Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Ας παρουμε την τυπικη περιπτωση 2 θερμικων:

  • ενα θερμικο 1 τονου, πχ hyundai i10 με ελαστικα , φρενα κλπ που το ακινητοποιουν στην τυπικη αποσταση των 40μ απο για τα 100-0 km/h
  • ενα θερμικο 1.5 τονου, πχ hyundai i40 με ελαστικα , φρενα κλπ που το ακινητοποιουν στην τυπικη αποσταση των 40μ απο για τα 100-0 km/h

 

Με ποιο αυτοκινητο πιστευεις ειναι καλυτερα να πεσεις πχ πανω σε ενα αλλο hyundai i10; Η απαντηση ειναι προφανης και ειναι κατι που δειχνουν και ολες οι μελετες.

συγκρίνεις 2 ανόμοια πράγματα και δεν πρόκειται να το καταλάβεις ...

θα το πάρεις γραμμή (δεν είμαι βέβαια και σίγουρος 😛) όταν βγει ένα βαρύ ηλεκτρικό με πχ 3 αστέρια VS ελαφρύτερο θερμικό με 5 αστέρια

δεν παίζει ρόλο το βάρος αλλά οι προδιαγραφές

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Οποτε ναι, ενα βαρυτερο ειναι κατα κανονα ασφαλεστερο.

πάει η λογική , όχι μόνο εκτός γαλαξία αλλά πήγε σε παράλληλο σύμπαν 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, korakios είπε

συγκρίνεις 2 ανόμοια πράγματα και δεν πρόκειται να το καταλάβεις ...

θα το πάρεις γραμμή (δεν είμαι βέβαια και σίγουρος 😛) όταν βγει ένα βαρύ ηλεκτρικό με πχ 3 αστέρια VS ελαφρύτερο θερμικό με 5 αστέρια

δεν παίζει ρόλο το βάρος αλλά οι προδιαγραφές

Κανουμε την παραδοχη οτι οι προδιαγραφες ειναι παρομοιες, γιατι ο φιλος tzotzo αναφερθηκε στο βαρος.

Τελος, αν παρουμε 50 τυχαια θερμικα αυτοκινητα του 1τονου με 5* ncap και 50 τυχαια θερμικα αυτοκινητα του 1.5 τονου με 5* ncap, ποια πιστευεις οτι κατα μεσο ορο θα τα πανε καλυτερα σε μια μετωπικη με ενα αλλο αυτοκινητο του 1 τονου;

Ολοι ξερουμε τι ισχυει, αλλα πιστευω παλι θα στειλεις την μπαλα στην εξεδρα.


Εδω και απο μελετες ποσο σημαντικο ειναι το βαρος οταν συγκρουονται 2 αυτοκινητα:
https://www.iihs.org/topics/vehicle-size-and-weight#:~:text=Weight is important when two,people in the lighter vehicle.
 

Αναφορά σε κείμενο

Weight is important when two vehicles collide. The heavier vehicle will push the lighter one backward during the impact. That puts less force on the people inside the heavier vehicle and more on the people in the lighter vehicle.

IIHS demonstrated the role of size and weight in a series of crash tests in 2019, pairing a midsize SUV and small car made by Kia and a large car and minicar made by Toyota in collisions with each other. Both smaller vehicles, the 2018 Kia Forte and 2018 Toyota Yaris iA, had good ratings in the five IIHS tests relevant to driver protection, but they performed poorly in collisions with the larger vehicles.

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3217563/
 

Αναφορά σε κείμενο
  • In car-to-car fatal crashes, none of the vehicle size parameters selected by logistic models as statistically significant contribute as strongly to driver fatality odds as does vehicle mass. In front-to-front crashes, front overhang × width, front axle to windshield distance, wheelbase, and bumper height are significant but have a second order effect compared to mass. In side-impact fatal crashes, mass was the only vehicle parameter that was significant.

Laws of Physics Persist: In Crashes, Big Cars Win
New tests confirm that in a head-to-head collision, it’s better to be in the big car.


Weight of cars and fatalities

 

Αναφορά σε κείμενο

In two-vehicle collisions, while heavier cars tend to mean fewer deaths for those driving them, the opposite is true for the other car involved.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, haHa said:

Αλλα οταν αναφερομαστε στο ποιο αυτοκινητο ειναι πιο γρηγορο, ο περισσοτερος κοσμος δεν αναφερεται σε αυτο που περιγραφεις.
Για αυτο πχ ο περισσοτερος κοσμος θεωρει μια Ferrari πιο γρηγορη απο μια διλιτρη diesel BMW 325d, παρολο που η BMW με ~1000χλμ αυτονομια θα φτασει πρωτη στην Αλεξανδρουπολη.

εδω εχεις παρει την κοινη λογικη και την εχεις κανει κουρελι.

Εν γενει τα ηλεκτρικα εχουν καλυτερες επιδοσεις απο τα συμβατικα. Καλυτερες επιδοσεις και απο το 325 και απο ενα Ferrari.
Αν πηγαινεις ομως στο μεγιστο αυτων των επιδοσεων με το ηλεκτρικο, χανεις τουλαχιστον 2/3 της αυτονομιας. 
Πραγμα που το κανει και εξαιρετικα χρονοβορο, αρα αργο, και ενδεχομενως και πιο ακριβο. Γ@μησε την Αλεξανδρουπολη, με το ζορι φτανει στη Λαμια.

54 minutes ago, haHa said:

Ειναι πιο ασφαλη γιατι εχουν καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια λογω μακραν καλυτερων επιδοσεων και ρεπριζ και επειδη εχουν χαμηλοτερο κεντρο βαρους.

Η ενεργητικη ασφαλεια δεν συμπεριλαμβανει υποψιν ροπη ρεπριζ, επιταχυνσεις ή τελικη ταχυτητα. 
Αν δεν με πιστευεις ρωτησε το chatgpt.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tzotzo είπε

εδω εχεις παρει την κοινη λογικη και την εχεις κανει κουρελι.

Εν γενει τα ηλεκτρικα εχουν καλυτερες επιδοσεις απο τα συμβατικα. Καλυτερες επιδοσεις και απο το 325 και απο ενα Ferrari.
Αν πηγαινεις ομως στο μεγιστο αυτων των επιδοσεων με το ηλεκτρικο, χανεις τουλαχιστον 2/3 της αυτονομιας. 
Πραγμα που το κανει και εξαιρετικα χρονοβορο, αρα αργο, και ενδεχομενως και πιο ακριβο. Γ@μησε την Αλεξανδρουπολη, με το ζορι φτανει στη Λαμια.

Kαι ακριβως αυτο ειναι το point: ο περισσοτερος κοσμος οταν αναφερεται σε ταυχτητα στα αυτοκινητα, αναφερεται στις επιδοσεις, οχι στο ποσο γρηγορα κανει ενα μεγαλο ταξιδι πηγαινοντας ταπα.

Για οποιον κανει συχνα μεγαλα ταξιδια χωρις στασεις, τα ηλεκτρικα δεν βολευουν. Για αυτο ακριβως γραψαμε αυτο:

59 λεπτά πριν, haHa είπε

Ειναι γνωστο οτι τα ηλεκτρικα σε ταξιδια των 400+χλμ θα κανουν παραπανω χρονο απο ενα θερμικο, ειδικα αν ο οδηγος δεν κανει στασεις. Ειναι ενα απο τα μειονεκτηματα τους και για υατο δεν προτεινονται σε αυτους που πανε Αλεξανδρουπολη συχνα.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 minutes ago, haHa said:

ελος, ενα πιο βαρυ οχημα ειναι στις περισσοτερες περιπτωσεις πιο ασφαλες σε ενα ατυχημα.
Πχ αν ειναι να τρακαρω πανω σε ενα ενα golf, προτιμω να ειμαι με ενα 2 τονων αυτοκινητο(πχ bmw 5αρα ή ενα hyundai ηλεκτρικο) απο οτι να ειμαι σε ενα αυτοκινητο 1 τονου(hyundai i10) .

