Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Δεν συγκρατουνται απο τις μπαριερες.
Ειπαμε πιο βαρια, μεγαλυτερη ορμη, μεγαλυτερες συνεπειες σε ενα τρακαρισμα.

Για πες μου τον τύπο της Ορμής.

  • Thanks 2
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ρε παιδιά, ο @newlynx έχει δίκιο, ΜΗΝ απαντάτε πια στον ΑΣΧΕΤΟ και ΑΔΑΗ. Πέταξε την πα**ριά του, απαντήσαμε, τελείωσε, ας το κλείσουμε κ ας επιμένει. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 minutes ago, manolis940 said:

Εσύ στηρίξου σε ρητά, εμείς θα στηριχτούμε στην στατιστική. Το ποιος θα είναι στο τέλος αρνητής της κοινής λογικής και ποιος έχει άγνοια και είναι αφελής ας το κρίνει η Ιστορία.

Όπως είπε και πριν ο @newlynx κάποιος έρχεται εδώ μέσα κάθε τρεις και λίγο πετάει ένα άκυρο άρθρο το οποίο στηρίζεται σε ένα μεμονομένο γεγονός και προσπαθεί να μας πείσει ότι βάση του μεμονωμένου γεγονότος ή της αυθεντίας ενός δημοσιογράφου (λέμε τώρα) η ηλεκτροκίνηση είναι φούσκα και άλλα τέτοια.

Έχεις άγνοια για το πως λειτουργεί η στατιστική και η επιστήμη γενικότερα. Δεδομένα πλέον έχουμε συλλέξει για τα ηλεκτρικά 15 έτη τώρα. Τα 10 τουλάχιστον πλησιάζουν το 2% που λες. Υπάρχουν μάλιστα και χώρες που τα ΜΕΚ και τα ηλεκτρικά φτάνουν το 50-50(πχ Νορβηγία). Δεν έχει όμως αυτό σημασία. Όταν έχω ένα μακρύ διάστημα όπως το παραπάνω που συλλέγονται δεδομένα μπορώ να κάνω ποσοστιαία σύγκριση. Μιλάμε τώρα για στατιστική επιπέδου δημοτικού.

Και να ξέρεις ότι επιστήμη ποτέ δεν είναι απόλυτη για τα αποτελέσματα της. Βγάζει συμπέρασμα με τα δεδομένα που έχεις στο τώρα.

Πέτα λοιπόν όσα link με άρθρα θες. Όσο δεν έχουν πηγές και δεν ακολουθούν βασικές αρχές της επιστημονικής μεθόδου για να αποδείξουν τα λεγόμενα τους, μόνο συζήτηση καφενείου μπορούμε να κάνουμε.

μπορεις να κανεις οσο cherry picking θες. Τα δεδομενα ΔΕΝ αρκουν.
Η Νορβηγια που ανεφερες ειναι η ασφαλεστερη χωρα οδηγικα στην Ευρωπη.Πριν και μετα τα ηλεκτρικα.
Η Νορβηγια που ανεφερες δεν εχει 50-50 ηλεκτρικα -μεκ αλλα 26%. ψευδεσαι λιγακι, εκτος και αν θεωρεις ΜΕΚ μονο τη Βενζινη.
https://www.washingtonpost.com/climate-solutions/2024/09/17/norway-electric-vehicles-exceed-gasoline/

Η Νορβηγια που ανεφερες εχει απο τους πιο συγχρονους στολους οχηματων στην Ευρωπη με μεσο ορο ηλικιας τα 10 ετη.
https://www.aut.fi/en/statistics/international_statistics/average_age_of_passenger_cars_in_european_countries


Η Νορβηγια που ανεφερες, βασιζεται κατα 50% στις εξαγωγες αεριου και πετρελαιου. 

https://www.regjeringen.no/en/dokumenter/Business-and-industry-in-Norway---The-structure-of-the-Norwegian-economy/id419326/

Η Νορβηγια που ανεφερες, ενεργειακα στηριζεται κατα 96% σε υδροηλεκτρικη ενεργεια.

https://businessnorway.com/articles/how-norway-produces-hydropower-with-a-minimal-carbon-footprint
Η Νορβηγια που ανεφερες ΔΕΝ ειναι στη ΕΕ, και δεν υποκειται σε περιορισμους ή δασμους της ενωσηςhttps://www.regjeringen.no/globalassets/departementene/ud/vedlegg/europapolitikk/norway_eu.pdf

Η Νορβηγια που ανεφερες δινει κινητρα στην χρηση ηλεκτρικων οπως μειωμενα διοδια και παρκινγκ και δικαιωμα οδηγησης σε λεοφωρειολωριδα. 
https://elbil.no/english/norwegian-ev-policy/
Η Νορβηγια που ανεφερες εχει περιπου 50.000€ κατα κεφαλη εισοδημα
https://europa.jobs/blog/candidate/minimum-salaries-in-norway-for-2024

Τέλος η ρημαδα Νορβηγια που ανεφερες εχει το 0.0671% του παγκοσμιου πληθυσμου.
Πολυ αξιοπιστο δειγμα. 

 

Επεξ/σία από tzotzo
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά, ο άνθρωπος ειναι αστείος. Αναφέρεται στη χώρα που έχει τη μεγαλύτερη αναλογία ηλεκτρικών (συνεπώς οι Νορβηγοί αγνοούν επιδεικτικά την tzotzo-"λογική") και παραθέτει στοιχεία γι αυτην (που δείχνουν ποσο ευνοει την αγορά κ τη διάδοση τους) καταλήγοντας οτι δεν αποτελεί αξιόπιστο δείγμα για να "αποδείξει" οτι "τα ηλεκτρικά καιγονται πιο συχνά απο τα θερμικά". Πραγματικά γελοία πράγματα. Έλεος ρε φιλε, μας έπεισες, κοφτο κ συ να ησυχάσουμε.

Επεξ/σία από Red_Bear
  • Like 2
Δημοσ.
3 minutes ago, Red_Bear said:

Παιδιά, ο άνθρωπος ειναι αστείος. Αναφέρεται στη χώρα που έχει τη μεγαλύτερη αναλογία ηλεκτρικών (συνεπώς οι Νορβηγοί αγνοούν επιδεικτικά την tzotzo-"λογική") και παραθέτει στοιχεία γι αυτην (που δείχνουν ποσο ευνοει την αγορά κ τη διάδοση τους) καταλήγοντας οτι δεν αποτελεί αξιόπιστο δείγμα για να "αποδείξει" οτι "τα ηλεκτρικά καιγονται πιο συχνά απο τα θερμικά". Πραγματικά γελοία πράγματα. Έλεος ρε φιλε, μας έπεισες, κοφτο κ συ να ησυχάσουμε.

Φίλε τι δεν καταλαβαίνεις. 

Είπα ότι δεν επαρκεί το δείγμα να βγάλεις συμπέρασμα.

 

Αρκεί το 0.0671% του πληθυσμού να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Και επειδη ειναι πιο βαρια τι? Αφου ετσι κι αλλιως τα ηλεκτρικα εχουν χαμηλοτερη τελικη απο τα αντιστοιχα θερμικα, αρα τα θερμικα ειναι πιο επικινδυνα. :)

το βάρος δεν πρεπει να το περναμε ετσι στα ψιλα. η αυξηση του βαρους στα οχηματα κανει τους δρομους λιγο σαν το δικαιο του ισχυροτερου. 

Weight is important when two vehicles collide. The heavier vehicle will push the lighter one backward during the impact. That puts less force on the people inside the heavier vehicle and more on the people in the lighter vehicle.

IIHS demonstrated the role of size and weight in a series of crash tests in 2019, pairing a midsize SUV and small car made by Kia and a large car and minicar made by Toyota in collisions with each other. Both smaller vehicles, the 2018 Kia Forte and 2018 Toyota Yaris iA, had good ratings in the five IIHS tests relevant to driver protection, but they performed poorly in collisions with the larger vehicles.

Improvements in crash protection have made vehicles of all sizes safer, but bigger vehicles are still safer than smaller ones even with those improvements. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Red_Bear είπε

Meanwhile, according to Bedfordshire Fire and Rescue Service, some 1898 fires in 2019 were from petrol and diesel vehicles and 54 were from EVs.

Another study by the Swedish Civil Contingencies Agency found that EVs are 20 times less likely to catch fire than ICE cars.

An additional study by that agency and an American insurer found that just 25 out of 100,000 EVs suffer fire damage.

τραγικά νούμερα λαμβάνοντας υπόψιν οτι τα EV είναι καινούρια και όχι σαπάκια ασυντήρητα , τα diesel της bmw μου θύμισε  😛

ευχαριστούμε για τα στατιστικά :)

  • Like 1
Δημοσ.
24 minutes ago, Red_Bear said:

Παιδιά, ο άνθρωπος ειναι αστείος. Αναφέρεται στη χώρα που έχει τη μεγαλύτερη αναλογία ηλεκτρικών (συνεπώς οι Νορβηγοί αγνοούν επιδεικτικά την tzotzo-"λογική") και παραθέτει στοιχεία γι αυτην (που δείχνουν ποσο ευνοει την αγορά κ τη διάδοση τους) καταλήγοντας οτι δεν αποτελεί αξιόπιστο δείγμα για να "αποδείξει" οτι "τα ηλεκτρικά καιγονται πιο συχνά απο τα θερμικά". Πραγματικά γελοία πράγματα. Έλεος ρε φιλε, μας έπεισες, κοφτο κ συ να ησυχάσουμε.

Ειπαμε αρνητης κοινης λογικης σε συνδυασμο με ΚΔΟΑ. 
Προσωπικη εκτιμηση οτι τις καλες εποχες ψηφιζες ΠΑΣΟΚ και ζουσες με πακετα Ντελορ

Αλλα παμε παρακατω. Η Νορβηγια αναφερθηκε απο τον αδελφο Μανολη, ως παραδειγμα για να με πεισει οτι υπαρχει στατιστικο δειγμα της μεγαλης αφομοιωσης των ηλεκτρικων οχηματων, και πως μπορουμε να βγαλουμε συμπερασματα απο μια χωρα.
Αφου ειπε το ψεμματακι του οτι ειναι 50/50 τα ηλεκτρικα στη Νορβηγια, παρεθεσα ενα συνολο συγκεκριμένων συνθηκων και γεγονοτων που αφορουν τη Νορβηγια και σχετιζονται με το θεμα που συζηταμε.

Η πραγματικοτητα ειναι οτι ο πληθυσμος της Νορβηγιας ειναι το 0.0671% του παγκοσμιου πληθυσμου.
Ο στολος των αμιγως ηλεκτρικων της Νορβηγιας ειναι το 0,0536% του παγκοσμιου στολου οχηματων
και το συνολο των αμιγως ηλεκτρικων οχηματων ειναι 2% επι του παγκοσμιου συνολου οχηματων.

Αλλο το περιθωριο σφαλματος στα 26 εκατομμυρια αλλο το περιθωριο σφαλματος στα 1,4 δισεκατομμυρια.

Τωρα αν οποιοδηποτε τζιμανι βασιζεται σε αυτα τα νουμερα να βγαλει συμπερασμα, να πεισει και να επιβεβαιωσει τον εαυτο του ειναι δικο του θεμα και του ψυχολογου του.

side notice.
Τα αυτοκινητα με μηχανες εσωτερικής καυσης, οπως προδιδει και το ονομα, βασιζονται την αναφλεξη καυσιμου για να παραγουν εργο. Προφανως και εξυπακουεται οτι το καυσιμο αυτο αναφλεγεται σπανιως μονο του, και υπο συνθηκες σε καποια συγκρουση. Η βενζινη κυριως και οχι τοσο το πετρελαιο. Προφανως και το προαπαιτουμενο ειναι να ερθει το καυσιμο σε επαφη με μια καυτη επιφανεια, κυριως την εξατμιση. Δηλαδη η αναφλεξη δεν ειναι αποτελεσμα της κρουσης αυτης καθεαυτης.

Σε ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο, που δεν θα παρει φωτια μονο του, η μπαταρια δεν θα παρει φωτια εξαιτιας καποιου παραγοντα αναφλεξης αλλα επειδη  ετσι λειτουργουν. Αν χτυπηθουν ή τρυπηθουν αναφλεγονται.
Μαντεψτε τι κανουν τα αυτοκινητα οταν κινουνται.  Τρακαρουν, χτυπανε και τρυπανε.

Ειπαμε κοινη λογικη που σπανιζει σημερα



 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, korakios είπε

τραγικά νούμερα λαμβάνοντας υπόψιν οτι τα EV είναι καινούρια και όχι σαπάκια ασυντήρητα , τα diesel της bmw μου θύμισε  😛

ευχαριστούμε για τα στατιστικά :)

το πρωτο στατιστικο:

Meanwhile, according to Bedfordshire Fire and Rescue Service, some 1898 fires in 2019 were from petrol and diesel vehicles and 54 were from EVs.

οντως ειναι αποκαρδιοτικο και οι πυροσβεστικη δεν κανει μελετες, ειναι μονο νουμερα συμβαντων που δεν χωρανε αμφισβήτηση ουτε μπορουν να ερμηνευτουν με πολλους τροπους. ομως πολλες πυρκαγιες ειναι αποτελεσμα κακης εγκαταστασης φορτιστων, κακων καλωδιων κτλ. θα ειχε μεγαλυτερη αξια να γνωριζαμε αν το ίδιο το οχημα ειναι η πηγη της φωτιας. 

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 4
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, tzotzo είπε



Η πραγματικοτητα ειναι οτι ο πληθυσμος της Νορβηγιας ειναι το 0.0671% του παγκοσμιου πληθυσμου.
Ο στολος των αμιγως ηλεκτρικων της Νορβηγιας ειναι το 0,0536% του παγκοσμιου στολου οχηματων
και το συνολο των αμιγως ηλεκτρικων οχηματων ειναι 2% επι του παγκοσμιου συνολου οχηματων.

Αλλο το περιθωριο σφαλματος στα 26 εκατομμυρια αλλο το περιθωριο σφαλματος στα 1,4 δισεκατομμυρια.

Μάθε στατιστική και ξαναέλα. Τα πρώτα μαθήματα μόνο. Άσε τα πολύπλοκα.

//παγίδα-δόλωμα-πρόσεξε πώς θα απαντήσεις 😂

Τα εμβόλια πρίν να παραχθούν και μπούν υποχρεωτικά σε εμβολιαστικά προγράμματα σε τί ποσοστό του πληθυσμού δοκιμάζονται πρώτα? 

 

---------------------

Και κάτι σχετικό με την ηλεκτροκίνηση.

Χθεσινή βόλτα 240χλμ απο τα οποία τα 200χλμ στον ΒΟΑΚ και τα υπόλοιπα επαρχειακό ορεινό δίκτυο 4 άτομα χωρίς AC γιατί δεν χρειαζόμασταν. Βασικά ανάψαμε θέρμανση στην επιστροφή γιατί παγώσαμε λίγο μέσα στο φαράγγι που πήγαμε.

Μέση κατανάλωση 16.4kWh/100km

Πρέπει να πλήρωσα 20kWh* ρυθμιζόμενες μόνο (έχω καβάτζα) γιατί ήθελα να το φορτίσω 100% για καλιμπράρισμα βάση οδηγιών του κατασκευαστή πού και πού. Δεν είναι απαραίτητο αλλά ήταν ευκαιρία με την εκδρομούλα.

Πλήρωσα λοιπόν €1.4

Αν δεν είχα ΦΒ θα πλήρωνα €7.87 (0.20€/kWh)

Αν είχα VW tiguan με μέση κατανάλωση 7l/100km και τιμή βενζίνης 1.8€/λ   €30.80

 

Ευτυχώς δεν πήρε φωτιά ούτε και σήμερα που το γεμίζω με την ήλιο τσάμπα.

  • Like 3
  • Haha 4
Δημοσ.

Απορώ που δίνετε βάση τι λέει το τρολακι που ήρθε να παίξει Κυριακή στο thread άνω βλέπει ότι οι τραπεζικές του καταθέσεις δεν του φτάνουν να πάρει ούτε ηλεκτρικό πατίνι.

Θα βαρεθεί και θα φύγει οπως οι υπόλοιποι και εμείς θα καούμε μεσα στα σπίτια ή τις δουλειές μας ή σε κάποιο τροχαίο με παράλληλο αποκεφαλισμό.

 

  • Confused 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, aionnou είπε

Απορώ που δίνετε βάση τι λέει το τρολακι που ήρθε να παίξει Κυριακή στο thread άνω βλέπει ότι οι τραπεζικές του καταθέσεις δεν του φτάνουν να πάρει ούτε ηλεκτρικό πατίνι.

Θα βαρεθεί και θα φύγει οπως οι υπόλοιποι και εμείς θα καούμε μεσα στα σπίτια ή τις δουλειές μας ή σε κάποιο τροχαίο με παράλληλο αποκεφαλισμό.

 

απρεπές σχόλιο imo.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...