korakios Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, malakudi είπε Το πρόβλημα είναι ότι μόλις πρόσθεσες άλλα δύο άχρηστα ποστ, 515 πλέον. Τέλος λέμε 516 , ευχαριστώ 😁 13 λεπτά πριν, tzotzo είπε Αν τρακαρουν δυο i10 μεταξυ τους με 40, χεστηκε η φοραδα στο αλωνι. Αν τρακαρουν δυο Dolphin μαλλον θα φωναξουμε το ΕΚΑΒ δε νομίζω οτι ισχύει κάτι τέτοιο μιας και το ncap τα σπάει με 50χλμ/ώρα , πχ μετωπική https://www.euroncap.com/en/car-safety/the-ratings-explained/adult-occupant-protection/frontal-impact/mobile-progressive-deformable-barrier/
haHa Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, korakios είπε δλδ τώρα αισθάνεσαι χαρούμενος ? Όντως δλδ κράτησες μια γραμμή απο το ποστ μου για να δικαιολογηθείς ? Δεν αλλαζει τιποτα αν μπει ολοκληρο, για αυτο ας το βαλω ξανα ολοκληρο. Γινεται μαλιστα χειροτερο, γιατι λες οτι "παει η λογικη" οταν αναφερουμε οτι ενα "βαρυτερο αυτοκινητο ειναι κατα κανονα ασφαλεστερο" Οποτε, ασχετα με την 'λογικη' του korakios, ας ξαναδουμε τι ισχυει: https://www.iihs.org/topics/vehicle-size-and-weight#:~:text=Weight is important when two,people in the lighter vehicle. Αναφορά σε κείμενο Weight is important when two vehicles collide. The heavier vehicle will push the lighter one backward during the impact. That puts less force on the people inside the heavier vehicle and more on the people in the lighter vehicle. IIHS demonstrated the role of size and weight in a series of crash tests in 2019, pairing a midsize SUV and small car made by Kia and a large car and minicar made by Toyota in collisions with each other. Both smaller vehicles, the 2018 Kia Forte and 2018 Toyota Yaris iA, had good ratings in the five IIHS tests relevant to driver protection, but they performed poorly in collisions with the larger vehicles. https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3217563/ Αναφορά σε κείμενο In car-to-car fatal crashes, none of the vehicle size parameters selected by logistic models as statistically significant contribute as strongly to driver fatality odds as does vehicle mass. In front-to-front crashes, front overhang × width, front axle to windshield distance, wheelbase, and bumper height are significant but have a second order effect compared to mass. In side-impact fatal crashes, mass was the only vehicle parameter that was significant. Laws of Physics Persist: In Crashes, Big Cars Win New tests confirm that in a head-to-head collision, it’s better to be in the big car. Weight of cars and fatalities Αναφορά σε κείμενο In two-vehicle collisions, while heavier cars tend to mean fewer deaths for those driving them, the opposite is true for the other car involved. Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου από haHa 1 1
korakios Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, haHa είπε Δεν αλλαζει τιποτα αν μπει ολοκληρο, για αυτο ας το βαλω ξανα ολοκληρο. μιας που το έβαλες ξαναδιάβασέ το μπας και ... αλλά χλωμό μιας και είσαι σε φάση κόντρας αντί να παραδεχτείς σαν ενήλικας οτι άλλο εννοούσες στο τέλος με τη φόρα που έχεις πάρει ακόμα και σε αυτό : " ένα βαρύ ηλεκτρικό με πχ 3 αστέρια VS ελαφρύτερο θερμικό με 5 αστέρια " , θα νομίζεις το βαρύτερο είναι ασφαλέστερο 😂
tzotzo Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 14 minutes ago, malakudi said: Το να ισχυρίζεσαι πως ένα δείγμα 30 εκατομμυρίων δεν είναι επαρκές, δείχνει το πόσο ο εγκεφαλός σου αδυνατεί να συλλάβει τις έννοιες της στατιστικής. Το ότι είναι μικρότερο από ένα άλλο δείγμα 1,2 δις δε το κάνει μη επαρκές. Δε φταις εσύ βέβαια, απλώς έτσι είναι ο μέσος άνθρωπος. Στατιστικά συμπεράσματα με μετρήσιμο σφάλμα μπορείς να βγάλεις ακόμα και με δείγμα πλήθους 1000 και 2000. Ειπαμε τα νησια φεροε δεν εχουν καμμια φωτια σε οχηματα εδω και 20 χρονια. Και δεν εχουν ουτε 1000 ουτε 2000 οχηματα, εχουν περιπου 25.000. Τι σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο δειγμα; Αν θες να πεισεις τον εαυτο σου be my guest, απλα αυτα που ισχυριζεσαι δεν στεκουν.