Μηπως εισαι αρνητης στοιχειωδους λογικης;

Προφανως και στον δρομο δεν ειμαι μονος μου, δεν θελω ουτε να σκοτωθω ουτε να σκοτωσω.
Αυτη ειναι η διαφορα μας, και δεν ειναι μονο ζητημα στοιχειωδους λογικης αλλα και ενσυναισθησης.

1 minute ago, haHa said:

Kαι ακριβως αυτο ειναι το point: ο περισσοτερος κοσμος οταν αναφερεται σε ταυχτητα στα αυτοκινητα, αναφερεται στις επιδοσεις, οχι στο ποσο γρηγορα κανει ενα μεγαλο ταξιδι.

Για οποιον κανει συχνα μεγαλα ταξιδια χωρις στασεις, τα ηλεκτρικα δεν βολευουν. Για αυτο ακριβως γραψαμε αυτο:

 

Μεγαλε μην παιζουμε με τις λεξεις. Ηλεκτρικο γιατι παιρνεις; Για να πας ταπα στην Κορινθο και να φορτιζεις επι πληρωμη μισαωρα για να γυρισεις; Ή για να κανεις οικονομια; 

Και τα δυο δεν πανε μαζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Προφανως και στον δρομο δεν ειμαι μονος μου, δεν θελω ουτε να σκοτωθω ουτε να σκοτωσω.
Αυτη ειναι η διαφορα μας, και δεν ειναι μονο ζητημα στοιχειωδους λογικης αλλα και ενσυναισθησης.

Χαιρομαι παντως που συμφωνουμε οτι ενα βαρυτερο αυτοκινητο ειναι κατα κανονα πιο ασφαλες για τους επιβατες του απο οτι εινα ελαφρυτερο, ασχετα με το τι λεει ο korakios.

Και επειδη προσωπικα νοιαζομαι για την οικογενεια μου και δεν μπορω να επαφιωμαι στο αν ο καθε γκαζοφωνιας εχει παρει ελαφρυ ή οχι αυτοκινητο και θελει να παει ταπα στην Αλεξανδρουπολη, διαλεγω να την βαζω σε πιο ασφαλες(οπως ειναι τα βαρυτερα) αυτοκινητο σε περιπτωση ατυχηματος με αλλο αυτοκινητο.

Kαι οπως ειπες, τα βαρια αυτοκινητα ειναι πιο ασφαλη για τους επιβατες τους, κατι που επιβεβαιωνουν και απειρες μελετες.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πηγαίνεις τάπα με ένα θερμικό πχ μια Μ3 με 530ιππους και ρεζερβουάρ 59λτ, τι καταλαλωση έχεις; πχ πηγαίνοντας με 170χιλ/ω

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, haHa said:

Χαιρομαι παντως που συμφωνουμε οτι ενα βαρυτερο αυτοκινητο ειναι κατα κανονα πιο ασφαλες για τους επιβατες του απο οτι εινα ελαφρυτερο, ασχετα τι λεει ο korakios.

Οταν λεω οτι ειναι πιο επικινδυνα εννοω και για τους επιβατες που έχουν πολυ μεγαλυτερη ορμη ωντας μεσα σε εναν βαρυτερο αυτοκινητο, και για τους αλλα οχηματα στον υπολοιπο δρομο.

Επισης τα Crash Test γινονται με μαξιμουμ ταχυτητα 60 χιλιομετρων, υποδιπλασια διαφορα με τα ορια ταχυτητας σε αυτοκινητοδρομους. Ειναι παραμετροι real life που δεν υπολογιζονται με crash test ή προσομειωσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tzotzo είπε

Οταν λεω οτι ειναι πιο επικινδυνα εννοω και για τους επιβατες που έχουν πολυ μεγαλυτερη ορμη ωντας μεσα σε εναν βαρυτερο αυτοκινητο, και για τους αλλα οχηματα στον υπολοιπο δρομο.

Επισης τα Crash Test γινονται με μαξιμουμ ταχυτητα 60 χιλιομετρων, υποδιπλασια διαφορα με τα ορια ταχυτητας σε αυτοκινητοδρομους. Ειναι παραμετροι real life που δεν υπολογιζονται με crash test ή προσομειωσεις. 

Δηλαδή κάτι θερμικά suv τω 2 τόννων είναι και αυτά το ίδιο επικίνδυνα σωστά; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφήνω αυτό εδώ περί στατιστικής

Δυστυχώς οι περισσότεροι άνθρωποι δε καταλαβαίνουν από στατιστική, it doesn't compute, so simple. Δεν έχει νόημα να προσπαθείτε να τους εξηγείτε για στατιστική. Απλώς δε το καταλαβαίνουν, όπως ένας πίθηκος δε μπορεί να διαβάσει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Οταν λεω οτι ειναι πιο επικινδυνα εννοω και για τους επιβατες που έχουν πολυ μεγαλυτερη ορμη ωντας μεσα σε εναν βαρυτερο αυτοκινητο, και για τους αλλα οχηματα στον υπολοιπο δρομο.

Σε συγκρουση με αλλα αυτοκινητα, οι επιβατες ενος βαρυτερου αυτοκινητου ειναι κατα κανονα πιο ασφαλεις απο οτι σε ενα ελαφρυτερο αυτοκινητο.
Weight of cars and fatalities

Αναφορά σε κείμενο

In two-vehicle collisions, while heavier cars tend to mean fewer deaths for those driving them, the opposite is true for the other car involved.

 

  --------------------

 

9 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Επισης τα Crash Test γινονται με μαξιμουμ ταχυτητα 60 χιλιομετρων, υποδιπλασια διαφορα με τα ορια ταχυτητας σε αυτοκινητοδρομους. Ειναι παραμετροι real life που δεν υπολογιζονται με crash test ή προσομειωσεις. 

Για αυτο ακριβως, εκτος απο τα crash test, υπαρχουν μελετες που βλεπουν τι εγινε σε πραγματικα ατυχηματα.
Και ολες οι μελετες καταληγουν οτι το βαρος ειναι πιο σημαντικος παραγοντας στις συγκρουσεις αυτοκινητων σε σχεση με αλλα φυσικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου.

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3217563/
 

Αναφορά σε κείμενο
  • In car-to-car fatal crashes, none of the vehicle size parameters selected by logistic models as statistically significant contribute as strongly to driver fatality odds as does vehicle mass. In front-to-front crashes, front overhang × width, front axle to windshield distance, wheelbase, and bumper height are significant but have a second order effect compared to mass. In side-impact fatal crashes, mass was the only vehicle parameter that was significant.

  • In car-to-car all crashes, similar conclusions were reached about the contribution of driver factors, size, and vehicle mass. Again, the size metrics that showed up in front-to-front crashes (front axle to windshield distance and bumper height) and side-impact crashes (driver relative vertical position) as significant had a second order effect on driver fatality odds compared to mass.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης να συμπληρώσω πως αυτοί που λένε "πάω τάπα Αλεξανδρούπολη" είναι είτε ψεύτες είτε είναι ήδη νεκροί σε αυτοκινητιστικό απλώς δε το γνωρίζουν. Και δυστυχώς θα σκοτώσουν κι άλλους όταν πεθάνουν οι ίδιοι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, @pnea1973 said:

Αν πηγαίνεις τάπα με ένα θερμικό πχ μια Μ3 με 530ιππους και ρεζερβουάρ 59λτ, τι καταλαλωση έχεις; πχ πηγαίνοντας με 170χιλ/ω

Με 150 χαω που ειναι μια νορμαλ ταχυτητα να κανεις ταξιδι φτανεις στον Βολο και κοιτας τον ουρανο μεχρι να φορτισει ή λυνεις κανα σουντοκου στην οθονη ή γραφεις στο Insomnia για την ανωτεροτητα της ηλεκτροκινησης

Αυτο που δεν καταλαβαινεις ειναι πως αυτος που θα παρει το Μ3 και θα δωσει <130.000, θα πληρωνει σημα 1Κ και τεκμηριο ενα 20ρικο δεν θα το παρει για να λεει οτι ειναι οικονομικο. Το παιρνει για να κανει την κ@υλα του, και την πληρωνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, haHa είπε

Κανουμε την παραδοχη οτι οι προδιαγραφες ειναι παρομοιες, γιατι ο φιλος tzotzo αναφερθηκε στο βαρος.

δεν κάναμε , έκανες αυθαίρετα

27 λεπτά πριν, haHa είπε

Τελος, αν παρουμε 50 τυχαια θερμικα αυτοκινητα του 1τονου με 5* ncap και 50 τυχαια θερμικα αυτοκινητα του 1.5 τονου με 5* ncap, ποια πιστευεις οτι κατα μεσο ορο θα τα πανε καλυτερα σε μια μετωπικη με ενα αλλο αυτοκινητο του 1 τονου;

Ολοι ξερουμε τι ισχυει, αλλα πιστευω παλι θα στειλεις την μπαλα στην εξεδρα.

την μπάλα δυστυχώς την έχασες εδώ και ώρα ... τώρα πετάς νέα παράμετρο και ψάχνεσαι για κοντρίτσα πάλι . Απάντηση θα πάρεις αν μιλήσεις κόσμια

23 λεπτά πριν, haHa είπε

Χαιρομαι παντως που συμφωνουμε οτι ενα βαρυτερο αυτοκινητο ειναι κατα κανονα πιο ασφαλες για τους επιβατες του απο οτι εινα ελαφρυτερο, ασχετα με το τι λεει ο korakios.

1. μάθε να μιλάς

2. ξαναδιάβασε τι έγραφα γιατί ξεφεύγεις αρκετές φορές και τώρα δεν είμαι σε φάση για πλακίτσες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, malakudi said:

Αφήνω αυτό εδώ περί στατιστικής

Δυστυχώς οι περισσότεροι άνθρωποι δε καταλαβαίνουν από στατιστική, it doesn't compute, so simple. Δεν έχει νόημα να προσπαθείτε να τους εξηγείτε για στατιστική. Απλώς δε το καταλαβαίνουν, όπως ένας πίθηκος δε μπορεί να διαβάσει.

https://el.wikipedia.org/wiki/Περιθώριο_σφάλματος

Το περιθώριο σφάλματος είναι μια στατιστική συνάρτηση που εκφράζει το ποσό των τυχαίων δειγματοληπτικών σφαλμάτων στα αποτελέσματα μιας έρευνας. Όσο μεγαλύτερο είναι το περιθώριο σφάλματος, τόσο λιγότερη σιγουριά θα πρέπει να έχει κάποιος ότι τα αναφερόμενα αποτελέσματα της δημοσκόπησης θα είναι κοντά στην πραγματικά ποσά, που είναι τα ποσά όλου του πληθυσμού. Το περιθώριο σφάλματος υπάρχει όταν ένας πληθυσμός είναι ελλιπώς επιλεγμένος.

Ο πιθηκος δεν διαβαζει, ομως δεν παριστανει οτι διαβαζει. Αντιθετα ο ανθρωπος παριστανει πολλα πραγματα που δεν ειναι. 
Εσυ μπορει να παριστανεις οτι ξερεις απο στατιστικη για παραδειγμα. Αλλα 30 εκατομμυρια οχηματα στον δρομο σε σχεση με 1,2 δισεκατομμυρια δεν ειναι τιποτα. Ειναι το 2 %. 

Για παραδειγμα μια εγκυμοσυνη με μια φορα απροφυλακτου σεξ ειναι 5%. Εισαι τοσο σιγουρος και στην υπολοιπη ζωη σου ή παιζεις με την στατιστικη;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...