Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Σε ώρες που ψήφισαν υπέρ.. Να δεις που θα πάνε Γερμανία!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για αγορά μεταχειρισμένων BEV, από το πιο γνωστό εξειδικευμένο συνεργείο BEV, το evclinic. 

https://evclinic.eu/2024/11/03/which-used-ev-to-buy-a-beginners-guide/

Πέφτει πολύ θάψιμο σε Stellantis. Θα διαβάσετε εκτιμήσεις βλαβών για ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία, OBC και άλλες πιθανές βλάβες, κόστος επισκευής από αντιπροσωπείες και κόστος επισκευής στο εξειδικευμένο συνεργείο evclinic. 

Πχ για το VW eGolf. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 200.000 km. Νέος κινητήρας 9000 ευρώ. Επισκευή 1400 ευρώ. Μεταχειρισμένος 1000 ευρώ. OBC (on board charger, είναι το κύκλωμα που μετατρέπει το AC από Type 2 σε DC), καινούριο 4000 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ, μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία, νέα 38000 (!!!) ευρώ, μεταχειρισμένη 5000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 2500 ευρώ.

Εντάξει οι τιμές για καινούρια είναι απλώς απαράδεκτες, δηλαδή αν σου χαλάσει μοτέρ, μπαταρία και OBC η VW θέλει 9000+4000+38000=51000 ευρώ ενώ το αυτοκίνητο αν υπήρχε νέο θα έκανε κάτω από 35000. Ξεφτυλισμένες εταιρείες.

Αντίθετα τα αντίστοιχα νούμερα πχ για Tesla Model 3. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 500.000 (!!!) km. Νέος κινητήρας 2600 ευρώ, επισκευή 1500 ευρώ. OBC καινούριο 900 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ (δε συμφέρει!), μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία νέα 16000 ευρώ, μεταχειρισμένη 7000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 4500 ευρώ. 

 

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για αγορά μεταχειρισμένων BEV, από το πιο γνωστό εξειδικευμένο συνεργείο BEV, το evclinic. 

https://evclinic.eu/2024/11/03/which-used-ev-to-buy-a-beginners-guide/

Πέφτει πολύ θάψιμο σε Stellantis. Θα διαβάσετε εκτιμήσεις βλαβών για ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία, OBC και άλλες πιθανές βλάβες, κόστος επισκευής από αντιπροσωπείες και κόστος επισκευής στο εξειδικευμένο συνεργείο evclinic. 

Πχ για το VW eGolf. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 200.000 km. Νέος κινητήρας 9000 ευρώ. Επισκευή 1400 ευρώ. Μεταχειρισμένος 1000 ευρώ. OBC (on board charger, είναι το κύκλωμα που μετατρέπει το AC από Type 2 σε DC), καινούριο 4000 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ, μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία, νέα 38000 (!!!) ευρώ, μεταχειρισμένη 5000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 2500 ευρώ.

Εντάξει οι τιμές για καινούρια είναι απλώς απαράδεκτες, δηλαδή αν σου χαλάσει μοτέρ, μπαταρία και OBC η VW θέλει 9000+4000+38000=51000 ευρώ ενώ το αυτοκίνητο αν υπήρχε νέο θα έκανε κάτω από 35000. Ξεφτυλισμένες εταιρείες.

Αντίθετα τα αντίστοιχα νούμερα πχ για Tesla Model 3. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 500.000 (!!!) km. Νέος κινητήρας 2600 ευρώ, επισκευή 1500 ευρώ. OBC καινούριο 900 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ (δε συμφέρει!), μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία νέα 16000 ευρώ, μεταχειρισμένη 7000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 4500 ευρώ. 

 

Αυτο το διάβαζα και εγω το μεσημέρι.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, malakudi είπε

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για αγορά μεταχειρισμένων BEV, από το πιο γνωστό εξειδικευμένο συνεργείο BEV, το evclinic. 

https://evclinic.eu/2024/11/03/which-used-ev-to-buy-a-beginners-guide/

Πέφτει πολύ θάψιμο σε Stellantis. Θα διαβάσετε εκτιμήσεις βλαβών για ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία, OBC και άλλες πιθανές βλάβες, κόστος επισκευής από αντιπροσωπείες και κόστος επισκευής στο εξειδικευμένο συνεργείο evclinic. 

Πχ για το VW eGolf. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 200.000 km. Νέος κινητήρας 9000 ευρώ. Επισκευή 1400 ευρώ. Μεταχειρισμένος 1000 ευρώ. OBC (on board charger, είναι το κύκλωμα που μετατρέπει το AC από Type 2 σε DC), καινούριο 4000 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ, μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία, νέα 38000 (!!!) ευρώ, μεταχειρισμένη 5000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 2500 ευρώ.

Εντάξει οι τιμές για καινούρια είναι απλώς απαράδεκτες, δηλαδή αν σου χαλάσει μοτέρ, μπαταρία και OBC η VW θέλει 9000+4000+38000=51000 ευρώ ενώ το αυτοκίνητο αν υπήρχε νέο θα έκανε κάτω από 35000. Ξεφτυλισμένες εταιρείες.

Αντίθετα τα αντίστοιχα νούμερα πχ για Tesla Model 3. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 500.000 (!!!) km. Νέος κινητήρας 2600 ευρώ, επισκευή 1500 ευρώ. OBC καινούριο 900 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ (δε συμφέρει!), μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία νέα 16000 ευρώ, μεταχειρισμένη 7000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 4500 ευρώ. 

 

Απο περσι ελεγα οτι ο οπαπ δινει αποδοση 1.05 να κλεισουν ολοι και να μεινει μονο η Tesla και η BYD.

Και ο,τι περισσευει απο αυτες θα εχει η hyundai/kia και για τους κολλημενους η toyota.

Η stellantis με τα υπερχρεπια της ας παει να πεσει στον καιαδα.

Και οχι μονο τα ηλεκτρικα, αλλα κυριως με τα diesel της.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

 

Και οχι μονο τα ηλεκτρικα, αλλα κυριως με τα diesel της.

Είχα diesel jeep για 4 χρόνια. Δεν είχα κανένα θέμα... Επίσης ένα Fiat punto diesel που είχα για 180.000 τίποτα.. Ένα εξάμηνο μετά μόλις το εδωσα έμαθα ότι έβγαζε πολλά θέματα... 

Τωρα με το byd είμαι μια χαρά.. 

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Είχα diesel jeep για 4 χρόνια. Δεν είχα κανένα θέμα... Επίσης ένα Fiat punto diesel που είχα για 180.000 τίποτα.. Ένα εξάμηνο μετά μόλις το εδωσα έμαθα ότι έβγαζε πολλά θέματα... 

Τωρα με το byd είμαι μια χαρά.. 

Εισαι τυχερος που δεν ειχες καποιο απο τα τελευταια με το adblue. Εκει ξεκινησε η κατρακυλα.

Τα παλαιοτερα diesel, και ειδικα τα fiat τα επαγγελματικα, ηταν τρομεροι κινητηρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Εισαι τυχερος που δεν ειχες καποιο απο τα τελευταια με το adblue. Εκει ξεκινησε η κατρακυλα.

Τα παλαιοτερα diesel, και ειδικα τα fiat τα επαγγελματικα, ηταν τρομεροι κινητηρες.

Και τα 2 με το adblue ηταν. Τo punto 2012 και το Renegade 2020! Αλλά το punto το έδωσα και αμέσως μετά απ οτι έμαθα έβγαλε διάφορες βλάβες στον κινητήρα.

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, @pnea1973 said:

Και τα 2 με το adblue ηταν. Τo punto 2012 και το Renegade 2020! Αλλά το punto το έδωσα και αμέσως μετά απ οτι έμαθα έβγαλε διάφορες βλάβες στον κινητήρα.

Adblue δεν είχε το punto σίγουρα. Ειδικά ο 1.3 έπιανε το euro 6 χωρίς adblue. Φοβερός κινητήρας όπου ξεκίνησε ε4 και με dpf έγινε ε6, χωρίς άλλα...

Κι εμένα δεν έβγαλε τίποτα μέχρι τα 140 αλλά άρχισαν τότε να φαίνονται διαφορά όπου αν ήθελες τα άφηνες μέχρι να χαλάσουν. Φίλος έβγαλε χωρίς επισκευές 280χιλχλμ με mito 1.3.

Αν η Τέσλα δεν βγάλει κάτι μικρότερο από 4μιση μέτρα δεν θα παίξει πολύ στην Ελλάδα... Μιλάω έχοντας το id3 και Passat 4.76μ (ίδιο μέγεθος με m3). Το δεύτερο δεν το παίρνω πότε γιατί δεν βρίσκεις να παρκάρεις...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, filarhos είπε

Adblue δεν είχε το punto σίγουρα. Ειδικά ο 1.3 έπιανε το euro 6 χωρίς adblue. Φοβερός κινητήρας όπου ξεκίνησε ε4 και με dpf έγινε ε6, χωρίς άλλα...

Κι εμένα δεν έβγαλε τίποτα μέχρι τα 140 αλλά άρχισαν τότε να φαίνονται διαφορά όπου αν ήθελες τα άφηνες μέχρι να χαλάσουν. Φίλος έβγαλε χωρίς επισκευές 280χιλχλμ με mito 1.3.

Αν η Τέσλα δεν βγάλει κάτι μικρότερο από 4μιση μέτρα δεν θα παίξει πολύ στην Ελλάδα... Μιλάω έχοντας το id3 και Passat 4.76μ (ίδιο μέγεθος με m3). Το δεύτερο δεν το παίρνω πότε γιατί δεν βρίσκεις να παρκάρεις...

 

Δίκιο είχες το punto δεν είχε adblue.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/11/2024 στις 8:00 ΜΜ, dtk-386 είπε

Γιατί να μην πάνε Ρουμανία;

Στις 5/11/2024 στις 11:17 ΜΜ, malakudi είπε

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για αγορά μεταχειρισμένων BEV, από το πιο γνωστό εξειδικευμένο συνεργείο BEV, το evclinic. 

https://evclinic.eu/2024/11/03/which-used-ev-to-buy-a-beginners-guide/

Πέφτει πολύ θάψιμο σε Stellantis. Θα διαβάσετε εκτιμήσεις βλαβών για ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία, OBC και άλλες πιθανές βλάβες, κόστος επισκευής από αντιπροσωπείες και κόστος επισκευής στο εξειδικευμένο συνεργείο evclinic. 

Πχ για το VW eGolf. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 200.000 km. Νέος κινητήρας 9000 ευρώ. Επισκευή 1400 ευρώ. Μεταχειρισμένος 1000 ευρώ. OBC (on board charger, είναι το κύκλωμα που μετατρέπει το AC από Type 2 σε DC), καινούριο 4000 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ, μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία, νέα 38000 (!!!) ευρώ, μεταχειρισμένη 5000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 2500 ευρώ.

Εντάξει οι τιμές για καινούρια είναι απλώς απαράδεκτες, δηλαδή αν σου χαλάσει μοτέρ, μπαταρία και OBC η VW θέλει 9000+4000+38000=51000 ευρώ ενώ το αυτοκίνητο αν υπήρχε νέο θα έκανε κάτω από 35000. Ξεφτυλισμένες εταιρείες.

Αντίθετα τα αντίστοιχα νούμερα πχ για Tesla Model 3. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 500.000 (!!!) km. Νέος κινητήρας 2600 ευρώ, επισκευή 1500 ευρώ. OBC καινούριο 900 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ (δε συμφέρει!), μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία νέα 16000 ευρώ, μεταχειρισμένη 7000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 4500 ευρώ. 

 

Τα Tesla δεν φτιάχνονται στην Καρέντα; Είναι σίγουρα αυτές οι τιμές για Ελλάδα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Δίκιο είχες το punto δεν είχε adblue.. 

Εμ θα μας τρελανεις :P

Πρωτη φορα ειδα adblue το 2021. Και αναρωτιωμουνα ποσο πισω ειχα μεινει :P

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, manolis940 είπε

Τα Tesla δεν φτιάχνονται στην Καρέντα; Είναι σίγουρα αυτές οι τιμές για Ελλάδα;

Έγραψα εγώ κάπου για τιμές Ελλάδα; Το evclinic είναι στη Κροατία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...