Dante80 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 13 minutes ago, tzotzo said: Ειπαμε τα νησια φεροε δεν εχουν καμμια φωτια σε οχηματα εδω και 20 χρονια. Και δεν εχουν ουτε 1000 ουτε 2000 οχηματα, εχουν περιπου 25.000. Τι σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο δειγμα; Αν θες να πεισεις τον εαυτο σου be my guest, απλα αυτα που ισχυριζεσαι δεν στεκουν. Από πλευράς στατιστικής, ένα δείγμα 30 εκατομμυρίων μονάδων είναι αρκούντως επαρκές για την διερεύνηση ενός παράγοντα όπως αυτού που συζητάτε, καθώς η παρατηρούμενη στον πληθυσμό συχνότητα του αναφερόμενου παράγοντα το επιτρέπει. Το να υποστηρίξεις το αντίθετο είναι εξαιρετικά δύσκολο. Επιπρόσθετα, υπάρχουν ήδη στατιστικές έρευνες και δεδομένα για τον συγκεκριμένο παράγοντα που συζητάτε. Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου από Dante80 3
alexiosdimitriadis Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 12 minutes ago, tzotzo said: Ειπαμε τα νησια φεροε δεν εχουν καμμια φωτια σε οχηματα εδω και 20 χρονια. Και δεν εχουν ουτε 1000 ουτε 2000 οχηματα, εχουν περιπου 25.000. Τι σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο δειγμα; Αν θες να πεισεις τον εαυτο σου be my guest, απλα αυτα που ισχυριζεσαι δεν στεκουν. Ανοίξτε παιδιά ένα thread για "Στατιστική & Πιθανότητες 101". Υπάρχουν και πολλά δωρεάν online μαθήματα στο διαδίκτυο. Να συζητάτε απορίες, κλπ. 5
malakudi Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Για να επανέλθουμε στην ουσία του νήματος και να φύγουμε από φαντασιοπληξίες περί φωτιών κτλ, η NRG inCharge είναι η πρώτη με εκτεταμένο δίκτυο φορτιστών (πρώτη ήταν η Tesla αλλά έχει ελάχιστα σημεία) που προσφέρει συνδρομητικό πακέτο για φορτίσεις. Ποιο συγκεκριμένα, με 25 ευρώ το χρόνο, προσφέρει χαμηλότερες τιμές που ξεκινούν από τα 0,37 ευρώ την KWh για AC φόρτιση (από 0,40 χωρίς συνδρομή), 0,49 για DC (από 0,52 χωρίς συνδρομή) και 0,59 για DC σε ΣΕΑ (από 0,62 χωρίς συνδρομή). Επιπλέον προσφέρει 20% μειωμένες τιμές για φορτίσεις AC από 21:00 ως 09:00. Έτσι πλέον γίνεται αρκετά προσιτό κάποιος που δεν έχει ιδιωτικό parking να φορτίζει έξω, αρκεί να έχει σχετικά κοντά στο σπίτι του κάποιο φορτιστή AC inCharge. Αν κάποιος κάνει πχ 15000 km εντός αστικού ιστού το χρόνο με 16 KWh/100km και φορτίζει βράδυ σε AC φορτιστές της inCharge, θα πληρώσει 150*16=2400 KWh * 0,37 - 20% = 710,4 ευρώ + 25 συνδρομή = 735,4 ευρώ ή μέση τιμή KWh 0,3064 ευρώ. 4,9 ευρώ ανά 100km ή αντιστοιχία σε βενζίνη για κίνηση εντός πόλης 2,8 lt/100km 8
@pnea1973 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 9 λεπτά πριν, malakudi είπε Για να επανέλθουμε στην ουσία του νήματος και να φύγουμε από φαντασιοπληξίες περί φωτιών κτλ, η NRG inCharge είναι η πρώτη με εκτεταμένο δίκτυο φορτιστών (πρώτη ήταν η Tesla αλλά έχει ελάχιστα σημεία) που προσφέρει συνδρομητικό πακέτο για φορτίσεις. Ποιο συγκεκριμένα, με 25 ευρώ το χρόνο, προσφέρει χαμηλότερες τιμές που ξεκινούν από τα 0,37 ευρώ την KWh για AC φόρτιση (από 0,40 χωρίς συνδρομή), 0,49 για DC (από 0,52 χωρίς συνδρομή) και 0,59 για DC σε ΣΕΑ (από 0,62 χωρίς συνδρομή). Επιπλέον προσφέρει 20% μειωμένες τιμές για φορτίσεις AC από 21:00 ως 09:00. Έτσι πλέον γίνεται αρκετά προσιτό κάποιος που δεν έχει ιδιωτικό parking να φορτίζει έξω, αρκεί να έχει σχετικά κοντά στο σπίτι του κάποιο φορτιστή AC inCharge. Αν κάποιος κάνει πχ 15000 km εντός αστικού ιστού το χρόνο με 16 KWh/100km και φορτίζει βράδυ σε AC φορτιστές της inCharge, θα πληρώσει 150*16=2400 KWh * 0,37 - 20% = 710,4 ευρώ + 25 συνδρομή = 735,4 ευρώ ή μέση τιμή KWh 0,3064 ευρώ. 4,9 ευρώ ανά 100km ή αντιστοιχία σε βενζίνη για κίνηση εντός πόλης 2,8 lt/100km Πολύ καλό, ιδίως αυτό με τους AC. Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι, με παρόμοιες προσφορές. Οσον αφορά την Tesla, έχει γίνει και νέος σταθμός στα Ιωάννινα με 6 φορτιστές (που προφανώς περιμένουν αδειοδότηση απο ΔΕΔΔΗΕ) σε πρατήριο στην είσοδο της πόλης, αλλά δεν γνωρίζω εαν θα είναι για όλα τα EV. 4
teodor_ch Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Βέβαια οι τιμές ρεύματος έχουν πέσει απο πέρυσι αλλά αυτοί τις ανέβασαν και πρόσθεσαν συνδρομή για να έρθει το ίδιο περίπου... Το λογικό είναι οι τιμές να πέφτουν: 1) Όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά οχήματα 2) Όσο πέφτει η τιμή ρεύματος 3) Όσο αυξάνει ο ανταγωνισμός - εδώ γελάμε με τα καρτέλ Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου από teodor_ch 5
@pnea1973 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 38 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Βέβαια οι τιμές ρεύματος έχουν πέσει απο πέρυσι αλλά αυτοί τις ανέβασαν και πρόσθεσαν συνδρομή για να έρθει το ίδιο περίπου... Το λογικό είναι οι τιμές να πέφτουν: 1) Όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά οχήματα 2) Όσο πέφτει η τιμή ρεύματος 3) Όσο αυξάνει ο ανταγωνισμός - εδώ γελάμε με τα καρτέλ Οπως είπες...Το λογικό...Αλλά δεν νομίζω εδώ να ισχύει, γιατί πάμε στην τελευταία λέξη του υπ.αριθμ. 3... Μέχρι στιγμής σε DC γρήγορους, μόνο η Tesla έχει καλές τιμές. 1
dbrillis Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Η Volkswagen παει για κλείσιμο τριων εργοστασιων στην Γερμανία. Λογικα ειναι μονο η αρχή, θα κλεισουν και αλλα από αλλους καταστευαστες θερμικών. Η χαμηλή ζητηση για αυτοκίνητα ειναι ενας λόγος για αυτο. Μαζι με τις απολύσεις που θα γίνουν σε αυτά τα εργοστάσια, θα πεσει και αλλο η ζήτηση. Καλα νεα για την ηλεκτροκινηση. 1
@pnea1973 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, dbrillis είπε Η Volkswagen παει για κλείσιμο τριων εργοστασιων στην Γερμανία. Λογικα ειναι μονο η αρχή, θα κλεισουν και αλλα από αλλους καταστευαστες θερμικών. Η χαμηλή ζητηση για αυτοκίνητα ειναι ενας λόγος για αυτο. Μαζι με τις απολύσεις που θα γίνουν σε αυτά τα εργοστάσια, θα πεσει και αλλο η ζήτηση. Καλα νεα για την ηλεκτροκινηση. Προφανώς δεν είναι καλό νέο να κλείνει κάτι και να μένουν άνεργοι. Αλλά, το έχω ξαναπεί. Οταν πρίν απο 15 χρόνια σαν ΕΕ αποφασίζεις στην ουσία την κατάργηση των θερμικών (σωστό ή λάθος δεν μπορώ να το κρίνω!), τα golden boys των ευρωπαϊκών εταιρειών εκτός από τις αμοιβές τους, τι έκαναν; Υποτίθεται οτι έχουν φτιάξει κοινές πλατφόρμες (πχ stellantis κοινή πλατφόρμα όπου φτιάχνονται απο Pegeuot, Alfa, Jeep, Fiat κλπ), για να πέσει το κόστος; Επεσε; Οχι. Δεν ήξεραν οτι θα πρέπει να βάλεις ολα αυτά τα ηλεκτρονικά υποβοηθήματα; Το ήξεραν; Τι έκαναν; Απλά ακρίβυναν τα οχήματα. Που θέλω να καταλήξω. Οι ευρωπαικές εταιρείες νόμιζαν οτι το να στοχεύσουν στο συναίσθημα (λες και η Alfa έχει καμία σχέση με την Alfa που ήταν παλιότερα) και βγάζοντας αυτοκίνητα όπως το πολύ ωραίο Fiat 500e με τιμή πάνω απο 30.000, θα πουλούσαν. Λοιπόν απέτυχαν. Επίσης πολλές εταιρείας (MG, Volvo) οι οποίες ναι μεν ευρωπαϊκές, αλλά στην ουσία κινέζικες, έφτιαξαν τα μοντέλα τους στην Κίνα, με αποτέλεσμα να πάρουν πολλές πωλήσεις. Τo αποτέλεσμα το βλέπουμε. Να κλείνουν εργοστάσια, η Stellantis να φέρνει την Leapmotors στην Ευρώπη και στην ουσία να σκοτώνει τα δικά της μοντέλα. 1000% πληρώνουν τις απαράδεκτες επιλογές τους. 6
malakudi Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, @pnea1973 είπε Οπως είπες...Το λογικό...Αλλά δεν νομίζω εδώ να ισχύει, γιατί πάμε στην τελευταία λέξη του υπ.αριθμ. 3... Μέχρι στιγμής σε DC γρήγορους, μόνο η Tesla έχει καλές τιμές. Και η Electrip έχει πολύ καλές τιμές, αν και με μικρό δίκτυο ακόμα. 0,40 οι απλοί DC και 0,45 οι HPDC (> 150KW) 2
newlynx Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Οι εξωτερικοί παίκτες των Ευρωπαίων αυτή τη στιγμή είναι η αμερικάνικη Tesla και οι κινέζικες MG και Volvo (που ακόμα πολλοί θεωρούν ευρωπαϊκές) ενώ αναδυώμενη δύναμη είναι η BYD που θα ξοδέψει δις για να πάρει κομμάτι της πίτας. Δεν είμαι σίγουρος ότι οι Ευρωπαίοι θα χάσουν τελείως το παιχνίδι (τουλάχιστον στην Ευρώπη), η δυσπιστία (ακόμα) για τα κινέζικα παραμένει, γεγονός που δίνει ελπίδα ανατροπής για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές. Φαίνεται από τις ανακοινώσεις ότι την 3ετία 25-28 θα δούμε πολλά ευρωπαϊκά ηλεκτρικά σε όλες τις κατηγορίες μεγέθους, γεγονός που θα δώσει πολλές επιλογές στους αγοραστές.Υποψιάζομαι πως κάποιοι κατασκευαστές θα έχουν πλήρως ηλεκτρικές επιλογές νωρίτερα από το 2032. 2
malakudi Δημοσ. 29 Οκτωβρίου Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 3 ώρες πριν, teodor_ch είπε Βέβαια οι τιμές ρεύματος έχουν πέσει απο πέρυσι αλλά αυτοί τις ανέβασαν και πρόσθεσαν συνδρομή για να έρθει το ίδιο περίπου... Το λογικό είναι οι τιμές να πέφτουν: 1) Όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά οχήματα 2) Όσο πέφτει η τιμή ρεύματος 3) Όσο αυξάνει ο ανταγωνισμός - εδώ γελάμε με τα καρτέλ Κοίτα κι εγώ διαφωνώ με την αύξηση της τιμής στα ΣΕΑ σε 0,62 (στα άλλα σημεία μείωσε την τιμή από 0,53 σε 0,52), από την άλλη η NRG έκανε μια μεγάλη επένδυση πλέον βάζοντας 4+ φορτιστές σχεδόν σε κάθε ΣΕΑ και μάλιστα μεγάλης ισχύος. Και η Tesla στο ΣΕΑ Αταλάντης έχει αυξημένη τιμή. Ίσως δηλαδή η αύξηση να οφείλεται και στο διαχειριστή των ΣΕΑ και όχι στις εταιρείες φόρτισης. Πιστεύω πως το υπουργείο θα έπρεπε να υποχρεώσει τους διαχειριστές ΣΕΑ για δωρεάν φιλοξενία εταιριών φόρτισης - με τη προϋπόθεση φυσικά οι δεύτερες να αναλάβουν το κόστος εγκατάστασης και λειτουργίας. Έτσι μόνο θα λειτουργήσει ανταγωνισμός, να έχεις σε κάθε ΣΕΑ 3-4 διαφορετικές εταιρίες φορτιστών. Και να συμπληρώσω πως ναι μεν στα πρατήρια έχουν αποκλειστικές συνεργασίες τα ΣΕΑ, αλλά τα θερμικά αυτοκίνητα σπάνια έχουν την ανάγκη γεμίσματος σε ΣΕΑ και δικαιολογείται η αυξημένη τιμή. Στους φορτιστές όμως το μόνο που απαιτείται είναι λίγος χώρος και οι απαραίτητες εγκαταστάσεις ρεύματος, θα έπρεπε να δίνεται δικαίωμα σε όποια εταιρεία θέλει να εγκαθιστά φορτιστές σε ΣΕΑ χωρίς να πληρώνει ποσοστό ή προμήθεια στο διαχειριστή των ΣΕΑ. 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα