Red_Bear Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 47 λεπτά πριν, teodor_ch είπε //παγίδα-δόλωμα-πρόσεξε πώς θα απαντήσεις 😂 Τα εμβόλια πρίν να παραχθούν και μπούν υποχρεωτικά σε εμβολιαστικά προγράμματα σε τί ποσοστό του πληθυσμού δοκιμάζονται πρώτα? Tώρα τον τσάκισες, θα σου απαντησει φούμαρα πάλι, αλλά τον εχω σε ignore για να μην συγχίζομαι και δεν θα δω την απάντηση 😁 50 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Ευτυχώς δεν πήρε φωτιά ούτε και σήμερα που το γεμίζω με την ήλιο τσάμπα. Προσεξε, ο tzotzo σε προειδοποίσε 😄😄😄 1
aionnou Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, Red_Bear είπε Tώρα τον τσάκισες, θα σου απαντησει φούμαρα πάλι, αλλά τον εχω σε ignore για να μην συγχίζομαι και δεν θα δω την απάντηση 😁 Ωραίος. Προσθεσα και εγώ 3 στη λίστα γιατί δεν έχουν πλάκα οι καινούργιοι.
tzotzo Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, teodor_ch said: Μάθε στατιστική και ξαναέλα. Τα πρώτα μαθήματα μόνο. Άσε τα πολύπλοκα. //παγίδα-δόλωμα-πρόσεξε πώς θα απαντήσεις 😂 Τα εμβόλια πρίν να παραχθούν και μπούν υποχρεωτικά σε εμβολιαστικά προγράμματα σε τί ποσοστό του πληθυσμού δοκιμάζονται πρώτα? --------------------- Και κάτι σχετικό με την ηλεκτροκίνηση. Χθεσινή βόλτα 240χλμ απο τα οποία τα 200χλμ στον ΒΟΑΚ και τα υπόλοιπα επαρχειακό ορεινό δίκτυο 4 άτομα χωρίς AC γιατί δεν χρειαζόμασταν. Βασικά ανάψαμε θέρμανση στην επιστροφή γιατί παγώσαμε λίγο μέσα στο φαράγγι που πήγαμε. Μέση κατανάλωση 16.4kWh/100km Πρέπει να πλήρωσα 20kWh* ρυθμιζόμενες μόνο (έχω καβάτζα) γιατί ήθελα να το φορτίσω 100% για καλιμπράρισμα βάση οδηγιών του κατασκευαστή πού και πού. Δεν είναι απαραίτητο αλλά ήταν ευκαιρία με την εκδρομούλα. Πλήρωσα λοιπόν €1.4 Αν δεν είχα ΦΒ θα πλήρωνα €7.87 (0.20€/kWh) Αν είχα VW tiguan με μέση κατανάλωση 7l/100km και τιμή βενζίνης 1.8€/λ €30.80 Ευτυχώς δεν πήρε φωτιά ούτε και σήμερα που το γεμίζω με την ήλιο τσάμπα. Με πήγατε από το πιο ασφαλές οδικό δίκτυο της Ευρώπης στο πιο επικίνδυνο. Μετά εγώ είμαι το τρολ. Σε ποια εμβόλια αναφέρεσαι για να σου πω την μεθοδολογία. Δεν χρειάζεται να κάνω κανένα μάθημα στατιστικής. Τα κάνετε όλα εσείς και εκτιθεστε. Στατιστικά ολοκληρωμένα υπάρχουν. Για τα 1.4 δις οχήματα υπάρχουν. Και αυτά δεν αλλάζουν. Για τα 25 εκατομμύρια απλά είναι ελλειπή. Πώς να το κάνουμε δηλαδή με το ζόρι; Ειναι σαν να σου πω εγω στα Νησια Φερροε δεν εχει υπαρξει φωτια σε οχημα ΜΕΚ τα τελευταια 20 χρονια. Παροτι σαν γεγονος στεκει, ο συλλογισμος και η ερμηνεια ειναι για τα Παρατραγουδα της Πανια. 1 hour ago, aionnou said: Απορώ που δίνετε βάση τι λέει το τρολακι που ήρθε να παίξει Κυριακή στο thread άνω βλέπει ότι οι τραπεζικές του καταθέσεις δεν του φτάνουν να πάρει ούτε ηλεκτρικό πατίνι. Θα βαρεθεί και θα φύγει οπως οι υπόλοιποι και εμείς θα καούμε μεσα στα σπίτια ή τις δουλειές μας ή σε κάποιο τροχαίο με παράλληλο αποκεφαλισμό. Για τα τελευταια 200.000 χλμ που εχω οδηγησει σε ολη την Ελλαδα δεν εχω πληρωσει ουτε 1€ για καυσιμο. Και για τα οχηματα αξιας περιπου 550. 000€ που εχω οδηγησει, τα τελευταια 10 χρονια, παλι δεν εχω πληρωσει 1 €. Οποτε ναι ο συλλογισμος σου ισως και να ειναι σωστος. Απλα εσυ εχεις βγαλει ενα 100σταρικο απο την τσεπη σου αν εισαι συντεκνος σαν τον Θεοδωρο και εχεις και φωτοβολταικα και εχεις 1 αμαξι στην ζωη σου γιατι δεν μπορεις να παρεις αλλο. Και εγω η φτωχατζα οδηγαω καθε χρονο καινουριο αυτοκινητο τσαμπα. Στο θεμα μας ομως, σε ενα οχημα που δεν εχει παραμορφωθει ο κλωβος, και εχουμε επιβεβαιωμενα επιζωντα απο την ιδια την συγκρουση και 4 απανθρακωμενους απο την φωτια, πρεπει να ειμαστε σχετικα επιφυλακτικοι σχετικα με την ασφαλεια των ηλεκτρικων, και να το βλεπουμε σφαιρικα την κατασταση. Ειπαμε για να παρει φωτια ενα ΜΕΚ θελει φλογα. Για να πάρει φωτια ενα ηλεκτρικο αρκει ενα χτυπημα ή ενα τρυπημα Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου από tzotzo
vamvakoolas Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) να γραψω και εγω τη @#4ια μου, τσαμπα ειναι αν πιασει φωτια ενα ηλεκτρικο σβηνει. Απλως θελει 3-4 φορες μεγαλυτερη ποσοτητα νερου αποτι ενα κανονικο ιχ. Μαλιστα εγινε προσφατα ασκηση της πυροσβεστικης στην Αθηνα περι αυτου μιας και αν θυμαστε ειχε πιασει φωτια το τεσλα ενω φορτιζε σε σουπερ μαρκετ Αθηνα. Η ασκηση αυτη βοηθησε τους πυροσβεστες να μαθουν τεχνικες για ηλεκτρικα. Επειδη γραφτηκαν και καποια πραγματα για Νορβηγια που απεχουν ετη φωτος απο τη πραγματικοτητα: Η κυβερνηση της Νορβηγιας επεβαλλε την αγορα ηλεκτροκινητων και ταυτοχρονα απαγορευσε την εισαγωγη συμβατικων ιχ εσωτ καυσης. Για να το κανει αυτο επιδοτησε την αγορα αλλα πιεσε και τις αυτοκινητοβιομηχανιες για εκπτωσεις. Ταυτοχρονα αρκετες εταιριες προσφερουν εταιρικα ιχ που και αυτο βοηθησε τη μεταβαση.Ωστοσο παραπονα ακομα και σημερα υπαρχουν απο το κοσμο εκει γιαυτη τη πολιτικη Υπερτατη κοτσανα ειναι οτι η νορβηγια ειναι ασφαλεστερο μερος για οδηγηση: τρεχα Νορβηγια Νοεμβρη-Μαρτη ακομα και με χιονολαστιχο και αν δεν εχεις ατυχημα ειμαι σιγουρος οτι καποια απο τις ντοπιες ασφαλιστικες θα σε κερασει δωρεαν ασφαλιση. Η τροχαια εκει σχεδον επιβαλει να μη κυκλοφορεις αν υπαρχει προβλημα καιρου οποτε γιαυτο δε γινονται ατυχηματα. Ο κοσμος κυκλοφορει ειτε με τρενα ειτε αεροπλανα αλλα κυριως μενει σπιτι(!). Οποτε αναλογικα αν δε κυκλοφοραει ψυχη εκει εξω λογικο ειναι να ειναι ασφαλεις οι δρομοι.... Εγω προσωπικα με ηλεκτρικο ποτε δεν ενιωσα οτι θα ανατιναχτει το αμαξακι μου αντιθετα θυμαμαι που καποτε ειχα ενα ιχ φιλου με γκαζι που ετρεμα ειτε οταν γεμιζα γκαζι ειτε οταν ανεβαζε θερμοκρασια ο κινητηρας! Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου από vamvakoolas 2
teodor_ch Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, tzotzo είπε Σε ποια εμβόλια αναφέρεσαι για να σου πω την μεθοδολογία. Πιάσε όποιο θες που είναι υποχρεωτικό από το εθνικό πρόγραμμα εμβολιασμού. Και απαντά στην ερώτηση που σου έκανα. Όχι άσχετες αρλουμπες. Που υποτίθεται ξέρεις τις μεθοδολογίες αλλά δε ξέρεις τα εμβόλια; Έχεις ένα ποστ ακόμα. Μετά μπαίνεις και εσύ ignore list. Υγ. Μεκ παίρνουν φωτιά και εν κινήσει χωρίς φλόγα. 1
tzotzo Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 15 minutes ago, teodor_ch said: Πιάσε όποιο θες που είναι υποχρεωτικό από το εθνικό πρόγραμμα εμβολιασμού. Και απαντά στην ερώτηση που σου έκανα. Όχι άσχετες αρλουμπες. Που υποτίθεται ξέρεις τις μεθοδολογίες αλλά δε ξέρεις τα εμβόλια; Έχεις ένα ποστ ακόμα. Μετά μπαίνεις και εσύ ignore list. Υγ. Μεκ παίρνουν φωτιά και εν κινήσει χωρίς φλόγα. Το προβλημα με τους ΚΔΟΑ ειναι αυτο ακριβως, οτι ειναι τοσο ισχυρογνωμονες που την πατανε απο την ξερολιαση τους. Της πολιομυελίτιδας το εμβολιο δοκιμαστηκε σε 1,8 εκατομμυρια παιδια το 1955, https://healthresearchbc.ca/news_article/clinical-trials-bc-celebrates-international-clinical-trials-day-recognition-of-the-largest-clinical-trial-ever-conducted/ την ωρα που ο πληθυσμος της γης ηταν 2,7 δισεκατομυρια, και τα αυτοκινητα στην Αμερικη ηταν περιπου 28 εκατομυρια, δεν υπηρχαν υπολογιστες, smarphones, internet, ψυγεια, τηλεορασεις. Αλλα τι σχεση εχουν ολα αυτα μονο το θολωμενο σου μυαλο ξερει. Αλλα μπορεις να βγαλεις ενα ασφαλες συμπερασμα, πως ενας ανθρωπος εδωσε που εδωσε εναν σκασμο λεφτα για ηλεκτρικο και φωτοβολταικα με επιδοτησεις επιδοτησεων για να οδηγει στους κατσικοδρομους της Κρητης, τι τρικυμια εχει στο μυαλο του
@pnea1973 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Εντάξει. Τα ηλεκτρικά πιάνουν φωτιά. Το καταλάβαμε. Παμε παρακάτω τώρα... Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου από @pnea1973 1 1
aionnou Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 31 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Εντάξει. Τα ηλεκτρικά πιάνουν φωτιά. Το καταλάβαμε. Παμε παρακάτω τώρα... Και οδηγούμε λαμπο με coral pass ..αλλά μόνο ένας στην Ελλάδα. 2
MikhailBakurin Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Άτιμη φτώχεια, σε βάζει να λες τις μεγαλύτερες ανοησίες, να γίνεσαι περίγελος. Βάλτε lpg στη σακαράκα, δεν παίρνει φωτιά σαν τα ηλεκτρικά τα τελειωμένα. 2 1
tzotzo Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 11 minutes ago, aionnou said: Και οδηγούμε λαμπο με coral pass ..αλλά μόνο ένας στην Ελλάδα. οχι λαμπο, ενα απο τα εταιρικα μου ομως ηταν ενα XC90 Τ8. αλλα ειπαμε αρνητες κοινης λογικης. Εγραψε ο αλλος 550.000 ας το μεταφρασω ως οδηγαει Λαμπο με coral.
haHa Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Στις 27/10/2024 στις 12:11 ΠΜ, tzotzo είπε Οταν αναφερεις καποια χαρακτηριστικα καλο θα ηταν να μην τα βαζεις ολα μαζι και γινονται αχταρμας. Παμε μεχρι Αλεξανδρουπολη εγω με το Golf με τα 116 αλογα και εσυ με ενα tesla ταπα και οι δυο. Ποιος θα φτασει πρωτος; Ειναι γνωστο οτι τα ηλεκτρικα σε ταξιδια των 400+χλμ θα κανουν παραπανω χρονο απο ενα θερμικο, ειδικα αν ο οδηγος δεν κανει στασεις. Ειναι ενα απο τα μειονεκτηματα τους και για υατο δεν προτεινονται σε αυτους που πανε Αλεξανδρουπολη συχνα. Αλλα οταν αναφερομαστε στο ποιο αυτοκινητο ειναι πιο γρηγορο, ο περισσοτερος κοσμος δεν αναφερεται σε αυτο που περιγραφεις. Για αυτο πχ ο περισσοτερος κοσμος θεωρει μια Ferrari πιο γρηγορη απο μια διλιτρη diesel BMW 325d, παρολο που η BMW με ~1000χλμ αυτονομια θα φτασει πρωτη στην Αλεξανδρουπολη. Στις 27/10/2024 στις 12:11 ΠΜ, tzotzo είπε Οταν βαζεις στην εξισωση ασφαλεια, απο που ακριβως προκυπτει οτι τα ηλεκτρικα ειναι ασφαλεστερα? Αν αναφερεσαι σε συγχρονα συστηματα ασφαλειας, lane assist, autopilot κλπ δεν ειναι χαρακτηριστικα ουτε του ηλεκτροκινητηρα ουτε της μπαταριας. Προσφατα στην Αμερικη, βρεθηκε πως οι μπαριερες δεν συγκρατουν τα πιο δημοφιλη ηλεκτρικα, tesla και rivian, εξαιτιας του πολυ μεγαλου βαρους, και της κατανομης του πολυ χαμηλα. Ειναι πιο ασφαλη γιατι εχουν καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια λογω μακραν καλυτερων επιδοσεων και ρεπριζ και επειδη εχουν χαμηλοτερο κεντρο βαρους. Στο τεστ ταρανδου, τα ηλεκτρικα εχουν κατα μεσο ορο καλυτερες επιδοσεις αποφυγης εμποδιου απο τα θερμικα. Στις 27/10/2024 στις 12:11 ΠΜ, tzotzo είπε Επισης σε πολυ γερο τρακαρισμα ειναι σχεδον βεβαιο οτι οι μπαταριες θα παρουν φωτια. Και η φωτια αυτη εκτος του οτι δεν σβηνει με τιποτα, εκτος απο τις πολυ τοξικοτερες αναθυμιασεις, μετατρεπει εναν εγκλωβισμο που ισως να ειχε καλη εξελιξη σε θανατηφορο. Αυτο ειναι μια δικια σου εικασια. Φυσικα και δεν ισχυει. Στις 27/10/2024 στις 12:11 ΠΜ, tzotzo είπε Τωρα για το κοστος μετακινησης, που λαθεμενα συμπεριλαμβανετε διαφοροι, και το κοστος χρησης, σερβις βλαβες κλπ, μιας και μιλας για το μελλον, θα κρατουσα μικρο καλαθι. Μια αυτοκινητοβιομηχανια βασιζεται στις επισκευες και τα ανταλλακτικα πολυ περισσοτερο απο τις νεες πωλησεις οχηματων. Προφανως σε μια σχετικα "νεα" αγορα, οπως αυτη των ηλεκτρικων αυτοκινητων οι κατασκευαστες δεν μπορουν να κανουν εισοδο με οχηματα που χαλανε. Τουλαχιστον οχι σκοπιμα. Μπορει τωρα να μην βγαζουν βλαβες οπως με τους γρυλλους παραθυρων των Golf παλιοτερα, ομως για να επιβιωσουν και να κερδιζουν θα βασιστουν κυριως σε επισκευες και βλαβες. Δεν μπορουν συνεχεια να πουλανε καινουρια και προφανως αυτο το κοστος θα το επωμιστει ο ιδιοκτητης Εδω καπως σε εχασα, αλλα ειναι σιγουρο οτι τα ηλεκτρικα εχουν πολυ μικροτερο κοστος μετακινησης απο τα θερμικα. Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου από haHa 2
