@pnea1973 Δημοσ. Τρίτη στις 09:31 μμ Share Δημοσ. Τρίτη στις 09:31 μμ 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Η Κίνα προτρέπει τις τοπικές εταιρίες να σταματήσουν τις επενδύσεις σε χώρες της ΕΕ που ψήφισαν τους δασμούς 🤣 άρα τους προτρέπει να μην «χτίσουν» εργοστάσια στην Ευρώπη? 🤡 Σε ώρες που ψήφισαν υπέρ.. Να δεις που θα πάνε Γερμανία!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. Τρίτη στις 11:17 μμ Share Δημοσ. Τρίτη στις 11:17 μμ (επεξεργασμένο) Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για αγορά μεταχειρισμένων BEV, από το πιο γνωστό εξειδικευμένο συνεργείο BEV, το evclinic. https://evclinic.eu/2024/11/03/which-used-ev-to-buy-a-beginners-guide/ Πέφτει πολύ θάψιμο σε Stellantis. Θα διαβάσετε εκτιμήσεις βλαβών για ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία, OBC και άλλες πιθανές βλάβες, κόστος επισκευής από αντιπροσωπείες και κόστος επισκευής στο εξειδικευμένο συνεργείο evclinic. Πχ για το VW eGolf. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 200.000 km. Νέος κινητήρας 9000 ευρώ. Επισκευή 1400 ευρώ. Μεταχειρισμένος 1000 ευρώ. OBC (on board charger, είναι το κύκλωμα που μετατρέπει το AC από Type 2 σε DC), καινούριο 4000 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ, μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία, νέα 38000 (!!!) ευρώ, μεταχειρισμένη 5000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 2500 ευρώ. Εντάξει οι τιμές για καινούρια είναι απλώς απαράδεκτες, δηλαδή αν σου χαλάσει μοτέρ, μπαταρία και OBC η VW θέλει 9000+4000+38000=51000 ευρώ ενώ το αυτοκίνητο αν υπήρχε νέο θα έκανε κάτω από 35000. Ξεφτυλισμένες εταιρείες. Αντίθετα τα αντίστοιχα νούμερα πχ για Tesla Model 3. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 500.000 (!!!) km. Νέος κινητήρας 2600 ευρώ, επισκευή 1500 ευρώ. OBC καινούριο 900 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ (δε συμφέρει!), μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία νέα 16000 ευρώ, μεταχειρισμένη 7000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 4500 ευρώ. Επεξ/σία Τρίτη στις 11:18 μμ από malakudi 10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. Τρίτη στις 11:28 μμ Share Δημοσ. Τρίτη στις 11:28 μμ 10 λεπτά πριν, malakudi είπε Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για αγορά μεταχειρισμένων BEV, από το πιο γνωστό εξειδικευμένο συνεργείο BEV, το evclinic. https://evclinic.eu/2024/11/03/which-used-ev-to-buy-a-beginners-guide/ Πέφτει πολύ θάψιμο σε Stellantis. Θα διαβάσετε εκτιμήσεις βλαβών για ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία, OBC και άλλες πιθανές βλάβες, κόστος επισκευής από αντιπροσωπείες και κόστος επισκευής στο εξειδικευμένο συνεργείο evclinic. Πχ για το VW eGolf. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 200.000 km. Νέος κινητήρας 9000 ευρώ. Επισκευή 1400 ευρώ. Μεταχειρισμένος 1000 ευρώ. OBC (on board charger, είναι το κύκλωμα που μετατρέπει το AC από Type 2 σε DC), καινούριο 4000 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ, μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία, νέα 38000 (!!!) ευρώ, μεταχειρισμένη 5000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 2500 ευρώ. Εντάξει οι τιμές για καινούρια είναι απλώς απαράδεκτες, δηλαδή αν σου χαλάσει μοτέρ, μπαταρία και OBC η VW θέλει 9000+4000+38000=51000 ευρώ ενώ το αυτοκίνητο αν υπήρχε νέο θα έκανε κάτω από 35000. Ξεφτυλισμένες εταιρείες. Αντίθετα τα αντίστοιχα νούμερα πχ για Tesla Model 3. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 500.000 (!!!) km. Νέος κινητήρας 2600 ευρώ, επισκευή 1500 ευρώ. OBC καινούριο 900 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ (δε συμφέρει!), μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία νέα 16000 ευρώ, μεταχειρισμένη 7000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 4500 ευρώ. Αυτο το διάβαζα και εγω το μεσημέρι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. Τετάρτη στις 12:05 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 12:05 μμ 12 ώρες πριν, malakudi είπε Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για αγορά μεταχειρισμένων BEV, από το πιο γνωστό εξειδικευμένο συνεργείο BEV, το evclinic. https://evclinic.eu/2024/11/03/which-used-ev-to-buy-a-beginners-guide/ Πέφτει πολύ θάψιμο σε Stellantis. Θα διαβάσετε εκτιμήσεις βλαβών για ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία, OBC και άλλες πιθανές βλάβες, κόστος επισκευής από αντιπροσωπείες και κόστος επισκευής στο εξειδικευμένο συνεργείο evclinic. Πχ για το VW eGolf. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 200.000 km. Νέος κινητήρας 9000 ευρώ. Επισκευή 1400 ευρώ. Μεταχειρισμένος 1000 ευρώ. OBC (on board charger, είναι το κύκλωμα που μετατρέπει το AC από Type 2 σε DC), καινούριο 4000 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ, μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία, νέα 38000 (!!!) ευρώ, μεταχειρισμένη 5000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 2500 ευρώ. Εντάξει οι τιμές για καινούρια είναι απλώς απαράδεκτες, δηλαδή αν σου χαλάσει μοτέρ, μπαταρία και OBC η VW θέλει 9000+4000+38000=51000 ευρώ ενώ το αυτοκίνητο αν υπήρχε νέο θα έκανε κάτω από 35000. Ξεφτυλισμένες εταιρείες. Αντίθετα τα αντίστοιχα νούμερα πχ για Tesla Model 3. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 500.000 (!!!) km. Νέος κινητήρας 2600 ευρώ, επισκευή 1500 ευρώ. OBC καινούριο 900 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ (δε συμφέρει!), μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία νέα 16000 ευρώ, μεταχειρισμένη 7000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 4500 ευρώ. Απο περσι ελεγα οτι ο οπαπ δινει αποδοση 1.05 να κλεισουν ολοι και να μεινει μονο η Tesla και η BYD. Και ο,τι περισσευει απο αυτες θα εχει η hyundai/kia και για τους κολλημενους η toyota. Η stellantis με τα υπερχρεπια της ας παει να πεσει στον καιαδα. Και οχι μονο τα ηλεκτρικα, αλλα κυριως με τα diesel της. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. Τετάρτη στις 12:36 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 12:36 μμ (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Και οχι μονο τα ηλεκτρικα, αλλα κυριως με τα diesel της. Είχα diesel jeep για 4 χρόνια. Δεν είχα κανένα θέμα... Επίσης ένα Fiat punto diesel που είχα για 180.000 τίποτα.. Ένα εξάμηνο μετά μόλις το εδωσα έμαθα ότι έβγαζε πολλά θέματα... Τωρα με το byd είμαι μια χαρά.. Επεξ/σία Τετάρτη στις 12:36 μμ από @pnea1973 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. Τετάρτη στις 01:49 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 01:49 μμ 1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε Είχα diesel jeep για 4 χρόνια. Δεν είχα κανένα θέμα... Επίσης ένα Fiat punto diesel που είχα για 180.000 τίποτα.. Ένα εξάμηνο μετά μόλις το εδωσα έμαθα ότι έβγαζε πολλά θέματα... Τωρα με το byd είμαι μια χαρά.. Εισαι τυχερος που δεν ειχες καποιο απο τα τελευταια με το adblue. Εκει ξεκινησε η κατρακυλα. Τα παλαιοτερα diesel, και ειδικα τα fiat τα επαγγελματικα, ηταν τρομεροι κινητηρες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. Τετάρτη στις 02:40 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 02:40 μμ (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Εισαι τυχερος που δεν ειχες καποιο απο τα τελευταια με το adblue. Εκει ξεκινησε η κατρακυλα. Τα παλαιοτερα diesel, και ειδικα τα fiat τα επαγγελματικα, ηταν τρομεροι κινητηρες. Και τα 2 με το adblue ηταν. Τo punto 2012 και το Renegade 2020! Αλλά το punto το έδωσα και αμέσως μετά απ οτι έμαθα έβγαλε διάφορες βλάβες στον κινητήρα. Επεξ/σία Τετάρτη στις 02:44 μμ από @pnea1973 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filarhos Δημοσ. Τετάρτη στις 09:34 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 09:34 μμ 6 hours ago, @pnea1973 said: Και τα 2 με το adblue ηταν. Τo punto 2012 και το Renegade 2020! Αλλά το punto το έδωσα και αμέσως μετά απ οτι έμαθα έβγαλε διάφορες βλάβες στον κινητήρα. Adblue δεν είχε το punto σίγουρα. Ειδικά ο 1.3 έπιανε το euro 6 χωρίς adblue. Φοβερός κινητήρας όπου ξεκίνησε ε4 και με dpf έγινε ε6, χωρίς άλλα... Κι εμένα δεν έβγαλε τίποτα μέχρι τα 140 αλλά άρχισαν τότε να φαίνονται διαφορά όπου αν ήθελες τα άφηνες μέχρι να χαλάσουν. Φίλος έβγαλε χωρίς επισκευές 280χιλχλμ με mito 1.3. Αν η Τέσλα δεν βγάλει κάτι μικρότερο από 4μιση μέτρα δεν θα παίξει πολύ στην Ελλάδα... Μιλάω έχοντας το id3 και Passat 4.76μ (ίδιο μέγεθος με m3). Το δεύτερο δεν το παίρνω πότε γιατί δεν βρίσκεις να παρκάρεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. Τετάρτη στις 09:35 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 09:35 μμ Μόλις τώρα, filarhos είπε Adblue δεν είχε το punto σίγουρα. Ειδικά ο 1.3 έπιανε το euro 6 χωρίς adblue. Φοβερός κινητήρας όπου ξεκίνησε ε4 και με dpf έγινε ε6, χωρίς άλλα... Κι εμένα δεν έβγαλε τίποτα μέχρι τα 140 αλλά άρχισαν τότε να φαίνονται διαφορά όπου αν ήθελες τα άφηνες μέχρι να χαλάσουν. Φίλος έβγαλε χωρίς επισκευές 280χιλχλμ με mito 1.3. Αν η Τέσλα δεν βγάλει κάτι μικρότερο από 4μιση μέτρα δεν θα παίξει πολύ στην Ελλάδα... Μιλάω έχοντας το id3 και Passat 4.76μ (ίδιο μέγεθος με m3). Το δεύτερο δεν το παίρνω πότε γιατί δεν βρίσκεις να παρκάρεις... Δίκιο είχες το punto δεν είχε adblue.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. πριν από 22 ώρες Share Δημοσ. πριν από 22 ώρες Στις 5/11/2024 στις 8:00 ΜΜ, dtk-386 είπε Η Κίνα προτρέπει τις τοπικές εταιρίες να σταματήσουν τις επενδύσεις σε χώρες της ΕΕ που ψήφισαν τους δασμούς 🤣 άρα τους προτρέπει να μην «χτίσουν» εργοστάσια στην Ευρώπη? 🤡 Γιατί να μην πάνε Ρουμανία; Στις 5/11/2024 στις 11:17 ΜΜ, malakudi είπε Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για αγορά μεταχειρισμένων BEV, από το πιο γνωστό εξειδικευμένο συνεργείο BEV, το evclinic. https://evclinic.eu/2024/11/03/which-used-ev-to-buy-a-beginners-guide/ Πέφτει πολύ θάψιμο σε Stellantis. Θα διαβάσετε εκτιμήσεις βλαβών για ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία, OBC και άλλες πιθανές βλάβες, κόστος επισκευής από αντιπροσωπείες και κόστος επισκευής στο εξειδικευμένο συνεργείο evclinic. Πχ για το VW eGolf. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 200.000 km. Νέος κινητήρας 9000 ευρώ. Επισκευή 1400 ευρώ. Μεταχειρισμένος 1000 ευρώ. OBC (on board charger, είναι το κύκλωμα που μετατρέπει το AC από Type 2 σε DC), καινούριο 4000 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ, μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία, νέα 38000 (!!!) ευρώ, μεταχειρισμένη 5000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 2500 ευρώ. Εντάξει οι τιμές για καινούρια είναι απλώς απαράδεκτες, δηλαδή αν σου χαλάσει μοτέρ, μπαταρία και OBC η VW θέλει 9000+4000+38000=51000 ευρώ ενώ το αυτοκίνητο αν υπήρχε νέο θα έκανε κάτω από 35000. Ξεφτυλισμένες εταιρείες. Αντίθετα τα αντίστοιχα νούμερα πχ για Tesla Model 3. Εκτιμώμενη βλάβη ηλεκτροκινητήρα στα 500.000 (!!!) km. Νέος κινητήρας 2600 ευρώ, επισκευή 1500 ευρώ. OBC καινούριο 900 ευρώ, επισκευή 800 ευρώ (δε συμφέρει!), μεταχειρισμένο 500 ευρώ. Μπαταρία νέα 16000 ευρώ, μεταχειρισμένη 7000 ευρώ, επισκευή από 800 ως 4500 ευρώ. Τα Tesla δεν φτιάχνονται στην Καρέντα; Είναι σίγουρα αυτές οι τιμές για Ελλάδα; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. πριν από 20 ώρες Share Δημοσ. πριν από 20 ώρες 12 ώρες πριν, @pnea1973 είπε Δίκιο είχες το punto δεν είχε adblue.. Εμ θα μας τρελανεις Πρωτη φορα ειδα adblue το 2021. Και αναρωτιωμουνα ποσο πισω ειχα μεινει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
malakudi Δημοσ. πριν από 17 ώρες Share Δημοσ. πριν από 17 ώρες 5 ώρες πριν, manolis940 είπε Τα Tesla δεν φτιάχνονται στην Καρέντα; Είναι σίγουρα αυτές οι τιμές για Ελλάδα; Έγραψα εγώ κάπου για τιμές Ελλάδα; Το evclinic είναι στη Κροατία. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aionnou Δημοσ. πριν από 16 ώρες Share Δημοσ. πριν από 16 ώρες Ορίστε πως θα γίνει ποιο αποδεκτή η ηλεκτροκινηση 1 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα