Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Έχω την εντύπωση οτι το γκολφ 15ετίας στα 160 είναι ΠΟΛΥ πιο σταθερό απο το καινούργιο ioniq5. Μπορεί τα 200 του γκολφ να είναι όπως τα 160 του Ioniq. 

το πατημα του γκολφ (και της οκταβια που εχω) ειναι φοβερο αλλα σε καμια περιπτωση δεν περιμενα να πεις οτι ειναι καλυτερο απο το ιονικ. ειναι και βαρια χαμηλα τα ηλεκτρικα, μαλλον πιο πολυ η αισθηση ειναι παρα η πραγματικοτητα. βεβαια συγκεκριμενα για το ιονικ λενε οτι εχει αναρτησεις που δεν βοηθανε στις ψηλες ταχυτητες (ενω το ev6 ειναι πιο σταθερο) αλλα ειναι πολυ ανετο στην πολη. το δικο μου πχ στην πολη ειναι ψιλοκουτσουρο.

βεβαια εχω μπει σε 320 coupe των 45κ 2008 μοντ που ακομα και σημερα ειναι ονειρο και στην πολη και στο ταξιδι. στα 150 κοιμασαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, teodor_ch είπε

έχεις δεί κάποιο ποστ και το λές? και αν ναί ποιό?

τα δικά μου ποστ που συγκρίνουν με μεταχειρισμένο είναι γιατί διαβάζω συνέχεια για συγκρίσεις καινούργιων bev vs μεταχειρισμένων με lpg και ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι οικονομικά!!!!

 

Δεν αναφέρομαι σε κάποιον γενικά μιλάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

αυτο που εβαλες δεν συμωνει με αυτο που εγραψες. το γραφημα παντως μοιαζει κοντα στα χλμ που ρεαλιστικα κλέβει ενα κοντερ. 

Εάν το διαβάσεις σωστά φυσικά και δείχνει αυτό που έγραψα,  η οδηγία σε όλη την EU είναι ότι το ταχύμετρο δεν μπορεί να δείχνει λιγότερα από όσα παει στη πραγματικότητα. Το ανάποδο δεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Burgos είπε

Αν βγάλεις τα Mild Hybrid που δεν έχουν καμία θέση να υπολογίζονται μαζί με τα HEV και PHEV, οι πωλήσεις των υβριδικών είναι λιγότερες από των ηλεκτρικών.

Έχεις κάποιο στοιχείο του πως υπολογίζεται και πως ..?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

το πατημα του γκολφ (και της οκταβια που εχω) ειναι φοβερο αλλα σε καμια περιπτωση δεν περιμενα να πεις οτι ειναι καλυτερο απο το ιονικ. ειναι και βαρια χαμηλα τα ηλεκτρικα, μαλλον πιο πολυ η αισθηση ειναι παρα η πραγματικοτητα. βεβαια συγκεκριμενα για το ιονικ λενε οτι εχει αναρτησεις που δεν βοηθανε στις ψηλες ταχυτητες (ενω το ev6 ειναι πιο σταθερο) αλλα ειναι πολυ ανετο στην πολη. το δικο μου πχ στην πολη ειναι ψιλοκουτσουρο.

βεβαια εχω μπει σε 320 coupe των 45κ 2008 μοντ που ακομα και σημερα ειναι ονειρο και στην πολη και στο ταξιδι. στα 150 κοιμασαι...

 

Λογικά εγώ είμαι κουλός ακόμα. Είναι καινούργιο αμάξι και δεν το γνωρίζω οπότε απλά το βλέπω να παίρνει κλίσεις και τρομάζω. Σίγουρα είναι πολύ πιο βάρκα απο το γκολφ αλλά είναι και διαφορετικές κατηγορίες. 

Διαβάζω και αυτό και μάλλον χρειάζομαι χρόνο...

Hyundai Ioniq 5 Speeds Through The Moose Test With Style

Αναφορά σε κείμενο

Moose Test Champs:

 

If those results aren't impressive enough, the Ioniq 5 was faster through the cones than the Mercedes-AMG A45 S (75 km/h or 46.6 mph) and the BMW M235i (68 km/h or 42.2 mph). Of course, we're not suggesting that the Hyundai is a sportier car than the two German performance cars, but it shows how capable the Ioniq is when it comes to road holding. Tires are also a factor here, but that doesn't take away the Hyundai's good showing.

At 80 km/h, the Ioniq 5 matches the Toyota GR Yaris in the moose test. That result also makes the Hyundai one of the fastest cars to perform the test. That said, two electric vehicles have gone faster. These cars are the Tesla Model Y and the Model 3, clocking in at 83 km/h (52 mph).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

 

Λογικά εγώ είμαι κουλός ακόμα. Είναι καινούργιο αμάξι και δεν το γνωρίζω οπότε απλά το βλέπω να παίρνει κλίσεις και τρομάζω. Σίγουρα είναι πολύ πιο βάρκα απο το γκολφ αλλά είναι και διαφορετικές κατηγορίες. 

Διαβάζω και αυτό και μάλλον χρειάζομαι χρόνο...

Hyundai Ioniq 5 Speeds Through The Moose Test With Style

εχει πολλα τετοια τεστ το καναλι και φαινεται οτι το ionic εχει μπολικο body lean. λεει κιολας

The publication also said that it wasn't the most nimble-feeling car around the slalom but described the body motions as smooth οποτε μαλλον αισθηση ειναι

ισως δεν εχεις συνηθισει ακομα την αισθηση του ηλεκτρικου που εχει μπολικο βαρος χαμηλα και νομιζεις οτι επειδη δεν ειναι τοσο σταθερο το σωμα δεν παταει κιολας. δεν ξερω, υποθεση κανω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Έχεις κάποιο στοιχείο του πως υπολογίζεται και πως ..?

Στη σελίδα της ACEA έχει τα PHEV ξεχωριστά από τα HEV. Στο γράφημα που παρατέθηκε τα έχει μαζί. Δεν είναι δύσκολο να υποθέσουμε πως τα MHEV υπολογίζονται μαζί με τα υπόλοιπα υβριδικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Burgos είπε

Στη σελίδα της ACEA έχει τα PHEV ξεχωριστά από τα HEV. Στο γράφημα που παρατέθηκε τα έχει μαζί. Δεν είναι δύσκολο να υποθέσουμε πως τα MHEV υπολογίζονται μαζί με τα υπόλοιπα υβριδικά.

Συγνωμη αλλα στο συγκεκριμενο γραφημα αναφερει HEV Hybrid electric https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-6-1-in-september-2024-year-to-date-battery-electric-market-sales-5-8/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρείς δηλαδή πως υπάρχει περίπτωση οποιοσδήποτε πίνακας, οποιαδήποτε έρευνα αυτοκινητοβιομηχανιών να βάζει τα MHEV σαν ΜΕΚ ενώ τα μαρκετάρουν για υβριδικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Burgos είπε

Θεωρείς δηλαδή πως υπάρχει περίπτωση οποιοσδήποτε πίνακας, οποιαδήποτε έρευνα αυτοκινητοβιομηχανιών να βάζει τα MHEV σαν ΜΕΚ ενώ τα μαρκετάρουν για υβριδικά;

Το ότι το marketing το προμοτάρει ως υβριδικά δεν σημαίνει ότι μπαίνουν στα HEV electric που γραφει η έρευνα …αλλά ακόμα και έτσι να είναι ξέρεις εσυ το ποσοστό των mhev σε σχέση με το hev.? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Το ότι το marketing το προμοτάρει ως υβριδικά δεν σημαίνει ότι μπαίνουν στα HEV electric που γραφει η έρευνα …αλλά ακόμα και έτσι να είναι ξέρεις εσυ το ποσοστό των mhev σε σχέση με το hev.? 

Έχει καμία σημασία αν το ξέρω ή όχι; Σημασία έχει πως δεν είναι υβριδικά αλλά πλασάρονται σαν υβριδικά. Η έρευνα δεν είναι από ανεξάρτητο φορέα αλλά από την ένωση αυτοκινητοβιομηχανίων. Αυτοί ποιυ τα πλασάρουν σαν υβριδικά είναι λογικό να τα μετράνε σαν υβριδικά. Τέλος πάντων επειδή δε με νοιάζει τόσο το ζήτημα ώστε να ασχοληθώ περαιτέρω (και ήδη παρατράβηξε η συζήτηση), αν θεωρείς πως ότι λέω είναι λάθος, καλά κάνεις και το θεωρείς λάθος και δεν υπάρχει λόγος να συνεχιστεί αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 17/10/2024 at 18:36, haHa said:

Ειδικα στο θεμα ταχυτητας, ανεσης, ασφαλειας και κοστους μετακινησης χανουν κατα κρατος με τα τωρινα ηλεκτρικα, σκεψου με τα μελλοντικα.

Οταν αναφερεις καποια χαρακτηριστικα καλο θα ηταν να μην τα βαζεις ολα μαζι και γινονται αχταρμας.
Παμε μεχρι Αλεξανδρουπολη εγω με το Golf με τα 116 αλογα και εσυ με ενα tesla ταπα και οι δυο. 
Ποιος θα φτασει πρωτος;
Οταν βαζεις στην εξισωση ασφαλεια, απο που ακριβως προκυπτει οτι τα ηλεκτρικα ειναι ασφαλεστερα?
Αν αναφερεσαι σε συγχρονα συστηματα ασφαλειας, lane assist, autopilot κλπ δεν ειναι χαρακτηριστικα ουτε του ηλεκτροκινητηρα ουτε της μπαταριας.

Προσφατα  στην Αμερικη, βρεθηκε πως οι μπαριερες δεν συγκρατουν τα πιο δημοφιλη ηλεκτρικα, tesla και rivian, εξαιτιας του πολυ μεγαλου βαρους, και της κατανομης του πολυ χαμηλα.

Επισης σε πολυ γερο τρακαρισμα ειναι σχεδον βεβαιο οτι οι μπαταριες θα παρουν φωτια. Και η φωτια αυτη εκτος του οτι δεν σβηνει με τιποτα, εκτος απο τις πολυ τοξικοτερες αναθυμιασεις, μετατρεπει εναν εγκλωβισμο που ισως να ειχε καλη εξελιξη σε θανατηφορο.

Τωρα για το κοστος μετακινησης, που λαθεμενα συμπεριλαμβανετε διαφοροι, και το κοστος χρησης, σερβις βλαβες κλπ, μιας και μιλας για το μελλον, θα κρατουσα μικρο καλαθι.
Μια αυτοκινητοβιομηχανια βασιζεται στις επισκευες και τα ανταλλακτικα πολυ περισσοτερο απο τις νεες πωλησεις οχηματων. 
Προφανως σε μια σχετικα "νεα" αγορα, οπως αυτη των ηλεκτρικων αυτοκινητων οι κατασκευαστες δεν μπορουν να κανουν εισοδο με οχηματα που χαλανε. Τουλαχιστον οχι σκοπιμα. Μπορει τωρα να μην βγαζουν βλαβες οπως με τους γρυλλους παραθυρων των Golf παλιοτερα, ομως για να επιβιωσουν και να κερδιζουν θα βασιστουν κυριως σε επισκευες και βλαβες. Δεν μπορουν συνεχεια να πουλανε καινουρια και προφανως αυτο το κοστος θα το επωμιστει ο ιδιοκτητης

  • Like 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/10/2024 στις 1:11 ΠΜ, tzotzo είπε

Οταν αναφερεις καποια χαρακτηριστικα καλο θα ηταν να μην τα βαζεις ολα μαζι και γινονται αχταρμας.
Παμε μεχρι Αλεξανδρουπολη εγω με το Golf με τα 116 αλογα και εσυ με ενα tesla ταπα και οι δυο. 
Ποιος θα φτασει πρωτος;
Οταν βαζεις στην εξισωση ασφαλεια, απο που ακριβως προκυπτει οτι τα ηλεκτρικα ειναι ασφαλεστερα?
Αν αναφερεσαι σε συγχρονα συστηματα ασφαλειας, lane assist, autopilot κλπ δεν ειναι χαρακτηριστικα ουτε του ηλεκτροκινητηρα ουτε της μπαταριας.

Προσφατα  στην Αμερικη, βρεθηκε πως οι μπαριερες δεν συγκρατουν τα πιο δημοφιλη ηλεκτρικα, tesla και rivian, εξαιτιας του πολυ μεγαλου βαρους, και της κατανομης του πολυ χαμηλα.

Επισης σε πολυ γερο τρακαρισμα ειναι σχεδον βεβαιο οτι οι μπαταριες θα παρουν φωτια. Και η φωτια αυτη εκτος του οτι δεν σβηνει με τιποτα, εκτος απο τις πολυ τοξικοτερες αναθυμιασεις, μετατρεπει εναν εγκλωβισμο που ισως να ειχε καλη εξελιξη σε θανατηφορο.

Τωρα για το κοστος μετακινησης, που λαθεμενα συμπεριλαμβανετε διαφοροι, και το κοστος χρησης, σερβις βλαβες κλπ, μιας και μιλας για το μελλον, θα κρατουσα μικρο καλαθι.
Μια αυτοκινητοβιομηχανια βασιζεται στις επισκευες και τα ανταλλακτικα πολυ περισσοτερο απο τις νεες πωλησεις οχηματων. 
Προφανως σε μια σχετικα "νεα" αγορα, οπως αυτη των ηλεκτρικων αυτοκινητων οι κατασκευαστες δεν μπορουν να κανουν εισοδο με οχηματα που χαλανε. Τουλαχιστον οχι σκοπιμα. Μπορει τωρα να μην βγαζουν βλαβες οπως με τους γρυλλους παραθυρων των Golf παλιοτερα, ομως για να επιβιωσουν και να κερδιζουν θα βασιστουν κυριως σε επισκευες και βλαβες. Δεν μπορουν συνεχεια να πουλανε καινουρια και προφανως αυτο το κοστος θα το επωμιστει ο ιδιοκτητης

Θες να μου δείξεις κάποιο στατιστικό σχετικά με τις γερές τράκες που έχουν ρίξει ηλεκτρικά σε συνδιασμό ότι είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα πάρουν φωτιά ;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Θες να μου δείξεις κάποιο στατιστικό σχετικά με τις γερές τράκες που έχουν ρίξει ηλεκτρικά σε συνδιασμό ότι είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα πάρουν φωτιά ;

Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι τέτοιο, μπορεί να πιστεύει ο καθένας ό,τι του κατέβει.

Αντίθετα, ΕΔΩ είναι ένα βίντεο που δείχνει ότι σε μια δοκιμή πλευρικής σύγκρουσης (ΚΑΙ από τις δύο πλευρές μάλιστα), όπου η μπαταρία είναι προφανώς πιο εκτεθειμένη, όχι μόνο δεν παίρνει φωτιά αλλά μετά τη σύγκρουση την βγάζουν και την τοποθετούν σε άλλο ίδιο αυτοκίνητο και λειτουργεί κανονικά !

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...