korakios Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Spoiler 3 ώρες πριν, tzotzo είπε Στο θεμα μας ομως, σε ενα οχημα που δεν εχει παραμορφωθει ο κλωβος, και εχουμε επιβεβαιωμενα επιζωντα απο την ιδια την συγκρουση και 4 απανθρακωμενους απο την φωτια, πρεπει να ειμαστε σχετικα επιφυλακτικοι σχετικα με την ασφαλεια των ηλεκτρικων, και να το βλεπουμε σφαιρικα την κατασταση. μην ξεχνάς οτι μιλάς με φανς , οπότε δεν έχει νόημα να τους πείσεις , απλά μείνε στο να αναφέρεις ότι έχεις και αγνόησε ορισμένα σχόλια μιας και είναι σαν να τους προσβάλλεις την αγαπημένη τους ομάδα (βασικά και χειρότερα) . Φυσικά όταν πετάνε αυτά που πετάνε απέχοντας απο την πραγματικότητα εννοείται θέλουν προσγείωση 😛 3 ώρες πριν, tzotzo είπε Ειπαμε για να παρει φωτια ενα ΜΕΚ θελει φλογα. Για να πάρει φωτια ενα ηλεκτρικο αρκει ενα χτυπημα ή ενα τρυπημα όχι πάντα , αλλά μετά απο ατύχημα είναι απαραίτητος ο έλεγχος . Νομίζω (δε θυμάμαι ποιο ταξί ήταν ) η Μερσεντες δεν κάνει ή δεν έχουν τη δυνατότητα και βγάζουν οφ την μπαταρία τελείως
haHa Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, tzotzo είπε Προς το παρον παιρνουμε ως γεγονος οτι ειναι πιο βαρια απο τα αντιστοιχα συμβατικα τους, οτι και αν σημαινει αυτο (ορμη=μαζα * ταχυτητα) 8 ώρες πριν, tzotzo είπε ειναι πιο βαρια και με πιο χαμηλο κεντρο βαρους. Δεν συγκρατουνται απο τις μπαριερες. Ειπαμε πιο βαρια, μεγαλυτερη ορμη, μεγαλυτερες συνεπειες σε ενα τρακαρισμα. Αυτα ειναι δεδομενα, δεν ειναι στατιστικα. Δεν μπορεις να τα ερμηνευσεις οπως θες. Το πιο χαμηλο κεντρο βαρους ειναι ενα απο τα πλεονεκτηματα των ηλεκτρικων. Ασχετως ηλεκτρικων ή θερμικων, οι αυτοκινοτοβιομηχανιες ξοδευουν πολλα χρηματα σε R&D για να κανουν τα αυτοκινητα τους με χαμηλοτερο κεντρο βαρους. Τελος, ενα πιο βαρυ οχημα ειναι στις περισσοτερες περιπτωσεις πιο ασφαλες σε ενα ατυχημα. Πχ αν ειναι να τρακαρω πανω σε ενα ενα golf, προτιμω να ειμαι με ενα 2 τονων αυτοκινητο(πχ bmw 5αρα ή ενα hyundai ηλεκτρικο) απο οτι να ειμαι σε ενα αυτοκινητο 1 τονου(hyundai i10) . Μηπως εισαι αρνητης στοιχειωδους λογικης; Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου από haHa
korakios Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 3 λεπτά πριν, haHa είπε Τελος, ενα πιο βαρυ οχημα ειναι στις περισσοτερες περιπτωσεις πιο ασφαλες σε ενα ατυχημα. Πχ αν ειναι να τρακαρω πανω σε ενα ενα golf, προτιμω να ειμαι με ενα 2 τονων αυτοκινητο(πχ bmw 5αρα ή ενα hyundai ηλεκτρικο) απο οτι να ειμαι σε ενα αυτοκινητο 1 τονου(hyundai i10) . Μηπως εισαι αρνητης στοιχειωδους λογικης; Ποια λογική ? την έχεις στείλει εκτός γαλαξία 😂 εννοείται παραπάνω ασφάλεια θα έχεις με το αμάξι που την προσφέρει , πχ γιαυτό υπάρχει η μόδα του ncap 😛 αν το πάρεις καθαρά με το βάρος , τότε βάζοντας παραπάνω βάρος στο ίδιο αμάξι με την ίδια κατασκευή ,τότε προφανώς και δε θα φρενάρει το ίδιο και οι λαμαρίνες θα βουλιάξουν παραπάνω , απίστευτο να γράφουμε τα αυτονόητα . Αν δλδ στις ηλεκτρικές εκδόσεις έχουν ίδια λάστιχα ίδιο σύστημα φρένων κτλ με την ΜΕΚ έκδοση εσύ τι πιστεύεις οτι θα είναι πιο ασφαλές ?
haHa Δημοσ. 28 Οκτωβρίου Δημοσ. 28 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, korakios είπε Ποια λογική ? την έχεις στείλει εκτός γαλαξία 😂 εννοείται παραπάνω ασφάλεια θα έχεις με το αμάξι που την προσφέρει , πχ γιαυτό υπάρχει η μόδα του ncap 😛 αν το πάρεις καθαρά με το βάρος , τότε βάζοντας παραπάνω βάρος στο ίδιο αμάξι με την ίδια κατασκευή ,τότε προφανώς και δε θα φρενάρει το ίδιο και οι λαμαρίνες θα βουλιάξουν παραπάνω , απίστευτο να γράφουμε τα αυτονόητα . Αν δλδ στις ηλεκτρικές εκδόσεις έχουν ίδια λάστιχα ίδιο σύστημα φρένων κτλ με την ΜΕΚ έκδοση εσύ τι πιστεύεις οτι θα είναι πιο ασφαλές ? Γιατι καταφευγεις σε εικασιες που δεν ισχυουν; Φυσικα και ενα βαρυτερο αμαξι εχει καλυτερα φρενα, συνηθως μεγαλυτερα ελαστικα κλπ, οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν κανουν μετατροπες τυπου μπαρμπα-Μητσος οταν βγαζουν ενα ηλεκτρικο. Οποτε δεν ειναι αυτο το θεμα της συζητησης. Και για να μην τα περιπλεκουμε τα πραγματα, ας ξεχασουμε το αν ειναι ηλεκτρικο ή θερμικο ενα αυτοκινητο. Ας παρουμε την τυπικη περιπτωση 2 θερμικων: ενα θερμικο 1 τονου, πχ hyundai i10 με ελαστικα , φρενα κλπ που το ακινητοποιουν στην τυπικη αποσταση των 40μ απο για τα 100-0 km/h ενα θερμικο 1.5 τονου, πχ hyundai i40 με ελαστικα , φρενα κλπ που το ακινητοποιουν στην τυπικη αποσταση των 40μ απο για τα 100-0 km/h Με ποιο αυτοκινητο πιστευεις ειναι καλυτερα να πεσεις πχ πανω σε ενα αλλο hyundai i10; Η απαντηση ειναι προφανης και ειναι κατι που δειχνουν και ολες οι μελετες. Οποτε ναι, ενα βαρυτερο ειναι κατα κανονα ασφαλεστερο. Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου από haHa 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα