filarhos Δημοσ. 31 Οκτωβρίου Δημοσ. 31 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 21 hours ago, basilis_k6 said: σουκο ποσο δινει? με 16αρα ασφάλεια παιζεις καπου στα 3,8kw/h? δηλαδη θες μια μερα να φορτισεις φουλ? Ανάλογα τη πρίζα και τον διαθέσιμο χρόνο (σπίτι, χωριό και δουλειά), παίζω 8Α (στη δουλειά γιατί δεν έχω κάνει εγώ την εγκατάσταση και δεν την εμπιστεύομαι), 12Α και 16Α (σπίτι και χωριό σε καλώδια και ασφάλεια για 20Α και στα δύο). 16Α σπάνια φορτίζω γιατί μου φτάνει το 12Α. Δεν θυμάμαι να έχω φορτίσει ποτέ ξεκινώντας με <25% και να πρέπει την επομένη να έχω >80%. Στην χειρότερη σε δέκα ώρες έχω 30-40% και 100-150χλμ αυτονομία για την επόμενη μέρα που πάντα μου φτάνει. Το είχαμε σκεφτεί και μετά για φορτιστή αλλά δεν αξίζει. Το κόστος θα πήγαινε >1000€ μαζί με την εγκατάσταση και για να εκμεταλευτώ τα φ/β θα έπρεπε κάθε πρωί να το έχω επάνω μέχρι να φύγω για την δουλειά για να πάρει 7-11kw την ώρα για 1-2 ώρες το καλοκαίρι, για τον χειμώνα <1ώρα. Οπότε δεν έκανα τίποτα και όταν πάω δουλειά παίρνω 20% και τις μέρες που είμαι σπίτι φορτίζω το πρωί για 7-8 ώρες ή μέχρι να γεμίσει εκεί που θέλω. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου από filarhos 1
Sorath Δημοσ. 31 Οκτωβρίου Δημοσ. 31 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 19 hours ago, Dante80 said: Ας βάλουμε και το παγκόσμιο ρεκόρ του νέου Xiaomi εδώ. Πρώτη φορά κατεβαίνουν στην πίστα, με πρωτότυπο αμάξι, σε βρεγμένη άσφαλτο και με πρόβλημα στο γκάζι, και στον 1ο γύρο κάνουν ρεκόρ.... Απίστευτο! Α ρε Xiaomάρα!!! 🤗😛 Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου από Sorath 4
manolis940 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 10 ώρες πριν, dtk-386 είπε Γλυκούλι! Θα το χαρακτήριζα ένα ηλεκτρικό kei car. Τιμή dolphin με επιδώσεις dacia spring και τιμή κάτι ανάμεσα. Θεωρώ ότι πρέπει να πέσει αρκετά για να πεις ότι αξίζει να το αγοράσεις. Και αυτό το charging port .... Γιατί τέτοιο χάλι; Στα θετικά είναι ωραίο που έχει πολλά physical buttons και σου δίνει και την επιλογή για touch. Φαίνεται γενικώς ωραίο το σαλόνι του.
teodor_ch Δημοσ. 2 Νοεμβρίου Δημοσ. 2 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Φοβερό προσόν ότι τα πίσω καθίσματα αλλάζουν θέση και έτσι κάθονται πίσω άνετα και ψηλά άτομα για αυτή την κατηγορία. Αλλά το βρίσκω πολύ ακριβό. Η θύρα φόρτισης δε με ενοχλεί. Συμπαθητικό εσωτερικό αλλά νομίζω πρόσθεσαν πολλά φυσικά κουμπιά. Σκέφτομαι μήπως δε χρειάζεται η μεσαία οθόνη για αυτή την κατηγορία (αυτοκίνητο πόλης) και γινόταν η δουλειά μόνο με την οθόνη του οδηγού. Και η ηλιοροφή πού κολλάει? Έφτιαξαν κάτι ενδιάμεσο με αμάξι πόλης και φοιτητο-αυτοκίνητο που είναι γλυκούλη αλλά η τιμή ξέφυγε. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου από teodor_ch 1
Black Demis Δημοσ. 2 Νοεμβρίου Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 15 hours ago, dtk-386 said: Γλυκούλι! Θα το χαρακτήριζα ένα ηλεκτρικό kei car. με 30 χιλιαρικα θα ελεγα kei car για πλουσιους
Ntinaras Δημοσ. 2 Νοεμβρίου Δημοσ. 2 Νοεμβρίου Αμα ειναι να δωσω 30, θα τα δωσω για να παρω το 500e. 2
aionnou Δημοσ. 2 Νοεμβρίου Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 53 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Αμα ειναι να δωσω 30, θα τα δωσω για να παρω το 500e. Άμα είναι να δώσω 30 θα δώσω 32.5 και θα πάρω το m3sr 😇 3
basilis_k6 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου Δημοσ. 2 Νοεμβρίου ποσα?!?! 😮 για 18κ το εκοβα. ακου 30 για αμαξακι πολης.
viman Δημοσ. 2 Νοεμβρίου Δημοσ. 2 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Πάντως εδώ γράφει (για το extended inster) τιμή (με φόρους) στην Ολλανδία γύρω στα 25000. Αν εχει περίπου τόσο και εδώ, με επιδότηση και τυχόν απόσυρση θα πέσει αρκετά. https://autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/protes-times-toy-neoy-hyundai-inster Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου από viman
Ntinaras Δημοσ. 2 Νοεμβρίου Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 55 λεπτά πριν, aionnou είπε Άμα είναι να δώσω 30 θα δώσω 32.5 και θα πάρω το m3sr 😇 Ιδανικα θα ηθελα ενα 500e και ενα m3lr. Αλλα επειδη δεν εχω να δωσω 70k , βολευομαι με το dolphin που ειναι ο μεσος ορος τους 55 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε ποσα?!?! 😮 για 18κ το εκοβα. ακου 30 για αμαξακι πολης. 1
teodor_ch Δημοσ. 2 Νοεμβρίου Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 5 λεπτά πριν, viman είπε Πάντως εδώ γράφει (για το extended inster) τιμή (με φόρους) στην Ολλανδία γύρω στα 25000. Αν εχει περίπου τόσο και εδώ, με επιδότηση και τυχόν απόσυρση θα πέσει αρκετά. https://autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/protes-times-toy-neoy-hyundai-inster Το ΚΗ3 είναι στα τελευταία του ήδη. Μέχρι να εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας του inster θα έχει τελειώσει εκτός αν αλλάξει κάτι. 1
aionnou Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Σήμερα στον Κηφισό.. με το tesla είχαν λυσσάξει.. Με το ICE ούτε κουβέντα. ICE.mp4 1
@pnea1973 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 3 λεπτά πριν, aionnou είπε Σήμερα στον Κηφισό.. με το tesla είχαν λυσσάξει.. Με το ICE ούτε κουβέντα. ICE.mp4 Είναι συνηθισμένο γεγονός για αυτό... Κρίμα ο άνθρωπος.. Ελπίζω να είναι καλα.. 2
dtk-386 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Δημοσ. 5 Νοεμβρίου Η Κίνα προτρέπει τις τοπικές εταιρίες να σταματήσουν τις επενδύσεις σε χώρες της ΕΕ που ψήφισαν τους δασμούς 🤣 άρα τους προτρέπει να μην «χτίσουν» εργοστάσια στην Ευρώπη? 🤡
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα