

Update αν και μπορεί να μην ενδιαφέρει κανέναν.. Εδώ και περίπου 2 μήνες, οδηγώ 1-2 μέρες την εβδομάδα, ένα ηλεκτρικό Mazda και δεν έχω παρατηρήσει κάποια ενόχληση μέχρι τώρα.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, jmirko15 είπε

Update αν και μπορεί να μην ενδιαφέρει κανέναν.. Εδώ και περίπου 2 μήνες, οδηγώ 1-2 μέρες την εβδομάδα, ένα ηλεκτρικό Mazda και δεν έχω παρατηρήσει κάποια ενόχληση μέχρι τώρα.

Βασικά οι εμπειρίες με ηλεκτροκίνητο όχημα είναι που μας ενδιαφέρουν. Τώρα κάτι parking που δεν υπάρχουν, κάτι μπαταρίες που βγάζουν βεγγαλικά καλό είναι που και που να τα βλέπεις να γελάμε και λίγο αλλά δυστυχώς έχουν κατακτήσει το thread.

Το MX-30 δεν λες; Δεν γνώριζα την ύπαρξη του. Δικαίως όμως πιστεύω καθώς φαίνεται να στερείται σημαντικά σε εξοπλισμό απ' τους ανταγωνιστές του ακόμη και εκείνων χαμηλότερης τιμής.

Δημοσ.
1 hour ago, manolis940 said:

Βασικά οι εμπειρίες με ηλεκτροκίνητο όχημα είναι που μας ενδιαφέρουν. Τώρα κάτι parking που δεν υπάρχουν, κάτι μπαταρίες που βγάζουν βεγγαλικά καλό είναι που και που να τα βλέπεις να γελάμε και λίγο αλλά δυστυχώς έχουν κατακτήσει το thread.

Το MX-30 δεν λες; Δεν γνώριζα την ύπαρξη του. Δικαίως όμως πιστεύω καθώς φαίνεται να στερείται σημαντικά σε εξοπλισμό απ' τους ανταγωνιστές του ακόμη και εκείνων χαμηλότερης τιμής.

Ναι το MX-30. Το έφερα από Γερμανία, μιας και δεν περνάει τελωνείο, και ήθελα να επωφεληθώ από την έκπτωση δαπανών στην εταιρεία. Μοντέλο του 2022 με 8.000χλμ στα 15k. 150-170χλμ αυτονομία αλλά είναι μια χαρά για τη χρήση εντός πόλης που το ήθελα. Ωραίο είναι σαν πρώτη εμπειρία, δεν έχω να το συγκρίνω βέβαια με κάποιο άλλο μοντέλο.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα 9,8 ευρώ/ 100 χλμ το κόστος μετακίνησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Ισχύει αυτό; Έτσι λέει ένας πίνακας, με χρήση δημοσίου DC φορτιστή.

https://www.trikalavoice.gr/τοπικά/deite-poso-kostizei-to-trikala-athina-me-ilektriko-aftokinito/#goog_rewarded

Επεξ/σία από viman
  • Confused 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, viman είπε

Στα 9,8 ευρώ/ 100 χλμ το κόστος μετακίνησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Ισχύει αυτό; Έτσι λέει ένας πίνακας, με χρήση δημοσίου DC φορτιστή.

https://www.trikalavoice.gr/τοπικά/deite-poso-kostizei-to-trikala-athina-me-ilektriko-aftokinito/#goog_rewarded

καπου εκει ειναι αλλα δεν υπολογιζει οτι ξεκινας απο το σπιτι εχοντας ηδη φορτισει με χαμηλοτερη τιμη υποθετω. ενα κοντινο ταξιδι θα βγει πιο οικονομικα ενω ενα μακρινο αρκετα πιο ακριβα επειδη και στις 2 περιπτωσεις μονο η εναρξη μπορει να γινει με το οικιακο/φθηνο ρευμα. υπαρχουν και πιο φθηνοι φορτιστες με membership αν δεν κανω λαθος. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, viman είπε

Στα 9,8 ευρώ/ 100 χλμ το κόστος μετακίνησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Ισχύει αυτό; Έτσι λέει ένας πίνακας, με χρήση δημοσίου DC φορτιστή.

https://www.trikalavoice.gr/τοπικά/deite-poso-kostizei-to-trikala-athina-me-ilektriko-aftokinito/#goog_rewarded

Εχει γραψει απλα ενα σκετο νουμερο. Ουτε πως το υπολογισε, ουτε τιμες, ουτε τιποτα αλλο.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, viman είπε

Στον πίνακα κάτω λέει για φόρτιση σε δημόσιους φορτιστές μόνο, φόρτιση 25 λεπτών, αυτοκίνητο Tesla 3.

Τιμη Kwh δε λεει. Δηλαδη αποκρυπτει την πιο σημαντικη πληροφορια.

Δημοσ.

Στο Ioniq 5 τα 1500χλμ μου κόστισαν σε χρήμα όσο αν είχα το Golf VI.

Χωρίς να υπολογίσω πού θα φορτίσω για να βγεί φθηνότερα. Όπου με βόλευε φόρτιζα. 

Εκτός απο ένα βράδυ που το άφησα σε έναν φθηνότερο AC φορτιστή όλες οι άλλες φορτίσεις ήταν σε ταχυφορτιστές (οι ακριβότεροι).

Για μένα δηλαδή το Ioniq 5 μου βγήκε λίγο φθνότερα απο το αν είχα το προηγούμενο αυτοκίνητο μου με βενζίνη. Χωρίς καμία οικονομία και με αρκετά πατήματα. Φούλ φορτωμένο. 30% περισσότερο απο ότι χωράει το Golf

  • Like 1
Δημοσ.

Κατά την προσωπική μου άποψη, το μεγάλο στοίχημα της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα είναι να αρχίσουν να φτιάχνονται υποδομές φόρτισης σε σημεία προορισμού, γιατί δεν φτάνουν οι υποδομές σε εθνικές οδούς για να πειστεί αρκετός κόσμος να πάρει.

Είναι αστείο να λέμε σε ανθρώπους που το σκέφτονται «κάνε μια στάση στην εθνική, σε ένα ταλαίπωρο σημείο φτωχών υποδομών, γιατί δεν θα σταματούσες για καφέ;».

Προσωπικά σχεδιάζω να αντικαταστήσω το πόλης οικογενειακό με ηλεκτρικό, που θα κάνει και κοντινές εκδρομές με φόρτιση από το σπίτι. Για τις μεγαλύτερες υπεραστικές αποστάσεις, έχουμε ακόμα δρόμο για τον ευρύ πληθυσμό.

Είναι αστείο αυτή τη στιγμή να λέμε ότι υπάρχουν αρκετές υποδομές, ενώ πολλά τουριστικά σημεία υψηλής επισκεψιμότητας δεν έχουν καθόλου ή ελάχιστες υποδομές φόρτισης.

Θέλεις να φτάσεις κάπου και να αφήσεις για φόρτιση εκεί το αυτοκίνητο, και ταυτόχρονα να απολαύσεις το σημείο. Όχι να ψάχνεις σαν τον ζητιάνο φορτιστές σε αποστάσεις πιο μακριά και σε σημεία ΜΗΔΕΝΙΚΟΥ ενδιαφέροντος επισκεψιμότητας.

Ειδάλλως η αυτοκίνηση δεν σε υπηρετεί, όπως μάθαμε στις δυτικές χώρες από τη δεκαετία του 1970, την υπηρετείς. Change my mind.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ιωάννινα - Παξοί - Πόρος 

δεν ασχολήθηκα καθόλου πού θα φορτίσω

στις Εθνικές το δίκτυο ήταν μια χαρά

πουθενά δε χρειάστηκα να περιμένω και δεν αντιμετώπισα ούτε ένα πρόβλημα

σίγουρα θα προτιμούσα να υπήρχαν parking στους προορισμούς μου και να φορτίζω εκεί τα βράδια όσο κοιμόμουν

Αλλά με ~250-300χλμ αυτονομίας έτσι και αλλιώς ήθελα να κατέβω για τουαλέτα. 

Και τα 16-17 λεπτά για το 10-80% είναι ελάχιστος χρόνος.

 

Ναί αν έκανα συχνά τέτοια ταξίδια δεν θα αγόραζα ηλεκτρικό. Αλλά στους 6 μήνες τα 8500χλμ τα έχω φορτίσει σπίτι δωρεάν (απο ΦΒ). Ακόμα και να πλήρωνα το ρεύμα πάλι κερδισμένος θα ήμουν. 

Επεξ/σία από teodor_ch
ορθογραφικό
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...