tzotzo Δημοσ. Δευτέρα στις 10:47 πμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 10:47 πμ 1 hour ago, manolis940 said: Θες να μου δείξεις κάποιο στατιστικό σχετικά με τις γερές τράκες που έχουν ρίξει ηλεκτρικά σε συνδιασμό ότι είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα πάρουν φωτιά ; Τι στατιστικα θελεις λεβεντια; Τι στατιστικα θα σε πεισουν; Αυτη την στιγμη κυκλοφορουν παγκοσμιως, περιπου 30 εκατομμυρια αμιγως ηλεκτρικα οχηματα. Ουτε το 2% του συνολου των οχηματων. Τι στατιστικα θα σε πεισουν, οταν εισαι αρνητης κοινης λογικης. Ποιο στατιστικο θα σε πεισει, οταν δεν αντιλαμβανεσαι οτι αν παρει φωτια ενα ηλεκτρικο δεν σβηνει με τιποτα? Εδω σε ενα ατυχημα που ο κλωβος εχει μεινει αθικτος, και η οδηγος επεζησε της συγκρουσης χωρις τραυματα, καηκαν ζωντανοι 4 ανθρωποι. https://www.cp24.com/local/toronto/2024/10/24/four-people-dead-after-vehicle-crashes-into-guardrail-in-downtown-toronto/ https://toronto.ctvnews.ca/i-did-everything-i-could-canada-post-driver-recounts-helping-save-woman-from-fiery-tesla-crash-1.7087824 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. Δευτέρα στις 10:53 πμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 10:53 πμ (επεξεργασμένο) Ξέρεις πόσοι άνθρωποι έχουν καει ζωντανοί σε σύγκρουση με θερμικά ? Να αρχισουμε κ μεις να αμολάμε παραδείγματα παρόμοιων συγκρούσεων. Δεν βγαινει έτσι τίποτα. Οι στατιστικές μετράνε είτε το καταλαβαίνεις είτε όχι. Επεξ/σία Δευτέρα στις 10:55 πμ από Red_Bear 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. Δευτέρα στις 10:54 πμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 10:54 πμ 5 λεπτά πριν, tzotzo είπε Τι στατιστικα θελεις λεβεντια; Τι στατιστικα θα σε πεισουν; Αυτη την στιγμη κυκλοφορουν παγκοσμιως, περιπου 30 εκατομμυρια αμιγως ηλεκτρικα οχηματα. Ουτε το 2% του συνολου των οχηματων. Τι στατιστικα θα σε πεισουν, οταν εισαι αρνητης κοινης λογικης. Ποιο στατιστικο θα σε πεισει, οταν δεν αντιλαμβανεσαι οτι αν παρει φωτια ενα ηλεκτρικο δεν σβηνει με τιποτα? Εδω σε ενα ατυχημα που ο κλωβος εχει μεινει αθικτος, και η οδηγος επεζησε της συγκρουσης χωρις τραυματα, καηκαν ζωντανοι 4 ανθρωποι. https://www.cp24.com/local/toronto/2024/10/24/four-people-dead-after-vehicle-crashes-into-guardrail-in-downtown-toronto/ https://toronto.ctvnews.ca/i-did-everything-i-could-canada-post-driver-recounts-helping-save-woman-from-fiery-tesla-crash-1.7087824 Θα ορίσουμε τι σημαίνει σφοδρή σύγκρουση και θα κάνουμε σύγκριση οχημάτων Ηλεκτρικών και ΜΕΚ που παίρνουν φωτιά ανά 1000 ή ανά 100000. Τοοοοοοσο απλό είναι. Τέτοια video γενικά μπορώ να σου στείλω και εγώ με ΜΕΚ άπειρα. Δεν έχουν κάποια στατιστική βάση όμως προφανώς. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. Δευτέρα στις 10:59 πμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 10:59 πμ 9 minutes ago, Red_Bear said: Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι τέτοιο, μπορεί να πιστεύει ο καθένας ό,τι του κατέβει. Αντίθετα, ΕΔΩ είναι ένα βίντεο που δείχνει ότι σε μια δοκιμή πλευρικής σύγκρουσης (ΚΑΙ από τις δύο πλευρές μάλιστα), όπου η μπαταρία είναι προφανώς πιο εκτεθειμένη, όχι μόνο δεν παίρνει φωτιά αλλά μετά τη σύγκρουση την βγάζουν και την τοποθετούν σε άλλο ίδιο αυτοκίνητο και λειτουργεί κανονικά ! Ναι αδερφουλη μου, δεν πιανει φωτια η μπαταρια με συγκρουση 20 χλμ, πραγματικα ΜΠΡΑΒΟ τους. Αλλα ας ερθουμε στην πραγματικοτητα για λιγακι ναι; https://www.carscoops.com/2024/05/byd-reportedly-sees-10th-showroom-fire-since-2021-as-another-store-burns-down-in-china/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. Δευτέρα στις 11:02 πμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 11:02 πμ Μόλις τώρα, tzotzo είπε Ναι αδερφουλη μου, δεν πιανει φωτια η μπαταρια με συγκρουση 20 χλμ, πραγματικα ΜΠΡΑΒΟ τους. Αλλα ας ερθουμε στην πραγματικοτητα για λιγακι ναι; https://www.carscoops.com/2024/05/byd-reportedly-sees-10th-showroom-fire-since-2021-as-another-store-burns-down-in-china/ (Με όλο το σεβασμό στα θύματα των δυστυχημάτων αυτών) https://www.taxydromos.gr/magnesia/volos/647237/kaike-zontanos-61chronos-se-trochaio/ https://tempo24.news/eidisi/412378/dyt-ellada-tragodia-kaike-zontanos-mesa-sto-aytokinito-toy-ti-synevi-foto Συμπέρασμα: μην οδηγείτε θερμικά διότι σύμφωνα με την περίφημη "Λογική tzotzo" σε περίπτωση ατυχήματος θα καείτε ζωντανοι. Κατάλαβες "αδελφούλη" πόσο γραφικός γίνεσαι ? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. Δευτέρα στις 11:26 πμ Μέλος Share Δημοσ. Δευτέρα στις 11:26 πμ «Χιλιοπαιγμένη» η συζήτηση για το αν καίγονται τα ηλεκτρικά ή τα θερμικά πιο πολύ. (Δεν έχω ηλεκτρικό) Ένας ουδέτερος παρατηρητής γνωρίζει ήδη τα εξής: (1) Ένα προβλεπόμενα συντηρημένο θερμικό, έχει πολύ μικρότερη πιθανότητα να πάρει φωτιά, από ένα μη προβλεπόμενα συντηρημένο θερμικό. (2) Αμφίβολες μη πιστοποιημένες και μη σοβαρά ελεγμένες μετατροπές θερμικών από βενζίνη σε αέρια, έχουν σαφώς μεγαλύτερη πιθανότητα να πάρουν φωτιά. (3) Η γενικότερη πεποίθηση ότι τα ηλεκτρικά παίρνουν φωτιά είναι μια εικασία λόγω biased συγκέντρωσης στην παρατήρηση αυτών των φαινομένων, όταν εύκολα προσπερνούμε τα θερμικά που παίρνουν φωτιά. (4) Αν ένα θερμικό πάρει φωτιά, υπάρχουν μέθοδοι και εργαλεία για να κατασβεστεί αυτή. Αν, δε, υπάρχει και έγκαιρη επέμβαση, σώζεται το αυτοκίνητο με μικρές βλάβες και χωρίς κίνδυνο σωματικής ακεραιότητας ή επιπτώσεων στο άμεσο περιβάλλον. (5) Αν ένα ηλεκτρικό πάρει φωτιά στις μπαταρίες, δεν υπάρχει καμία μέθοδος παγκοσμίως και άμεσα εφαρμόσιμο εργαλείο από αρμόδιο σώμα ασφαλείας, που να μπορεί να κατασβέσει τη φωτιά. Απλά υπάρχει διαδικασία απομόνωσης του σημείου, μέχρι να ολοκληρωθεί η πλήρης καύση του αυτοκινήτου και φυσικά η ολοκληρωτική του καταστροφή. (6) Τα θερμικά παίρνουν φωτιά κυρίως σε κατάσταση λειτουργίας/κίνησης. (7) Τα ηλεκτρικά παίρνουν κυρίως σε κατάσταση φόρτισης, άρα αν πάρουν όσο φορτίζουν σε κλειστό χώρο σε οικία ή άλλο κτίριο, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να επεκταθεί η φωτιά και στην οικία/κτίριο, αφού δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσει η φωτιά. (Ασχέτως της μικρής πιθανότητας να συμβεί αυτό) (Αν συμβεί, όμως, και σού τύχει, λος πούλος). 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. Δευτέρα στις 11:30 πμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 11:30 πμ (επεξεργασμένο) 50 minutes ago, manolis940 said: Θα ορίσουμε τι σημαίνει σφοδρή σύγκρουση και θα κάνουμε σύγκριση οχημάτων Ηλεκτρικών και ΜΕΚ που παίρνουν φωτιά ανά 1000 ή ανά 100000. Τοοοοοοσο απλό είναι. Τέτοια video γενικά μπορώ να σου στείλω και εγώ με ΜΕΚ άπειρα. Δεν έχουν κάποια στατιστική βάση όμως προφανώς. ειπαμε αρνητης κοινης λογικης. Διαβασες τιποτα απο τα λινκ που παρεθεσα; "Harper remembered seeing the inside of the Tesla dark and full of smoke and hearing what he described as a “small voice” that was “letting out yells.” “It was so muffled and so quiet and so weak. That’s what hurts, hearing a voice and then finding out later, a few hours later, people were in that car, and nobody knew. Nobody knew until the fire was out,” he said." Μια φωτια σε ενα ΜΕΚ ειτε ειναι απο βλαβη ειτε ειναι απο τρακαρισμα, αν την προλαβεις μπορεις ειτε να την σβησεις ειτε να την εξασθενησεις για να απεγκλωβισεις τους επιβατες. Στα ηλεκτρικα δεν μπορεις να το κανεις αυτο. Και φυσικα μπορεις να στειλεις απειρα βιντεο γιατι υπαρχουν 1.500.000.000 ΜΕΚ οχηματα, και τα στατιστικα αυτων, οδηγουν σε ασφαλη συμπερασματα. Τα στατιστικα των ηλεκτρικων ομως δεν αρκουν για να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα Για παραδειγμα μια μελετη της Σουηδικης Πολιτικης προστασιας, απο το 2018 εως το 2022, με βαση τα ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ που ευαγγελεσαι , εβγαλε οτι υβριδικα και αμιγως ηλεκτρικα παιρνουν φωτια 1 στα 18.000. Το 2018 ολοκληρη η Σουηδια ειχε συνολο 29.000 τετοια οχηματα. Και προφανως η πλειονοτητα ηταν υβριδικα οχι αμιγως ηλεκτρικα. Τα στατιστικα εχουν μια αξια, αυτη ομως δεν ειναι ασχετη με την ερμηνεια που δινει ο καθενας. Αν θεωρεις ασφαλες δειγμα το 2% τοτε σορρυ, εχεις απυθμενη αγνοια 42 minutes ago, Red_Bear said: (Με όλο το σεβασμό στα θύματα των δυστυχημάτων αυτών) https://www.taxydromos.gr/magnesia/volos/647237/kaike-zontanos-61chronos-se-trochaio/ https://tempo24.news/eidisi/412378/dyt-ellada-tragodia-kaike-zontanos-mesa-sto-aytokinito-toy-ti-synevi-foto Συμπέρασμα: μην οδηγείτε θερμικά διότι σύμφωνα με την περίφημη "Λογική tzotzo" σε περίπτωση ατυχήματος θα καείτε ζωντανοι. Κατάλαβες "αδελφούλη" πόσο γραφικός γίνεσαι ? αδελφακι μου σορρυ κιολας αλλα συναγωνιζεσαι σε γραφικοτητα τον μαγευτικο Ασπροπυργο. Το πρωτο λινκ που παρεθεσες ειναι το 2007(η αληθεια ειναι οτι μπορουσες και καλυτερα να βαλεις καμμια ειδηση απο το 1985) ,1 χρονο πριν βγει το tesla και 17 χρονια απο το παρον και αφορα 4 εμπλεκομενα οχηματα. Το ατυχημα που παρεθεσα εγινε πριν 4 ημερες. Το δευτερο λινκ που παρεθεσες εγινε σε επαρχιακο δρομο 27 χιλιομετρα απο το Μεσολλογι και 15 απο το Αιτωλικο, μακρια απο τον αστικο ιστο και χωρις διερχομενη κινηση ωστε καποιος περαστικος να προσπαθησει να τον βγαλει. Αληθεια τωρα, τι νομιζεις οτι καταφερες παραθετοντας αυτα τα λινκ; μου εκανες την μουρη κρεας; ή οτι επεισες καποιον οτι αν παρει φωτια ενα ηλεκτρικο σβηνει και σωζονται οι επιβατες; 19 minutes ago, kostasgr78 said: «Χιλιοπαιγμένη» η συζήτηση για το αν καίγονται τα ηλεκτρικά ή τα θερμικά πιο πολύ. (Δεν έχω ηλεκτρικό) Ένας ουδέτερος παρατηρητής γνωρίζει ήδη τα εξής: (1) Ένα προβλεπόμενα συντηρημένο θερμικό, έχει πολύ μικρότερη πιθανότητα να πάρει φωτιά, από ένα μη προβλεπόμενα συντηρημένο θερμικό. (2) Αμφίβολες μη πιστοποιημένες και μη σοβαρά ελεγμένες μετατροπές θερμικών από βενζίνη σε αέρια, έχουν σαφώς μεγαλύτερη πιθανότητα να πάρουν φωτιά. (3) Η γενικότερη πεποίθηση ότι τα ηλεκτρικά παίρνουν φωτιά είναι μια εικασία λόγω biased συγκέντρωσης στην παρατήρηση αυτών των φαινομένων, όταν εύκολα προσπερνούμε τα θερμικά που παίρνουν φωτιά. (4) Αν ένα θερμικό πάρει φωτιά, υπάρχουν μέθοδοι και εργαλεία για να κατασβεστεί αυτή. Αν, δε, υπάρχει και έγκαιρη επέμβαση, σώζεται το αυτοκίνητο με μικρές βλάβες και χωρίς κίνδυνο σωματικής ακεραιότητας ή επιπτώσεων στο άμεσο περιβάλλον. (5) Αν ένα ηλεκτρικό πάρει φωτιά στις μπαταρίες, δεν υπάρχει καμία μέθοδος παγκοσμίως και άμεσα εφαρμόσιμο εργαλείο από αρμόδιο σώμα ασφαλείας, που να μπορεί να κατασβέσει τη φωτιά. Απλά υπάρχει διαδικασία απομόνωσης του σημείου, μέχρι να ολοκληρωθεί η πλήρης καύση του αυτοκινήτου και φυσικά η ολοκληρωτική του καταστροφή. (6) Τα θερμικά παίρνουν φωτιά κυρίως σε κατάσταση λειτουργίας/κίνησης. (7) Τα ηλεκτρικά παίρνουν κυρίως σε κατάσταση φόρτισης, άρα αν πάρουν όσο φορτίζουν σε κλειστό χώρο σε οικία ή άλλο κτίριο, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να επεκταθεί η φωτιά και στην οικία/κτίριο, αφού δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσει η φωτιά. (Ασχέτως της μικρής πιθανότητας να συμβεί αυτό) (Αν συμβεί, όμως, και σού τύχει, λος πούλος). Δεν υπαρχουν στατιστικα στοιχεια που να επιβεβαιωνουν το 5 και το 7 😜 Επεξ/σία Δευτέρα στις 11:47 πμ από tzotzo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. Δευτέρα στις 11:57 πμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 11:57 πμ (επεξεργασμένο) Η άγνοια είναι επικίνδυνη, το χαρακτηριστικό πολλών ανθρώπων με άγνοια σε ένα θέμα είναι οτι προσπαθούν να σε πεισουν οτι αυτοί γνωρίζουν και εσυ όχι (ο COVID-19 ήταν ένα τέτοιο παράδειγμα). Δεν θα ασχοληθώ άλλο με εξυπνάκηδες γραφικούς άσχετους. Απλα μια χιλιοειπωμένη παρατήρηση; Πόσο κίνδυνο πυρκαγιάς έχουν τα ηλεκτρικά οχήματα; Δεν το αναφέρω για τους κολλημένους αλλά για αυτούς που έχουν κάποιες δικαιολογημένες απορίες Από το παραπανω άρθρο EV fires aren't a common occurrence. According to Honeywell Safety and Productivity Solutions, 239 fires recorded in the UK from July 2022 to June 2023 were linked to EVs. While this is an 83% increase year on year, it’s important to note the number has increased along with the increasing presence of EVs on our roads. (ΕΔΩ κολλάνε οι άσχετοι απο στατιστική) Meanwhile, according to Bedfordshire Fire and Rescue Service, some 1898 fires in 2019 were from petrol and diesel vehicles and 54 were from EVs. Another study by the Swedish Civil Contingencies Agency found that EVs are 20 times less likely to catch fire than ICE cars. An additional study by that agency and an American insurer found that just 25 out of 100,000 EVs suffer fire damage. Επεξ/σία Δευτέρα στις 12:00 μμ από Red_Bear 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
newlynx Δημοσ. Δευτέρα στις 12:19 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 12:19 μμ Ανά λίγες μέρες θα μπει ένας σε αυτό το νήμα και παραθέτοντας μόνο ειδήσεις και κανένα στατιστικό προσπαθεί να μας πείσει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι χάλια καθώς τα αυτοκίνητα παίρνουν φωτιά, δεν φτάνει το ρεύμα για όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, δεν υπάρχουν φορτιστές, ότι μόλις το πάρεις το πουλάς στο 50% της τιμής την επόμενη μέρα και άλλα ατεκμηρίωτα. Καλό κουράγιο σε όσους τους απαντούν. 7 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Bear Δημοσ. Δευτέρα στις 12:27 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 12:27 μμ 7 λεπτά πριν, newlynx είπε Ανά λίγες μέρες θα μπει ένας σε αυτό το νήμα και παραθέτοντας μόνο ειδήσεις και κανένα στατιστικό προσπαθεί να μας πείσει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι χάλια καθώς τα αυτοκίνητα παίρνουν φωτιά, δεν φτάνει το ρεύμα για όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, δεν υπάρχουν φορτιστές, ότι μόλις το πάρεις το πουλάς στο 50% της τιμής την επόμενη μέρα και άλλα ατεκμηρίωτα. Καλό κουράγιο σε όσους τους απαντούν. Εχεις δίκιο, μάλλον τέτοια τρολ άγνοιας και ασχετοσύνης πρέπει να τα αγνοούμε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. Δευτέρα στις 12:38 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 12:38 μμ 20 minutes ago, Red_Bear said: Η άγνοια είναι επικίνδυνη, το χαρακτηριστικό πολλών ανθρώπων με άγνοια σε ένα θέμα είναι οτι προσπαθούν να σε πεισουν οτι αυτοί γνωρίζουν και εσυ όχι (ο COVID-19 ήταν ένα τέτοιο παράδειγμα). Δεν θα ασχοληθώ άλλο με εξυπνάκηδες γραφικούς άσχετους. Απλα μια χιλιοειπωμένη παρατήρηση; ignorance is bliss λεει το ρητο και χαιρομαι που το καταλαβαινεις και εισαι ευτυχισμενος. Επαναλαμβανω τα αμιγως ηλεκτρικα ειναι 2% στο συνολο των οχηματων. Δεν επαρκουν τα στατιστικα στοιχεια για να πεις καποιος με σιγουρια οτι ειναι ασφαλεστερα καθως προς το παρων ειναι niche product. Δεν ειναι ευρεως διαδεδομενα. Προς το παρον μενουμε στο γεγονος οτι αν παρουν φωτια αυτη δεν σβηνει. Προς το παρον παιρνουμε ως γεγονος οτι ειναι πιο βαρια απο τα αντιστοιχα συμβατικα τους, οτι και αν σημαινει αυτο (ορμη=μαζα * ταχυτητα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. Δευτέρα στις 12:42 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 12:42 μμ 2 λεπτά πριν, tzotzo είπε ignorance is bliss λεει το ρητο και χαιρομαι που το καταλαβαινεις και εισαι ευτυχισμενος. Επαναλαμβανω τα αμιγως ηλεκτρικα ειναι 2% στο συνολο των οχηματων. Δεν επαρκουν τα στατιστικα στοιχεια για να πεις καποιος με σιγουρια οτι ειναι ασφαλεστερα καθως προς το παρων ειναι niche product. Δεν ειναι ευρεως διαδεδομενα. Προς το παρον μενουμε στο γεγονος οτι αν παρουν φωτια αυτη δεν σβηνει. Προς το παρον παιρνουμε ως γεγονος οτι ειναι πιο βαρια απο τα αντιστοιχα συμβατικα τους, οτι και αν σημαινει αυτο (ορμη=μαζα * ταχυτητα) Και επειδη ειναι πιο βαρια τι? Αφου ετσι κι αλλιως τα ηλεκτρικα εχουν χαμηλοτερη τελικη απο τα αντιστοιχα θερμικα, αρα τα θερμικα ειναι πιο επικινδυνα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. Δευτέρα στις 12:42 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 12:42 μμ 19 minutes ago, newlynx said: Ανά λίγες μέρες θα μπει ένας σε αυτό το νήμα και παραθέτοντας μόνο ειδήσεις και κανένα στατιστικό προσπαθεί να μας πείσει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι χάλια καθώς τα αυτοκίνητα παίρνουν φωτιά, δεν φτάνει το ρεύμα για όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, δεν υπάρχουν φορτιστές, ότι μόλις το πάρεις το πουλάς στο 50% της τιμής την επόμενη μέρα και άλλα ατεκμηρίωτα. Καλό κουράγιο σε όσους τους απαντούν. τι στατιστικο δικε μου; στο 2% της αγορας; αληθεια τωρα? τα λες και τα πιστευεις; Just now, Ntinaras said: Και επειδη ειναι πιο βαρια τι? Αφου ετσι κι αλλιως τα ηλεκτρικα εχουν χαμηλοτερη τελικη απο τα αντιστοιχα θερμικα, αρα τα θερμικα ειναι πιο επικινδυνα. ειπαμε αρνητες στοιχειωδους λογικης. ειναι πιο βαρια και με πιο χαμηλο κεντρο βαρους. Δεν συγκρατουνται απο τις μπαριερες. Ειπαμε πιο βαρια, μεγαλυτερη ορμη, μεγαλυτερες συνεπειες σε ενα τρακαρισμα. Αυτα ειναι δεδομενα, δεν ειναι στατιστικα. Δεν μπορεις να τα ερμηνευσεις οπως θες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. Δευτέρα στις 12:49 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 12:49 μμ 1 λεπτό πριν, tzotzo είπε ignorance is bliss λεει το ρητο και χαιρομαι που το καταλαβαινεις και εισαι ευτυχισμενος. Εσύ στηρίξου σε ρητά, εμείς θα στηριχτούμε στην στατιστική. Το ποιος θα είναι στο τέλος αρνητής της κοινής λογικής και ποιος έχει άγνοια και είναι αφελής ας το κρίνει η Ιστορία. Όπως είπε και πριν ο @newlynx κάποιος έρχεται εδώ μέσα κάθε τρεις και λίγο πετάει ένα άκυρο άρθρο το οποίο στηρίζεται σε ένα μεμονομένο γεγονός και προσπαθεί να μας πείσει ότι βάση του μεμονωμένου γεγονότος ή της αυθεντίας ενός δημοσιογράφου (λέμε τώρα) η ηλεκτροκίνηση είναι φούσκα και άλλα τέτοια. 4 λεπτά πριν, tzotzo είπε Επαναλαμβανω τα αμιγως ηλεκτρικα ειναι 2% στο συνολο των οχηματων. Δεν επαρκουν τα στατιστικα στοιχεια για να πεις καποιος με σιγουρια οτι ειναι ασφαλεστερα καθως προς το παρων ειναι niche product. Έχεις άγνοια για το πως λειτουργεί η στατιστική και η επιστήμη γενικότερα. Δεδομένα πλέον έχουμε συλλέξει για τα ηλεκτρικά 15 έτη τώρα. Τα 10 τουλάχιστον πλησιάζουν το 2% που λες. Υπάρχουν μάλιστα και χώρες που τα ΜΕΚ και τα ηλεκτρικά φτάνουν το 50-50(πχ Νορβηγία). Δεν έχει όμως αυτό σημασία. Όταν έχω ένα μακρύ διάστημα όπως το παραπάνω που συλλέγονται δεδομένα μπορώ να κάνω ποσοστιαία σύγκριση. Μιλάμε τώρα για στατιστική επιπέδου δημοτικού. Και να ξέρεις ότι επιστήμη ποτέ δεν είναι απόλυτη για τα αποτελέσματα της. Βγάζει συμπέρασμα με τα δεδομένα που έχεις στο τώρα. Πέτα λοιπόν όσα link με άρθρα θες. Όσο δεν έχουν πηγές και δεν ακολουθούν βασικές αρχές της επιστημονικής μεθόδου για να αποδείξουν τα λεγόμενα τους, μόνο συζήτηση καφενείου μπορούμε να κάνουμε. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. Δευτέρα στις 12:49 μμ Share Δημοσ. Δευτέρα στις 12:49 μμ 5 λεπτά πριν, tzotzo είπε τι στατιστικο δικε μου; στο 2% της αγορας; αληθεια τωρα? τα λες και τα πιστευεις; ειπαμε αρνητες στοιχειωδους λογικης. ειναι πιο βαρια και με πιο χαμηλο κεντρο βαρους. Δεν συγκρατουνται απο τις μπαριερες. Ειπαμε πιο βαρια, μεγαλυτερη ορμη, μεγαλυτερες συνεπειες σε ενα τρακαρισμα. Αυτα ειναι δεδομενα, δεν ειναι στατιστικα. Δεν μπορεις να τα ερμηνευσεις οπως θες. Τι εχει μεγαλυτερη ορμη? Ενα θερμικο 1.500Kg που τρεχει με 170 ή ενα ηλεκτρικο 1.800kg που τρεχει με 120? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα